Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

as i dream about movies they won't make of me when i'm dead -

Mar. 19th, 2017 05:15 pm

man tikko gaujā palūdza atbrīvot galdiņu. tas notika šādi:

oficiante pienāk man klāt ar tekstu: es atvainojos, bet es jūs palūgšu atbrīvot galdiņu.
es: ā, sorry, es varu paņemt dzērienu.
viņa: ja jūs paņemat kaut ko, tad jā. bet jūs jau diezgan ILGI te sēžat. (true, es paēdu, izdzēru dzērienu un rakstīju rakstu, atnācu apmēram pirms stundas, ieskaitot ēšanu un dzeršanu)
es: labi, tūlīt paņemšu.
viņa (kamēr pabeidzu teikumu, atnāk otrreiz): piedodiet, jums tomēr jāatbrīvo,cilvēki grib arī ēst.

tas ir normāli?

un es sēdēju pie maza galdiņa, divvietīga.

62 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]french_mime
Date:March 19th, 2017 - 05:24 pm
(Link)
Nē, tas ir nepieklājīgi dzīt prim customeri.
From:[info]saccharomyces
Date:March 19th, 2017 - 05:27 pm
(Link)
stunda jau nu galīgi nav daudz, jo sevišķi, ja ēdi un dzēri. es teiktu, tā kā nav jau arī gluži fancy restorāns, kur tikai ar iepriekšēju pierakstu var tikt, tad - kurš pirmais brauc, tas pirmais maļ, Tu arī esi maksājošs klients, galu galā
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 05:31 pm
(Link)
Īsti normāli tas nav, taču sēžot tāpat vien un aizņemot galdiņu acīmredzami pieprasītā vietā, Tu ņem nost maizes kumosu gan oficiantei, gan uzņēmuma īpašniekam.
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 05:52 pm
(Link)
+ liec tiem cilvēkiem, kuri gribētu paēst tajā vietā vai nu atteikties no sava nolūka, vai nu gaidīt.

Vai ir normāli kā minimums trim cilvēkiem bojāt dienu, jo esi pasaules centrs? Grūti teikt.
From:[info]bljanna
Date:March 19th, 2017 - 06:49 pm
(Link)
Tagadiņ atceros to katru reizi, kad es esmu egocentriski sēdējusi kafejnīcā vai krogā ar tikai pāris dzērieniem un, iespējams, pat pirms tam pasūtot ēdienu, "pārāk ilgi" aizņemot telpu. Acīmredzot man uzreiz ir vajadzējis lēkt kājās un piedāvāt savu vietu, kad pa duravām ienāk jauni klienti :D
Ļoti labi, unpij, turpini.
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 06:57 pm
(Link)
Nu nē taču, apkalpojošajam personālam vajadzētu tev bučot kājas, jo ir taču tikai apkalpojošais personāls, teju vai tavs personīgais vergs, jo pirms divām stundām esi atļāvusies notērēt savus 3EUR kā minimums un štrunts par tiem, kuri nav tajā laikā tikuši tērēt savus 20, dzeramnaudas neskaitot ;)
From:[info]bljanna
Date:March 19th, 2017 - 07:05 pm
(Link)
Turpini, turpini spriest par visiem pēc savas mērauklas.
From:[info]french_mime
Date:March 19th, 2017 - 07:11 pm
(Link)
Kāde tev jēga svētdienas pēcpusdienā nākt gruzīt meiteni viņas cibā par to, ka viņa atļāvās kafejnīcā 1 stundu pasēdēt, kko apēst un parakstīt? Tev tiešām tas principa jautājums, ka pie šitā vajag piesieties?
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 07:16 pm
(Link)
Kāda tev jēga tagad mani gruzīt?
From:[info]french_mime
Date:March 19th, 2017 - 07:21 pm
(Link)
Tāpēc, ka tu atnāci un nepamatoti sāki piesieties, lai izraisītu strīdu, jo esi trollis, kam patīk uzmanība, to arī saņēmi.
From:[info]saccharomyces
Date:March 19th, 2017 - 08:26 pm
(Link)
*ba-dumm-tcss!*
From:[info]bljanna
Date:March 19th, 2017 - 07:18 pm
(Link)
Jā, es arī to nesaprotu. Bet unpijam diemžēl patīk ik pa laikam kādam iekakāt, turklāt izmantojot tādus seklus paņēmienus kā, piem., šis: "Nu nē taču, apkalpojošajam personālam vajadzētu tev bučot kājas, jo ir taču tikai apkalpojošais personāls, teju vai tavs personīgais vergs"
Un tas nekas, ka šis teksts vispār ne pa ķeksi, ir taču tik ērti piemērot cilvēkiem savu priekšstatu par viņiem, turklāt to pēc tam izmantojot argumentācijā.
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 07:22 pm
(Link)
unpy: Īsti normāli tas nav
bljanna: Acīmredzot man uzreiz ir vajadzējis lēkt kājās
unpy: nē taču, apkalpojošajam personālam vajadzētu tev bučot kājas
bljanna: unpijs ir vispārzināms pimpis
From:[info]bljanna
Date:March 19th, 2017 - 07:29 pm
(Link)
Iemācies lasīt: "Acīmredzot man uzreiz ir vajadzējis lēkt kājās un piedāvāt savu vietu, kad pa duravām ienāk jauni klienti :D"
I nemaz nepieminu apkalpojošo personalu, visusvēto unpij. Un arī Penija nav aprakstījusi situāciju, kur, viņuprāt, kādam ir bijis jābučo kājas, vien apšauba, vai šis ir tas kā in general izturas pret klientu, kas, ja lasīji vismaz to rūpīgi, ir arī pasūtījusi ēdienu, ne vien sēdējusi pie tukša galda.

Tāpēc, jā, pieņemsim, ka esi pimpis, jo liec cilvēkiem vārdus mutē, kurus tie nav teikuši.
From:[info]black_data
Date:March 19th, 2017 - 11:13 pm
(Link)
It kā no vienas puses saprotot to, ko tu gribi pateikt, taču starp rindām salasīt kāju bučošanu, trīs eiro un trim cilvēkiem izbojātu vakaru ir apbrīnojams talants. Es gan arī esmu parupjš tipiņš, tādēļ neraujos strādāt apkalošanas sfērā, tomēr man ir radies priekšstats, ka apkalpojošā personāla būtība un sūtība ir nodrošināt pozitīvu atmosfēru, kā arī iespēju robežās pieklājīgi risināt dažādas situācijas.

Zinot situāciju ne no cibas, varu tev droši apgalvot, neviens šinī gadījumā apkalpojošo personālu par vergiem neuzskata, kā arī par galdiņu par katru cenu negrasījās cīnīties.
From:[info]rasbainieks
Date:March 19th, 2017 - 07:11 pm
(Link)
tā vispār ir, jā, ja cilvēks atnāk ēst uz vietu, kura ir pilna, un nav neko norezervējis, viņam ir jāgaida vai jāiet ēst citur. zolīdi viesmīļi to nerisina ar "a davai es kādu izmetīšu ārā".
From:[info]santa_be
Date:March 19th, 2017 - 10:46 pm
(Link)
:D
From:[info]rasbainieks
Date:March 19th, 2017 - 09:58 pm
(Link)
bet unpij, saki man, tu kad aizej uz kādu vietu, un tā ir pilna, sagaidi, ka viesmīļi kādu izmetīs ārā, lai tev atbrīvotu vietu? teiksim to, kurš ir iztērējis vismazāk naudas, jo vienmēr kāds būs iztērējis vismazāk?
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 10:06 pm
(Link)
Nē, bet, ja es būtu kafetērijas īpašnieks, būtu ļoti nīgrs par ikkatru, kas aizņem vietu, bet nenes peļņu vai vismaz apgrozījumu, tādas kafetērijas ir sasodīti dārgi uzturamas :)
From:[info]rasbainieks
Date:March 19th, 2017 - 10:47 pm
(Link)
ja tu būtu kafetērijas īpašnieks, tu zinātu, ka ir zināms laimes spēles elements tajā, cik naudas iztērēs kurš apmeklētājs. starp citu, neatkarīgi no tā, kā viņš izskatās. un zinātu arī, ka laba slava ir vērtība.
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 11:18 pm
(Link)
Neesmu cieši pārliecināts, ka labākā slava būtu "tur gan ir labi pastrādāt".
From:[info]rasbainieks
Date:March 19th, 2017 - 11:22 pm
(Link)
bet "tur ir nelaipni viesmīļi, kuri nemāk strādāt" ir gana laba?
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 11:35 pm
(Link)
Nē, nelaipni viesmīļi arī ir slikta slava, taču ir uzņēmumi, kuriem uz to nospļauties vienas vai otras izvēlētās marketinga stratēģijas dēļ.
From:[info]tvarj
Date:March 19th, 2017 - 07:11 pm
(Link)
ir atšķirība
ja tu sēdi iestādē, kura specializējas uz steidzamu darba dienas rūķu paēdināšanu max īsā laikā - iespējams, ka tā var izdarīt.
tomēr nav ne darba diena, ne gauja ir kaut kāda stalovka un šajā gadījumā tāda ārā dzīšana nav pieņemama.

bet visticamāk tas vienkārši ir nepieredzējušas bārmenes/viesmīles feils
From:[info]src
Date:March 19th, 2017 - 08:13 pm
(Link)
Meh, tas taču saprotams, bet komunicēt tomēr vajadzētu daudz pieklājīgāk.
From:[info]jim
Date:March 19th, 2017 - 05:37 pm
(Link)
ir tikai godīgi, ja tu izstāsti, kas tā par pretīgu vietu, lai citi klienti varētu no turienes izvairīties
From:[info]jim
Date:March 19th, 2017 - 05:57 pm
(Link)
ā, gaujā. pārsteidzoši.
From:[info]bljanna
Date:March 19th, 2017 - 05:41 pm
(Link)
WTF? Tas nav normāli.
From:[info]bljanna
Date:March 19th, 2017 - 05:44 pm
(Link)
Ieliec viņiem par šito vismaz FB kādu novērtējumu.
From:[info]mis_sarajevo
Date:March 19th, 2017 - 05:51 pm
(Link)
Tas galīgi nav okei. Īpaši jau no tik eleganta un fensīga iestādījuma.
From:[info]rasbainieks
Date:March 19th, 2017 - 05:57 pm
(Link)
gaujā svētdienā aizņemti visi galdiņi?
From:[info]penny_lane
Date:March 19th, 2017 - 08:21 pm
(Link)
jā, es arī biju pārsteigta. jo es tieši prātā caurskatīju "vietas, kas būs patukšas, būs vaļā, dos ēst" - ar domu ielīst savā stūrītī un rakstīt.
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 06:19 pm
(Link)
Ja drusku iedziļinās, skaidrs, ka esat viens otra vērti - nelaipnais personāls un egocentriskais, melīgais klients :))

3:26p tikko redzēju mītiskos džekus(...)sēdēja gaujā, dzēra alu
5:15p tikko gaujā palūdza atbrīvot galdiņu(...)atnācu apmēram pirms stundas
From:[info]kihelkonna
Date:March 19th, 2017 - 06:36 pm
(Link)
nu, otrais ieraksts varbūtu tapis pēc tam, kad autore savāca pauniņas, tad ar diviem transportiem brauca mājās, pa ceļam iepirka pārtiku, tad mājās šo uzrakstīja?
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 06:44 pm
(Link)
Mhm. Kamēr pirmais - tajā brīdī, kad spēra soli pāri slieksnim, lai ieietu tajā hipsternīcā.
From:[info]penny_lane
Date:March 19th, 2017 - 08:08 pm
(Link)
taisnība.es stāvēju gaujā pie letes, kad dzirdēju šo sarunu un lasīju ēdienkarti. ierakstu par to, ka visi cūkas, es rakstīju pēc, jo mani indeed jau izdzina.
From:[info]penny_lane
Date:March 19th, 2017 - 08:15 pm
(Link)
bet tagad rūpīgi pavērojot šo ierakstu laiku, jāatzīst, ka tur ir ļoti nopietns risks, ka laiks nebija stunda, bet, iespējams, pat stunda un desmit līdz piecpadsmit minūtes, ieskaitot laiku, kamēr es gaidīju savu ēdienu. ja es būtu pratusies un pasūtījusi tikai dzērienu, šāds šausmīgs laika zudums nebūtu bijis iespējams.

From:[info]penny_lane
Date:March 19th, 2017 - 08:20 pm
(Link)
es ar nepacietību gaidu nākamo argumentu. tikmēr tu vari izlasīt manu palagu facebook, kur es visvairāk koncentrējos uz to, ka nav normāli būt rupjam. starp citu- tikpat nenormāli ir būt rupjam pret apkalpojošo personālu.
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 08:28 pm
(Link)
Nebūs nekādu argumentu, to, ka bārmene tagad, pateicoties ierakstam feisbūkā, tiks atlaista no darba, nevarēs pabarot savus 3 bērnus, tos viņai atņems bāriņtiesa un viņa beigs dzīvi pašnāvībā, saelpojoties gāzi, kas pēc tam uzsprāgs, sagraujot trepju telpu un izdzēšot vēl duci dzīvību, pietaupīšu citai reizei ;)

Visādi citādi - ierakstīju taču "Īsti normāli tas nav".
From:[info]acidkitteh
Date:March 19th, 2017 - 08:43 pm
(Link)
Gauja nav hipsternīca, hipsteri tak tādā ūķī kāju nespers. Tur iet tikai studenti kretīnu vecumā. Cik manīts no malas tā ir vieta nepatīkamiem cilvēkiem.
From:[info]penny_lane
Date:March 19th, 2017 - 08:45 pm
(Link)
vot, vēl jo ļaunāk. atradu vietu sev un-izdzina.
From:[info]penny_lane
Date:March 19th, 2017 - 08:46 pm
(Link)
kauč vecā gauja bija mīlīga savā vājprātīgumā, bet jaunā gauja ir tikai tāda lidiņa paika + daudz alus + apparently nīgra apkalpošana.
From:[info]acidkitteh
Date:March 19th, 2017 - 09:23 pm
(Link)
Izrādās ir jaunā un vecā. Es zinu tikai to, kas gadus atpakaļ iekrita acīs, ka tur parasti vakaros pie ieejas skaļi uzvedās gandrīz-pusmūža cilvēki, kā studenti no laukiem kuri pirmo reizi ir rīgā.
From:[info]unpy
Date:March 19th, 2017 - 09:06 pm
(Link)
Ā, tad jau vispār viss skaidrs, penija ielīda svešā parciņā un tika no turienes ar kaunu patriekta, viss loģiski.
From:[info]rasbainieks
Date:March 19th, 2017 - 09:57 pm
(Link)
nu, unpijs klasisko hipstera definīciju "hipsteris ir jebkurš, kurš ir stilīgāks par mani" ar vieglu rokas vēzienu paplašina uz "hipsteris ir jebkurš, kurš nav es un par kuru es gribu pateikt kaut ko riebīgu"
From:[info]kochka
Date:March 19th, 2017 - 07:58 pm
(Link)
Pieklājīgi dzīt prom nav. Lasīju, kas ASV daži rakstnieki atstājot labu dzeramnaudu, ja kafejnīcā uzturas ilgāk par stundu.
From:[info]helvetica
Date:March 19th, 2017 - 11:41 pm
(Link)
Paudīšu nepopulāru viedokli, bet man patīk ōrdnungs, kad ļaudis kafejnīcās iet dzert kapeju, ēdnīcas - ieturēt ēdienreizes un darba vietas (vai koprades telpas vai citas tml. vides) strādāšanai. Protams, nav tā, ka nedrīkstētu izvilkt savu grāmatu, portatīvo datōru, adīkli vai jebko citu tajās kafejnīcās, ēdnīcās, restorānos u.c., bet tam būt plusmīnus jāiekļaujas domājamajā kafijas, pusdienu vai tml. patērēšanas laikrāmī.
Atzīstu, atzīstu, ka manī mīt totalitārisma gars, cenšos cīnīties - pasaule būtu daudz labāka vieta, ja visi visur drīkstētu darīt un nodarboties ar visu.
From:[info]penny_lane
Date:March 19th, 2017 - 11:54 pm
(Link)
kā ir ar cilvēkiem, kas iet viens otru satikt uz kafejnīcām?
From:[info]helvetica
Date:March 20th, 2017 - 06:48 am
(Link)
Nu, satiek, paed, paplapa, iedzer pa dzerienam turpina plapat, un? Latvija tada zina sudigak - vasara ir usa un satikt "neitrala teritorija" ir mazak iespeju, jo ziema bez iekstelpam neiztikt, abet iekstelpas piedava diezgan mazu tipu daudzveidibu.

Btw, satori telpu neesi meginajusi?
From:[info]penny_lane
Date:March 20th, 2017 - 08:16 am
(Link)
nez, vai satori būtu sajūsmā, ja viņu aptuveni cik - 30? 40? ārštata autori sāktu piestaigāt un parakstīt?

otrkārt, par spīti manām dažām recenzijām mēnesī tur naudu es tomēr pelnu ar ko citu. jeb kā tu domāji? iet tur un darīt visu pēc kārtas?

bet visā visumā es vakar sacepos uz visādiem ekstra nīgrā gala komentāriem, bet vēl aizvien īsti nesaprotu problēmu, it sevišķi tāpēc, ka pilnas kafejnīcas rītos nudien nav īpaši izplatīts fenomens.
From:[info]helvetica
Date:March 20th, 2017 - 09:35 am
(Link)
es domāju - satori kopstrādāšanas telpa berga bazārā - kadreiz tāda bija, tagad es nezinu, vai ir, bet princips bija elementārs: sapiķo fiksētu summu, sēdi un strādā, dzer kafiju na šaru, lieto printeri'n'stuff.
Vēl ir uz brīvības/Dzirnavu stūra tāda pati, bet tur laikam vairāk uzņēmumiem -starptapiem domāts, ka tie var pierezervēt sev vienu galda stūrīti, kur nākt, strādāt, lai nav jākrāmējas pašiem ar savu biroju etc.
From:[info]helvetica
Date:March 20th, 2017 - 09:39 am
(Link)
p.s. es te komentēju no savām pozīcijām - nekad neiedomātos sēdēt kafejnīcā ar nolūku strādāt (kkādā LU ēdnīcā ir gadījies aizķerties ilgāk ar steidzamu darbu uz komputatora, ļ.nepatīkami), garām darba stundām meklēju vietu, kur var gari un netraucēti sēdēt. Tas ka citi izvēlas kafejnīcas - par to man komentāru nav, par Gauju - neapmeklēju, riebjas apkalpošana.
From:[info]penny_lane
Date:March 20th, 2017 - 12:49 pm
(Link)
es kaut kad apsvēru biroja telpas, bet neesmu tik tālu tikusi. man patīk kafejnīcu atmosfēra, i guess. man patīk svešas sarunas kā atslodze, man patīk teorētiskā iespēja iedzert vīnu, kad viss laimīgi pabeigts un man patīk citi tādi.

bibliotēkas savukārt konceptuāli mani biedē, kaut kāda sajūta par kuš un atdod somu- droši vien tikpat aizvēsturiska kā ieskati par kafejnīcām kā ēstuvēm.

bet es, ja kas, nepiktojos uz tevi. piktojos uz tiem, kas savu viedokli izteica ar baigo nicību. unpijs ir unpijs, bet vairāk izbrīna nosodījums iz citurienes.
From:[info]helvetica
Date:March 20th, 2017 - 01:28 pm
(Link)
es lasu un domāju, ka man varbūt vajadzētu pamācīties saskandināt vīna glāzi ar apkārtesošajiem pēc labi padarīta darba :D
From:[info]rasbainieks
Date:March 20th, 2017 - 10:31 am
(Link)
man arī nav skaidrs, kāpēc "nu, satiek, paēd, papļāpā, iedzer pa dzērienam, turpina pļāpāt, un?" ir inherenti labāks par "nu, apsēžas, paēd, pastrādā, iedzer pa dzērienam, turpina strādāt, un?" (piezīme īpaši unpijam – gan naudas, gan laika iztērē akurāt tikpat)
From:[info]helvetica
Date:March 20th, 2017 - 12:36 pm
(Link)
nezinu, to tu vari jautāt uzņēmējiem, kuri nodarbojas ar sabiedriskās ēdināšans biznesu un izlemj apmācīt savus darbiniekus mest ārā klientus, kas ilgu laiku uzturas telpās un neko neņem, vai tieši pretēji, apmāca savus darbiniekus ieliet ūdensglazi uz iestādes rēķina tiem, kas ilgi sēž un taisa uomulību iestādē.
Es vēstu tikai no savas kā lietotājas pozīcijām, ka man personīgi nāk drebuļi no "viena tēja uz diviem, sēžam visu vakaru" un, ja apmeklēju iestādes, kuras sniedz pakalpojumus, tad cenšos tās apmeklēt po naznačēņiju (piemēram, besī, kad bibliotēkās personas, kas ir atnākušas strādāt, velk laukā sviestmaizes un termosus un ieturas, paralēli šķirstot presi), taču absolūti pieņemu, ka citiem ir citi ieskati un scenāriji, un, ja iestāde ir pretimnākoša, man nav ne mazākā iemesla kaut ko iebilst, ne? Tāpēc - un šeit jūs drīkstat atslābināties - uzreiz teicu, ka atzīmējos tieši cita viedokļa dēļ.
From:[info]rasbainieks
Date:March 20th, 2017 - 12:40 pm
(Link)
es tikai precizēšu, jo šajā garajā sarunā pārlieku bieži dažādi lietotāji aizvirzās prom no šī fakta – nav stāsts par tiem, kuri neko neņem.
un ir gana daudz balsu, ne tikai tavējā, kurām ir visai kategorisks viedoklis par to, ka "sēdēt pie tējas" vienkārši tāpat, īpaši kompānijā ar citiem, ir ok, bet "sēdēt pie tējas ar darbu" nav ok. kur sausais atlikums uzņēmējam ir viens un tas pats.
From:[info]helvetica
Date:March 20th, 2017 - 01:07 pm
(Link)
Sēdēt pie tējas ar bezgalīgu darbu un bezgalīgi sēdēt pie tējas ar sarunubiedru manā grāmatā ir vienlīdzīgas lietas. Kamēr ir daudz dažādu cilvēku ar dažādu laika izjūtu un pakalpojumu iegādes/preču patērēšanas scenārijiem, ir forši. Pieļauju kašķi sākas, ja autopilotā pieņem, ka "strādāt kafejnīcā" nozīmē atnākt pl.10:00, paņemt tēju, izvelkt PC un tā nosēdet līdz pl.20:00.
From:[info]french_mime
Date:March 20th, 2017 - 02:27 pm
(Link)
Bet manuprāt apraksts bija par stundas pasēdēšanu ar rakstīkli, pasūtot gan ēdienu, gan dzērienu. Protams cut-off point, kurā tas paliek nepieklājīgi katram būs cits (man laikam paliktu neērti pēc 3 stundām), bet konrētajā situācijā manuprāt tur viss zolīdi. Man šķiet mūsu laikos vienam aiziet padzert kafiju ne uz ko neskatoties un neko nelasot ir rets fenomens, tāpēc arī nesaprotu, kāpēc stunda ar darbu ir sliktāka, kā stunda ar sarunām. Vai cilvēku, kurš vnk stundu dzer un ēd viens pats skatoties tālumā vai stundu dzer un ēd runājoties ar otru cilvēku, dzītu prom? Nē.
From:[info]vaiksts
Date:March 20th, 2017 - 10:21 am
(Link)
Nepopulārs šis viedoklis būs hipsteru vidū, pārējie 98% publikas uz ēstuvēm iet apmierināt izsalkumu un drīzāk identificēsies ar izsalkušo rindā uz galdiņiem gaidošo klientu, nevis eleganto MakBuka lietotāju ;))
From:[info]fedrs
Date:March 20th, 2017 - 08:08 am
(Link)
Nez vai Rīgā ir tikai viena ēstuve. Citreiz izvēlies citu!
From:[info]half_slavic
Date:March 20th, 2017 - 11:08 am
(Link)
Nav normāli nekādā situācijā, īpaši aprakstītajā gadījumā. Tik "smalku" viesmīli vajadzētu vai nu apmācīt apkalpošanā vai nu atlaist.
Bet vispār, labāk izvairīties no visādām mākslineki/hipiju vietām, tajās vispār nejēdz neko no smalkā apkalpošanas stila.