mama drama ([info]virginia_rabbit) rakstīja,
@ 2011-05-23 12:42:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
paglaimot [info]snorkei ir apmēram tāpat kā ielikt 'like' zem nesmukiem, bet stipri piedauzīgiem albumiņiem draugos, tipa, lai iedrošinātu likt vēl.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]putnupr
2011-05-23 12:50 (saite)
var jau būt, ka tiem cilvēkiem, kas tur dikti jūsmo par snorki un viņas dēkām, tiešām tas viss liekas kolosāli

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 12:52 (saite)
nē nu kā - ir jau arī, kas no sirds jūsmo par 14 gadniecēm ar vaigu rūžu un peldkostīmu dibenā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nulle
2011-05-23 13:17 (saite)
kas ir tas pirms "peldkostīma dibenā"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 13:19 (saite)
sārtums ar ko sasmiņķē vaigus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]penny_lane
2011-05-23 13:01 (saite)
seklums mazās devās ir noderīgs. un, kamēr visas iesaistītās personas ir laimīgas- atšķirībā no četrpadsmitgadīgajām šie cilvēki teorētiski zina, ko dara.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 13:02 (saite)
kā tas ir noderīgs?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]penny_lane
2011-05-23 13:13 (saite)
man domāt- līdzīgi kā dumjas romantiskas komēdijas reizi pa reizei, vai kosmopolitēna raksti. atslābinošas muļķības.
tad vēl- reizi pa reizei kā atgādinājums par to, ka lieka atklātība mēdz ievest dīvainā pasaulē, ar šķību sevis uztveri.
visbeidzot: mazā, savādo problēmu pasaulīte acīmredzot uztur gana daudz intereses un dzīvesprieka pašā rakstītājā, gan lasītājos.

vienīgais, jā, neizskaidrojamu iemeslu dēļ, no attāluma skatoties uz sajūsmu par pašas unikalitāti, tikai tādēļ, ka pārāk reti kādam ir iekšā parakstīt apakšā nevis "vūhuhū", bet gan "mīlulīt, kāpēc gan tev tik ļoti jāgrābj pēc atzinības un jātic, ka ar citiem mirstīgajiem salīdzinoši notiek pelēkas un skumjas lietas?".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 13:16 (saite)
tikai varētu likt vairāk bilžu. peldkostīmos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]penny_lane
2011-05-23 13:21 (saite)
tu esi ļauna un riebīga ciniķe, kas neuztver cilvēku dvēseles trauslumu un skaistumu, tā lūk.
pa lielam jau tev taisnība, protams(ne par peldkostīmiem).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 13:25 (saite)
oi nē sajaucu:

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]helvetica
2011-05-23 13:23 (saite)
bet neglaimot jau nevar, atdraugo uzreiz :DDD

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]putnupr
2011-05-23 13:52 (saite)
snorki izturēju kādu nedēļu..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2011-05-23 14:34 (saite)
mhm. ik pa brīdim atveru, apšķebinos, paturu komentārus pie sevis un dodos prom līdz nākamajai reizei :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]putnupr
2011-05-23 15:15 (saite)
forši, ka esam vairāki ciboņi, kas nejūmso par snorki, kas ne vien nejūsmo, bet kam pat viņa krīt uz nerviem:)
jo man likās, ka es viena tāda īgņa :>

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 15:19 (saite)
neuztraucies, cibas vīriešiem viņa arī nepatīk :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]putnupr
2011-05-23 16:01 (saite)
foršajiem gan jau ka nepatīk, bet vidējam parastajam gan jau ka patīk, jo vidējam parastajam patīk apenes pakaļā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dute
2011-05-23 13:28 (saite)
Tev vienkārši nav beigusies tā sīvās mizantropijas stadija. Cilvēki ir dažādi un lai viņi tādi ir.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 13:29 (saite)
es tak viņu neienīstu. es arī laikoju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 13:35 (saite)
zolitūdē bija kādreiz tāda zirgu Mirdzīte, kas staigāja gar ceļa malu un brunčus cēla. neviens jau viņu neienīda par to.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dute
2011-05-23 13:44 (saite)
ieņirgt un ienīst ne vienmēr baigi atšķirās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]putnupr
2011-05-23 13:47 (saite)
naids ir spēcīgākas jūtas tak
nīst nemaz kuru katru nevar :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dute
2011-05-23 13:48 (saite)
protams, bet naids tad vismaz paredz kaut kādu cieņu vai bijību vai rēķināšanos, kamēr ieņirgšana ir pohujā un tāpēc var nodarīt vairāk ļauna

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 13:52 (saite)
bet mans viedoklis ir, ka snorkei vajadzētu kaunēties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dute
2011-05-23 14:04 (saite)
ai nu citu viedoklis varbūt ir, ka Tev pašai no kaut kā vajadzētu kaunēties. Tev no tādiem viedokļiem vēmiens nenāk?

//es tikai drusku gribu prīčot kaut kādu iecietību pret frīkiem, atvaino, ja Tev no tā apšķebina

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 14:11 (saite)
nē, man nenāk, ja ir mēģināts pamatot.
ja es būtu gribējusi aizvainot snorki, es iekomentētu viņai. man vienkārši viņas ieraksti atgādina citus pieredzētus 'sieviešu trakumus', kad cilvēks aizdiršas ar intrigām. apkārtējiem vienmēr ir šausmīgi interesanti. un jā - nesavaldība man liekas viens no lielākajiem nesmukumiem. ar līšanu svešos profilos vai histērisku zvanīšanu naktīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dute
2011-05-23 14:30 (saite)
ok, ja Tu saki, ka tas nav mēģinājums aizvainot snorki, tad tas teksts arī citādāk lasās, bet nu atvaino, ne man vienīgajai tas izklausījās primāri pēc diezgan nesaudzīga uzdirsiena.

un vai es pareizi sapratu to, ka manus komentārus pie šī ieraksta Tu sauc par nesavaldību un pielīdzini līšanai svešos profilos un histēriskai zvanīšnai naktīs? :/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 14:35 (saite)
nē, es to teicu par snorkes uzvedību. es viņu nelasu regulāri, kad ielienu lielajās frendlistēs, tad tas vienkārši ieduras acīs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dute
2011-05-23 14:37 (saite)
ā, tagad sapratu, nu bet tas taču ir seriāls, visam sava vieta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 15:09 (saite)
man snorke pat neriebjas, atškirībā no, teiksim, boženas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 14:13 (saite)
btw. DAUDZIEM ir viedoklis, ka man vajadzētu kaunēties :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blond
2011-05-23 18:30 (saite)
Jā, tieši tāpat domā avral, ka man vajadzētu kaunēties. Bet es nekaunos. Tomēr man bija ļoti sāpīgi, un es esmu pateicīga daul, ka viņa mani aizstāvēja. Jebkurā gadījumā, es tik tieši nebruktu virsū nevienam, pat ja reizēm nākas iekost mēlē. Tai pat laikā saprotu, ka "snorkes gadījums" ir interesanti tipisks un par to var gribēties parunāt. Bet es laikam pirms parunāšanas divreiz padomātu - ko man tā parunāšana dos un ko nodarīs otram. Ja vien es nebūtu šausmīgi, šausmīgi, šausmīgi nikna un aizkaitināta, vai personiski dusmīga uz to cilvēku, vai... varbūt man būtu migrēna:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 18:59 (saite)
tik pat labi jau es varēju arī neteikt par kaimiņiem, kas uzspļāva mūsu mantām, vai par to, ka fontēnā slikti apkalpo, jo kāds var justies slikti par to. es nepazīstu snorki - vai varbūt ari pazīstu viņu dzīvē, bet nezinu un man ir vienalga, kas to raksta - bet man ir iebildumi pret to, ko izlasu; es ESMU sašutusi. vairāk nekā par illumini vai kādu citu, kam kaut kā daudzi mīļuprāt aizrāda vai piemin savos ierakstos kā garlaicības etalonu.
varbūt es esmu palaidusi garām ģeniālo snorkes sākumu un esmu gatava par to dzirdēt vairāk. bet kopumā - tāpat kā es nespēju pieņemt dažu draudzeņu viedokli, ka, piemēram, pisties ar 2 paralēli ir katras kārtīgas sievietes sievišķā ES apliecinājums un atslēga, kā noturēt savu veci, tāpat man izraisa snorkes peripētijas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2011-05-23 19:09 (saite)
Nu labi, labi, es arī nezinu nekādu snorkes sākumu un tāpat neizlasu visu vidu, jo viņa man ir lielajā frendlistē, kam pievēršos tikai pa retam. Bet kas tur ko sašust, es tiešām nesaprotu - nevar taču sašust par visu pasauli, un viņa taču NAV tava draudzene.
(un man arī nekādā ziņā nav morāli pieņemama tāda ņemšanās, bet viņa taču ir viens no miljoniem - un viņa ir viņa, es esmu es! Mani tas kaut kā galīgi nesašutina:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 19:19 (saite)
turklāt, nejau par viņas tekstiem es tik daudz sašūtu, bet par komentētāju atbalstu, ko viņa saņem. manis pēc- man ir frendlistē daudz pikantāki tipiņi par viņu - gan krišnaīti, gan jukušie; tas ir interesanti, protams. bet! es vienkārši ievēroju šodien tādu fenomenu, ka t.s. snokre iespējams ir cibas kūdīts produkts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2011-05-23 19:28 (saite)
esmu arī piefiksējusi to totālo jūsmas īpatsvaru snorkes komentāros, bet es nedomāju, ka tā ir kkāda trollēšana, drīzāk laika gaitā (un snorkes stratēģiju rezultātā - jo tiek atdraugoti tie, kuri izsakās kritiski, kurpetī pozitīvo lietu paudējiem it kā "nesaprotoši" uzjautāts, kas tieši ar jūsmīgo komentāru ir domāts etc..) atsijājušies tie, kuriem tiešām simpatizē snorkes story. varētu, protams, taisīt sociālantropoloģisku aptauju, kas un kādi ir tie līdzjutēji, nu, vecuma grupa u.tml. Koptu mēs savus profilus gana cītīgi, gan jau arī par mums kādu pētījumu varētu sataisīt, tendences atzīmēt :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 19:35 (saite)
nu pa lielai daļai drošvien tur būs tā cibas pieklājība, ka dies' pasarga kādu nosaukt vārdā; visiem vienam otru jāžēlo un jāpaglaimo, jo kas tad cits mums 'nabaga cirslīšiem' palīdzēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2011-05-24 00:12 (saite)
Tikko tieši izlasīju no Jursenāras kaut ko apmēram tādu, kā "morāle ir katra personīga lieta, bet pieklājība - sabiedrisks iestādījums". Man liekas, jauni cilvēki bieži jauc pieklājību ar liekulību, un jauniem to var piedot, jo bez kategoriskiem viedokļiem nebūtu nekādas attīstības. Tomēr man personīgi jau no bērnu dienām bijis ļoti grūti pateikt kādam cilvēkam ko nepatīkamu. Faktiski neiespējami. Tā saucamā kinderštūbe. Vēlāk gan esmu to iemācījusies, bet šobrīd man tas vairs neliekas ne svarīgi, ne pareizi. Es pārāk augstu vērtēju savus draugus, lai atļautos kādu nieku dēļ bojāt ar viņiem attiecības, bet nedraugiem es vienkārši gribu ļaut dzīvot kā viņiem tīk, cerībā, ka ar to pašu viņi atdarīs man.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-24 00:37 (saite)
tas ir forši, ka tu esi vienmēr laipna un pieklājīga. man tā liekas ļoti laba īpašība un tik bieži esi kādu no mums mierinājusi.. es sevi arī uzskatu par diezgan pieklājīgu un ilgi tolerēju dažādas gaumes un viedokļus, un saskatu lietām abas puses. bet man ir sāpīgās tēmas, par kurām es nevaru neko neteikt, lai cik dārgs cibiņš vai radiņš tur nebūtu minēts.
es gribētu, lai šādi ieraksti kā par snorki netiktu uzskatīti par uzdirsieniem, bet gan tāds pats problēmas novērojums kā jebkurš cits piemērs par kaut kādiem sliktajiem uz ielas vai ko.
teiksim, punktu par slimu kāds ik pārdienas mēdza saukt un sauc un bez nekādam diskusijām. manās acīs, teiksim, snorke ir daudz daudz trakāka, turklāt ar tādu netiklu ievirzi. tai pat laikā varbūt dzīvē man viņa būtu mīļa kā māsa vai magic_raddish.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2011-05-24 00:47 (saite)
Jā, domāju, ka es saprotu. Un vispār - kas piestāv tev, tas nepiestāv man, un otrādi, un tas nekādā ziņā nenozīmē, ka tāpēc mēs nevarētu būt draugi. Bet, ja godīgi, es nemaz nebiju apsvērusi to netiklības aspektu snorkes blogā - tātad man pret šādām lietām laikam ir notrulinājusies uztvere. Bet tagad atzīstu, ka tev ir taisnība - tā jūsmināšanās ap snorki vairo tādu sieviešu žurnālu neķītruma akceptēšanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blond
2011-05-23 20:12 (saite)
Jā, noteikti, un viņai šis atbalsts ir ļoti vajadzīgs. Un es arī viņu esmu šad un tad atbalstījusi - kaut vai uzdodot jautājumus. Man laiku pa laikam ir interesanti to palasīt. Varbūt tas ir ciniski. Tāpat kā vakaros, kad esmu nogurusi un īgna, es atveru http://uwagatavo.wordpress.com/, sakot sev: nu, labi, labi, paskatīsimies, ko uwa atkal ir pagatavojusi!

/uwa gatavo (savam "kundziņam") - tejas nosaukts par mazohistiskā kulināro blogu pasaulē/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 20:19 (saite)
nu galvenais, lai viņa nesajūk pavisam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2011-05-23 20:23 (saite)
Būs jau labi. Tie trakie gadi jau pāriet. Man arī bija savas apsēstības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 20:25 (saite)
man droši vien spilgtā piemiņā ir tas, kā šādi storiji ievelk, un cik netīri tas liekas pēctam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2011-05-23 20:29 (saite)
Jā, tieši tā. Man ļoti daudz ko gribētos aizmirst, Un tais reizēs, kad atceros, es jūtos pelnījusi elli, lai gan kopumā skaitu sevi par labu cilvēku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 13:50 (saite)
no kurienes jūs ņemat šos apgalvojumus? tāpat kā augstāk bija viens par noderīgo seklumu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dute
2011-05-23 14:02 (saite)
kā tas ir, no kurienes? no turienes pašurienes, no kurienes Tu ņem atziņu par laikošanu pie nesmukiem albūmiņiem (no nekurienes) :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 14:05 (saite)
novēroju līdzibu un atveru diskusiju, lai uzklausītu viedokļus un piemērus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]magic_raddish
2011-05-23 13:40 (saite)
Man atklājās, ka cibā ir viena x persona, kas raksta, ka ir vulgara, jautra un dēkaina, bet īstenībā ir resna, tikumīga un kaitinoša. Moš šis ir līdzīgs gadījums?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 13:46 (saite)
tik smalki nezinu. te jau paradokss nav pašā rakstīšanā, bet tajā, ka citi viņu tā lutina ar augstvērtīga literārā talanta cildinājumiem, ka autore tagad sevi identificē kā mīlas stāstnieci, ļaujot sižetam un cibas atzinībai dominēt pār vienkāršo cilvēcisko laimi un spēj tik mainīt psihanalītiķus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nanochkine
2011-05-23 14:30 (saite)
es izlasīju tikai augšējo ierastu.
tā taču ir dzeja! vai tomēr tā ir proza?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 14:33 (saite)
tie ir aulekšos palaisti dziņu groži!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nanochkine
2011-05-23 14:40 (saite)
nu tas taču skaisti! pavasaris! ja tu redzētu, kā vakar nūdistu pludmalē daži tautieši sprinģoja, tad saprastu, ka dziņas un groži tas ir skaisti. tādi vienlaikus blondi cirtaini un plikpauraini, ar tievām kājām un resnu vēderu.
bet protams bez peldkostīmiem un rūžiem. krāsai jābūt vienlaidus un galvai-veselai!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 14:42 (saite)
tas tavs jaunais izteiciens par visu? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nanochkine
2011-05-23 14:49 (saite)
mans jaunais izteiciens ir ka rigabrain mūs visus izārstēs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]milda
2011-05-23 14:43 (saite)
Jautājums - kāpēc tev tas nav vienalga? Nu kā snorkes izpildīšanās cibā traucē Tev vai man? Pie tam korektāk būtu bijis, ka Tu šo savu nepatiku izrunātu ar viņu pa tiešo, ja nu akurāti gribas par to parunāt. Un atklāti sakot, jūs abas no manām pozīcijām lasot, esat vienlīdz jancīgas. Tā teikt - katrai savi putni. :D Tak nebiju domājusi veikt padziļinātu analīzi - kas, kāpēc un kādā veidā. :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 14:49 (saite)
kāpēc man neuzrakstit par ierakstiem, kuri kaut kā iespaido vai besī? es rakstu pat par super netto apkalpošanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 14:53 (saite)
man snorke netraucē. viņa piesaista uzmanību. tas, kas man nav vienalga - paradokss lērums ar pieglaimīgiem komentāriem, kādu nav citiem. un kas liek domāt, ka viņu trollē, lai raksta vēl pikantāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nulle
2011-05-23 14:58 (saite)
viņa raksta brīvajā pantā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]romija
2011-05-23 15:03 (saite)
Nu Tu gan novērtē Snorki par zemu. Un kurš tur kuru trollē tik viegli nav noteicams. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 15:07 (saite)
hm, varbūt. es neesmu viņu lasījusi no sākta gala.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]1234
2011-05-23 16:21 (saite)
a man nepatika, kā nosauci citas grūtnieces par grūsnajām maukām - tajā ierakstā par vingrošanu baseinā.
(par snorki neko nezinu)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-23 17:11 (saite)
;_;

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]san
2011-05-24 11:49 (saite)
es vispār neko nesaprotu, ko viņa raksta :( vienkārši nevaru uztvert tekstu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-24 11:53 (saite)
tāpēc ka dzer vislaik :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]san
2011-05-24 11:55 (saite)
es vai viņa?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-24 11:56 (saite)
viņa. bet tas bija joks. jābeidz jokot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nuka_kola
2011-05-25 11:27 (saite)
nu, man jau arī liekas, ka šī persona ir sick...bet then again, laikam jau tas nav nekāds izņēmuma gadījums - "sieviešu intrigas" & "samežģīts prātiņš"

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-25 11:36 (saite)
bet redz, kā mani nolinčoja par šādu viedokli :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nuka_kola
2011-05-25 11:44 (saite)
es jau saprotu, ka lasīt par tādu "mindfuck", ko veic augstāk minētā persona ar citiem un sevi ir interesanti, un tā..., kā nekā "Sesks lielpilsētā" pa lielo ir balstīts uz ko līdzīgu, bet ja iedomājos ka personīgi gadītos uzrauties uz šadu keisu, tad drebuls pārskrien pār ķermeni. :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nuka_kola
2011-05-25 11:51 (saite)
...un katram jau galvā KAUT KAS ir aizgājis pa fāzi, tikai vienai personai tas notiek iekšķīgāk, citiem ārišķīgāk izpaužas. Man , piem , ir kollēga darbā, kas nepārtraukti tarkšķ..domāju, ka viņai tā ir kaut kāda psiho-somatiska vajadzība DAUDZ runāt- až dažreiz pat elpa apraujas, lai visiem pavēstītu kaut ko ļoti svarīgu, kā piemēram - "ja otrkrivaju meil, a tam - bla bla bla bla"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-25 12:42 (saite)
nē nu katram ir savas krīzes un kļūdas. bet manuprāt sick ir tas, ka tur ir vesels atbalstītāju klans - ka tas tipa ir apsveicami un - kas pats smieklīgākais - tā tiek saukta par lielisku literatūru!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]apriori
2011-05-26 21:51 (saite)
saprotu, ka tas no citas līgas, bet arī par tēmu - mani vienmēr ir pārsteidzis jūzeris putana, kuras žurnāls principā ir veltīts puikām, džekiem, dzejniekiem, autoriem un vēl visādi nikneimotiem vīriešiem. un visi (cik nu viņu tur ir) arī pilnā nopietnībā komentē un līdzpārdzīvo.
man besī, ka sievietes sevi šitā pazemo, it kā vīrieši, sekss un attiecības ar pretējo dzimumu būtu viss dzīves tašķījiens!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-05-26 23:55 (saite)
nē nu vis kaut kas jau cilvēkam var prātā darīties. bet tādas mīlas epopejas man vismaz izskatās pēc amatieru albumiņiem draugos. kas gan būtu draugi bez šiem albumiņiem!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lennay
2011-06-01 16:47 (saite)
Man ir inčīgi snorki palasīt, pie sevis galvu dažreiz nogrozu, bet man par viņu prieks - ka cilvēks brīvi dzīvo tā kā grib dzīvot. Dažreiz pakomentēju albūmiņu, un tā noteikti nav lišķība, man tiešām par viņu ir prieks. Cilvēkam dzīve kūsā, trakie itāļi utt - nu, kas tur slikts? Es pati ne tuvu tā nerīkotos, bet tas ir tas pats, kas nav jau obligāti jābūt gejam, lai nenīstu gejus.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-06-01 17:07 (saite)
es saku, ka nav inčīgi? es tikai savelku paralēles ar līdzīga žanra albumiņiem draugos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lennay
2011-06-01 17:29 (saite)
Es sapratu, ka Tavs cepiens ir ne tik daudz par pašu snorki un viņas žanru, bet par čīrotājiem, nu un tad es kā viena no šādām čīrotājām piesakos un paskaidroju savus čīrošanas motīvus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2011-06-01 17:54 (saite)
šobrīd mans cepiens ir drīzāk par to, ka šis ir mans visvairāk komentētais posts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?