Par Sviesta Cibas jaunumiem (un gļukiem) - izdzēst bildi

Aprīlis 18., 2017

tiesibsargs
09:52 - izdzēst bildi
pēc terorakta zviedrijā cibas jūzeris [info]gnidrologs savā žurnālā iepostoja par to un komentāros ielika bildi, kurā redzami bojāgājušo līķi.

neviens normāls, ētikas normas ievērojošs medijs šīs bildes nav publicējis. feisbuks ir solījis izdzēst. jo publicēt šādas mirušo bildes ir klaja necieņa gan pret viņiem, gan pret viņu tuviniekiem.

lūdzu [info]gnidrologs šo bildi izdzēst, taču viņš to nedara.

tāpēc tagad lūdzu [info]deniss parūpēties, lai šī bilde tiktu izdzēsta.

paldies!