ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2011-11-21 16:49:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
par inspektoru Krūmiņu pret robokopu
Tātad šodien ir tā diena, kad jaunie fotoradari sāk savu taisno un nesaudzīgo cīņu pret ļaunajiem CSN pārkāpējiem. Sodi solās būt bargi, bet taisnīgi. Samazināšoties arī ceļu policijas zvērības, jo visu nepateicīgo un melno darbu veiks radari un inspektors Krūmiņlieps varēs pavadīt vairāk laika ar ģimeni vai draugiem. Budžetā ietaupījums, laime un optimizācija. Nja, kā tad.

Tas viss būtu nāvīgi čoni un nereāli skaisti, ja nebūtu visas tās priekšvēstures par kuru mūs tik cītīgi informēja pietiek koms un nekā personīga. Nu tur šeftes, rebes un būšanās, kā arī ieņēmumu no sodiem dalīšana. Privātā partnerība represīvajā sistēmā, ja tā varētu izteikties. No biznesa viedokļa nereāli feini, jo tas līdzinās garantētajam apjomam pakalpojumu sniedzēju lauciņā. Nu gluži kā mobilajiem, siltumiem un enerģijām. Tik un tik - dzin dzin kontiņā, ja nav dzin dzin, tad uz tiesu prom. Un šeit pat ar IeM svētību, nemaksātājs-skumbēks nekur nedēsies, nekādā šķirbiņā nenoslēpsies.

Šis nu būtu tas gadījums, kad tauta nu tiešām varētu saliedēties un es ceru, ka tā arī notiks. Saliedēties vajag, un tā kā ne uz kādu polītisku reformu vai revolūciju latviensis vulgaris vairs nesaliedēsies, jo baidīsies tikt apdirsts, tad uz valsts un tai pietuvināto darbonīšu izjāšanu tas varētu būt vienots kā dūre.

Pirmkārt tā radaru karte. Tā ir huiņa. Šodien pat konstatēju, ka aparāts ir nolikts "gardajā" vietiņā, kas ir vismaz 5 km tālāk par kartē norādīto. Tātad, mūs apzināti dezinformē, vai tā ir Vitiron (vai kā viņu tur) patvaļa? Vitironu var saprast, dzin dzin jātaisa, un ja neviens tūdaliņš savu drošku norādītajā vietā neganti nedzen, tad dzin dzin neskan. Vitirona puiši iet tur kur skan. Tātad, šo jautājumu būtu jāceļ līmenī. Protams arī jāsarunā kāds inteliģents pensionārs, kurš par godīgu samaksu izvedīs ārprātā jebkuru valsts iestādi pēc Jūsu izvēles. Un jānoskaidro par to karti - tā ir karte ar radariem, vai karte ar bezjēdzīgiem punktiņiem. Un ja tā ir karte ar bezjēdzīgiem punktiņiem, kāda velna pēc tā tiek uzdota par karti ar radariem. Respektīvi, aktuālā versus nominālā monitorings, ilustrējot radaru novietotāju patvaļu vai kaut kā tā.

Otrkārt sociālie tīkli. Te nu ir tas brīdis kad jāmobilizējas. Vienīgais kas pagaidām nāk prātā ir waze, jo radio laikam to darīt nav brīv, un visu laiku jāsniedz aktuālā infa par radaru izvietojumu. Ja tas notiksies, tad iestāsies laime.
Katram biznesam pamatā ir aprēķini, gan jau ka arī šim. Un, ja mēs liegsim iespēju sev, kaimiņam, NĀCIJAI, izrakstīt rēķinu, tad visa tā herņa ātri aizies pa burbuli. Tas būtu pat dievam tīkami, jo ikreiz, kad uzzinu ka kāds shēmotājs ir izdarījis pašnāvību, vai viņu vismaz ir pametusi sieva un viņš slēpjās anglijas sēņu vagā, manu sirdi pārņem tīkams siltums. Lūk, un mūsu , latviešu tautai šis siltums ir raksturīgs, tāpēc uzskatu, ka ir pamatotas cerības uz tautas mobilizāciju radaru biznesa nogremdēšanai.

Un zin kas būs? Ielās atgriezīsies vecais labais Krūmiņlieps, kurš izteiks brīdinājumu, vai tramīgi paņems cēnerīti, nevis bezkaislīgi piesūtīs rēķinu pēc fakta. Es neesmu par korupciju, es esmu par cilvēkiem un pret "shēmotājiem".

Mārtiņš ir runājis!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]affair
2011-11-21 17:30 (saite)
Toms piekrīt!

(Atbildēt uz šo)


[info]mazeltov
2011-11-21 17:47 (saite)
Bet kā ir no satiksmes drošības viedokļa - labāk, ja ir precīzi zināms, kur radari stāv vai tad, ja tie kaut kādu 5km robežās ik pa laikam migrē?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]veed_logs
2011-11-21 18:28 (saite)
Labāk ir, ja radari ir izvietoti vietās, kur tas palīdz uzlabot satiksmes drošību, nevis, kur var nokāst vairāk piķi. Tad arī būs vienalga, vai migrē vai nemigrē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2011-11-21 17:52 (saite)
Bet vispār, nu tad aizraksti visādiem pietiekošajiem un kādiem tur vēl par šo, par to radaru karti, punktiem un vai radaru atrašanās vieta var mainīties. Savādāk tas viss arī paliks šī ieraksta līmenī un +1 komentāriem.

Un, ja nekļūdos, tad par to karti runājot, bija minēts par posmiem, kuros varētu būt izvietoti radari, ne punktiem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]scope
2011-11-21 19:19 (saite)
Nu nez, kartē katram radaram ir konkrēta adrese norādīta(ja vien nav nekurienes vidū, bet arī tad ir precīzs autoceļa kilometrs).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]black_data
2011-11-21 18:06 (saite)
Tad tie arī ir tie "neparedzamie apstākļi", kas biznesmenim nav ļāvuši to radaru betonā liet, bet atstāt to kā pārvietojamu?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]petrovichs
2011-11-21 18:53 (saite)
Nea. Pamēģini kādreiz nokārtot rakšanas atļauju un Latvenergo pieslēgumu ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2011-11-21 19:31 (saite)
Aha, un pirms uzvaras konkursā jau to neviens biznesmenis nezināja, ne?
Ja pateiktu, ka ieviešana ievilksies, varbūt arī konkursā neuzvarētu.
Kaut gan, tur jau savējie.

Trakākais visā šajā pasākumā ir ar tām neskaidrajām tolerancēm.
Ar inspektoru fēnotāju tomēr bija skaidrs, ka līdz +20 km/h tikai galēja izmisuma gadījumā var sekot sankcijas, par +10 km/h vispār neuztraucoties.
Savukārt zivtele šodien LR1 diezgan mīklaini runāja par toleranci - ja interesē, tad ir arī arhīvā http://www.latvijasradio.lv/program/1/2011/11/20111121.htm "7:09 Labrīt"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aizliegts_v
2011-11-21 20:27 (saite)
Vienīgā skaidri paredzamā tolerance ir 3 km/h, citādi tak nepildīsies valsts budžets...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2011-11-21 20:31 (saite)
Tobiš 3 km/h kļūda.
Ja pieņem, ka plūsma pilsētā iet uz ~ 60-65 km/h pēc spidometra(pēc GPS varētu būt aptuveni 55-60 km/h), tad biznesa plāns ir skaidrs.
Gribu atpakaļ inspektoru Bērziņu, jo līdz šim(piesit pie koka) par ātruma pārsniegšanu apturēts neesmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aizliegts_v
2011-11-21 20:42 (saite)
Nu re, atkodām viņu nekrietno plānu. Padomā, rīta un vakara plūsmā cik mašīnu stundā izbrauc pa Brīvības ielu vien. Sareizinām ar 10 latiem...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pirx
2011-11-21 22:02 (saite)
Mani piektdien, caurbraucot Jelgavai, "paņēma" uz 65km/h - 3km/h.
Pirmo reizi esmu apturēts par ātruma pārsniegšanu, kas ir mazāka par 20km/h.

p.s. Cenšos nepārsniegt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]biezpientaure
2011-11-21 21:23 (saite)
Es te savā neprātā domāju, ka saliedēties vajadzētu vienkāršā jautājumā - nepārkāpt to sasodīto ātrumu. Tikai vajag to pasniegt tajos pašos tīklos un populāros raidījumos (kamēr laidīs pie kameras) nevis kā iespēju ietaupīt kāpīti, bet kā vienkāršu un likumīgu veidu, kā hidrai uzkāpt uz rīkles un gaidīt tās nosprāgšanu.

Iedomāsimies - paiet pusgads kopš ieviešanas un izsūtītas 25 kvītis, 17 cilvēki nesaskatīja ātrumu uz ciferblates, 5 cilvēki ir neārstējami un atlikušie 3 ir ārzemnieki (no kuriem pagaidām pat sodu nevarot piedzīt). Grāmatveži zelē nagus, finansisti ar Zivtiņu sāk apspriest dienesta ieroča pielietošanas scenāriju, sia brauc virsū vietvalžiem par projekta nerentablumu. Vajag tikai masām uz pirkstiem paskaidrot kas ir jādara, cik iligi un kādi būs ieguvumi. Tipa Baltijas ceļš 2012, uz gadu aizmirstam nacionālos kreņķus un izdarām labu darbu.

Kautkur redzēju ideju - taisīt uzlīmes pakaļējam stiklam "NEPĀRSNIEDZOT ĀTRUMU, TU APZODZ VALDĪBU" - to arī vajag.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]racoon
2011-11-21 21:47 (saite)
loģiski. cieti. Bet pret cilvēka dabu "ņepoprjosh", ātrāk pabraukties gribēsies un vajadzēs šā kā tā. Būsim saliedēti un disciplinēti tur, kur attīstās Tevis aprakstītais scenārijs. Pārējā ceļa daļā paliekam tie paši cilvēki, kas esam.

Protams, disciplīna ir laba lieta, bet ieviest to 100% ir tas pats, kas likt Zemei griezties pretējā virzienā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2011-11-21 21:56 (saite)
Un vai tad tie citi veidi, lai tautu apvienotu šim mērķim nav tik pat nereāli?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]racoon
2011-11-21 21:59 (saite)
palēkties ar krosinieku pār guļošo policistu traktējas kā "agresīva braukšana". Tas tā, starp citu, zināšanai. Nevajag SEV kaut ko aizliegt, lai izpistu kādu citu. No drāšanas jāgūst bauda :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]biezpientaure
2011-11-21 23:18 (saite)
Popularizēt maukšanu pa trasēm. Ja izdodas iesaistīt trasu (vai trašu? nu po) īpašniekus, sarunāt īpašās cenas uz apjoma rēķina, tad viena daļa iztrakotos vietās, kur radariem nav spēka.

Piekrītu, ka droši vien neizdosies nogriezt kā ar nazi, bet jau samazināt plānotos ieņēmumus par 50% būtu fantastisks rezultāts.

Būtībā, vajag vienu sporta veidu aizstāt ar citu. Galu galā, novest visu līdz uzlīmīšu līmenim - sīkajiem patīk krāt uzlīmes kārtējam narvesena kaķītim, bet lielie krātu kautkādas atšķirības zīmes, tipa "X mēneši bez pārkāpumiem" jeb "X lati paglābti no izniekošanas". Ar kādām tik muļķībām nenodarbojas cilvēki, un kāpēc braukšana uz 88km/st (ne jau pilsētā :) nevarētu būt viena no tām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]racoon
2011-11-21 23:23 (saite)
Labi, es Tev piekritīšu, bet pie nosacījuma, ka Tu stoiciskā mierā izcietīsi 10 LVL sodu post factum, kad būsi braucis kopējā plūsmā uz 61, likuma noteikto 50 vietā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]biezpientaure
2011-11-21 23:43 (saite)
man nav problēmu braukt uz 50. ja plūsma grib, lai brauc uz 61.

es piemēram nesaprotu vienu lietu - kāpēc cilvēki ir tik tupi, jā, tieši tupi nevis glupi, neuzmanīgi vai kā maigāk. piemērs - Vidzemes šoseja no Garkalnes līdz Sēnei. Kā zinām, tur ir 2 brauktves, atdalītas ar meža joslu jeb runājot saprotamāk, pretīmbraucošie nevar uzmidžināt. Bet teju vai katru reizi, tur braucot, kāds man aizskrien garām kā stāvošam un pēc 5-10min. šoreiz jau es tam pabraucu garām, patiešām stāvošam - blakus patruļas vāģim. Nu skrieniet, man nav žēl kamēr nebraucat man virsū, bet šos es nesaprotu.

Tāpēc plūsmas darbības es neuztveru kā likumu un pēdējos gadus...5? ilgāk? braucu kā pensis, noplosieties vien vietās kur cēpē juridiski nav tiesību mani uzrunāt vai zinu, ka 99% gadījumu to tur nav. Bet ne jau tur, kur tie ir ar lielu varbūtību. Labi, kavējot uz kāzām visus 150km nobraucu uz 120, bet ne jau lai atlaistu nervus ikdienā. Ja man būtu sporta vāģis kam pedālim ir 2 pozīcijas, varbūt es arī trakotu bet ar ģimenes vāģi jau nu nav nekādu problēmu braukt limitā. Nē, es nemoralizēju ka tas ir vienīgais pareizais braukšanas veids, drīzāk secinājums - gribat - maksājiet; negribat - nemaksājiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chirkainais
2011-11-22 16:31 (saite)
Atļāvos pārpublicēt motopowerī.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?