ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2011-11-21 16:49:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
par inspektoru Krūmiņu pret robokopu
Tātad šodien ir tā diena, kad jaunie fotoradari sāk savu taisno un nesaudzīgo cīņu pret ļaunajiem CSN pārkāpējiem. Sodi solās būt bargi, bet taisnīgi. Samazināšoties arī ceļu policijas zvērības, jo visu nepateicīgo un melno darbu veiks radari un inspektors Krūmiņlieps varēs pavadīt vairāk laika ar ģimeni vai draugiem. Budžetā ietaupījums, laime un optimizācija. Nja, kā tad.

Tas viss būtu nāvīgi čoni un nereāli skaisti, ja nebūtu visas tās priekšvēstures par kuru mūs tik cītīgi informēja pietiek koms un nekā personīga. Nu tur šeftes, rebes un būšanās, kā arī ieņēmumu no sodiem dalīšana. Privātā partnerība represīvajā sistēmā, ja tā varētu izteikties. No biznesa viedokļa nereāli feini, jo tas līdzinās garantētajam apjomam pakalpojumu sniedzēju lauciņā. Nu gluži kā mobilajiem, siltumiem un enerģijām. Tik un tik - dzin dzin kontiņā, ja nav dzin dzin, tad uz tiesu prom. Un šeit pat ar IeM svētību, nemaksātājs-skumbēks nekur nedēsies, nekādā šķirbiņā nenoslēpsies.

Šis nu būtu tas gadījums, kad tauta nu tiešām varētu saliedēties un es ceru, ka tā arī notiks. Saliedēties vajag, un tā kā ne uz kādu polītisku reformu vai revolūciju latviensis vulgaris vairs nesaliedēsies, jo baidīsies tikt apdirsts, tad uz valsts un tai pietuvināto darbonīšu izjāšanu tas varētu būt vienots kā dūre.

Pirmkārt tā radaru karte. Tā ir huiņa. Šodien pat konstatēju, ka aparāts ir nolikts "gardajā" vietiņā, kas ir vismaz 5 km tālāk par kartē norādīto. Tātad, mūs apzināti dezinformē, vai tā ir Vitiron (vai kā viņu tur) patvaļa? Vitironu var saprast, dzin dzin jātaisa, un ja neviens tūdaliņš savu drošku norādītajā vietā neganti nedzen, tad dzin dzin neskan. Vitirona puiši iet tur kur skan. Tātad, šo jautājumu būtu jāceļ līmenī. Protams arī jāsarunā kāds inteliģents pensionārs, kurš par godīgu samaksu izvedīs ārprātā jebkuru valsts iestādi pēc Jūsu izvēles. Un jānoskaidro par to karti - tā ir karte ar radariem, vai karte ar bezjēdzīgiem punktiņiem. Un ja tā ir karte ar bezjēdzīgiem punktiņiem, kāda velna pēc tā tiek uzdota par karti ar radariem. Respektīvi, aktuālā versus nominālā monitorings, ilustrējot radaru novietotāju patvaļu vai kaut kā tā.

Otrkārt sociālie tīkli. Te nu ir tas brīdis kad jāmobilizējas. Vienīgais kas pagaidām nāk prātā ir waze, jo radio laikam to darīt nav brīv, un visu laiku jāsniedz aktuālā infa par radaru izvietojumu. Ja tas notiksies, tad iestāsies laime.
Katram biznesam pamatā ir aprēķini, gan jau ka arī šim. Un, ja mēs liegsim iespēju sev, kaimiņam, NĀCIJAI, izrakstīt rēķinu, tad visa tā herņa ātri aizies pa burbuli. Tas būtu pat dievam tīkami, jo ikreiz, kad uzzinu ka kāds shēmotājs ir izdarījis pašnāvību, vai viņu vismaz ir pametusi sieva un viņš slēpjās anglijas sēņu vagā, manu sirdi pārņem tīkams siltums. Lūk, un mūsu , latviešu tautai šis siltums ir raksturīgs, tāpēc uzskatu, ka ir pamatotas cerības uz tautas mobilizāciju radaru biznesa nogremdēšanai.

Un zin kas būs? Ielās atgriezīsies vecais labais Krūmiņlieps, kurš izteiks brīdinājumu, vai tramīgi paņems cēnerīti, nevis bezkaislīgi piesūtīs rēķinu pēc fakta. Es neesmu par korupciju, es esmu par cilvēkiem un pret "shēmotājiem".

Mārtiņš ir runājis!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]petrovichs
2011-11-21 18:53 (saite)
Nea. Pamēģini kādreiz nokārtot rakšanas atļauju un Latvenergo pieslēgumu ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2011-11-21 19:31 (saite)
Aha, un pirms uzvaras konkursā jau to neviens biznesmenis nezināja, ne?
Ja pateiktu, ka ieviešana ievilksies, varbūt arī konkursā neuzvarētu.
Kaut gan, tur jau savējie.

Trakākais visā šajā pasākumā ir ar tām neskaidrajām tolerancēm.
Ar inspektoru fēnotāju tomēr bija skaidrs, ka līdz +20 km/h tikai galēja izmisuma gadījumā var sekot sankcijas, par +10 km/h vispār neuztraucoties.
Savukārt zivtele šodien LR1 diezgan mīklaini runāja par toleranci - ja interesē, tad ir arī arhīvā http://www.latvijasradio.lv/program/1/2011/11/20111121.htm "7:09 Labrīt"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aizliegts_v
2011-11-21 20:27 (saite)
Vienīgā skaidri paredzamā tolerance ir 3 km/h, citādi tak nepildīsies valsts budžets...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scope
2011-11-21 20:31 (saite)
Tobiš 3 km/h kļūda.
Ja pieņem, ka plūsma pilsētā iet uz ~ 60-65 km/h pēc spidometra(pēc GPS varētu būt aptuveni 55-60 km/h), tad biznesa plāns ir skaidrs.
Gribu atpakaļ inspektoru Bērziņu, jo līdz šim(piesit pie koka) par ātruma pārsniegšanu apturēts neesmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aizliegts_v
2011-11-21 20:42 (saite)
Nu re, atkodām viņu nekrietno plānu. Padomā, rīta un vakara plūsmā cik mašīnu stundā izbrauc pa Brīvības ielu vien. Sareizinām ar 10 latiem...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pirx
2011-11-21 22:02 (saite)
Mani piektdien, caurbraucot Jelgavai, "paņēma" uz 65km/h - 3km/h.
Pirmo reizi esmu apturēts par ātruma pārsniegšanu, kas ir mazāka par 20km/h.

p.s. Cenšos nepārsniegt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?