ублюдок ([info]racoon) rakstīja,
@ 2011-11-21 16:49:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
par inspektoru Krūmiņu pret robokopu
Tātad šodien ir tā diena, kad jaunie fotoradari sāk savu taisno un nesaudzīgo cīņu pret ļaunajiem CSN pārkāpējiem. Sodi solās būt bargi, bet taisnīgi. Samazināšoties arī ceļu policijas zvērības, jo visu nepateicīgo un melno darbu veiks radari un inspektors Krūmiņlieps varēs pavadīt vairāk laika ar ģimeni vai draugiem. Budžetā ietaupījums, laime un optimizācija. Nja, kā tad.

Tas viss būtu nāvīgi čoni un nereāli skaisti, ja nebūtu visas tās priekšvēstures par kuru mūs tik cītīgi informēja pietiek koms un nekā personīga. Nu tur šeftes, rebes un būšanās, kā arī ieņēmumu no sodiem dalīšana. Privātā partnerība represīvajā sistēmā, ja tā varētu izteikties. No biznesa viedokļa nereāli feini, jo tas līdzinās garantētajam apjomam pakalpojumu sniedzēju lauciņā. Nu gluži kā mobilajiem, siltumiem un enerģijām. Tik un tik - dzin dzin kontiņā, ja nav dzin dzin, tad uz tiesu prom. Un šeit pat ar IeM svētību, nemaksātājs-skumbēks nekur nedēsies, nekādā šķirbiņā nenoslēpsies.

Šis nu būtu tas gadījums, kad tauta nu tiešām varētu saliedēties un es ceru, ka tā arī notiks. Saliedēties vajag, un tā kā ne uz kādu polītisku reformu vai revolūciju latviensis vulgaris vairs nesaliedēsies, jo baidīsies tikt apdirsts, tad uz valsts un tai pietuvināto darbonīšu izjāšanu tas varētu būt vienots kā dūre.

Pirmkārt tā radaru karte. Tā ir huiņa. Šodien pat konstatēju, ka aparāts ir nolikts "gardajā" vietiņā, kas ir vismaz 5 km tālāk par kartē norādīto. Tātad, mūs apzināti dezinformē, vai tā ir Vitiron (vai kā viņu tur) patvaļa? Vitironu var saprast, dzin dzin jātaisa, un ja neviens tūdaliņš savu drošku norādītajā vietā neganti nedzen, tad dzin dzin neskan. Vitirona puiši iet tur kur skan. Tātad, šo jautājumu būtu jāceļ līmenī. Protams arī jāsarunā kāds inteliģents pensionārs, kurš par godīgu samaksu izvedīs ārprātā jebkuru valsts iestādi pēc Jūsu izvēles. Un jānoskaidro par to karti - tā ir karte ar radariem, vai karte ar bezjēdzīgiem punktiņiem. Un ja tā ir karte ar bezjēdzīgiem punktiņiem, kāda velna pēc tā tiek uzdota par karti ar radariem. Respektīvi, aktuālā versus nominālā monitorings, ilustrējot radaru novietotāju patvaļu vai kaut kā tā.

Otrkārt sociālie tīkli. Te nu ir tas brīdis kad jāmobilizējas. Vienīgais kas pagaidām nāk prātā ir waze, jo radio laikam to darīt nav brīv, un visu laiku jāsniedz aktuālā infa par radaru izvietojumu. Ja tas notiksies, tad iestāsies laime.
Katram biznesam pamatā ir aprēķini, gan jau ka arī šim. Un, ja mēs liegsim iespēju sev, kaimiņam, NĀCIJAI, izrakstīt rēķinu, tad visa tā herņa ātri aizies pa burbuli. Tas būtu pat dievam tīkami, jo ikreiz, kad uzzinu ka kāds shēmotājs ir izdarījis pašnāvību, vai viņu vismaz ir pametusi sieva un viņš slēpjās anglijas sēņu vagā, manu sirdi pārņem tīkams siltums. Lūk, un mūsu , latviešu tautai šis siltums ir raksturīgs, tāpēc uzskatu, ka ir pamatotas cerības uz tautas mobilizāciju radaru biznesa nogremdēšanai.

Un zin kas būs? Ielās atgriezīsies vecais labais Krūmiņlieps, kurš izteiks brīdinājumu, vai tramīgi paņems cēnerīti, nevis bezkaislīgi piesūtīs rēķinu pēc fakta. Es neesmu par korupciju, es esmu par cilvēkiem un pret "shēmotājiem".

Mārtiņš ir runājis!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]racoon
2011-11-21 21:47 (saite)
loģiski. cieti. Bet pret cilvēka dabu "ņepoprjosh", ātrāk pabraukties gribēsies un vajadzēs šā kā tā. Būsim saliedēti un disciplinēti tur, kur attīstās Tevis aprakstītais scenārijs. Pārējā ceļa daļā paliekam tie paši cilvēki, kas esam.

Protams, disciplīna ir laba lieta, bet ieviest to 100% ir tas pats, kas likt Zemei griezties pretējā virzienā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2011-11-21 21:56 (saite)
Un vai tad tie citi veidi, lai tautu apvienotu šim mērķim nav tik pat nereāli?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]racoon
2011-11-21 21:59 (saite)
palēkties ar krosinieku pār guļošo policistu traktējas kā "agresīva braukšana". Tas tā, starp citu, zināšanai. Nevajag SEV kaut ko aizliegt, lai izpistu kādu citu. No drāšanas jāgūst bauda :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]biezpientaure
2011-11-21 23:18 (saite)
Popularizēt maukšanu pa trasēm. Ja izdodas iesaistīt trasu (vai trašu? nu po) īpašniekus, sarunāt īpašās cenas uz apjoma rēķina, tad viena daļa iztrakotos vietās, kur radariem nav spēka.

Piekrītu, ka droši vien neizdosies nogriezt kā ar nazi, bet jau samazināt plānotos ieņēmumus par 50% būtu fantastisks rezultāts.

Būtībā, vajag vienu sporta veidu aizstāt ar citu. Galu galā, novest visu līdz uzlīmīšu līmenim - sīkajiem patīk krāt uzlīmes kārtējam narvesena kaķītim, bet lielie krātu kautkādas atšķirības zīmes, tipa "X mēneši bez pārkāpumiem" jeb "X lati paglābti no izniekošanas". Ar kādām tik muļķībām nenodarbojas cilvēki, un kāpēc braukšana uz 88km/st (ne jau pilsētā :) nevarētu būt viena no tām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]racoon
2011-11-21 23:23 (saite)
Labi, es Tev piekritīšu, bet pie nosacījuma, ka Tu stoiciskā mierā izcietīsi 10 LVL sodu post factum, kad būsi braucis kopējā plūsmā uz 61, likuma noteikto 50 vietā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]biezpientaure
2011-11-21 23:43 (saite)
man nav problēmu braukt uz 50. ja plūsma grib, lai brauc uz 61.

es piemēram nesaprotu vienu lietu - kāpēc cilvēki ir tik tupi, jā, tieši tupi nevis glupi, neuzmanīgi vai kā maigāk. piemērs - Vidzemes šoseja no Garkalnes līdz Sēnei. Kā zinām, tur ir 2 brauktves, atdalītas ar meža joslu jeb runājot saprotamāk, pretīmbraucošie nevar uzmidžināt. Bet teju vai katru reizi, tur braucot, kāds man aizskrien garām kā stāvošam un pēc 5-10min. šoreiz jau es tam pabraucu garām, patiešām stāvošam - blakus patruļas vāģim. Nu skrieniet, man nav žēl kamēr nebraucat man virsū, bet šos es nesaprotu.

Tāpēc plūsmas darbības es neuztveru kā likumu un pēdējos gadus...5? ilgāk? braucu kā pensis, noplosieties vien vietās kur cēpē juridiski nav tiesību mani uzrunāt vai zinu, ka 99% gadījumu to tur nav. Bet ne jau tur, kur tie ir ar lielu varbūtību. Labi, kavējot uz kāzām visus 150km nobraucu uz 120, bet ne jau lai atlaistu nervus ikdienā. Ja man būtu sporta vāģis kam pedālim ir 2 pozīcijas, varbūt es arī trakotu bet ar ģimenes vāģi jau nu nav nekādu problēmu braukt limitā. Nē, es nemoralizēju ka tas ir vienīgais pareizais braukšanas veids, drīzāk secinājums - gribat - maksājiet; negribat - nemaksājiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?