Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Mikriņi. 

crescendo (crescendo)
Nu re, RS nejēdzību eksperimentu rezultāts ar pienācis - izkrita, izkrita kāds tomēr no maršuta taksobusa.
Jā, slikti, ka cilvēkiem jāstāv mikriņos kājās, jo autobusi ir reti, pārpildīti, lēni un dārgi (ja vien dzeltenā ļirpatiņa nav laicīgi uz priekšu nopirkta). Bet ne jau ar sodiem tas jārisina... Nu ir rīgas sabiedriskā satiksme izteikti neefektīva.

Bet arī braucot te šurpu turpu metro katru dienu... Nu nelīzētu Rīgā metro ieviest, tas sab-transporta retumu nemazinātu. Neorganizēts Rīgā iedzīvotāju blīvums. Dienas darba vietas pa visu pilsētu izmētātas. Nakts dzīvesvietas - mazliet koncentrētākas, bet tālu dabiskajiem transporta mezgliem - un pat ja tagad nolemtu tādus izveidot - vai vieta tur ir?

Neorganizēts blīvums+vēsturiski absurda norēķinu sistēma+laikam līdz neatjaunoti maršuta veidošanas principi... Un jā, priecājamies kā par progresu par garajiem dubultotajiem sab-transp maršutiem - bet patiesībā tie tikai padara reisus retākus, vairāk atkarīgus no 'laika un satiksmes apstākļu efekta' un, galu galā bieži nevajadzīgi noslogo ielas vienkārši pārvietojoties no viena vajadzīga ceļa fragmenta uz citu.

Pasapņot par ideālu? Par Rīgu, kurā sabiedriskais transports ir rīkots nevis koncentrējoties uz garām maģistrālēm, maršutiem savstarpēji dubultojot, bet īsiem turp-atpakaļ maršutiem starp transporta mezgliem pie vietām ar lielu iedzīvotāju blīvumu attiecīgos diennakts laikos?

Nu nav jau nekas slikts vajadzībā lietot vairākus transportus lai nonāktu no punkta A uz punktu B. Tā ir problēma tikai ja *)alkatīgā satiksmes iestāde mēģina iekasēt naudu par katru transporta fragmentu atsevišķi+ b)transports kursē reti, neakurāti un lēni.


Nav vajadzīgs 1, 21, 40 autobuss + 6. tramvajs + vairāki trolejbusu maršuti kas visi nogādā cilvēkus no centra līdz alfai (un rezultātā vispirms stāv rindā uz iebraukšanu pieturā - kavējot cits citu un personīgo transportu, un pēc tam atstāj desmit un vairāk minūšu logus), bet viens, regulārs, adekvāta izmēra transports kas veic maršutu Alfa-centrs (piemēram) ar 2-3 minūšu intervāliem, un atsevišķi maršuti alfa-brīvības iela-berģi, alfa-mežciems, alfa-vēl kaut kas.

Dēļ absurdās norēķinu sistēmas sajūsminamies, par garajiem caur-rīgas sab-transp maršutiem - kas gan padara reisus tikai retākus, un jebkādas 'laika un satiksmes apstākļu' efektu uz kavēšanos tikai lielāku... Bez domāšanas maiņas uz īsiem, biežiem turp-atpakaļ maršutiem starp transporta mezgliem, ir

Comments 

25.-Aug-2010 10:08 pm
3.autobusa maršrutu varētu dalīt uz pusēm, pārsēšanās punktu ierīkojot kaut kur Spilves pļavās.
This page was loaded Dec 5. 2024, 5:39 am GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09