30 June 2014 @ 03:09 pm
 
manī ir ārprātīga nepatika pret cilvēkiem, kuri, izvārot rīsus/griķus maisiņā, piedāvā tos likt uz šķīvja pa taisno no maisiņa. man pat kolēģes tā dara. bet it kā normāli cilvēki.
 
 
( Post a new comment )
Shelly[info]shelly on June 30th, 2014 - 03:17 pm
Bet kur tad tos griķus pa vidam starp maisiņu un šķīvi vajadzēja likt? Klēpī, vai?
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 03:19 pm
nu katliņā apsusināt, garšvielas pielikt, sviestiņu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Shelly[info]shelly on June 30th, 2014 - 03:39 pm
Karsti griķi/ rīsi lieliski susinās arī uz šķīvja. Garšvielas lai katrs sev individuāli liek :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 03:42 pm
manuprāt, nē.
bet, kā skaidroju zemāk, laikam no bērna kājas izveidojies paradums, kas, manuprāt, ir arī citu cilvēku paradums. izrādās, ka ciba man iebilst.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Shelly[info]shelly on June 30th, 2014 - 03:46 pm
Kas bez biksēm, tas bez bēdām
Manā bērnībā maisiņu vispār nebija, manuprāt... :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 03:51 pm
Re: Kas bez biksēm, tas bez bēdām
nu manā arī, protama lieta, bet nu - no brīža, kad parādījās, nenāca prātā atstāt maisiņā ;)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Shelly[info]shelly on June 30th, 2014 - 04:15 pm
Re: Kas bez biksēm, tas bez bēdām
"atstāt maisiņā"? :D

Viss, cienītā, jūs te mani vienkārši āzējat.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 04:19 pm
Re: Kas bez biksēm, tas bez bēdām
neāzēju neāzēju, šķiet, ka es esmu izāzējusi tikai sevi, ar savu sāpi atnākot cibās, kur, izrādās, šinī jautājumā esmu melns pīlēns
(Reply) (Parent) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 03:31 pm
Noliek uz piecpadsmit minūtēm klusas The Sound Poets mūzikas pavadībā uzņemt labo enerģiju. Ideāli, ja atvērtajam logam, uz kura palodzes (eko gaiss!) pabrauc garām vismaz trīs hipsteri, bet, ja ar fiksīšiem, tad der arī viens. Radītā gaisa plūsma nodrošina vienmērīgu un vispusīgu rīsu apvējojujumu un garantē morālo pacēlumu visai šai dienai un, dažos gadījumos, pat divām līdz četrām sekundēm no nākamās dienas.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 03:33 pm
kāpēc rīsiem būtu jāsniedz morālais pacēlums?
drīzāk kuņģisks zemējums!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 03:37 pm
Tu esi tas, ko tu ēd - teica Jurka, gremodams autoostas belašu ar solīto 0% kaķu un citu bezpajumtnieku gaļu sastāvā.

Ja ēdiens nav bauda, vai cilvēks var būt bauda?
Ja ēdiens ir zemēts, kā cilvēks var pievērsties jēgpilnai strādāšanai ar augstākajām matērijām, virzīt visu mūsu kolektīvo apziņu jauna patērēšanas buma celšanai? Nu nevar.
Tāpēc i apgaisotie (r) rīsi.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 03:39 pm
tagad jau Tu jauc estētisku ēdiena baudījumu ar parastu rīsu izņemšanu no maisiņa.
nedomāju, ka šāds paradums bīda kolektīvu apziņu, drīzāk piepilda to ar visparastāko degvielu
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 04:04 pm
Rīsu izņemšana no maisiņa, pēc Freida, vispār ir ļoti interesants pasākums. Nazis, kā falliska priekšmeta un vispār vīrišķā simbols, maisiņa trauslā plēvīte, kuru tas sabojā, piekļūstot nepieejamajam gardumam. Interesanti. Vai vēlies parunāt par to, kāpēc pēc šī akta, pirms tālāko darbību veikšanas, ir vēlme apčubināt rīsus?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 04:08 pm
vērsīšu jūtu uzmanību, ka es maisiņu atgriežu ar šķērēm. un pēc Akta neko nečubinu, pat neskatos ar valgām acīm!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 04:12 pm
Khmm. Interesanti. Tas, protams, nav tas pats, kas saplēst maisiņu, izmantojot dakšiņu, bet tik un tā.
Domāju, ka Freida kungs piekristu, ka šķēru izmantošana naža vietā simbolizē falliskā simbola noliegumu. Griezņu asmens pieskāriens vairāk atgādina maigus, sievišķus glāstus, un tomēr, no dominējošās pozīcijas. Tā kā tiek apgalvots, ka izpaliek čubināšanās, var teikt, ka šeit velkamas paralēles ar sevis meklējumiem mazliet netradicionālākos apgabalos.
Ar šķērēm nogriez maisiņa augšu vai atgriez pa šuvi?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 04:13 pm
augšiņu!
(ar interesi gaidu izskaidrojumu)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 04:19 pm
Izskaidrojums jau bija, augšiņas atgriešana tikai apstiprina. Padomā pati, viena līnija, kurai pārbraucot pāri, tā atveras un sadalās divās daļās.
Turklāt, apstiprinās arī pieņēmums par dominējošās lomas esamību. Jo atgriez Tu augšiņu, bet satura lietošanai to tomēr novieto sev ērtākā pozā - ar "augšiņu" uz leju.
Man šķiet, ka rīsu gatavošana paciņā Tev nekad vairs nebūs tāda, kā iepriekš. Padomā par to. Es ieteiktu rīsus vārīt biežāk un paanalizēt savas sajūtas, kuras rodas, veicot paciņas atvēršanas un rīsu iegūšanas rituālu. Rīsu terapija, ja vēlies. Iespējams, palīdzēs labāk izprast savas vēlmes un vajadzības un turpināt eksperimentus jaunā dimensijā. Galu galā, ēšanas radītā bauda ir un paliek bauda, paralēles te ir acīmredzamas.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 04:20 pm
paldies, izsmējos lietainā dienā.
rīsus vāru reti, tas noteikti arī ir kas Aizdomīgs!!!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 04:21 pm
Protams. Zemapziņa taču apzinās šī rituāla patieso nozīmi, iespējams, kāda kauna vai baiļu sajūta. Tāpēc arī tik reti.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 04:31 pm
Starp citu, neesi mēģinājusi ēst pa taisno no paciņas?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 04:55 pm
svētās šausmas! pa taisno no paciņas! No Paciņas!!!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 04:57 pm
Arī tā var izēst rīsus. Bet tas, ka neesi mēģinājusi, liecina tikai par agrīnu sevis meklējumu fāzi. Lai gan, no otras puses, izteikti stipra nolieguma reakcija var norādīt uz negaidītu pieķeršanu...
(Reply) (Parent) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 04:20 pm
Ā, un mūzika fonā arī būtu vēlama. Ritmiska vai mierīga, tas no pašas atkarīgs. Galu galā, domē jau Tu, ne rīsu paciņa.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 04:22 pm
Dominē.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]zirka on June 30th, 2014 - 03:18 pm
pag, tu viņus vispirms kaut kur uzservē atsevišķi?
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 03:20 pm
vienmēr. bet es kaut kā negribētu to saukt par servēšanu. vienkārši pabeigtība.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]zirka on June 30th, 2014 - 03:32 pm
nekad neiedomātos, ja vien nav miljons cilvēku pie galda un viss tāds "padosiet, lūdzu, uzservēsiet, lūdzu"
man vienkārši riebjas smērēt vairāk trauku, cik esenciāli nepieciešams :))
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 03:35 pm
varbūt man tas vienkārši no bērna kājas ir kā pamatdarbība ir likusies atbrīvošanās no maisiņa un katliņa procedūras pēc vārīšanas, tāpēc ēst pa taisno no maisiņa man liktos kā ēst ko nepagatavotu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
judging the mice[info]rasbainieks on June 30th, 2014 - 03:52 pm
tu esi tik jauna?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 03:56 pm
bērna kāja ir Izteiciens, nevis Vecuma (Jaunuma) Pierādījums
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
judging the mice[info]rasbainieks on June 30th, 2014 - 06:47 pm
jā, bet tam ir tieša saistība ar jaunumu. "no 20 gadu vecuma" nav "no bērna kājas" :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 07:09 pm
nu nē, es lietoju arī saistībās ar lietām, kas darītas no to lietu pirmsākumiem, ja pat tas būtu no 25 gadu vecuma. bet, then again, tās jau manas dīvainības.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
judging the mice[info]rasbainieks on June 30th, 2014 - 07:14 pm
"pensijā sāku lekt ar izpletni, lecu jau no bērna kājas" :)
(Reply) (Parent) (Link)
putnu novērotājs[info]_re_ on June 30th, 2014 - 07:19 pm
Dienas Jautājums Nr. 2 – kurā gadā parādījās rīsu maisiņi. 95.ajā jau bija, es saku.
(Reply) (Parent) (Link)
Nepabeigtā dienasgrāmata[info]dienasgramata on June 30th, 2014 - 03:31 pm
maisiņš nevajaga?
(Reply) (Link)
vārnu skaitītājs[info]saikne_neochin on June 30th, 2014 - 03:32 pm
kur nu vairs liksies, ja vārīti maisiņā, no no no, no maisiņš.
(Reply) (Link)
mis_sarajevo[info]mis_sarajevo on June 30th, 2014 - 03:36 pm
čista sorry, es arī tā daru.
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on June 30th, 2014 - 03:36 pm
un itkā normāls cilvēks!!!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
mis_sarajevo[info]mis_sarajevo on June 30th, 2014 - 03:45 pm
nu, es vnk griķus ēdu i bez garšvielām, i bez sviestiņa, tā kā man ir diezgan vienalga.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]yeux_glauques on June 30th, 2014 - 04:08 pm
čista sorry, bet, man liekas, tu esi vienīgā latvijā, kura neliek pa taisno no maisa uz šķīvja
(Reply) (Thread) (Link)
[info]amatieris on June 30th, 2014 - 04:29 pm
Čista sorry, bet maiss ar rīsiem, protams, ir lēti un forši (kur pērc, btw?), bet parasti viņus tomēr izvāra sākumā.
(Reply) (Parent) (Link)
15[info]15 on June 30th, 2014 - 06:32 pm
nē, nav:)
(Reply) (Parent) (Link)
...[info]malfor on July 1st, 2014 - 02:31 pm
mhm
(Reply) (Parent) (Link)
Ho=Taï[info]hotai on June 30th, 2014 - 04:50 pm
man liekas vienīgā reize, kad rīsi no maisiņa nenonāca pa taisno šķīvi bija tad, kad karstais maisiņš apdedzināja man roķeļes un nokrita uz grīdas.
(Reply) (Link)
biode[info]biode on June 30th, 2014 - 05:46 pm
es ļoti aizdomīgi skatos uz pašu faktu, ka rīsi un griķi vispār tiek vārīti maisiņā. manuprāt, pēc tam tie arī garšo pēc maisiņa.
katram laikam savi iebildumi šitajā te vārīšanā.
(Reply) (Link)
re:: Snobs[info]eerenpreiss on June 30th, 2014 - 08:58 pm
Vienīgais, kas nāk prātā kā iemesls šādi fasētu iemeslu rīsu/griķu pirkšanai - tais retajās reizēs varbūt vieglāk bijis mazgāt katliņu. Retrospektīvi, nepatiku, ko radījusi produktu bakstīšana no tām ķeselēm, laikam pārspļauj vienīgi tā celofāna nodabūšana no izklaidībā tajos arī izvārītiem cīsiņiem. Tu atgādini baisas lietas, au.
(Reply) (Link)
mala[info]mala on June 30th, 2014 - 09:04 pm
man atkal baigi patīk tieši tas moments, kad maisiņš tiek novilkts no rīsiem/griķiem.
(Reply) (Link)
zintish[info]zin on June 30th, 2014 - 11:58 pm
izvāram rīsus (maisiņā, ar garšvielām), izķeksējam maisņu, pārgriežam, uzliekam rīsus uz šķivja un ēdam.
man domāt, ka ja tos rīsus ar neko citu pēcāk neapstrādā, tad jamos arī no maisiņa atsevišķā kopbļodā neliek. tip ja garšvielas = pie vārīšanas un sieru uzakaisa uz uz šķīvja esošiem (sviestu rīsos, priekškam).
estētika psaniedzot citiem? nu protams, viesībās tos maisiņus galdā jau necels, bet ikdienā ir kā ikdienā
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 1st, 2014 - 09:10 am
nekad neesmu sev pati bez starptrauka likusi uz šķīvja neko no maisiņa un tam ar estētiku diemžēl nav nekāda sakara, bet gan ar garšīgumu. vismaz manā galā. pie tam - kā no maisiņa izķeksēt ārā? elle un indija!
(Reply) (Parent) (Link)
a.: bilde_mainiigaa[info]aminta on July 1st, 2014 - 12:57 am
man vienmēr starp šķīvi un maisiņu ir, piemēram, bļoda. nebiju pat iedomājusies, ka var pa taisno no maisiņa. :D
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 1st, 2014 - 09:11 am
o! nu tad Beidzot!!!
(Reply) (Parent) (Link)
MikusR[info]ugunszirgs on July 1st, 2014 - 11:19 pm
ņamm
Vāram kopā ar garšlietām [rīsiem - sāls, cukurs, pipari, muskatrieksts, karijs, kurkuma, lauru lapa, bezsāls garšaugu maisījums, piparmētra], kad gatavs, no turziņas izkratām katliņā, pievienojam sviestu, izmaisām [sanāk irdenāks!], kādu brīdi "ievelkas", tad liekam šķīvjos. Rotājam ar zaļumiem, klāt parasti ir neveģetārs pamats, mielojamies.
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 2nd, 2014 - 09:19 am
Re: ņamm
tas irdenums ir viens no svarīgākajiem punktiem!!!
(Reply) (Parent) (Link)
[info]kinskis on July 4th, 2014 - 12:32 pm
griķu un rīsu vārīšana maisiņā jau ir kļūda.
(Reply) (Link)
[info]ernuerna on March 31st, 2020 - 10:27 am
Kolosāla diskusija!
Nu ja diviem, tad maisiņu pārgriež uz pusēm, uzliek katram savu pusīti uz šķīvja, ar dakšu izjauc kastītes formu un tālāk liek klāt visu citu ēdamo.
(nu vai visu paciņu, ja ēdājs grib vairāk)

Ja ēdāju tad, tad gan maisiņus iegriež bļodā, un katrs pats sev uzliek, cik grib.
(Reply) (Link)