mama drama ([info]virginia_rabbit) rakstīja,
@ 2019-05-15 16:45:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:smašīnas

mašīnu cilvēkiem liekas, ka stundu kavēt ir pilnīgi ok. saucas mašīnu cilvēks piedāvāja skolotājai atvest krāsas no Cēsu līdz miera ielai, visi talcinieki stāv stundu, gaida krāsu. es tās jau 700 reizes būtu atvedusi pa vienai ar riteni.

es būtu pa šo stundu nopelnījusi pardemsit eiro
jūtos apzagta



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]smille
2019-05-15 17:00 (saite)
Jocīgi, ka tik ļoti uzsver mašīnu nevis to, ka vnk ir cilvēki, kuri nepieklājīgi kavē

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-15 17:01 (saite)
manā pieredzē tā lielakoties ir ar auto vaditajiem. stunda, pusstunda turp šurp

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2019-05-15 17:37 (saite)
man tiešām šķiet, ka visādās cilvēku kategorijās ir visādi cilvēki. šāda vispārināšana nevar būt ne precīza ne īsti pareiza.
Krievi stulbi, nēģeri slinki, autobraucējiem vienalga par citiem.
kādēļ tas vajadzīgs?

es esmu autobraucējs. un es drausmīgi pārdzīvoju ja kavēju. un jūtos slikti. un ļoti cenšos nekavēt, lai arī ne vienmēr sanāk.

katrreiz, kad Tu raksti par sliktajiem autobraucējiem, es jūtos, ka Tev esmu slikta. jo taču esmu autobraucējs. (apzinoties, ka šis nav tieši par mani, bet nu bišķi sakrājies laikam)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-15 17:44 (saite)
nu, tad varbūt tu neesi slikta, un tas ir ok. bet es pārāk bieži gaidu cilvēkus, kas brauc 500 m distances stundu, jo "domā ka paspēs", jo "nebija kur noparkoties", jo ir "gandrīz jau juglā".
mašīnu cilvēks manā uztverē ir tāds maindsets, ka visur jābrauc ar mašīnu, arī mikro distancēs un lai vestu mikro kravas. Cēsu - Miera, 2 krāsu bundžas, holy kraist!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2019-05-15 17:47 (saite)
kā Tu zini, ka tam cilvēkam nesāp kājas? vai kas cits?
ok, es zinu, ka es arī nezinu, bet tomēr. ir tik viegli zināt, kā citiem labāk. tik viegli nosodīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-15 17:50 (saite)
nē, viņam nekas nesāpēja. viņam likās, ka paspēs vēl gan šur, gan tur. un maniem radiniekiem, kas regulāri brauc pa pilsētu ar auto arī nekas nesāp, un viņiem aŗi mūžīgi liekas, kas vis kaut ko vēl pa ceļam paspēs, bet nepaspēj.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2019-05-15 17:51 (saite)
tā ir necieņa pret citiem. bet manā pieredzē, tāda piemīt arī cilvēkiem, kad nemaz nemāk braukt ar mašīnu. un to arī nevēlas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-15 17:54 (saite)
var jau būt, ka necieņa piemīt aŗi citiem, bet viņi mazāk bāzās ar saviem servisiem pa vidu. un sabiedriskais caurmērā pienāk laikā. vai arī cilv., kas brauc ar sabiedrisko, pasaka, kuirā autobusā ir iekāpis un cikos tas būs klāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2019-05-15 17:52 (saite)
tikmēr 2 sarunātajiem brīvprātīgajiem krāsotājiem beidzās laiks. un mani bērni arī izgāja no pacietības un sāka gribēt ēst. krāsošana beigās atcēlās, jo vairs nebija, kas krāsos. visu 1.5 h, ko mēs gaidījām mašīnu, kas "nupat jau no juglas izbrauca. būs pēc 8 min", es teicu "ļaujiet, es tūlīt ar riteni atvedīšu tās bundžas", bet man teica, "nē nē, viņš tūlīt būs klāt".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2019-05-15 17:53 (saite)
Tā ir sūdīga situācija. Tur es Tev pilnībā piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]polija
2019-05-15 22:19 (saite)
no juglas? Come on~ Tur pat neko nemēģinot vēl pa ceļam paspēt, var nepaspēt. šobrīd tak mēmās šausmas notiek uz tām ielām. Ar visu manu - teiksim godīgi - nekaunīgo braukšanu un līdzšanu caur visiem pagalmiem, kur tik var izlīst, es rēķinos, ka ceļā dārziņš - darba paies savas 55minūtes (ar velo tās būtu 25as), bet nu es nesolītu, ka "tūlīt būšu". Gluži otr;adi - ar velo es sasolu, ka tūlīt, tūlīt, un tad tešos kā aptrakusi. Ar auto jau nekur diži neaiztesīsies. JA visi stāv tad stāv, un to nevar ne paredzēt, ne ietekmēt.
Bet tev 100% piekrītu par to, ka come on - 2us kvartālus bezmaz braukt ar auto pa tām ielām - tur ne noparkoties, ne kkur azbraukt, ne nogriezties kur vajag utt.. skaidrs, ka ar velo īsie attālumi centrā ir DAUDZ ātrāki (es pat Elizabetes iela - stomatoloģijas institūts esmu sen sapratusi, ka ar velo ir ātrāk. Jo ar velo tās ir 15-20min kopā, a ar auto, kamēr aizej līdz auto, kamēr aizbrauc, kamēr noparkojies, kamēr aizej līdz SI..
A cilvēki - ir tāda suga, kas nekad nepateiks: sorrī - būšu nezinu pēc stundas, divām, jā kavēju, varu būt pēc 1h vai varu nebūt. Nē, viņiem visu laiku ir "tūlīt būšu", vel 5min, vēl 5min, utt.. Vienalga - ar kādu transporta veidu viņi pārvietojas. vot tādus gan gribas drusku piekaut. Jo nu, ja es es zinu, ka man ir stunda, pusotra laika, es varu atrast ko citu darīt vai meklēt citu risinājumu, ja vajag steidzamāk, nevis neko nesāku, jo "tak tikai 5min"..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kochka
2019-05-17 10:52 (saite)
Tas nelikās personīgi pret autovadītājiem. Bet nu sastrēgumu dēļ daļa cilvēku nedaudz nokavē, 10-15 min, pat ja ir ierēķinājuši laiku (mans novērojums). Uzsveru, ka ne visi autovadītāji kavē, bet ir nācies dzirdēt attaisnojumus tieši sastrēgumu dēļ. Varbūt teksts ir pārāk kategoriskā formā, bet pilsētā ar auto/sabiedrisko transportu šad tad sanāk aizķerties, tātad nav parocīgi (es nerunāju par cilvēkiem, kam ir kādi apgrūtinājumi).Un uzreiz tas nenozīmē, ka auto slikti, tikai piesārņo gaisu vai palēlina satiksmes plūsmu, vnk iemesls, kā var kaut ko mainīt savos paradumos, jo ne vienmēr auto ir ātruma priekšrocības pilsētā. Bet tā noteikti ir katra brīva izvēle, kā pārvietoties. Jo ir gan pieklājīgi, gan kaitinoši autobraucēji, velobraucēji, gājēji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2019-05-15 17:28 (saite)
tikai mašīnu cilv. var ienākt prātā distanci Miera-Cēsu veikt ar auto

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saccharomyces
2019-05-15 20:23 (saite)
jā, tas gan, ir tādi autocilvēki, kas pierod visur braukt ar auto, bieži ir pārāk optimistiski, domājot par sastrēgumiem un iespēju mašīnu kaut kur novietot, mēdz nebūt lietas kursā par to, kā laikapstākļi ietekmē vēlamo apģērba izvēli, un reizēm arī mēdz sagaidīt, ka visi, arī tie, kas nav un nevēlas būt autovadītāji, būs lietas kursā par dažādiem autotransporta maršrutu utml ierobežojumiem, un prioretizēs tos pār savām vajadzībām un iespējām. bet tā, manuprāt, ir auto kontekstā attīstījusies īpaša nevērības pret citiem forma, jo man ir arī gana daudz draugu un paziņu autovadītāju, kuri ir pilnīgi normāli :D (tie gan lielākoties ikdienā paļaujas ne tikai uz auto, tā ka nez, var jau būt ka ir kāda īpaša auto izraisīta saslimšana, hahah.)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-15 20:25 (saite)
tie, kas ir normāli, tie ir vnk cilvēki, kas lieto mašīnu, nevis "mašīnu cilvēki".
ir ja kas pasaulēm tada lieta kā anonīmo autogoliķu grupas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saccharomyces
2019-05-15 20:29 (saite)
jā, Tev taisnība

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sramgni
2019-05-15 17:45 (saite)
Autobraucējiem vajadzētu kaunēties.

(Atbildēt uz šo)


[info]neetiski
2019-05-15 18:40 (saite)
Ui, mana māte ir tāds rūdīts mašīnu cilvēks. Vienreiz pastaigājoties ar viņu pa centru, viņai sagribējās saldējumu un bijām pie 1. ģimnāzijas, piedāvāju iet uz GC Rimi, viņa teica, ka tas tak baigais gabals. O_o

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-15 18:45 (saite)
nu, varbūt pensijas vecuma cilv., kam gribas čurāt, tas ir gabals..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]neetiski
2019-05-15 19:01 (saite)
44?, toreiz, un saldējums vav pensija un tualete. Tas ir pieradums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-15 19:03 (saite)
man liekas, ka taš ir bailes no nezināmās distances, jo aizmirsies, cik tā gara

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]neetiski
2019-05-15 19:13 (saite)
Varbūt. Es jau arī tolai staigāju 6-10 km attālumus no vietas. Viņa nesen bija nūjot, tas mani iepriecināja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]polija
2019-05-15 22:23 (saite)
tas pats nav tas attālums, cik nesapratne, cik tas patiesībā ir garš/īss. Jo ar auto tie gabali šķiet daudz garāki. Esmu reāli skatījuies nobrauktos km pēc auto spidometra (vnk katru reizi, kad saleju gāzi, nonullēju spidometru, lai zinu, cik km varu nobraukt, kad atkal jāpilda) un ir pašai bijis pārsteigums, ka "te tak faktiski tikai 2km!" kaut braucot šķiet "tak baiss gabals!". A 2km - tas ir cik - 18min ātri ejot? vispār nekas!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2019-05-16 08:10 (saite)
Nu vispār 18min ātri ejot vai 3-5min normāli braucot ir diezgan liela starpība. Ja vēl tam visam pieliek pāris mazus bērnus pie rokas, lietu no augšas un pāris somas un ierobežotu laiku. Apstākļi mēdz būt dažādi, tāpēc arī pārvietošanās līdzekļi ir dažādi un tas ir tikai normāli. Ja kāds, kam vispār nav ne auto, ne tiesību, ne saprašanas par pārvietošanos ar auto domā savādāk, tad tas ir tikai konkrēta cilvēka viedoklis. Protams var pa draņķīgu laiku braukt ar riteni un bērniem kravaskastē, vemt autobusos un visādi citādi izdarīties un iegalvot sev, ka tā ir labāk. Bet citiem tādēļ nav jājūtas draņķīgi, ka viņi izvēlas citus, savam komforta līmenim atbilstošākus risinājumus.
Kavēšanai ar auto nav vispār nekāda sakara, ir cilvēki kas mūždien kavē un ir cilvēki, kas to neuzskata par normālu parādību un nekavē vienalga ar ko pārvietojas. Bulšits. Kādam vienkārši pie visa viemnēr ir vainīgi auto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-16 08:38 (saite)
vemt mašīnās. autobusā mēs vemjam pec 5h, mašīnā pec 12 min

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2019-05-16 09:22 (saite)
Nu jau, nu jau, kurš ta ir LV tas galapunkts uz kuru autobusi brauc vairāk kā 5h? Tādiem gabaliem varbūt lidmašīna jāizvēlas. Nepārspīlē? Kaut vai pēdējais autobusu ieraksts, kur dēļ traka vecenes iekavējās brauciens uz 4h no kurām stundu vēma, tātad tomēr pēc 3h. Es saprotu, ka attaisnojumu vajag, tieši par to ir runa, sev var iegalvot, ka tāds variants ir labākais, bet citiem tas nav jāuzspiež.
Ja vestibulārais aparāts ir jūtīgs, tad slikti paliks neatkarīgi no tā, vai brauc ar autobusu, auto vai kuģi, tas ir no šūpošanās (ja vienīgi bērnam nav psiholoģiski iemesli uz auto, kas ar tavu attieksmi nebūtu brīnums). Ja auto tiek 'šūpots' vairāk, kā autobuss, tad jau tas ir jautājums šoferim, vai nevar izvēlēties atbilstošu ātrumu un manevrus. Jā, ceļš aizņems vairāk laika, bet kas ir svarīgāks? Braucot ar auto ir iespējams apstāties, kad vajag, ielaist svaigu gaisu. Nodrošināt bērna skatīšanos pa priekšējo logu, uz priekšu. Nevajag skatīties pa sānlogiem, spēlēt spēlītes telefonos, tas tikai papildus kairina. Ir arī medikamenti šim, kaut vai ingvera tabletes. Nelabums transportlīdzeklī nav nekas neparasts, īpaši bērniem, bet auto ar to tikt galā ir krietni vieglāk, jo tu pats esi noteicējs par ātrumu, apstāšanās pauzēm, svaigu gaisu un sabiedrību savā auto. Tāpēc cilvēki izvēlas auto, jo tad viņi paši var noteikt ko un kā darīt, nevis noskatīties, kā bērns stundu vemj. Nemazinot kairinājumu, viņš var arī noģībt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-16 09:29 (saite)
kolka ir 4h, neskaitot tikšanu lidz a-ostai. ja tu atsaucies uz manu ped. cibas ierakstu, bija 5h, jo autobuss gaidija Roja policiju

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2019-05-16 10:58 (saite)
Nu redz, ar auto no Rīgas līdz Kolkai ir 2,5h, krietni īsāks mokulaiks un atkrīt tikšana uz autoostām.
Ja dzīvo pilsētas centrā, auto var būt tikai apgrūtinājums. Bet visi tie, kas tev tur brauc apkārt, diez vai tur arī dzīvo. Es pa Cēsu ielu braukusi esmu dažas reizes, jo tur galā ir EVAK kantoris, ja man vajag Evaku, man vieglāk un ātrāk ir uz turieni aizbraukt ar auto, 20 min turp, tikpat atpakaļ. Bez auto tas ir 15min kājām līdz stacijai, vilciens līdz Rīgai, buss uz Cēsu ielas galu un ta pats atpakaļ, plusā visam vēl pieskaņojoties vilciengrafikiem, čakars uz pusdienu minimums.
Ja cilvēks uz darbu brauc no pierīgas, arī visas darīšanas visdrīzāk viņš pa Rīgu kārto ar to pašu auto, nevis stumj auto vēl riteni iekšā, lai izbrauktu kādu apli pa dienu savās darīšanās. Un pat ja attālums no A līdz B ir neliels, tu nevari spriest par to, vai ir jēga šo attālumu veikt ar auto, ja tu nezini, kā viņš tiek līdz tam A, uz kuru pusi tālāk cilvēkam jādodas, varbūt tas ir pa ceļam, kāpēc viņam vajadzētu skriet kājām tur atpakaļ, ja ir tas auto turpat blakus? Nekad jau nav vienkārši attālums A līdz B, ir arī kaut kas pirms un pēc tam. Un tāpēc neviens nekļūst par kavētāju, kam citu laiks ir nesvarīgs. Šodien iekāpjot taksī tak tu noteikti nedomāji, ka tagad vari kavēt visu, kas saplānots un nerēķināties ar citu laiku. Kavēšana nav atkarīga no tā, ar ko cilvēks pārvietojas, tas ir tikai viņa audzinātības līmenis.
Dzīvojot Pļavniekos mums arī ļoti ilgi bija auto pagalmā tikai braucieniem uz laukiem, uz darbu Rīgā braucām ar sabiedrisko, jo man nebija kur centrā auto likt un vīram vienkārši tā bija lētāk. Tagad, dzīvojot Salaspilī, auto ir nepieciešamība, jo attālumi ir citi. Un vīrs ir no tiem 'ak tu šausmas' brauc viens pats lielā busā pa Rīgu, neviens jau nezin, ka no mājas viņš izbrauc ar 4 bērniem tai pašā busā, pa ceļam izvadā viņus pa vietām un tālāk jau brauc viens. Un tā dara ļoti daudzi, visa pierīga brauc uz Rīgu strādāt.
Man vispār ar auto braukt nepatīk, īpaši Rīgā, bet ir reizes, kad to vajag un es to daru. Vīra ikdiena bez auto ir neiedomājama, jo darbs viņam tāds, ka nevar ieplānot sabiedriskos un nevar paspēt ar sabiedriskajiem. Jā, ir tādas darbavietas, kur tu nevari visu saplānot un pielāgoties sabiedriskajam, ja viņam 5min pirms iziešanas no darba ieved kādu bērnu ar lauztu muguru, viņš ies un štellēs to bērnu kopā, nevis skries uz vilcienu. Un kāds, kurš visus autobraucējus mūždien noliek par tādiem un šitādiem tomēr mēdz sakāpt, lai cik ļoti censtos to neuztvert personiski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-16 11:03 (saite)
kāpēc jūs dzīvojat Salspilī?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2019-05-16 11:18 (saite)
Tāpēc, ka mums riebjas Rīga ar visām tām cilvēku masām un auto. Un mēs negribam dzīvot dzīvoklī, mums vajag māju ar pagalmu. Iespējams derētu arī māja Rīgā kādā klusākā rajonā, bet finanses ir ierobežots resurss.
Vispār mēs labprāt dzīvotu arī dziļos laukos meža maliņā, bet bērniem vajag skolu, vīram darbs ir Rīgā (un tas arī ir vienīgais iemesls, kas mūs tur pie tās Rīgas) un tad nu esam atraduši sev to patreiz ideālo variantu.
Mēs paši lemjam, kas mums ir labāk, nevis kaucam uz visu pasauli cerībā, ka tā mainīsies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-16 11:23 (saite)
nu, lūk, un man riebjas tie, kas Rīgu padara par nedzīvojamu pilsētu. atnāk piedirš svešu pagalmu un mājaspriekšu, un brauc uz savu meža stūri elpot svaigu gaisu.
ja visi, kas var un kad var, pārietu uz divriteņiem, Rīgā pietiktu vietas vēl ļoti daudziem cilvēkiem un zaļiem pagalmiem.
katrs var, protams, izvēlēties savu lifestyle, bet ja tas traucē citiem, tad par viņu arī attiecīgi padomās un izturēsies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2019-05-16 11:30 (saite)
Ja visi tie vajadzīgie kantori nebūtu sabāzti Rīgas centrā, tad tur neviens arī nelīstu. Galvaspilsētas centrs ir un paliek galvaspilsētas centrs, ja gribas tur dzīvot tad ir jāsadzīvo ar to, kas tur ir. Ja tavs lifestyle ir dzīvot centrā, tad izbaudi to centra drūzmu nevis pieprasi pilsētas centrā zaļu meža stūri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-16 11:33 (saite)
ir Rīgas izmēra pilsētas, kurās ir gan kantori, gan zaļi stūri, un viņi šo problēmu ir atrisinājuši jau pirms 50 gadiem, drusku pademostrējot un pademolējot smirdkastes savās ielās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2019-05-16 12:27 (saite)
Pilnīgi interesanti, kura ir tā Rīgas izmēra pilsēta, kur nav auto. Ne tā, ka vecpilsētā vai kādā ielā uz kādu laiku, bet vispār. Arī tādā biroju rajonā, kāds ir tev apkārt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2019-05-16 12:31 (saite)
tādas pilsētas ir, piemēram, Amsterdama un daudzas citas Holandes pislētas, kur mašīnas brauc pa maģistrālēm, bet centra dzīvojamos rajonos pa retai un harmoniski dudina mazā ātrumā un palaižot riteņbraucējus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]san
2019-05-16 11:26 (saite)
"Kāds" taču te nenoliek visus autobraucējus. Es lasu Virdžīnijas ierakstus un nolasu, ka tas, ko viņa sauc par "mašīnu cilvēkiem" ir attieksme nevis auto lietošana per se. Un es dzīvoju pierīgā, ikdienā braucu ar auto un, jā, šad un tad ieraugu mašīnu cilvēku sevī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]polija
2019-05-16 21:27 (saite)
tur jau tā lieta, ka dēļ propkām sorrī šobrīd dienas laikā tu nevari no savas Salaspils 20min laikā nokļūt līdz Cēsu ielai, un vēl pagūt noparkoties, nepārkāpjot visus iespējamos ceļu satiksmes noteikumus. Tā kā nevajag pārspīlēt, ok? Man šķiet pat nakts laikā to nevar izdarīt, jo luksoforos anyway nedeg zaļais visu laiku, pat, ja ielas ir pilnīgi tukšas.
Bet dienas laikā ātrums Rīgā vispār ir ilūzija, es tieši ievēroju vakar, ka braucu ar auto bez 9min 16os pa Nīcgales ielu (bija doma uz 16iem pagūt uz bd Saharova ielā). Nepaspēju. Pacilāju atmiņā, ka ar velo man pietiek būt bez 9ām minūtēm pie Matīsa kapiem centra pusē un es vēl varu paspētu uz to pašu BD Saharova ielā un vēl paliek pāris min. rezervē. Šodien biju bez 10 minūtēm 18os vēl centra pusē pie Matīsa kapiem. Vēl rezervē palika pāris minūtes pēc velo pieslēgšanas. Tur patiesībā ir tikai 3+km, bet ar auto tie ir jābrauc vismaz minūtes 15-20, jo vnk visi auto visur stāv, ar velo tās ir 7-8min.
Es nerunāju par pilnu auto ar bērniem (kur auto sanāks arī lētāk kā sabiedriskais, btw), bet krāsas bundžas jau nu gan var atvest arī ar velo, jo īpaši, ja tas ir kravas velo.
Un, protams, te es atkal nerunāju par 4iem bērniem, bet vienu bērnu var mierīgi vest arī drānķīgos laika apstākļos - attiecīgi saģērbtu utt.. Mans bērns cik nobraukāja pa ziemu arī izcili sūdīgos laika apstākļos beņķī, nevienu reizi no tā nav saslimis vai kaks viņam noticis.. Es tur citreiz drebinājos, kad biju nenovērtējusi laika apstākļu bardzību, bet bērns nekādus iebildumus necēla. Neteica, ka grib ar auto labāk vai tml.
Es ar auto braucu tad, ja vnk saprotu, ka mums kulšanās uz punktu B ar sabiedrisko vai velo ir mēreni neiespējama kaut kādā noteiktā laika posmā. Bet tad es pēc iespējas tai autobraukšanai pa centru izvēlos laiku, kad satiksmes nav (tā ir mazāka)..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2019-05-16 09:30 (saite)
es tikko biju taksī, jo mežparkā neatradu, kur nopirkt etalonu. un man ir sūdīgi joprojām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]au
2019-05-16 10:49 (saite)
esmu autobraucējs ikdienā, bet man arī mēdz būt slikti takšos,
takši vienkārši tādi ir. vai nu par daudz smaržīgās eglītes vai šofera straujo manevru, nezinu. un vienalga - dārgie vai lētie takši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2019-05-16 09:34 (saite)
braukt uz laukiem ar personīgo auto man liekas pilnīgi normāli, lai arī personīgi man tas izraisa diskomfortu, bet jā - var apstāties pavemt. bet pilsētā es patiešām nespēju iedomāties, uz kurieni ar to brauktu. jo retajās reizēs, kad esmu spiesta to lietot (kā šodien, jo negribēju braukt pa zaķi), tas izrādās super besīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?