zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Jul. 22nd, 2015|02:29 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
starp citu, man diezgan aizķērās kanta "izskatījās daudz labāk nekā dziedāja" par st. vincent pozitivusā
lūk tas ir mans pet peeve – meitenes var taisīt cik krutu muzonu grib, spēlēt instrumentus cik kruta grib, bet beigās viņas tāpat būs "dziedātājas"
pat man ir pārsteidzoši daudz nācies dzirdēt, ka mani pilnā nopietnībā sauc par vokālisti (a grupa ta, grupa bij instrumentāla), kas vismaz ir smieklīgi
bet reducēt šitādu kickass ģitāristi uz "izskatās un dzied" ir prasta noniecināšana
lūk, paskatieties, kā viņa koverē big black kerosīnu (un to aprūvē pats stīvs albini, kuram kaut ko pa prātam izdarīt vispār nav iespējams)

kerosene, set me on fire!
linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]karmena
Date:July 22nd, 2015 - 02:34 pm
(Link)
Aaahh, mana pozitīvā kompānija pēc stvincent vienojās, ka mūzika bija izcila, bet šovs ar rozā kāpnītēm, lateksu un pingvīnu solīšiem bija galīgi garām. Cik klausītāju, tik viedokļu, jā.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 02:36 pm
(Link)
man patīk, kad viņa pingvīnē minikleitā, tāda ekvilibristika sanāk, bet trepītes tak bij baltas, ne?
[User Picture]
From:[info]karmena
Date:July 22nd, 2015 - 02:40 pm
(Link)
Nope, rozā rozā. Mani draugi nesen Londonā bija klausījušies viņas pilnu koncertu, kur viņa gandrīz visu laiku esot pingvīniski tipinājusi, uz beigām esot sācis šilierēties un mesties nelabi, uz to skatoties :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 02:54 pm
(Link)
aizgāju piezūmēt bildes, kas man ir no viņas koncertiem, un secinu, ka tam jābūt apgaismojumam. manās bildēs salacgrīvā podests ir balts, utrehtā zilzaļgans.
īstenībā utrehtas koncertā mani visvairāk impresēja viņas spokenword starp dziesmām, tāda evil lorija andersone, bet nu pozitivusā tas neietu cauri diemžēl.
[User Picture]
From:[info]karmena
Date:July 22nd, 2015 - 02:59 pm
(Link)
Mjā, no pirmajām rindām izskatījās pārliecinoši rozā. Tad jau vēl nav tik traki :)
[User Picture]
From:[info]junona
Date:July 22nd, 2015 - 03:08 pm
(Link)
Man arī bija baltas trepītes (kas ņemot vērā citu atribūtu krāsu (ģitāra utt.) makes sense).
[User Picture]
From:[info]hotai
Date:July 22nd, 2015 - 03:04 pm
(Link)
izskatās labi un spēlē labi, bet Deivids Bērns biš viņai galvu sajaucis ar tiem teatrālajiem gājieniem.
[User Picture]
From:[info]junona
Date:July 22nd, 2015 - 03:13 pm
(Link)
Mjā, nabaga meitene, kurai Deivids Bērns sajaucis galvu. Lasu un priecājos, ka daudziem, kas še komentē nekas tāds nedraud.
[User Picture]
From:[info]junona
Date:July 22nd, 2015 - 03:11 pm
(Link)
Jaudīgi! Bet cepšanos par to, ka ne tā dzied es nesaprotu. Dzied viņa, imho, ļoti ok. Par ģitārspēles prasmi pat neizteikšos. St. Vincent kicks ass.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 03:13 pm
(Link)
baigi labi, ka Tu norādi uz savu draugu seksismu. Debīli, ka tas cīši cīši iesēdies arī gudru draugu prātos
[User Picture]
From:[info]au
Date:July 22nd, 2015 - 03:23 pm
(Link)
nu nu. tas nav seksims, es arī nodomāju, ka izskatās labāk nekā dzied, un tas tāpēc, ka mani mūzika neiepēra, bet izskats gan.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 03:25 pm
(Link)
ir gan. bet tas nav individuāls gadījums - tā ir prakse sieviešu dzimtes profesionāļus vispirms vērtēt pēc izskata, un tad pēc darbības.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 03:30 pm
(Link)
un jebkura muzikālā darbība tiek saukta par "dziedāšanu", neatkarīgi no tā, vai runā par izpildītāju, kas izpilda citu sarakstītas dziesmas un/vai nespēlē instrumentus vispār nekādus, vai cilvēku, kas raksta muzonu un/vai spēlē instrumentu(s)
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 03:32 pm
(Link)
exactly. un es nedomāju, ka mēs te uzreiz visus ar diņķiem ienīstam, ja norādam uz šādām lietām. tas viss ir ar miļestibu, bet arī ar "pliz stop. I am human."
[User Picture]
From:[info]au
Date:July 22nd, 2015 - 03:34 pm
(Link)
nu bet diņķi jau nav vainīgi, jo sievietes arī tā domā.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 03:35 pm
(Link)
tā arī ir problēma - sisterhood trūkums.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 03:36 pm
(Link)
un tas ir mans pet peeve un reāli nepatīk
[User Picture]
From:[info]mis_sarajevo
Date:July 22nd, 2015 - 04:44 pm
(Link)
Seksisms jau īsti nav tikai dalāms pa ģenitālijām.
[User Picture]
From:[info]au
Date:July 22nd, 2015 - 03:31 pm
(Link)
ja pati šī sievietes dzimtes profesionāle ārprātā smuki izskatās un to kārtīgi izrāda, tad man taču ir tiesības to ņemt par pilnu un vērtēt kā daļu no.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 03:33 pm
(Link)
daļu no kā?
[User Picture]
From:[info]au
Date:July 22nd, 2015 - 03:34 pm
(Link)
no priekšnesuma, no tā, kam uz mani ir jāatstāj iespaids, no performances, no koncerta.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 03:34 pm
(Link)
un es īsti nesaprotu - ko nozīmē "kārtīgi izrādīt" smukumu?
[User Picture]
From:[info]au
Date:July 22nd, 2015 - 03:35 pm
(Link)
ja cilvēks piedomā pie sava skatuves tēla, tad, manuprāt, tas ir "izrād`t smukumu".
bet man liekas, mums jābeidz, jo es te tūlīt būšu kaut kādā purvā kā pretīgs seskisma pārņemts mūdzis, bet esmu tikai maza meitene.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 03:37 pm
(Link)
pag, te man kā reiz kļūst interesanti. ja nesmuks cilvēks piedomā pie sava skatuves tēla, tad viņš izrāda nesmukumu?
[User Picture]
From:[info]au
Date:July 22nd, 2015 - 03:39 pm
(Link)
āāāāā
jebkurš skatuves tēls taču ir smuks!
[User Picture]
From:[info]rediiss
Date:July 22nd, 2015 - 04:47 pm
(Link)
nu, nesaki, visādi gadās :D
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 03:40 pm
(Link)
nē, nē, es ne agresīvi. es tikai gribu saprast, no kura gala aug šitas. es pilnīgi piekrītu, ka skatuves tēls bieži ir daļa no performances; bet problēma ir tajā, ka diemžēl ilgākā laika posmā ir izveidojusies prakse, kas sievietes daudz, daudz skarbāk vērtē tikai pēc viņu ārējā tēla. Tas cilvēku dehumanizē un ilgtermiņā padara par objektu. Un objektiem nav emociju, objekti nevar iet politikā, objektus var izvarot, jo viņiem taču nesāp utt. Es te pa nopietno, bet es čista saku - tam kājas aug no šādām mazām lietām. Es ļoti iesaki visiem noskatīties šo filmu, kas lielākā mērogā parāda šādu mazo lietu ietekmi:

http://www.filmsforaction.org/watch/miss_representation/
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:July 22nd, 2015 - 04:55 pm
(Link)
precīzi! objectification is what it comes down to.

nezinu, vai iespējams identificēt konkrētu cēloni šai parādībai, taču piekrītu, ka tā simptomātiski izpaužas throughout visām dzīves jomām visos līmeņos, tostarp abu dzimumu apziņā. ja par aizsākumu, tad imho tas meklējams ļoti sen etablētās uztveres struktūrās - es teiktu kkad ap laiku, kad no simple digging stick pārgājām uz smagām agrārajām tehnikām. šīs attīstības iespaidā sievietes aizvien mazāk spēja iesaistīties ražošanā, jo jaunās tehnikas nevarēja droši apvienot ar grūtniecību, pavisam vienkāršoti paskatoties. tā rezultātā arī lēnām notika pārbīde no matrifokālas uz patrifokālu sabiedrību, un šī forma saglabājās cauri turpmākajai vēstures gaitai. paralēli, ražošanai kļūstot efektīvākai, vīrietim atbrīvojās vairāk laika ārpus pārtikas gādāšanai un viņš pievērsās tādām skaistām lietām kā māksla, matemātika, filosofija, politika utt., taču, kas šeit ir būtiski - tas viss bija vīrieša skatiens. un šis skatiens tika pavērsts arī uz sievieti, sieviete no dzemdes, no mistiskās mātes - šī tumšā, nezināmā spēka, kas raisa šausmas un bijību, jo rada cilvēkus, dzīvību - cita starpā kļuva par estētiska apbrīna objektu. bet jā, redzi, kā pati saki - par objektu. objectification ir vīrišķās, tostarp zinātniskās loģikas iezīme - tas ir skatiens no 3. personas perspektīvas, no āras. un, tieši šī skatiena prevalencei pateicoties, mēs esam nonākuši pie mūsdienu tehnikas, pa lielam, taču there have been some casualties, tā teikt, as usual. par to arī savulaik bija feminisms. mūsdienās gan tas vairumā gadījumu degradējis līdz primitīvai vīriešu nīšanai, vīrišķā pazemināšanai, zem kā nevaru un negribu parakstīties, kaut arī īstā feminisma darbs aizvien nav galā. tikai tam, šķiet, bieži trūkst vieduma, jo, vnk pretstatot vīrišķo un sievišķo, saprotamā kārtā sanāk vien nebeidzams kašķis.

visu šo pasakot, saprotu, ka principā redzu šo parādību kā vēsturiski iedibinātu uztveres īpatnību, kas vēl dziļāk sakņojas atsvešinātībā no paša ķermeņa. proti, identitātes modelī, kur ķermenis ir instruments, again - objekts, ne pilntiesīga daļa no pašas identitātes. ja meklējam sakni, es patiesībā liktu uz šo, jo te strukturāli visi gali sanāk kopā. tas, ka vēsturiski sievietes varbūt cietušas vairāk vai kā, būtībā imho ir sekundāri - tā ir iepriekšējā rindkopā aprakstītā dinamika, bet, as said, tas nav īsti apmierinošs cēlonis, jo kā tāds aizvien novestu mūs bīstami tuvu bezperspektīvai polarizācijas tendencei. taču, kā jau te puikas purpina, neba meitenēm vien grūti.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:July 22nd, 2015 - 07:03 pm
(Link)
apmēram tā.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 07:42 pm
(Link)
mans vienīgais iebildums ir par objekta aplūkošanu no ārpuses, kā Tu saki - 3. puses. Tās trešās puses īsti nav -tā joprojām ir, kā saki, vīrieša skatiens; vienkārši runājot, mēs info uzņemam un viedokļus mūsdienās veidojam no mediju satura, vizuāļiem, utt. - un visās šajās jomās joprojām gandrīz simtprocentīgi dominē male gaze. Miss Representation tie skaitļi vispār liek matiem stāvēt AUGŠUP!
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:July 22nd, 2015 - 09:10 pm
(Link)
es gan nesaku, ka tiek aplūkots no 3. puses, bet no 3. personas perspektīvas, kas nozīmē vien to, ka fenomens tiek aplūkots kā tas jeb citiem vārdiem - no āras, kā atsevišķs objekts. tipa es skatos uz galdu, un galds ir tas; galds nav es un galds nav mēs. pa lielām šaibām tāpat mēs diemžēl aizvien uzlūkojam arī viens otru, tiklab permanenti kā atsevišķās situācijās - ja esmu neārstējams rasists vai ksenofobs utt., attiecīgo iezīmju nesējus permanenti turēšu ārā no mēs grupas kā the others, attiecīgi not extending my empathy to them, savukārt šeit tematizēto sieviešu gadījumā tie cerams būs vien neapzināti zibšņi, kur mana uztvere pārslēgsies šai režīmā, man pašam īsti nemanot, but i'm nonetheless objectifying cilvēku, uz kuru šādi skatos, un tas būs skaidri lasāms manā rīcībā.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 09:11 pm
(Link)
āā sapratu, un pārpratu!!
From:[info]unpy
Date:July 22nd, 2015 - 03:59 pm
(Link)
Kā tad, varētu domāt, ka vīriešu dzimtes profesionāļus visa veida izklaižu biznesos nevērtē pēc ārējā izskata, nav jāveic īpaši pētījumi, lai pamanītu, ka ir daudz vairāk "viiiiii!!!" par smukiem aktieriem un dziedātājiem, nekā par aktrisēm un dziedātājiem, pie tam, kas tad met tās slavenās apakšbikses uz skatuvēm, ne jau tak vīrieši, kuriem patīk sieviešu kārtas izpildītājas, par čipendeiļu fenomenu nemaz nerunājot.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 04:09 pm
(Link)
protams, ka vērtē, un tas tikpat negatīvi ietekmē vīriešus arī; un ar to nevajadzētu nodarboties nevienam - nevienam nevajadzētu justies tā, it kā viņa/viņas izskats ir kritērijs tam, kāds cilvēks viņš/viņa ir.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 04:13 pm
(Link)
un don't get me started par "īsti vīri neraud" stigmu. Tas ir tik kaitniecīgi, un tikpat dehumanizējoši.
From:[info]unpy
Date:July 22nd, 2015 - 04:19 pm
(Link)
Ja mani kaut kas izbrīna, tad šāda, no realitātes pilnībā atrauta tukša spriedelēšana. Jā, protams, visi var izlikties, ka viņiem ir vienaldzīgi skaisti, veseli un veiksmīgi cilvēki, taču bioloģija ir bioloģija un tur itin neko nevar padarīt, būt jaunam, skaistam, veselam un veiksmīgam allaž būs ērtāk un izdevīgāk, nekā vecam, neglītam, slimam neveiksminiekam.
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:July 22nd, 2015 - 03:18 pm
(Link)
ja godiigi (cerams, vainiigais neaizvainosies, lol), kanta "recenzija" vispaar bija tik ljoti virspuseeja, ka imho nav absoluuti nekaada pamata to apluukot kaa kko vairaak kaa nejaushu viedokli un hence njemt nopietni vai personiski. aizbrauca, kkaadu konkreetu pieredzi gaidiidams, nedabuuja, nospljaavaas un brauca taalaak. legit move n all, par to nav runa, bet tieshi tas pavirshums diskvalificee vinju no sprieshanas par teemu imho.
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:July 22nd, 2015 - 03:20 pm
(Link)
p.s. un jaa, tavs punkts ir ljoti labs!
[User Picture]
From:[info]kants
Date:July 22nd, 2015 - 06:39 pm
(Link)
varbūt neko negaidīdams? pašai patīk manā vietā klasificēt:)
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:July 22nd, 2015 - 06:48 pm
(Link)
pats tak teici pie sevis - gaidiiji katarsi, bet nebija. loin n clear.
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:July 22nd, 2015 - 06:58 pm
(Link)
*loud
[User Picture]
From:[info]kants
Date:July 22nd, 2015 - 07:09 pm
(Link)
vai tad tāds nav mūzikas mērķis pats par sevi? respektīvi, gaidot defaulta setingu, negaidīju neko vairāk, īpašu, specifisku, predisponētu, priekšspriestu.
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:July 22nd, 2015 - 08:17 pm
(Link)
a tu pameegjini izjust orgasmu, to gaidot. srsly. varbuut sapratiisi, kur probleema. strukturaali, protams - par konkreeto situaaciju, kaa zinaams, neesmu kvalificeeta spriest.

+ lai nu kas, bet tu labi zini, ka beauty is in the eye of the beholder.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 03:24 pm
(Link)
nē, kāpēc ommmm? pēdējais laiks ar meņku asinīm protesta saucienus uz viņu dzīvokļa durvīm rakstīt!!!
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:July 22nd, 2015 - 03:40 pm
(Link)
ai, man neformulējās un jāskrien tālāk. will be back.
[User Picture]
From:[info]kbrgs_
Date:July 22nd, 2015 - 03:41 pm
(Link)
bučiņas!!!
[User Picture]
From:[info]ieva
Date:July 22nd, 2015 - 03:44 pm

(Link)
lol :D
[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:July 22nd, 2015 - 03:59 pm
(Link)
Dziedātāja Runhild Gammelsæter
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:July 22nd, 2015 - 05:27 pm
(Link)
jaunības fuel-himna!
tā teikt, welkam tu klab of bands, hū has ever kavered big blak
tiesa, lūk, nu bass šajā dziesmā tomēr nav jāspēlē ar pirxtiem. visdrīzāk, es teiktu, ar naglu vajadzētu
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 05:29 pm
(Link)
vot jā es arī neaprūvēju basu ar pirkstiem šeit, traktors ūber alles
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:July 22nd, 2015 - 05:29 pm
(Link)
vēl kruta, kā st vincent publika uz dziesmas beigu pusi sāk apjaust, kā ir jāuzvedas )
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 05:32 pm
(Link)
kā tur komentos raksta tauta, her audience doesn't know who big black are, she does though, and knows well
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 05:38 pm
(Link)
ā viņi ir iesildīti ar bad penny, reku pilnais viģiks https://www.youtube.com/watch?v=Uqww-dIya2Q
(i fucked your girlfriend no annijas skan priceless)
[User Picture]
From:[info]kants
Date:July 22nd, 2015 - 06:47 pm

trollolol

(Link)
jz. au, izskatās, vienīgā te ir saskatījusi manis punktu, tamdēļ 2centi diskusijai no otras puses:
1) biju skaidrā
2) kas, iespējams, ir cēlonis tam, ka mani nepaķēra mūzika
3) bet varēju skaidri saskatīt skatuves tēlu
4) "dzied" manās grāmatās nav par tīri vokālo devumu, bet muzikālu priekšnesumu, kurā ir balss - kopš pats to nemāku, interpretēju plaši un tas nav jz. ras minētā redukcija
5) neatkarīgi no dzimuma, cilvēki, kas skaisti dzied, manās grāmatās ir skaisti - arī vecs koens vai kešs, vai uzkrāsojies vargs vikerness, vai iereibis jz. aabols, nemaz nerunājot par betu gibonsu, kura ir dubulti skaista (un portishead man rāva jumrtu sen pirms viņu ieraudzīju)

tā kā, lūdzu, back off!!
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 07:10 pm

Re: trollolol

(Link)
tas ir mans pet peeve, un tu viņu neapdomīgi notrigerēji, tā ka ciet! :)
un vakariņās kad nāksi, cietēj?
[User Picture]
From:[info]kants
Date:July 22nd, 2015 - 07:12 pm

Re: trollolol

(Link)
t.i. šovakar 21:55?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 07:13 pm

Re: trollolol

(Link)
līkop
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 22nd, 2015 - 07:47 pm

Re: trollolol

(Link)
eu, es arī gribu.
patusēt. ēst ne.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 07:48 pm

Re: trollolol

(Link)
sezdien! man ir laiks ēst, bet nav laika tusēt, aaaaaa
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 22nd, 2015 - 07:55 pm

Re: trollolol

(Link)
bonapetito.
rādas, ka sezdien nekas nesanāks. arbeit machts frei.
bet dzīve vēl priekšā.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 09:05 pm

Re: trollolol

(Link)
nu nāc ieēst zupu, bet ballītes šodien nebūs
[User Picture]
From:[info]neoplasm
Date:July 22nd, 2015 - 07:39 pm
(Link)
ak ta' pet peeve? a juliette lewis, piemēram, dziedātāja ir diezgan ahujenna, a tu saki - neglīta :P
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 07:49 pm
(Link)
neglīta, un tas nekādi nerunā pretī manam pet peeve :)
[User Picture]
From:[info]neoplasm
Date:July 22nd, 2015 - 08:12 pm
(Link)
hahā, tad par smuku saukt ir seksisms un seklums, a par neglītu - a čo, ja neglīta, ta' pati vainīga, ka neglīta, tas nekas, ka pēc talanta nav parūkā jāmeklē, ja :))
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:July 22nd, 2015 - 09:05 pm
(Link)
seklums ir par dziedāšanu saukt jebkādu muzikālu darbību, savukārt spriedums "neglīta" nav spriedums "neko nemāk", jeb, saliekot pieturzīmes saikļus tavā teikumā – a čo, ja neglīta, tas nekas, toties pēc talanta nav parūkā jāmeklē :)
[User Picture]
From:[info]neoplasm
Date:July 22nd, 2015 - 09:20 pm
(Link)
visa veida muzicēšanu saukt par dziedāšanu ir stulbums :)) spriedums "neglīta" gan ir seklums.

hackers counter system