Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2011-01-25 12:42:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Poll #17999 fhefjdgfjgsfj
Open to: All, results viewable to: All

vai latvijai jāmaksā kompensācijas jūdu valstij?

View Answers

kaut kādi pagātnes senču grēki ir jānomzgā
6 (6.3%)

jūdi cēlā solī dodas nahuj
89 (93.7%)



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]affair
2011-01-25 12:45 (saite)
lai tie pasaules cietēji izrauj sevi tūplī ar sūdainu mietu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2011-01-25 12:49 (saite)
apbrīnojama vienprātība pollā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]affair
2011-01-25 12:51 (saite)
dževi vēl nav pieslēgušies - guļ, jo visu nakti skaitīja zeltu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fjokla
2011-01-25 13:02 (saite)
kamõn, tipa latvieši nav pasaules cietēji un nelien visiem virsū ar savām pagātnes ciešanām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]affair
2011-01-25 13:05 (saite)
latvieši prasa, lai citi atzītu faktu, ka esam cietuši, nevis lai atdotu par šīm ciešanām kaut kādu mistisku naudas summu. turklāt, latvieši savas ciešanas nepārspīlē ar vienu vienīgu mērķi - dabūt vēl vairāk naudu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fjokla
2011-01-25 13:17 (saite)
tipa oficiāla ciešanu atzīšana nenestu sev līdzi automātiskas kompensācijas. "dabūt vēl vairāk naudu" , ojnu, šitajs jau tiešām galvenais viņu ciešanu cēlonis, taisni grūti noskatīties, ja pie kāda nauda pate nāk

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zivs
2011-01-25 13:31 (saite)
ja citi atzītu mūsu ciešanu faktu, dažam nākamā ideja būtu - nu re, varbūt "mums" par šīm ciešanām kāda mierināšanas kompensācija pienākās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]affair
2011-01-25 13:37 (saite)
jā, vietējo žīdu arī nav mazums :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]divi_g
2011-01-25 13:45 (saite)
Saeimas nacionālais gals savulaik vismaz pārīti šādu likumprojektu gatavoja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fjokla
2011-01-25 12:58 (saite)
nupag, vāci vēl tagad maksā un tas pareizi. a par latvjiem, paši zin, jestri dziedājuši šauj žīdus gaujmalā untagad pa krievu modei, teiks, ka nebijis nekā, nu nebijis, ta nebijis, ta nekas nebijis, ta lai strīpo arī savu apbižoto vēsturi nah, un nelien apakšlūpu tricinādami taisnības meklēt, paši, zin, pillus mežus žīdiem piešāvuši... aij, pofig

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gamemaster
2011-01-25 13:08 (saite)
Cietējam tomēr kaut kadai mēra sajūtai jābūt. Starptautiskā sabiedrība viņiem savu valsti ir iešķiebuši. Politiskajā kultūrā ieaudzinājuši kārtējo white guilt paveidu rabīniem par godu. Un pamēģiniet tikai nesmieties par Odesas humoru, fašisti tādi!
Es saprotu, ka gāzes kamerās nebija pieczvaigžņu hoteļa apstākļi, bet nu come on - cik ilgi var veģetēt uz nabaga āriešu vainas apziņas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kugis
2011-01-25 15:01 (saite)
1) Ahujennā pretimnākšana - iešķiebuši savu valsti. Pēc gadsimtiem ilgas diskriminācijas, ebrejiem _atļāva_ nodibināt valsti. Apdirstiņies un nepiecelties, kas par laipnību. Btw., jau nākamajā dienā pēc neatkarības paziņošanas, Izraēlā iebruka visi tuvējie kaimiņi. Viņi to valsti izcīnija, nevis viņiem iešķieba.
2) Komentārs par gāzes kameru zvaigžņotību ir, pardon, truluma pazīme.
3) Kāpēc tev sāp par āriešiem? Jeb arī Tu sevi pieskaiti pie āriešiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gamemaster
2011-01-25 15:11 (saite)
The butthurt is strong with this one.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]affair
2011-01-25 15:25 (saite)
you can not spell "jew" without "ew"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kugis
2011-01-25 15:32 (saite)
Pārsmieties ar tevi var.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]affair
2011-01-25 15:34 (saite)
vai ne, haha?!

kā 40 žīdus sasēdināt vienā žigulī?
2 priekšā, 3 aizmugurē, pārējie - pelnutraukā. haha, labs, ne, haha :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chirkainais
2011-01-26 15:25 (saite)
Blāh, ku šis labs! Ka tik neaizmirst, rīt darbā izcelšos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2011-01-25 13:44 (saite)
nu tak visiem, kam kas zudis viss ir atgriezts - kāds nu padlaikā nodzīvots, bet citviet vēl klāt kas uzbūvēts

te jau baurošana, ka ne pašam, bet kaimiņam kas bijis un nu izbijis

un nu to sev grib - nu gribēt nav ļauni, tak negrib vis to pussabrukušo māju kuldīgā, kur agrāk sinagigos, bet vēlāk i noliktava i diko-kino bijis, bet tagad jumts izbijis un duravas nevaid - a grib ta piķi pa šito te

vot! manis pēc, lai atjauno tās žīdu biedrības un sabato tais mājās, man tik patikšan par šitād ambrāž, to naudu par ko?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]akvalangs
2011-01-25 15:31 (saite)
žīdi jau arī nekādi labiņie nebija. kas tad mums ļeņins pēc tautības?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]jack
2011-01-25 13:11 (saite)
Da man nav žēl, var samaksāt.

Tikai sākumā lai mums samaksā lietuvieši, vācieši, krievi, zviedri, igauņi, poļi un tie paši žīdi. :D Tad arī kapeiku atmetīšu cietējiem!

(Atbildēt uz šo)


[info]begemots
2011-01-25 13:13 (saite)
Es īsti nesaprotu, par ko tieši.
Vai tad Latvijas oficiālā valsts atņēma viņiem īpašumus?

Ja runa ir par tādu nacinoalizācijas seku likvidēšanu, kad bija iespēja atgūt PSRS/Vācijas nolaupīto, tad taču ebrejiem bija tādas pašas tiesības pieteikties uz atgūstamo, kā visiem citiem?

Protams, šai sakarā pēkšņi saproti, ka ir sasodīti daudzi tieši ebreji, kuri vai kuru radinieki _nevar_ pieteikties, jo Latvijā Holokausta laikā nogalināja ļoti daudz cilvēku un nogalināja veselas ģimenes, kur radiniekiem nav iespējas pieteikties uz nolaupīto.

Līdz ar to, tās pašas denacionalizācijas ietvaros tiešām varbūt vajadzētu arī kompensēt tiem, kuri vai kuru radinieki nevar pieteikties -- tur jāpaskatās kāda ir situācija. Tikai tad ir ne tikai jautājumus kādā apjomā šo kompensāciju maksāt, bet arī kam tieši.

(Atbildēt uz šo)


[info]divi_g
2011-01-25 13:16 (saite)
Uztaisi pollu par to, cik daudzi vispār ir lasījuši to likumprojektu un zina, kam un ko un cik daudz taisās kompensēt ;)

(Atbildēt uz šo)


[info]brock
2011-01-25 13:36 (saite)
Ak tad viņiem beigusies nauda ko skaitīt, vajagot vēl?

(Atbildēt uz šo)


[info]chaj
2011-01-25 14:54 (saite)
man trūkst informācijas par ko tieši kā un cik naudas tiek pieprasīts, bet par "jūdi cēlā solī dodas nahuj" 52 divām balsīm (uz šo brīdi) man ir kauns.
tā, no sirds kauns!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kugis
2011-01-25 15:02 (saite)
+1.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2011-01-25 15:03 (saite)
par ko?

par to, ka attapušies, ka kādreiz kādai draudzei naukšēnos vai piedrujā vai kur piederējis lūgšanu nams, kas ekspropriēts un vēlāk padlaikos pārtaisīts par noliktavu, deju zāli un vēlāk par bibliotēku?
ka šobrīd nevienam to namu nevajag, jo bibliotēkai jauna ēka un arī dancāšana tur vairs nenotiek, bet jumts tek un sienas pūst
ka šobrīd atdot to namu nav kam, jo neviens nepieprasa ēku kā ēku ar zemi

bet maksāt par to kādu mistisku naudu? kam? no manis? par ko? ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2011-01-25 15:06 (saite)
Piekrītu. Pie tam zināmas nodevas tiek maksātas nemitīgi. Kaut vai šis konkrētais piemērs http://www.e-skola.lv/temas/skolas/ebreju-skola.aspx

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chaj
2011-01-25 15:07 (saite)
ne jau par ebrejiem man ir kauns!
par viennozīmīgu šejienes cibistu attieksmi, iedziļinoties jautājumā vai nē. par stereotipiem un par tādu... nu ne-cēlu attieksmi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2011-01-25 15:10 (saite)
Nu es piekrītu, ka atbilžu formulējumi varētu būt korektāki, bet rezultāti... ja būtu otrādi, tad diez vai Tu satrauktos par stereotipiem. Ne tā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2011-01-25 15:10 (saite)
;) te man liekas atkal viss tiek jaukts vienā lielā draudzīgā putrā - un protams vēl latviešu kaunīgums, par valodu, par izcelsmi, par ūzām, vīzēm un aizaugušu grāvjmalu

es tomēr vēl nošķiru 30+ miljonu maksāšanu no atklātas tumsonības un aizspriedumainības - viens ir piķis, kas tiek prasīts no manis un manu bērnu skolas naudas, ar otru mani nejauciet

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chaj
2011-01-25 17:02 (saite)
re, zemāk unpy atbildēju: http://klab.lv/users/martcore/3172217.html?thread=20891513#t20891513

un mans kaunīgums man latviešu izcelsmes, ja kas. man tās latviešu asinis (šajā gadījumā - pat jālepojas) tā pamaz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-01-25 17:18 (saite)
ir viegli dzīvot atrauti no konteksta
bet par to diskutēt ir grūti, jo tālāk par didaktisko vārdu kārtību teikumā tikt nevar

šeit nepārprotami šī diskusija jāskata kontekstā un neatejot no uzdotās dilemmas rāmjiem, jo savādāk ir jātaisa pašai(am) savs pūls ar pašam saviem jautājumiem

te varētu pastaipīties, cik kuram lielāks procents un kāds, lai mīlīgs noslēgums diskusijai ar nosaukumu sam durak ... jo afairčegs ir nepārprotams rupeklis un markorčiks ar pēc vārda kabatā nelien, takš aklam ezim skaidrs, ka neviens netaisās žīdus rindās stādīt un raitā marša solī kur fiziski pārvietot - ne par to ir runa ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2011-01-25 15:32 (saite)
Par cēlām attieksmēm bija pavisam cits polls: http://klab.lv/poll/?id=17992

Par visu citu - ja kāds šajos grūtajos beznaudas laikos prasa vērā ņemamu kompensāciju par dajebo un šis kāds neesmu es, tad būšu pret pat tad, ja mani kauninās:))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chaj
2011-01-25 17:00 (saite)
citu starpā, es nezinu, vai es vēlos lai LV maksā cikturtos miljonus! un es neesmu pārleicināta, ka fanoju par ebreju prasību kā tādu!
vienkārši no diviem "kaut kādi pagātnes senču grēki ir jānomazgā" vai "jūdi cēlā solī dodas nahuj" (affair izvērsto "lai tie pasaules cietēji izrauj sevi tūplī ar sūdainu mietu", ja?) izvēlos pirmo.


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]brock
2011-01-26 13:06 (saite)
atvainojos, kas man ir jāiedziļinās tur, ja es zinu, ka neko es, ne mani tiešie senči nav nodarījuši viņiem un atņēmuši. Lai prasa no tiem kas vainīgi nevis vispārēji pateikt, "davai" sametaties visi naudiņu un par kaut ko samaksājat mums.
Atbildes varianti te kādi ir tādi ir un manu uzskatu raksturo precīzāk tieši tas otrais. Neesmu vainīgs, ka nav mazāk aizskarošu atbildes variantu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chirkainais
2011-01-26 15:54 (saite)
toudalī

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]bozena
2011-01-25 15:20 (saite)
Man atkalīt liekas, ka vajadzētu vienreiz tak nodzēst visu rēķinus, kuri tak jau vecāki par 50 gadiem, vienam pret otru un izbeigt vienreiz to naudu krāmēt no viena maka otrā, un dzīvot draudzīgi, kā sacīja Skalbes slīcinātais kaķīc. Citādi tas nebeigsies akurāti nekad.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]slepkava
2011-01-25 15:28 (saite)
ar šo izredzēto cilti, nekad nekas nebeidzas vienkārši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]affair
2011-01-25 15:37 (saite)
man kauns par jautājuma formulējumu un kauns par 56 atbildēm (pagaidām).

taču vislielākais kauns man ir par lietotāja [info]affair neiejūtīgajiem komentāriem...

(Atbildēt uz šo)


[info]martcore
2011-01-25 15:38 (saite)
man ir kauns par šo pollu
iedodiet naudu, es uztaisīšu labāku

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]affair
2011-01-25 15:41 (saite)
vai, sakaunējos par šito, hehe.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]affair
2011-01-25 15:41 (saite)
mans iekšējais žīds saka: "ja žīdi man maksātu naudu, viņi man patiktu. tad kāpēc mēs viņiem joprojām nepatīkam?"

(Atbildēt uz šo)


[info]akvalangs
2011-01-25 15:46 (saite)
ne ebrejiem ne latviešiem nevienam citam kompensācijas par ciešanām nav jāmaksā
priekš kam?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]akvalangs
2011-01-25 15:47 (saite)
piebilde ciešanas kā mēs zinām ir to cilvēku dzīves sastāvdaļa kuri nesakārtotas seksuālās dzīves dēļ nespēj saskatīt visuma harmoniju

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2011-01-25 18:01 (saite)
ciešanas nesakārtotās seksuālās dzīves dēļ??

sveiciens tev no Būhenvaldes.



(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]akvalangs
2011-01-25 18:24 (saite)
kāpēc tu man rādi šos cilvēkus? tu labāk parādi tos kas pieprasa naudu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]akvalangs
2011-01-25 18:27 (saite)
+ tā kunga ceļi ir neizdibināmi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]begemots
2011-01-25 20:43 (saite)
nu, no mana viedokļa http://klab.lv/users/martcore/3172217.html?thread=20881785#t20881785

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]akvalangs
2011-01-25 21:05 (saite)
savukārt es nesaprotu kā var novērtēt to pāridarījumu naudā. sanāk tirgošanās ar cilvēku likteņiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2011-01-25 21:15 (saite)

šinī gadījumā es droši vien nevērtētu pāridarījumu, bet gan atjaunotu taisnīgumu. līdzīgi kā denacionalizēja nevis vienkārši tāpēc, ka PSRS izsūtīja buržujus, bet gan tāpēc, ka tika atjaunotas vardarbīgi un nelikumīgi atņemtās īpašuma tiesības.

proti, manuprāt, sanāk doma nevis LV sodīt par bijušo tās iedzīvotāju sadarbību ar nacistiem, kas arī kaut kādā apmērā noteikti bija, bet gan atjaunojot īpašuma tiesības uz atņemto, ņemt vērā, ka ir neganti daudz cilvēku, kuriem atjaunot šādas tiesības nav iespējams, jo viņi visi ir apslaktēti savas nacionālās piederības dēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]akvalangs
2011-01-25 21:20 (saite)
atjaunot taisnīgumu tas ir pieņemami. bet par to ka kādi latvieši nodarbojās ar slepkavošanu nav jāatbild valstij bet indivīdiem. no otras puses kur asv bija tad kad latvija lūdza aizstāvēt tās pastāvēšanas tiesības? asv bija savā krastā jo negribēja graut attiecības (naudas parāda izteiksmē) ar psrs ar to arī viņus apsveicu :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kemune
2011-01-26 13:25 (saite)
piedāvāju iziet no situācijas, atmaksas datumu nosakot sestdienā

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?