ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2018-05-25 20:19:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Uz publikas lūgumu:
Tātad iepriekšējā ieraksta sakarā es vēlos piezīmēt, ka neuzskatu sc user Gnidrologu par agresīvu. Ilustrēju kur ir problēma Pītersona un viņam piekrītošā Gnidrologa demonstrētajā šajā viedoklī:

//Viņa fiška ir tā, ka bezmērķīgiem lamzakiem labāk iepotēt tradicionālo izpratni par ģimeni, par sievas nepieciešamību, par bērnu krutumu. Tb, bezmērķīgi jaunieši daudz labāk izpaustu savu maskulīno enerģiju mīlot sievu, gādājot par savu pavardu, audzinot bērnus. //

[Es ceru ka citāts ir pilnīgs, neizrauts no konteksta un Gnidrologs neiebilst pret tā repostu]

Tātad kur ir problēma:

Ja individam [bezmērķīgam jaunietim] ir agresivitāte, ir ``maskulīnā enerģija`` un [pieņemsim izdevās iepotēt] ir tradicionālā izpratne par ģimeni, tad šī kombinācija joprojām nav laba un citus cilvēkus padarīt jebkādā veidā atkarīgus [un bērni būs atkarīgi] no šāda indivīda galīgi nav OK.

Kas ir OK? Vispirms novērst indivīda bezmērķīgumu [ lai sāk par kko interesēties] un izglītot indivīdu [ lai iemācās kontrolēt savu maskulīno enerģiju] un tikai pēc tam laist pie kaut kādas lēmumu pieņemšanas kuri varētu skart citus cilvēkus.

Es saprotami izskaidroju?


(Ierakstīt jaunu komentāru)

(Nodzēsts puksts)

[info]ctulhu
2018-05-25 22:42 (saite)
1) ko tev vajag
2) bezjēdzīgus komentārus es dzēsīšu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2018-05-26 06:55 (saite)
No kāda "šāda indivīda"? Maskulīnā enerģija priekš puiša ir LABA lieta. Ģimene u.c. ierastas lietas, kas dod cilvēkam mērķi dzīvē, padara bezmērķīgo par mērķīgu. Tieši tas bija tas par ko runāja JP savos self-help bitos. Kur tev ar to problēma. Tev nepatīk, ka neproduktīvs lamzaks kļūst par sakarīgu pilsoni? (nu jā, zinu, ļevokiem-nāciju iznīcinātaji8em nepatīk normālība)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-26 11:01 (saite)
Es arī tieši tā iedomājos – normāls citāts. Tās pat ir daudzu sieviešu arhetipiskās fantāzijas – Beauty and the Beast. Kā sieviete pieradina necivilizētu briesmoni un padara viņu par uzticīgu un rāmu dzīvesbiedru. Varbūt tieši šī normālība ir tā, kas daudzus kaitina? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-26 11:29 (saite)
Varbūt tas ir tas pats iemesls kāpēc progresīvie, īpaši sievietes vēlas agresīvus, savvaļas vīriešus savā sabiedrībā. Vietējie inceli nevar/negrib, vot būs tādi, kas paņems aiz matiem un paši visu izdarīs bez atļaujas prasīšanas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-26 12:28 (saite)
/ īpaši sievietes vēlas agresīvus, savvaļas vīriešus savā sabiedrībā. /

Kā mani amizē šitie sieviešu gribēšanas zinātāji

Vēlreiz- dāmas piesakās - kas grib?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-26 12:59 (saite)
Kārtējā pietēlotā ignorance. Nemaz nerunājot par feministēm R-Eiropā, kas aliējas ar musļikiem, pat šeit, cibā, galvenie vokālie miljonu ahmedu apoloģēti un migrācijas atbalstītāji ir sievietes, pie tam pašpasludinātas feministes. Rietumeiropā to visu būtu viegli noskaidrot paskatoties kurš dzimums galvenokārt balso par zaļajām un un ultrakreisajām partijām, kas nav apmierināti jau ar pastāvošajiem migrācijas apjomiem (vajag vairāk).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-05-26 12:27 (saite)

/ Tās pat ir daudzu sieviešu arhetipiskās fantāzijas – Beauty and the Beast./

Nu gan muld.

Okej dāmas piesakās - kura grib ķēpāties ar necivilizētu briesmoni un to ``pieradināt``?

[okej kaut kur droši vien ir supertrenētas kondicionētas specnaza grāda lēdijas ar PhD psiholoģijā kuras var šādi spēlēties, bet tas ir tas pats kas sapiera, specvienības virsnieka etc darbs]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-26 14:17 (saite)
Tu droši vien neticēsi, bet sievietēm mēdz būt pat izvarošanas fantāzijas. Protams, tas nenozīmē, ka viņas to gribētu piedzīvot reālajā dzīvē. Bet fantāzijās un pat seksa lomu spēlēs tiek praktizēts diezgan bieži.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-26 17:05 (saite)
Mazāk ticēt zemas kvalitātes erotiskai literatūrai?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-27 00:53 (saite)
Ko nozīmē ticēt? Neviens jau neapstrīd, ka tās ir fantāzijas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-05-26 12:24 (saite)
/Tev nepatīk, ka neproduktīvs lamzaks kļūst par sakarīgu pilsoni?

Sekvence - vispirms ķļūst par sakarīgu pilsoni, pēc tam ģimene. Citādi tā ir vardarbība pret tiem citiem kuri dabū komunicēt ar neproduktīvu lamzaku

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-26 13:02 (saite)
Kāpēc tu turpini kropļot JP teikto? Tev jau vairākas reizes paskaidroja par ko iet runa un tev turpina nedalekt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gedymin
2018-05-26 13:28 (saite)
Palasot tavus ierakstus iepriekšējā tēmā. Man liekas, ka agrāk tu nebiji tik verbāli agresīvs. Varbūt aizej pie galvas ārsta? Draudzīgs ieteikums. Varbūt izrakstīs nomierinošas zāles :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-26 14:14 (saite)
Tu uzskati, ka ar meliem jāprot sadzīvot? Tipa sākt jau radināties atpakaļ PSRS laiku melu kultūrai, kur visi zina, ka rekur meli, bet neko nesaka un nomierinās? Man vajadzētu vismaz lobotomiju, lai nomierinātos kā tāda priekšā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-05-26 12:55 (saite)
/īpaši sievietes vēlas agresīvus, savvaļas vīriešus savā sabiedrībā. /
/Tās pat ir daudzu sieviešu arhetipiskās fantāzijas – Beauty and the Beast. /



Tās ir zināmas kategorijas vīriešu fantāzijas par to ko grib sievietes, ļoti tipiski.

Slikti ir ja viņi šīs savas fantāzijas uztver kā rīcības programmu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-26 14:33 (saite)
50 shades of gray ir vēl labāks piemērs :D

Tas tiešām ir pārsteidzoši, kā politkorektums iespaido cilvēku uztveri neredzēt to, kas ir acu priekšā :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-26 19:15 (saite)
//50 shades of gray ir vēl labāks piemērs :D//

emmm, kaut kāda viduvēja erotika? Piemērs?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-27 00:52 (saite)
Nu, tas ir grāvējs. Protams, vīrieši to nenovērtē :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2018-05-27 12:22 (saite)
Es neesmu vīrietis, bet es to spēju to novērtēt tikai kā nenormāli sūdīgu tekstu, kuram nav pat pornogrāfiskās kvalitātes - uzbudināt spēj vēl mazāk nekā Medicīnas enciklopēdija vai telefongrāmata.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-27 12:32 (saite)
Tas ir labi, ka šī grāvēja veidotāji, nekonsultējās ar tevi, jo tad būtu palaiduši garām iespēju labi nopelnīt, kā arī miljoniem sieviešu netiktu pie kārotās izklaides :)

Bet es jau saprotu, ka spēlējam spēlīti – es esmu pārāka par tām zemākas klases muļķēm :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2018-05-26 18:04 (saite)
Gnidrologs tiešām ir pati untumainākā cibas sniegpārsliņa. Uķi puķi, nabadziņš ir aizvainots, ka kāds pēc taviem ierakstiem varētu padomāt, ka viņš ir agresīvs un vardarbīgs tips? Kamōn, ja viņš negrib, lai cilvēki tā par viņu padomā, moš lai neposto visur savas fantāzijas par politisko oponentu un viņu bērnu slepkavošanu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-26 18:36 (saite)
Ja jau esmu tāpat pietiekami odiozs, tad kāpēc vēl nepārtraukti jāapmelo? Jautājums retorisks. Kāpēc gan ļevoki lietotu demagoģiju un patiesības kropļošanu. Kas nedzirdēts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2018-05-26 18:43 (saite)
Es tevi neapmeloju. Un tas ir tikai viens no daudziem piemēriem. Atmiņu pavisam jau esi nodzēris? Aizmirsi, kādas vardarbīgas fantāzijas esi rakstījīs par ingmara bērniem? Kā pats atzinies, ka labprāt noslaktētu savus oponentus, ja vien varētu izvairīties no kriminālatbildības? Kā fantazēji par visu Tuvo Austrumu nobumbošanu nafig?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-26 18:49 (saite)
Es runāju par tieši konkrēto Ctulhu ierakstu nevis tavu īdēšanu. Kur esmu kaut ko teicis, to arī ownoju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2018-05-26 18:52 (saite)
Ē, ko? Ctulhu tevi apmelo? Kur? Un kādēļ tad tu sūdzies man? Neko nesapratu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-26 18:57 (saite)
Tu komentē pie ieraksta, kura saturu pat nesaproti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2018-05-26 18:58 (saite)
Ierakstu es saprotu, tavus divus iepriekšējos komentārus gan nesaprotu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-26 19:08 (saite)
Tu raksti, ka es uzvedos it kā būtu nepamatoti aizvainots. Nekā tamlīdzīga. 'So you say that' tipa melšana mani tracina, tas gan. Iepriekšējais Ctulhu ieraksts bija tieši tas. Smieklīgi, ka tā ir absolūti analoģiska taktika kā Pītersona intervētājiem. Bez maz vai tā it kā jūs tiešām visi būtu kaut kāds monolīts spiets, nevis indivīdi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2018-05-26 19:16 (saite)
Ē, bet te taču visi pierādījumi ir tepat - tu tik ļoti aizvainojies iepriekšējā ieraksta komentāros, ka ctulhu speciāli uzrakstīja tev atsevišķu ierakstu, kur viņš paskaidro, ka neuzskata tevi par agresīvu. Man tas liekas wtf, jo nu, kamōn, vai tu esi kaut reizi ar atsevišķu ierakstu atvainojies tam pašam ctulhu par to, ka tu rakstīji, ka viņu vajadzētu izpist? Man tas liekas nesalīdzināmi pretīgāka lieta, nekā tas, par ko tu tagad čīksti. Es tiešām nesaprotu, kādēļ gan kādam vajadzētu ar tevi šitā ucināties - tu esi verbāli visagresīvākais cibiņš, tu nemitīgi citus apsaukā un par dažiem cibiņiem raksti vardarbīgas fantāzijas, bet te pēkšņi - uķi, puķi, nabadziņš apvainojies. Āksts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-26 19:33 (saite)
Ko tu vari besakarā muldēt? Es palūdzu nemelot par manis it kā implicēto, ko viņš bija pilnībā izzīdis no pirksta. Pat viņš saprata, bet tev nedalec. Labāk ej taisi vakariņas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2018-05-26 19:36 (saite)
Tev tur jau komentāros pateica - neizskatās tas ieraksts tā, it kā implicētu kaut ko par tevi, bet turpināji čīkstēt, un turpini joprojām. Paldies par ieteikumu iet taisīt vakariņas, man patiešām sāk gribēties ēst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-26 19:39 (saite)
Okej labi es tur biju virsraxtā uzrakstījis ``key to understanding gnidrologs``, varu nomainīt uz ``key to understanding petersonism``, kad gnidrologs pars var izdomāt vai šams ir tā pītersona piekristējs vai nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2018-05-26 20:38 (saite)
Ai nu, to varēja saprast tā, to varēja saprast arī citādāk, nebija jau tā, ka tu tiešā tekstā kaut ko par viņu maldinošu būtu rakstījis - tā, kā viņš, piemēram, par maniem uzskatiem ir vairākas reizes melojis. Man joprojām liekas smieklīgi, ka viņš pieprasa pret sevi kaut kādu šitādu superuzmanīgo attieksmi, tai pat laikā pret citiem viņš izturas pretīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-26 20:42 (saite)
Jā nu es te tā kā tāds nicināms welcomists izpildos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2018-05-26 20:46 (saite)
:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2018-05-26 20:47 (saite)
'Cept tā ir tikai un vienīgi atslēga saprast stulbeņus vai meļus, kas liek citiem cilvēkiem mutē savus tekstus. Šito varētu saukt par ketijņūmenismu. Vienīgais veids kā ļevoki prot 'debatēt'.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-26 20:50 (saite)
bļaķ. ko liek mutē? Ja izdara copy/ paste tad tas teksts pa vidu kaut kur sabojājas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-26 20:53 (saite)
Tas ka kāds būtu ieteicis bērnus un sievas pakļaut vardarbīgiem tipiem ir 100% tevis sacerēta pasaka.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-26 20:57 (saite)
enforcēt potenc vardarbīgus tipus uz ģimenes dzīvi, kā tas izskatītos sk. zemāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-05-26 20:56 (saite)
Joprojām [man ir drusku laika varu izskaidrot gnidrologam uz pirxtiem]

Tātad

Mums ir tipa jauns mudaks. Bez interesēm bet vot ar tipa maskulīno enerģiju.

Ko iesaka Pītersons:

Pastāstīt minētajam mudakam par tradicionālo ģimeni un tās vērtībām. Kas cita starpā nozīmē arī `` es mudaks esmu te pats galvenais, ģimenes galva tipa``

Mudaks priecīgi piekrita [ un acīmredzot tāpēc pītersons ir populārs, ka mudaki priecīgi piekrīt ka ir paši galvenie.

kas sanāk praksē?

Mudaks jūtas galvenais un sāk komandēt, terorizēt, ierobežot citus.

Pie kā tas noved?

Labākajā gadījumā: Mudaks tomēr top pasūtīts dirst [un varbūt padomā, palasa un pamazām beidz būt mudaks]
Sliktākajā gadījumā: Daudzmaz apmierināts mudaks + viņa salauzti cilvēki.

Mums to vajag? Nē mums to nevajag.

Secinājums - pītersons runā auzas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-27 12:45 (saite)
"Ko iesaka Pītersons:"

Viss tālākais ir tavi personīgie murgi, meli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-27 14:44 (saite)
Okej, tātad pītersons neko nav teicis, man šilierējas, labi case closed. Ja neviens patriarhālas muļķības nerunā tad nau ko cepties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]summoned
2018-05-29 16:39 (saite)
Varbūt viņš tā plosās, ka vienkārši cer, ka viņam ciba atradīs sievu un viņu izprecinās, lai viņš beidzot var nomierināties un īgnas postēšanas vietā virzīt savu maskulīno enerģiju ģimenes aprūpei?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2018-05-26 18:58 (saite)
Nu, tu varbūt gnidrologu neuzskati par agresīvu tipu, bet es esmu pietiekami daudz lasījusi tādus viņa tekstus, no kuriem top skaidrs, ka viņš ir agresīvs un potenciāli bīstams. Kā jau agrāk esmu rakstījusi - vienīgā atšķirība starp gnidrologu un ISIS teroristiem ir tā, ka gnidrologam ir "nepaveicies" būt tādā valstī un sociālajā vidē, kur nevar nesodīts realizēt savas vardarbīgās tieksmes.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-26 19:21 (saite)
Kad es apskatu visus tos linkus, jā es arī sliecos tev piekrist.

Un joprojām paliek spēkā iepriekš uzdotais jautājums - kā tas ir, ka visādiem LGBT jāpatur savas īpatnības pie sevis, bet šitādu kadru dēļ vot vajag sabiedrībā kaut ko enforsēt [un enforsēt ir tieši pītersona izteiciens tā ka es neko neapmeloju]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2018-05-26 19:32 (saite)
Jā, šis jautājums ir izskanējis nu jau vairākkārt, bet neviens no cibas Pītersona elkiem, šķiet, nav papūlējies atbildēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-27 11:03 (saite)
Uz ko tieši nav atbildēts? Taču jau paskaidroja, ka 1) enforced monogamy ir sociāli nevis bioloģiski noteikta monogāmija. Un 2) šī ideja, ka tā palīdz samazināt vardarbību ir apstiprināta pētījumos. Kas tieši vēl nav skaidrs?

Tāpat meli ir tas, ka Pītersons ir teicis LBQ.. sēdēt klusu. Viņš vienīgi iebilda pret viņu prasībām uzrunāt viņus izdomātos vietniekvārdos. Kas arī ir saprotami, jo, piemēram, latviešu valodā tāpat būtu gramatiski jāizdomā, kura dzimte būs jālieto teikumā, vai jāizdomā jauna utt. Vai arī igauņu valodā vispār nav dzimtes vai atšķirīga vārda priekš "viņš/viņa" utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-27 12:49 (saite)
Viņš pat to nav pieprasījis. Par to, ka var sarunāt, lai kādu sauc kā viņu grib, viņam vispār nebija nekādu pretenziju. Viņš pretojās pret valsts iejaukšanos šajā procesā ar 'compelled speech' likumiem. Visi šie propagandoni nepārtraukti atkārto bullšitu, ko paši sacerējuši cerot, ka ar laiku pielips. Parastā sarkano taktika. Atkārto vienus melus tik ilgi, kamēr patiesību neviens vairs neatceras.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-27 15:06 (saite)
Jā, arī tas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2018-05-26 20:51 (saite)
Kādā veidā tas tik enforsēts senāk? Ļoti vienkārši ar normālu audzināšanu. Mūsdienām laikam eksotika.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-26 20:58 (saite)
Senāk bija ģimenes ar autoritatīviem [un bieži vardarbīgiem] tēviem un viņu salauztiem citiem cilvēkiem. Mums to nevajag.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]axsys
2018-05-27 12:08 (saite)
"Senāk bija ģimenes ar autoritatīviem [un bieži vardarbīgiem] tēviem un viņu salauztiem citiem cilvēkiem."

Kā tu zini?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-27 12:42 (saite)
Viņš nezina, bet labi apguvis 'pareizos' ļevoku propagandas materiālus. Vīriešfeministi ne tādas pasakas viens māk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-05-27 14:37 (saite)
Vēsture parastā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-27 15:06 (saite)
No 50gadu PSRS mācību grāmatām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2018-05-27 10:54 (saite)
Tu bezkaunīgi melo, jo Pītersons nekur neteica, ka sabiedrībā vajadzētu kaut ko enforsēt. Par šo jau mēs izrunājām no sākuma līdz beigām. Bet ja tu piekasies no konteksta izrautai burtiskai vārda nozīmei, tad arī viņš neteica enforsēt bet oriģinālā "enforced".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-27 23:37 (saite)
Izskaidrosi atšķirību starp "enforsēt" un "enforced"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-27 23:52 (saite)
Vārdiem ir tāda nozīme, kādu tajā ieliek cilvēku grupas. Bet ja runājat par šo, tad enforced ir termins, ko lieto antropologi ar specifisku nozīmi, bet enforsēt parādās tikai slengā, un pat tad ļoti retos gadījumos, tā ka tā nozīme lietojumā ir ļoti nespecifiska un var nozīmēt praktiski jebko, ko rakstītājs iedomājas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-27 23:54 (saite)
Tu joprojām nespēj izskaidrot atšķirības minēto jēdzienu nozīmēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-28 01:49 (saite)
Kas tieši tev vēl nav skaidrs par atšķirībām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-28 07:18 (saite)
Tur jau ir tā lieta, ka tu tā ar neesi spējīgs tās izskaidrot. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-28 11:29 (saite)
Tas ir ok. Visiem tāpat nebūs par to intereses.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pinjons
2018-05-27 23:36 (saite)
Īsti nesaprotu, kāda mārrutka pēc tev vajadzēja прогибаться acīmredzama Cibas low-IQ stulbeņa priekšā, kurš principā nepārzina nevienu tēmu par kuru viņam ir Viedoklis, kurš principā nav spējīgs kaut cik loģiski argumentēti diskutēt un kurš savu urlīgās agresijas izpausmes ir pamanījies izpaust arī tev klātesot un kurš arī Cibā regulāri demonstrē savu agresīvo primitīvismu tev ne pa tēmu uzdiršot.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-27 23:46 (saite)
Man ir vēlēšanās davest publikai kur īsti ir ķeza visā šajā tradicionālisma konceptā, konkrēts gnidrologs tur ir maz no svara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-27 23:49 (saite)
Kā konkrētais ieraksts palīdz ko davest?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-27 23:50 (saite)
Parāda kļūdas gnidroloģijā, see comments.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-27 23:52 (saite)
Come on - gnidris regulāri pieļauj n-tos ļapus gandrīz katrā savā komentārā. Ja kāds tos joprojām neredz, tas liecina par neārstējamu smadzeņu deficītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-27 23:54 (saite)
Nu redz jau pie kam visi komentētāji izņemot extranjero.

Bet runa nav par ļapiem gnidra komentāros, runa ir par ļapiem pašā šajā ideoloģijā ko jams aizstāv.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-27 23:55 (saite)
Kāda ideoloģijas aizstāvība var būt no tāda cilvēka puses, kurš regulāri gvelž acīmredzamu bullšitu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-27 23:56 (saite)
emmm, nu vispār jau minētais pītersons arī to regulāri dara, cik ir lasīts/ dzirdēts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-28 00:00 (saite)
Nu ar salīdzināji pirkstu ar pimpi. Pītersons tomēr prot prezentēt sūdu, kā pīrādziņu (tādēļ arī ir kļuvis par interneta grūtgalvīšu koelju), kamēr gnidra zāģu skaidas spiežas ārā no gandrīz katra viņa teksta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-28 00:32 (saite)
Meibī, bet sūds konfekšpapīrā joprojām ir sūds. Kad paskātās tos video, tur ir 70% aktiermākslas un 30% satura, okej drusku vairāk erudīcijas, bet ja bes harismātiskās izpildīšanās un žestiem, apmēram tas pats gnidris vien ir

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-28 00:46 (saite)
Ja salīdzina ar 100% garlaicīgu sūdu, tomēr ir acīmredzama starpība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pinjons
2018-05-27 23:57 (saite)
Un extranjero vispār nav sava viedokļa - viņš regulāri cenšas būt opozīcijā tam, ko uzskata par cibas vairākumu, neatkarīgi no uzskatiem. Ne velti, savlaik izteikti sludināja kreisās idejas (kad cibā tām nebija īpaša atbalsta) un joprojām nav no sava profila apraksta izņēmis "velkomistu".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-28 02:05 (saite)
Tu tagad vienkārši savu viedokļa trūkumu novel uz citiem. Kāpēc lai es to izņemtu, ja es pēc pārliecības esmu velkamists? Cik reizes tu jau izgāzies ar savām fantāzijām, ka es baidos atklāt savu identitāti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-28 07:21 (saite)
Labāk pastāsti, kurš deanonimizētais interneta varonis uz vairāk kā uz mēnesi noziedēja no Cibas pēc tam kad atklājās viņa stučīšana [info]intenormal darba devējam. :D.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2018-05-28 11:24 (saite)
LOL, tavas ilūzijas ir vēlreiz uzskaitītas. Kur tad ir tavs drauģelis tagad? :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-28 12:33 (saite)
Aļo šitā izpildīties tu vari iet kaut kur citur, šite tāda huiņa taps dzēsta, skaidrs extranjero?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-05-27 23:51 (saite)
[nujā un es te drusku izklaidējos ko arī nevar noliegt :D ]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-27 23:53 (saite)
Nu tas jau izklausās patiesāk. :) Kaut vienalga ilgtermiņā visai vienveidīga izklaide.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-05-27 23:56 (saite)
Nu zināmā mērā jā, kas tad te ir - krišjānis da gnidrologs :D [ nu labi pēdējais ir par 5 kap sakarīgāks, kgan par 100$ lecīgāks toties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pinjons
2018-05-28 00:01 (saite)
Nu nez. Abi stulbeņi, bet krišjānis tomēr nedaudz erudītāks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?