nu tur jau arī ir interesanti ar to pielikšanu. skolotājiem ai mīn. jo nu būsim reāli - kas tā par pielikšanu, ja slodzi no 20h->30h. ja slodzē neierēķina mājasdarbu labošanu, stundu gatavošanu un neaizmirsīsim, ka skolas strādā no plkstX-plkstY. gandrīz visas. bet specifiskākus mācību priekšmetus vai citus pedagogu piedāvātos pakalpojumus, kuri ir vienu-divas reizes nedēļā katrā skolā šādā gadījumā vienkārši tie pedagogi, kuriem kādā no darbavietām skaitās 0.25 vai 0.75 slodzes vēl bija iespējams apienot, braucot uz citu darbavietu, šobrīd tādu iespēju vienkārši nahrenizējot. nodokļi lielāki, slodze uz papīra mazāka vai tāda pati. ja lielāka un alga lielāka - nu efekts vienalga nav vēlamais.
karoče budžeta optimizāciju no IZM ierēdņiem citām nozarēm vēl tikai pamācīties
/nemaz nerunājot par tām izglītības iestādēm, kas šim pieiet radoši, palūdzot kādam no ļoti vajadzīgajiem, bet mazāk nodarbinātajiem speciālistiem 'brīvprātīgi piespiedu kārtā' reģistrēties kā pašnodarbinātajiem vai MUN, līdz ar to smuki optimizējot daļu no nodokļu izmaksām, kuras var labākajā gadījumā tālāk izmantot, sliktākajā 'optimizēt' par labu kādam citam
karoče budžeta optimizāciju no IZM ierēdņiem citām nozarēm vēl tikai pamācīties
/nemaz nerunājot par tām izglītības iestādēm, kas šim pieiet radoši, palūdzot kādam no ļoti vajadzīgajiem, bet mazāk nodarbinātajiem speciālistiem 'brīvprātīgi piespiedu kārtā' reģistrēties kā pašnodarbinātajiem vai MUN, līdz ar to smuki optimizējot daļu no nodokļu izmaksām, kuras var labākajā gadījumā tālāk izmantot, sliktākajā 'optimizēt' par labu kādam citam