]Ājurvēdas jeb ajūrvēdas filozofija uzskata, ka visa pamatā ir pieci pamatelementi - ēteris, gaiss, uguns, ūdens un zeme, kuri ir apkārt mums gaisā, ko elpojam, uzturā, ko lietojam un mūsos pašos. Mūsu organismā šie pieci pamatelementi sakārtojas un apvienojas dažādās attiecībās trīs pamatvienībās - došās. No ētera un gaisa veidojas Vata, uguns ar ūdeni veido Pitu, bet zeme un ūdens veido Kaphu. Šīs trīs došas - Vata, Pita un Kapha ir atbildīgas par visām ķermeņa, prāta un apziņas bioloģiskajām un psiholoģiskajam funkcijām.]
Precīzi tas pats, kas ja es tagad ķīmijā runātu par flogistonu, mūriju, kvintesenci, alkagestu, sarkano akmeni utt šādā garā. Tur nav nekā, tukša diršana, pardon mai frenč, tie koncepti nesatur nekādu jēgu un + kā jau minēji, ja tur nejauši ir kāda praktiska recepte, kas strādā, tad viņa ir arī zinātniskajā normālajā medicīnā, turklāt nevis nejauši un atrauti, bet sistēmā un ar izpratni.
]Ājurvēdas jeb ajūrvēdas filozofija uzskata, ka visa pamatā ir pieci pamatelementi - ēteris, gaiss, uguns, ūdens un zeme, kuri ir apkārt mums gaisā, ko elpojam, uzturā, ko lietojam un mūsos pašos. Mūsu organismā šie pieci pamatelementi sakārtojas un apvienojas dažādās attiecībās trīs pamatvienībās - došās. No ētera un gaisa veidojas Vata, uguns ar ūdeni veido Pitu, bet zeme un ūdens veido Kaphu. Šīs trīs došas - Vata, Pita un Kapha ir atbildīgas par visām ķermeņa, prāta un apziņas bioloģiskajām un psiholoģiskajam funkcijām.]
Precīzi tas pats, kas ja es tagad ķīmijā runātu par flogistonu, mūriju, kvintesenci, alkagestu, sarkano akmeni utt šādā garā. Tur nav nekā, tukša diršana, pardon mai frenč, tie koncepti nesatur nekādu jēgu un + kā jau minēji, ja tur nejauši ir kāda praktiska recepte, kas strādā, tad viņa ir arī zinātniskajā normālajā medicīnā, turklāt nevis nejauši un atrauti, bet sistēmā un ar izpratni.