pajautaa

« previous entry | next entry »
Maijs. 1., 2013 | 11:38 am
posted by: mola in pajautaa

Situācija: kaimiņiem ir milzīgs vācu aitu sugas suns, kuru viņi laiž brīvā skrējienā pa kāpņu telpu, kad ved suni uz pastaigu/no pastaigas. Esmu pāris reizes manāmi satrūkusies, suņa saimnieki to vai nu nepamanīja, vai veiksmīgi noignorēja.
Jautājums - vai ir kāds likums, kurš nosaka, ka suni nevar laist brīvā skrējienā koplietošanas telpās? Kā šādu situāciju labāk risināt - pa tiešo sakot pierē, lai savāc suni, rakstot anonīmu vēstuli, kuru iemest pasta kastē, izprintēt likuma pantu un iemest pasta kastē, vērsties kādās iestādēs?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {55}

Accusativus cum infinitivo

from: [info]reportiere
date: Maijs. 1., 2013 - 11:47 am
#

Likums gan jau ir, bet vai viņš ir arī darījis ko vairāk par biedēšanu un būšanu lielam?

Atbildēt | Diskusija


Mola

from: [info]mola
date: Maijs. 1., 2013 - 11:49 am
#

Nē, nav.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


--

from: [info]ripp
date: Maijs. 1., 2013 - 12:07 pm
#

man liekas jaauztver taa lieta vienkaarsaak. ja suns nedara paari, bet mazliet biedee, parunaajies laipni ar saimniekiem. ja tu vinjiem teiksi pieree - savaaciet suuda suni jo ir likums, nez vai vinji par to baigi priecaasies.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mola

from: [info]mola
date: Maijs. 1., 2013 - 12:10 pm
#

Man vienalga priecāsies vai nepriecāsies.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Maijs. 1., 2013 - 12:17 pm
#

izskatās, ka tu vienkārši vēlies saiet ragos ar kaimiņiem :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mola

from: [info]mola
date: Maijs. 1., 2013 - 12:26 pm
#

Nē, man ļoti nepatīk šī situācija, jo man liekas, ka ir pašsaprotami, ka lielam sunim jābūt pavadā un ar uzpurni koplietošanas telpās. Un tagad man jāskaidro, iejūtīgi jāuzrunā suņa saimnieks, un tas man neliekas diezko forši, jāiziet no savas komforta zonas.

Un tas, ka es dusmīgi uzrakstu - "pateikt pierē", nebūt nenozīmē, ka reālajā dzīvē es tā arī darīšu, šajā gadījumā tas vien izsaka to, ka man šī situācija nepatīk.



Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


rūsganais sprakšķis

from: [info]mufs
date: Maijs. 1., 2013 - 12:29 pm
#

Uzpurnim nav jābūt, ja vien suns nav atzīts par agresīvu.

Iejūtīgi uzrunājot suņa saimnieku, Tu mazāk riskē ar to,ka Tev ļoti sabojās omu,ja nu tas suņa saimnieks izrādīsies pamatīgi atsaldēts.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]sursurs
date: Maijs. 1., 2013 - 12:39 pm
#

+1 par uzpurni. Par to iejūtību - jā jāatvainojas jau nu gluži nav, bet nu protams bļaut virsū/nebļaut tas ir atkarīgs no rakstura. Bet nu likums NAV suņa īpašnieku pusē :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mola

from: [info]mola
date: Maijs. 1., 2013 - 12:44 pm
#

Labi, es laikam nedaudz paspilgtināju krāsas un cibiņi mani iedomājās kā bļaujošu bābieti ar matu ruļļiem matos, halātā, rozā čībās un ar mīklas rulli rokās. Ja tiešām es saņemšos kaut ko pateikt, tad tas notiks ar zemu nodurtām actiņām un pieklusinātos toņos, par to nesatraucieties.

Atbildēt | Iepriekšējais


--

from: [info]ripp
date: Maijs. 1., 2013 - 12:26 pm
#

un labas vai kaut vai normaalas attieciibas ar kaiminjiem arii ir vienalga?
nez, man to kkaa nesaprast.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]sursurs
date: Maijs. 1., 2013 - 12:31 pm
#

nē, man vnk fascinē kā šajā diskusijā par vainīgo tiek pataisīts cilvēks, kuram tiešām nebūtu jācieš, ka pa kāpņutelpu vazājas nepiesiets vilks. A no tām/tiem, kam ir tie bērniņi - baigi jūs priecātos pie logopēdiem staigāt pēc tam gadiem tikai tāpēc, ka vienreiz negribējāt "saiet ragos" ar kaimiņiem? Wtf tiešām?!! Tiešām kkam tādam ir jānotiek, lai suņu saimnieki un viņu aizstāvji sāktu domāt??

Un nav nekādu noteikumu, kas teiktu, ka kaķis ir jātur pie saites, utt. Tā ir paša saimnieka atbildība, ka viņa kaķi kāds nokodīs, nobrauks vai vēl kko, jo tomēr kkā valsts ir pieņēmusi, ka kaķi ir pietiekami mazi un in general neagresīvi pret garāmgājējiem, (attiecīgi nespēs nevienu pārbiedēt) ka tie nav jāsien pie saites.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Andris

from: [info]degeneralis
date: Maijs. 1., 2013 - 12:33 pm
#

Ja bernu gadiem javed pie logopeda del ta, ka suns vinu sabiede, tad, mauprat, tas tapat ir bijis laika jautajums lidz kaut kas bernu sabiedes tik traki, ka vins sak raustit valodu.

Ka neka, 99.99% bernu, kurus berniba suns sabiede, nesak raustit valodu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]mirdzums
date: Maijs. 1., 2013 - 12:35 pm
#

seriously?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Andris

from: [info]degeneralis
date: Maijs. 1., 2013 - 12:54 pm
#

Ja berns no saskarsmes ar suni tiek ta parbiedets, ka ilgstosi rausta valodu tik traki, ka jaiet pie logopeda, ja, man domat, ka tur apaksa ir kaut kadi citi iemesli ari, kas agrak vai velak, visticamak, butu nakusi ara tapat, viena vai otra veida.

Tas, protams, nemaina faktu, ka laut sunim skriet kapnutelpa nepiesiksnotam ir dzili bezatbildigi u.t.t.

Atbildēt | Iepriekšējais


--

from: [info]ripp
date: Maijs. 1., 2013 - 12:37 pm
#

tak ne1 neruna par vainu. bet par to ka pieklaajiigi paluugt = visticamaak noveerst sev nepatiikamus briizus gan sakaraa ar suni gan sakaraa ar taa saimniekiem. es personiigi neko citu ar saviem komentiem neesmu gribeejusi pateikt.

Atbildēt | Iepriekšējais


Hlorēts ūdens

from: [info]lennay
date: Maijs. 1., 2013 - 11:54 am
#

Iespēja vispirms vienkārši aprunāties ar suņa saimniekiem nepastāv?

Atbildēt | Diskusija


Mola

from: [info]mola
date: Maijs. 1., 2013 - 11:57 am
#

Protams, ka pastāv, tā jau arī tika pieminēta jautājumā par to, kā to labāk risināt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Hlorēts ūdens

from: [info]lennay
date: Maijs. 1., 2013 - 12:06 pm
#

Netika gan pieminēta. Normāli aprunāties un "pa tiešo pateikt pierē" manā ieskatā galīgi nav viens un tas pats :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


--

from: [info]ripp
date: Maijs. 1., 2013 - 12:08 pm
#

+daudz par peedeejo.

Atbildēt | Iepriekšējais


insommnia

from: [info]insommnia
date: Maijs. 1., 2013 - 01:12 pm
#

a nevar normāli aprunājies pa tiešo pateikt pierē?

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]adinkra
date: Maijs. 1., 2013 - 12:02 pm
#

Parunā ar kaimiņiem, iepazīsties ar suni, varbūt, ka nemaz ar vairs nebūs bail un visiem labi. Tas, protams, tāds ideālais variants. Neiesaku sākt ar jūs kretīni ar savu neaudzināto lopu, es jums parādīšu , drīzāk no sērijas atvainojiet, vai jūs lūdzu nevarētu.
Pēc likuma publiskās vietās jābūt pie saites

Atbildēt | Diskusija


from: [info]sursurs
date: Maijs. 1., 2013 - 12:08 pm
#

+1, tikai bez "atvainojiet" gan varētu arī iztikt, jo VISĀS publiskās vietās izņemot "slēgtus suņu pastaigu laukumus" sunim jābūt pie saites, un galu galā tikpat labi tur kādas bērns var nākt pretī un tāds no liela suņa tiešām var satrūkties ne pa jokam (sākt pat valodu raustīt, utt.)
Es nepiesienos, ja suns ir kkur laukā, kur paši to suni redz un redz, cik tuvu viņš ir kādam bērnam, citiem suņiem utt., bet kāpņutelpā viņi takš nevar paredzēt, kas tam sunim nāks pretī aiz nākamā līkuma.
A ja normāls razgavors nav iespējams, var līdzēt pāris kaimiņu parakstīts iesniegums pašvaldībniekiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]adinkra
date: Maijs. 1., 2013 - 07:11 pm
#

Jā, bez atvainojiet varētu iztikt. Man tikai trūkst fantāzijas kā savādāk uzsākt sarunu, lai jau no sākuma skaidrs, ka šitas pagaidām nav uzbrauciens. Es arī no tiem, kas saka pierē ar nodurtām actiņām un dziļi pazemīgi, līdz zināmai robežai.

Atbildēt | Iepriekšējais


Mola

esmu riebīga kaķa saimniece, yo

from: [info]mola
date: Maijs. 1., 2013 - 12:09 pm
#

Es negribu iepazīties ar viņu suni, man ir kaķis, kurš pāris reizes ir izskrējis kāpņu telpā, es uztraucos par viņa drošību.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Hlorēts ūdens

Re: esmu riebīga kaķa saimniece, yo

from: [info]lennay
date: Maijs. 1., 2013 - 12:19 pm
#

Esmu daudzkārt redzējusi tieši kaķus lecot suņiem ģīmī - suņiem, kas nav izrādījuši ne mazākās agresivitātes pazīmes. Tā ka tavā vietā es vispirms padomātu arī par sava kaķa piesiešanu saitē un nelaišanu brīvskrējienā kāpņu telpā, pirms citiem lekties virsū :)

Atbildēt | Iepriekšējais


rūsganais sprakšķis

Re: esmu riebīga kaķa saimniece, yo

from: [info]mufs
date: Maijs. 1., 2013 - 12:24 pm
#

hmm, nu pēc šādas piebildes gribas teikt - ar ko Tavs nesavāktais kaķis kāpņu telpā atšķiras no viņu nesavāktā suņa?

Suņu saimnieki ir ļoti dažādi, varbūt viņi vnk neaizdomājas,varbūt viņiem pofig, bet pieklājīga saruna par tēmu noteikti palīdzēs noskaidrot,kādi ir šie.
Varbūt viņu sunim neinteresē kaķi un tad Tev atkrīt bailes par sava kaķa drošību,lai gan es kā kaķa un suņa saimniece teiktu,ka suns daudz vairāk var no kaķa atrauties,ja vien tas nav profesionāls kaķu kodējs.

Ja viņi izrādās kretīni,kam pofig, īsti neko Tu pasākt nevari - kamēr nav precedenta ar košanām, tikai tāpēc,ka suns ir bez pavadas policija diezvai brauks. Dikti nesakārtoti mums šie jautājumi ir.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Re: esmu riebīga kaķa saimniece, yo

from: [info]adinkra
date: Maijs. 1., 2013 - 07:12 pm
#

Gluži manas domas.

Atbildēt | Iepriekšējais


Andris

Re: esmu riebīga kaķa saimniece, yo

from: [info]degeneralis
date: Maijs. 1., 2013 - 12:30 pm
#

Kaiminiem vajadzeja rakstit sudzibas un meklet likuma pantus, ka neka, nepesietu plesonu palaist kapnu telpa nav forsi. Un ja es pastaigatos ar savu papagaili vai peliti, tas kakis reali varetu apdraudet vinu dzivibu :(

Neforsi sada veida laist kakus kapnu telpa :(

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mola

:D

from: [info]mola
date: Maijs. 1., 2013 - 12:33 pm
#

Nu ja, tāpēc, jau kaķis jālaiž kāpņu telpā, nav nekā labāka brokastīs par papagaili vai kāmi! Barības ķēde kā nekā. Es tik satraucos, ka mans kaķis nav pašā barības ķēdes augšā, saproties ja, par to tas cepiens.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Andris

Re: :D

from: [info]degeneralis
date: Maijs. 1., 2013 - 12:35 pm
#

A, nu, vadzeja ta pateikt uzreiz!

Varbut var kaka nagiem pievienot kaut kadu indes ampulu? Ta, ja suns uzmacas, plauka un suns beigts? Suns beigts, kakis paedis, visi laimigi!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ANNA + АИИА

Re: :D

from: [info]nenoteiksme
date: Maijs. 1., 2013 - 12:47 pm
#

kaķim iešūt ampulu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mola

Re: :D

from: [info]mola
date: Maijs. 1., 2013 - 12:54 pm
#

Zaķpastala viņš man, baidās no svešiem cilvēkiem, cilvēkbērniem, ij no trokšņiem, tāpēc tuvcīņas ampulas neder, kādi acu šaujamie lāzeri gan!

Atbildēt | Iepriekšējais


Re: :D

from: [info]parabellumm
date: Maijs. 1., 2013 - 12:53 pm
#

No kurienes tāds stereotips par suņiem un kaķiem? Nav vilki tādi briesmoņi/plēsoņas, drīzāk ļoti lojāli savam saimniekam. Gan jau ar kaķi arī var sadraudzēties, tas nav neiespējami. Kaķi jau arī ir agresīvi dzīvnieki, var sevi aizstāvēt, visticamāk suns jebkurā gadījumā pa snuķi norautos. Viss būs kārtībā, vajag tikai parunāt ar saimniekiem, nevis iet galējībās ar uzpurņiem, likumiem kāpņu telpā. Būs labi!:)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mola

Re: :D

from: [info]mola
date: Maijs. 1., 2013 - 01:09 pm
#

Man nav stereotipu, radiem ir vācu aitu sugas suns, kurš ir foršs un draudzīgs, bet savu kaķi es tāpat viņam tuvumā nelaistu kā jau paranojiskai psihajai kaķu saimniecei pienākas ja.

Sadraudzēšanās būtu iespējama, ja viņi dzīvotu vienā dzīvoklī, šaubu nav.

Atbildēt | Iepriekšējais


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Maijs. 1., 2013 - 01:32 pm
#

Uzzvani municipāļiem un uzjautā, vai šie šādā gadījumā nevar paņemt no tevis iesniegumu par konkrēto situāciju.

Nav normāli, ka sabiedrībai brīvi pieejamā telpā skraida kaut kādi nepiesieti suņi. Un tas, ka saimniekam liekas, ka viņa "mīlulis" jau nevienam nekož, tas šajā gadījumā nav būtiski.

Lai Tev veicas, Tev nevienam nav jāatvainojas. Es pilnībā atbalstu vēršanos pret tādiem "saimniekiem" jebkādā likumos vai noteikumos atrunātā kārtībā.

Atbildēt | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Maijs. 1., 2013 - 01:35 pm
#

Un, protams, iesaku no retorikas izslēgt tekstus par to, ka Tev ir bail par kaķa drošību. Tad sāksies tāda pati demagoģija, kādu te daži ir uzsākuši nedaudz augstāk.

Sunim ir jābūt pavadā? Ir! Viss. Un pilnīgi vienalga, vai un ko viņš apdraud.

Atbildēt | Iepriekšējais


 Stiller Ozean

from: [info]klusais_okeans
date: Maijs. 1., 2013 - 01:45 pm
#

Tu visās dzīves situācijās vērsies pa taisno pie policijas? kūl. nez līdz cik gadiņiem mamma Tev mutīti slaucīja, ja tā galīgi neprotas pati savas problēmas mēģināt risināt

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Maijs. 1., 2013 - 01:50 pm
#

Nē, nevēršos. Šeit es vienkārši iesaku tālāko procesa gaitu, jo runāties ieteica jau augstāk, tāpēc neuzskatīju par vajadzīgu to atkārtot.

Tā kā liec man, lūdzu, mieru. ;)

Atbildēt | Iepriekšējais


x

from: [info]walkire
date: Maijs. 1., 2013 - 02:15 pm
#

Neko nezinu par konkrētu gadījumu, bet suņu saimnieki mēdz būt pilnīgi pimpji, kas aizstāv savu lopiņu un neklausās citu cilvēku argumentos. Es vienreiz biju vērsusies ar mierīgu sarunu pie suņa īpašniekiem, kas metās man virsū (laikam domāja, es tagad ar viņu baigi spēlēšos or something) un saplēsa man ādas mēteli. Saimnieki pat neatvainojās, teica, ka varēju apiet apkārt un uzvedās tā, it kā es sūdu viniem zem deguna būtu iebāzusi. Teicu, ka tagad eju uz policiju. Tad nu sākās - nu ko jūs uzreiz, varam visu sarunāt. :)

Ir bijis vēl viens gadījums (man laikam ir slikta suņu karma), ka kāds žurkveidīgas nedasuns saplēsa man zeķes, un ar saimnieci - jauku omīti izdevās mierīgi parunāt.

Tāpēc skaties, cik saimnieki adekvāti. Ja nevar mierīgi un jauki parunāties, tad gan vajag ķerties pie radikālām metodēm.

Atbildēt | Diskusija


porkus

from: [info]porkus
date: Maijs. 1., 2013 - 02:40 pm
#

cilvēki mēdz būt pilnīgi pimpji un totālākās pežas

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


labils

from: [info]labils
date: Maijs. 1., 2013 - 04:51 pm
#

+!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]fedrs
date: Maijs. 1., 2013 - 04:55 pm
#

Nošauj aizstāvoties, un miers mājās.

Atbildēt


Tā, kurai zalkši nāk mājās

from: [info]putnelis
date: Maijs. 1., 2013 - 05:20 pm
#

curejas zāles aknudesā, kas nomesta kāpņutelpas stūrī?

Atbildēt | Diskusija


Emnemosyne

from: [info]domenique
date: Maijs. 1., 2013 - 11:24 pm
#

suns vainīgs, ka saimnieki bezatbildīgi?

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]shvep
date: Maijs. 1., 2013 - 07:00 pm
#

Mjā... palasījos augšgala komentus, sametās dīvaini. Redz, suņa saimnieks var atļauties nepamanīt vai noignorēt Tavu satrūkšanos un turpināt ar savu suni drasēt mierīgs, kur un kā vien vēlas, bet Tev, nezkāpēc, ir jābūt baigi iejūtīgai un delikātai, ka tik neaizvainot tagad labu cilvēku un uzturēt lieliskas kaimiņattiecības. Pizģec kaut kāds.
Nu nav cilvēkam, kuram, izejot no sava dzīvokļa, jāsatiek svešs, liels suns, jāzīlē - ir viņš agresīvs vai ārkārtīgi humāns vai vēl nezinkāds brīnumreksis. Savā mājā ir jājūtas droši. Ja kāds to klaji ignorē, nesavācot savu kvekšķi, Tev ir tādas pašas un vēl lielākas tiesības pieprasīt (nevis lūgt vai sarunāt vai vēl kaut ko) šim kādam suni turēt saitē. Ja nākamajā tikšanās reizē suns saitē nav, tad, acīmredzot, cilvēks uz savas brīvības rēķina ierobežo Tavu brīvību, līdz ar to jāvēršas iestādēs. Nezinu, kā lielpilsētā, laukos raksta iesniegumus administartīvo lietu komisijām un tās suņu īpašniekiem liek naudas sodus.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]adinkra
date: Maijs. 1., 2013 - 07:20 pm
#

Svarīgs šinī gadījumā ir rezultāts. Man šķiet, ka vienkāršāk un nerviem saudzējošāk ir iztikt bez agresijas, ja iespējams, nevis mesties pierādīt, ka man taisnība, ne? Var jau būt, ka tā ir slikti ilgtermiņā un vispārīgi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]shvep
date: Maijs. 1., 2013 - 07:43 pm
#

Kurš tad te runā par agresiju? Noteiktā tonī pateikts - lūdzu kāpņutelpā turēt savu suni saitē, ir pilnīgi pietiekoši un situācijai atbilstoši. Cik ir bijusi darīšana ar cilvēkiem, kuri uzskata, ka visiem citiem ir jāpieraujas maliņā tur, kur viņi dodas savās gaitās, ar miermīlīgu parunāšanos pilnīgi nekas nekad netiek saprasts.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]adinkra
date: Maijs. 1., 2013 - 09:42 pm
#

Taisnība taisnība, es ar uzskatu, ka tādai problēmai kā postā minētajai nemaz nevajadzētu būt. Bet ar noteikto toni jābūt dikti prasmīgam tonētājam, tāpēc labāk sākotnēji drošības pēc paņemt toni zemāk. Man gribētos ticēt, ka pilnīgi nekas nekad ir pārspīlēti:)


Atbildēt | Iepriekšējais


t

from: [info]tiga
date: Maijs. 1., 2013 - 07:41 pm
#

Ja Tev ir bail runāt, var jau arī anonīmu vēstuli. :) Bet labāk tomēr pateikt bez nekādām vēstulēm. Suns tomēr ir dzīvnieks, un lai cik labi dresēts, var kļūt agresīvs šķietami bez iemesla, sevišķi pret svešiem.

Atbildēt


from: [info]huinja
date: Maijs. 1., 2013 - 08:19 pm
#

Ja cilvēks nav garīgi slims, agresīvu suni poģītī nelaistu. Ja suns ir normāls un izskatās, ka ir-saimniekam vienkārši neienāca prātā paņemt vērā tavu jūtelīgumu vai arī viņš vienkārši tevi neredzēja, kad tu ar pokerfeisu slēpies kāpņu telpas ēnainā stūrī. Cilvēks ir pieradis pie sava suņa, pat nevar iedomāties, ka tev varētu būt bail.

Tas par normālo parunāšanos, kas ir vairākkārt šeit ir minēts-tas ir tikai, lai tevi ņemtu par pilnu. Netrūkst cilvēku, kas diršās tāpat vien. Ja tu zini, kurā dzīvoklī cilvēks dzīvo, atnāc kādreiz nopietni parunāties. Vai arī, kad nākošreiz redzi to cilvēku, tikai neauro kā lose. Pamēģini runāt pāris reizes, ja pirmajā reizē cilvēkam nedalec, tad var vērsties policijā, jo tad tev nevar dot pretargumentu "Bet kā es varēju zināt, ka viņu tas uztrauc, neviens nebija neko man teicis".

Nevajag tikai tipiskajā pasīvi agresīvajā latviešu manierē kaut ko savā nodabā perināt.

Atbildēt | Diskusija


Mola

from: [info]mola
date: Maijs. 1., 2013 - 09:54 pm
#

Jā, zini, akurāt slēpjos kāpņu telpas stūrī, tiešām. Ar pokerfeisu, noteikti. Neaurot kā losei, jā, ņemšu vērā.

Nabaga suņa saimnieks mani nav redzējis, pieradis pie sava mīluļa, protams, vai tad viegli redzēt cilvēku, kurš satrūcies noskatās uz bobi, un saimnieks turpat līdzi tec.

Paldies par viedokli. Tev ir suns, ja? :) Foršiņi!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Accusativus cum infinitivo

from: [info]reportiere
date: Maijs. 2., 2013 - 12:04 pm
#

Man ir bailīgs reizi pa reizei kāpņu telpā izskrienošs kaķis, bet piekrītu augstākminētajam tāpat. :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]eermaniitis
date: Maijs. 2., 2013 - 06:16 pm
#

nēnu - kas no kā sabīstas - es reizēm sabīstos no pirmāstāva babuļa, kad šī gar atslēgām sāk grabināties - varen nešpetns bābietis ar griezīgu balsi

bet variants ar viņu tēju ar cepumiem padzert un iepazīt tuvāk ir pie izskatāmajiem - es gan labāk šņabi, bet diez vai viņai smeķēs - vai arī smeķēs vairāk par mani un tad nākamajā dienā atkal baidīšos kāpņu telpā rādīties

sunim vienkārši čurāt gribās, tāpēc nesās lejā - par to kāpēc suns neaudzināts jārunā ar kaimiņiem - pēc principa kaimiņi būs neaudzinātāki par suni, kurš vispār varētu būt miera mika un draudzīga dvēsele, bučmūlītis un paijiņa

maini dzīvokli vai mēģini pāraudzināt kaimiņus - ja variants pierast pie suņa nenostrādā

Atbildēt


from: [info]varmaaka
date: Maijs. 2., 2013 - 09:31 pm
#

Uz menteni pa taisno. Tieši tāds suns, kas nevienam, redz, nekož, sakoda treptelpā vienu manu biedru. Bikses pagalam un potēšanās kūres. Protams, ne sūda netika kompensēts.

Atbildēt


pogagaa

from: [info]pogagaa
date: Maijs. 4., 2013 - 07:05 pm
#

Maini dzīvokli ir diezgan varens ieteikums!
Nākamreiz, kad suns nāks pretī, iespiedzies no visa spēka, un saki "vai, vai, vai, kā sabijos, kāds Jums liels un draudīgs suns", un tad lai padomā. ja nedomā, tad maini dzīvokli, jā.

Atbildēt