Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2011-07-09 19:05:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Poll #18382 fdsjndfjmgjkk
Open to: All, results viewable to: All

Velogarhu sračs: lūk, situācija. Es eju pa ietves kreiso pusi, kad man pēkšņi ienāk prātā veikt sudmaliņu soli uz labo pusi, lai paostītu ceriņus, un manā organismā ietriecas velosipēdists, kurš vēlējies pabraukt man garām. Šajā situācijā:

View Answers

Gājējam ir zema pa ietvi staigāšanas kultūra
7 (9.0%)

Velosipēdistam ir zema pa ietvi braukšanas kultūra un nav zvaniņa
30 (38.5%)

Visi visapkārt ir mudaki, kultūras vispār nevienam nav nekādas un солнце ёбанный фонарь
41 (52.6%)



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]tante
2011-07-09 19:19 (saite)
a man viss po..:)

(Atbildēt uz šo)


[info]rasbainieks
2011-07-09 20:24 (saite)
ko dod zvaniņš, kad var vienīgi vai nu paspēt nobremzēt vai nepaspēt?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2011-07-09 20:27 (saite)
arī taisnība
pie tam, ja zvana aiz muguras, gājējs aiz surpraiza var instinktīvi figačīt uz otru ietves pusi
koks ar diviem galiem
JĀBRAUC LĒNĀM!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-09 20:30 (saite)
uzlekt uz priekšējā rata var arī tad, ja brauc ar ātrumu 3 km/h, šodien pieredzēju dzīvē. tikpat labi ceriņu ostītājam var uzskriet arī cits gājējs, kurš tad būs nekulturāls mudaks?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2011-07-09 20:32 (saite)
tas, kurš hujārī ar palielinātu ātrumu pa ietvi, vienmēr izraisa lielāku riska faktoru, vienalga vai gājējs vai velosipēdists, vai tad tā nav?!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-09 20:43 (saite)
šādā ceriņlēkāšanas tehnikā var uztesties arī cilvēkam, kurš iet tieši tādā pašā ātrumā, kā lēkātājs. kurš tad ir tas hujārītājs?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2011-07-09 20:46 (saite)
tātad sapratu, gājējs ir vainīgs, jo pārgāja no ietves kreisās uz labo pusi nepaskatoties atpakaļ
a paskatīties atpakaļ vispār vajadzētu ik pēc 30 sekundēm, tā taču ir ietve, tā ir satiksme, tas ir bīstami dzīvībai

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-09 20:49 (saite)
sudmaliņu solī pārlēca tak. tur neviens nevarētu noreaģēt, ja vien neatrastos pietiekamā attālumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2011-07-09 20:58 (saite)
es par to, ka uzmanīgākiem būtu jābūt kā reizi tiem, kas pārvietojas ar lielāku ātrumu, nekā esošā satiksme
uz ietves ātrumu ierobežojošu zīmju nav

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-09 21:02 (saite)
es par to, ka tu vari būt cik vien uzmanīgs vispār var būt, gan ejot, gan braucot, bet ja tev izleks priekšā pollā minētais ceriņostītājs savā sudmaliņu solī un nostādīs neveiklā situācijā, tad pārsteidzoši daudz respondentu nevis tev atvainosies, bet nosauks par mudaku un paprasīs, kur tad zvaniņš. skumji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2011-07-09 21:05 (saite)
tad kas ir jādara
gājējam ar roku jārāda pagrieziens? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-09 21:10 (saite)
nu vismaz jāatvainojas, ja izraisa sadursmi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2011-07-09 21:11 (saite)
jautājums ir
ko darīt, lai nenotiktu sadursme

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-09 21:12 (saite)
filtrēt bazāru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]wowow
2011-07-09 21:30 (saite)
kā jums neapnīk ņemties, nesaprotu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]komeeta_naak
2011-07-10 16:25 (saite)
vot vot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2011-07-09 21:43 (saite)
pie auto vadītājiem ir tāds jēdziens, kā nogriezt ceļu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]veed_logs
2011-07-09 21:17 (saite)
Ja nekas pēdējā laikā nav mainījies CSN, tad pa ietvi riteņbraucēji drīkst pārvietoties tikai netraucējot gājējus. Līdz ar to var pieņemt kā gājējam uz ietves principā ir priekšroka.

Svarīgi arī ir, kurš ir priekšā, bet kurš aizmugurē. Ja riteņbraucējs no aizmugures ir uztriecies gājējam, tad domāju, ka vainīgs ir riteņbraucējs. Pat, ja pieņemam, ka gājējs ir mudaks un strauji maina pārvietošanās virzienu. Tieši tāds pats princips ir gan CSN attiecībā uz automašīnu sadursmēm kā arī, piemēram, attiecībā uz sadursmēm uz slēpošanas kalniem. Vainīgs tas, kurš uznesies no aizmugures.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]usne
2011-07-09 21:44 (saite)
bet ja otrs auto tev nogriež ceļu ?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-07-09 21:45 (saite)
tad uz ietves riteņbraucējs vainīgs, un viņam pēc ietriekšanās ir jāapstājas, jānokāpj no ričuka, jāpienāk klāt, jāatvainojas un jālūdz kā var palīdzēt un vai pret viņu ir pretenzijas .... kaut kā tā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2011-07-09 21:49 (saite)
es runāju par mažīnām un līdzvērtigu situāciju, uz autoceļa jau arī ja auto notriec kādu apstājas un dara visu tavu minēto penteri, skaidrs, ka vājākajam ir priekšroka.
bet ja gājējs gājējam nogriež ceļu, ir gadījies ?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2011-07-09 21:52 (saite)
nu, tas nav tik traumatiski, ja kāds uzgrūžas virsū un arī pārbīlis mazāks
tad jau visam āgesnkalna tirgus pieturā autobusu šturmējošajam pūlim jādod sarkanās kartītes un jāliek pārmācības namos
tehniski rasbainiekam it kā ir taisnība, bet po žizņi galīgi nav )

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2011-07-09 22:09 (saite)
po žizņi taisnība ir tam, kurš dabūn mazāk ciest no savām izvēlēm

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2011-07-10 00:47 (saite)
nē, ja man kā gājējai tāds ceriņostītājs sudmaliņu solī iznestos priekšā un uzskrietu virsū, ceriņi būtu jau viņa mazākā problēma dzīvē, ibo ar asiņojošu degunu grūti ostīt.
acīmredzami bērndienu teiciens "skaties, kur ej" visiem aizmirsies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]bumsis
2011-07-09 21:53 (saite)
Nu bet protams ka ir..pēkšņi atjēdzies, ka atstāji savu mīļo kafiju Narvesenā uz letes, un meties atpakaļ.Bet tu taču tad atvainojies, un arī tas, kas tev aiz muguras, normālā situācijā, atvainojas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2011-07-09 21:57 (saite)
ar mašiņām ir nelīdzvētīgs salīdzinājums - uz ielas ja ričuks nogriezīs ceļu mašiņai, mašiņas vadītājs dabūs taisnoties - bet riteņotājs būs pārkāpis noteikumus

uz ietves tādu noteikumu nav, bet pastāv noteikums, ka gājējam priekšroka - jo gājējs ir neaizsargātāks kustības dalībnieks kā riteņotājs un riteņotājam jāievēro gan ātrums gan distance lai netraucētu gājējus - viss ir sen uzrakstīts, ko var vilni dzīt?

p.s.
braukt virsū vispār nedrīkst neviens nevienam - pat tad ja dzer narvesena kafiju

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bumsis
2011-07-09 22:08 (saite)
piekrītu.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2011-07-11 03:57 (saite)
tur jau tas points, ka tieši aprakstītajā situācijā aizmugurē esošais ievēro distanci - apbrauc ar līkumu. un ostītājs ielec tieši tai līkumā. sanāk - dari, ko gribi, duraks tevi atradīs :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-07-11 07:45 (saite)
atradīs, bet ričuks tik un tā vainīgs ;)

es pagriezienus ņemu ar zvaniņu - man katru rītu tāds iņčīgs sanāk skolas-ģertrūdes, kur nobraucu no veloceliņa un līdz līkumam pa labi braucu pa pretējo ielas pusi - ietvi

nu bailīgi ir tā uz dullo braukt, bet rēķinos, ka šī ir gājēju teritorija un es te esmu tikai drošības dēļ

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kinskis
2011-07-11 10:25 (saite)
ja tu brauc ar ātrumu, kāds piedien ietvei, pagūsi nobremzēt. vēlreiz atkārtošu savu postulātu - jebkurā sadursmē uz ietves starp gājēju un riteņotāju, vainīgs ir riteņotājs, jo nejēdz braukt un novērtēt situāciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-11 10:40 (saite)
nu bāc, te velobraucējs ir gan ievērojis distanci, gan visādīgi ņēmis vērā gājēju, bet ceriņi aizmiglo prātu. man lēni minoties blakus gājējam pastaigas solī, ar kādiem 4km/h, ir viens džeks atdauzījis kāju pret ratu, jo neskatījās, vai tā vieta, kur viņš grib ielekt, gadījumā nav jau aizņemta. un es bremzēju, bet nepaspēju. un tas ir vispār braucot gājēja ātrumā, tu brauc pa ietvi gājēja ātrumā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kinskis
2011-07-11 12:38 (saite)
jā, es braucu. saskrējies ne ar vienu neesmu, izlamājies arī ne. (izlamājos reiz kā kājāmgājējs). un šorīt apsvēru domu sākt braukāt tikai pa ielām, ja vien nav speciāli ierīkotu vceliņu, lai jums mīkstajiem pierādītu, ka tā dzīvot var un ir pat labāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-11 12:43 (saite)
tad jau labāk būtu kājām gājis :)
es gan braucu tur, kur mazāks trafiks un man drošāk, vari saukt vai nesaukt par mīksto, man sava škura tomēr dārgāka. turklāt arī velo nostāja "braucu tikai pa brauktuvi" var būt nerēķināšanās ar citiem - piemēram, pa valdemārielu tā var bloķēt veselu joslu, jo lai apbrauktu velo ir jālien blakus joslā, kura jau ir aizņemta. tas ir neapdomīgi pret braucējiem, turklāt šādi manevri ir arī bīstami velobraucējam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2011-07-11 12:18 (saite)
un, starp citu, pat autobraucējs, kuram zem riteņiem pameties pašnāvnieks, var nepūt visu mūžu cietumā bez vainas, ja ir liecinieki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2011-07-09 21:54 (saite)
ir arī princips "vainīgs ir tas, kurš veic manevru".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2011-07-09 21:59 (saite)
rasbainiek - beidz

gājējs jebkurā gadījumā ir neaizsargātais kustības dalībnieks (bērns, invalīds, pensionārs, jaunā māmiņa, etc) un riteņotājs uz ietves atrodas gājēja teritorijā

situācija ir kuteklīga, bet jāatvainojas riteņotājam - tiesa, ja gājējs ir apzinīgs, šis ņems vainu uz sevi un atvainosies arī par manevru ;)

bet distance un ātrums ir uz riteņbraucēja sirdsapziņas!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]muzungu
2011-07-10 12:57 (saite)
Pilnīgs +

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]veed_logs
2011-07-09 22:31 (saite)
Ja CSN ir princips "vainīgs ir tas, kurš veic manevru", tad es par tādu principu neesmu neko dzirdējis.

Ir CSN. Tas, kurš pārkāpj CSN arī ir vainīgs. Pārkāpt var gan manevru veicot, gan arī to neveicot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]acidkitteh
2011-07-09 23:57 (saite)
mainot joslas iespied aizmuguree pa blakus joslu braucosho apmalee, tad redzeesi kas tas par principu.
Un nav jaaskataas tikai CSN bet arii kaa tiek izveerteeti csn(kur n ir nevis noteikumi bet negadijumi), veici manevru? neparaadiji pagriezienu? neatradies tur kur tev jebkura gadijuma ir priekshroka?(tb uz galvenaa celja attieciba pret mezha tacinju). vainiigs. Piekabinaas tev agresiivu braukshanu un staigaa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kaplacis
2011-07-10 23:41 (saite)
Tu nekad nepadodies velojautājumos, ne? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-11 01:40 (saite)
šis jau nav velojautājums, drīzāk "vai es skatos, vai neskatos, kur eju" jautājums. jo izlekt priekšā jau var ne tikai velobraucējam, bet arī gājējam un arī gājējam ar visādiem pričendāļiem, tipa bērnu ratiņiem. bet, protams, cepetim pateicīgāk tur ielikt velobraucēju :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kinskis
2011-07-11 10:29 (saite)
gājēji savā starpā uz ietvēm saskaras jau gadsimtiem, un nevienam par to nenāk prātā kurt fleimus. tā ir normāla parādība. savukārt, ja notiek sadursmes starp gājējiem, no kuriem neviens nekādu atbildību neprasa, vismaz kamēr viņi ir uz ietves, un velosipēdiem, kas pa to pašu ietvi pārvietojas vismaz 2x, ja ne 3x un 4x ātrāk, fleims ir loģisks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-11 10:36 (saite)
tā ir "normāla parādība" tikai tāpēc, ka nav neviena svešā, kuru mēģināt izbanot no satiksmes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kinskis
2011-07-11 12:34 (saite)
redzi, ja visi riteņotāji, kas ir lieli šefi tikai 1x gadā kritiskās masas laikā, izlīstu uz ielu braucamajām daļām kā likums un nepielūdzamā realitāte, sak, tā tas tagad būs pa trīs pieesnt, visiem būtu tikai labāk. un visa mana cieņa. tagad riteņotāji ir izraudzījušies mačīt vājākos - gājējus. reižpareizei gan uzraujas, ka vājākie mēdz būt arī fiziski stiprāki un tad jālauž traģēdija un jāsāk bruņoties. milkija joks par nazīti kabatā, piemēram, ir zem katras kritikas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-11 12:37 (saite)
nu gan tu kaut ko jauc. ja mēs runājam par "šķiru cīņām", tad močīti tiek velosipēdisti, jo viņus neviens nekur negrib - autobraucēji ņurd, lai vācas uz ietves, gājēji ņurd, lai vācas uz brauktuves. nu a ja mēs runājam par indivīdiem, kurš nu kuru kur močī, jo lohi ir visur, tad par šķirām vienalga nekāda runa nesanāk vairs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kinskis
2011-07-11 12:43 (saite)
es nerunāju par šķiru cīņu (šādā pagriezienā tev varbūt pat ir taisnība), es runāju par parastu drošību uz ietves, bez ideoloģiskiem piejaukumiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]komeeta_naak
2011-07-10 16:26 (saite)
a ja tas būtu cits gājējs, kas ātri pārvietojas un ieskrien šitādam te sudmalētājam dibenā? un, piemēram, ir nesis maisiņā kapli? :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-11 01:40 (saite)
aaaaaa kapli! kometočka, tu esi burvīga :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]komeeta_naak
2011-07-11 01:41 (saite)
*paklanās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]spuldziite
2011-07-09 21:19 (saite)
ir jāmāk iekļauties satiksmes plūsmā. vienalga, vai kā gājējs, kā riteņbraucējs vai kā autovadītājs. visas šitās pēkšņās apstāšanas, bremzēšanas, midžināšanas ir vienk. idioti, kuri ņifiga nesaprot, ka das leben ist kein ponyhof un ka par savu pakaļgalu katrs atbild pats.

(Atbildēt uz šo)


[info]bumsis
2011-07-09 21:22 (saite)
Ja lisapēda braucējs pārvietoja spa ietvi saprātīgā ātrumā un neļurina pa mobilo, tad tu vari lēkt arī polku, nekas TĀDS nevar notikt.Nu izņemot necenzētus izteicienus no lisapēda šoperīša.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2011-07-09 21:31 (saite)
nē, nu vot kaut kā es neesmu ar riteni uzmaucies nevienam neaprēķināmam bērnam vai dzērājam uz ietves
un visumā saprastu, ja, piemēram, izdotu likumu, ka braucot pa ietvi cauri sabiedriskā transporta pieturai, kurā atrodas cilvēki, būtu jānokāpj no riteņa un jāizved cauri pieturai pie rokas
a to tur ir visādi vēl pluspunkta narvesen kioski, no kuru aizkulisēm mēdz izspurgt satrauktie kājāmgājēji

karoče, protams, ir ļoti nepatīkami, ja šāda figņa tev priekšā darās, to essaku kā velobraucējs, tomēr man kliekas, ka vajag kaut kā definēt šo pasākumu: "pirms apbraukt gājēju, samazināt ātrumu", etc
savādāk tie izplūdušie formulējumi skan tikpat interesanti kā rasbainieka demagoģiskās stīvena hokinga teorijas par ātrajiem kājāmapdzinējiem )

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bumsis
2011-07-09 21:51 (saite)
Protams, ka vajag.Es piekrītu.
Bet paskaties, kas notiek, kad projekta līmenī pieņēma likumu, ka riteņbraucējs drīkst nenokāpjot no braucamrīka šķērsot regulējamas gājēju pārejas.Nevis regulējamus krustojumus.Un šis projekts neatcēla to, ka uz šādas pārejas, tomēr gājējam ir priekšroka.Ir iekrāsotie, speciālie riteņbraucēju ceļi.Jā tur protams brauc mīlīt, kā vien sirds kāro.
Bet, kas notiek Rīgā?Ziņu, ka šķērsot regulējamo pāreju drīkst savā alumīnija kumeļā palaida, tik precizēt aizmirsa...
Es aš ohnula, kad viens tāds ērglis, kā brauca, tā aizbrauca...bet mamma ar ratiem leca galopā malā..nu nav tas normāli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2011-07-09 21:55 (saite)
viss atkarīgs no apstākļiem
ja nav citu gājēju vai mašīnu, neredzu iemeslu kāpt nost no velo
bet man nav grūti arī pārstumt pāri
to visu var atrunāt un nodefinēt csdd likumos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bumsis
2011-07-09 21:58 (saite)
Nu ir jau atrunāts,Tik katrs to likumu traktē pa savam.Un, lai dieviņš nogrābstās, ceru, ka nebūs tam likumam smagu seku.
Es piekrītu, ka viss ir atkarīgs no situācijas un arī gājēju un braucēju attieksmes.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]muzungu
2011-07-10 13:00 (saite)
Gājējam ir ietve par kuru izpildīties, kā sirds vēlas un velobraucējam ir ietve vai veloceļš VAI ietve, ja viņš NETRAUCĒ gājējam. Tavā vietā varēja būt sīks cilvēkbērns, kura pārvietošanās nav prognozējama, kas tagad postus nerakstītu, jo apdauzīts gulētu slimnīcā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-11 01:43 (saite)
taisnības labad piezīmēsim, ka cilvēkbērns varēja būt arī tas, kuram ceriņu ostītājs uzlektu virsū.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]muzungu
2011-07-11 07:31 (saite)
Vai vēlies teikt, ka ir salīdzināmas traumas, kad pieaudzis velobraucējs uzbrauc bērnam ar tām, kad bērns ar veļuku uzbrauc pieaugušam kājāmgājējam. Ne velti gājējs ir vismazāk pasargātais satiksmes dalībnieks un tas ir skaidri norādīts ceļu satiksmes noteikumos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2011-07-11 10:10 (saite)
es vispār par to, ka aiz muguras šim lēkātājam var būt arī gājējs. liels vai mazs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]romija
2011-07-10 23:27 (saite)
Es vēlētos pajautāt šajā velosipēdistu saimē. Kā ir ar jūsu velosipēda bremzēm? Vai tās visiem kārtībā?

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?