pajautaa

« previous entry | next entry »
Mar. 6., 2012 | 09:04 pm
posted by: muzungu in pajautaa

Kāds ir ideālais Pirmais Auto? Nu es domāju, kurš der iesācējam - nenoplīst dēļ sīkuma, nav jāraud, ja bišķi sabuksē vai saskrāpē, nedārgi uzturams. Varbūt vari padalīties pieredzē, kas bija tavs Pirmais un cik veiksmīgas attiecības jums bija.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {75}

x

from: [info]walkire
date: Mar. 6., 2012 - 09:12 pm
#

VW Golf 3?

Atbildēt | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Mar. 6., 2012 - 09:20 pm
#

Mk3 (bet tā ir ar lielāko daļu Golfu) izceļas ar neadekvāti augstu cenu vai arī to, ka tā skārda bundža ir kapitāli norūsējusi. Grūti atrast kaut ko normālu.

Atbildēt | Iepriekšējais


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Mar. 6., 2012 - 09:14 pm
#

Pirmo auto un pirmo meiteni nekad neaizmirst: http://bit.ly/ymgcgC :)

Bet vispār - kāds ir budžets, kas brauks, cik daudz brauks un kāda ir iepriekšējā braukšanas pieredze? Ja pieredzes nav (vai ir neliela) un pirmais auto tiek pirkts teju uzreiz pēc rozā kartītes iegūšanas, es ieteiktu pirkt kaut ko tādu, ko nebūs ļoti žēl saskādēt un kurš neizceļas ar milzīgām remontu izmaksām. Tā būs daudz lētāk un nesāpīgāk iemācīties, kā darbojas auto un kā ar to ir jāapietas.

Atbildēt


from: [info]eermaniitis
date: Mar. 6., 2012 - 09:16 pm
#

nepērc mazu - pērc lielu

pirmkārt ērti jūties

otrkārt visu ko var salikt

treškārt iemācies sajust gabarītus un mazākā bukte nenozīmēs lauzta kāja vai kas, bet vienkārši skrāpējiens uz veca autiņa bampera ;)

vēl ejošs volvo vai audi vai mersis būs oook

Atbildēt | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Mar. 6., 2012 - 09:17 pm
#

+1. Un potenciālas avārijas gadījumā lielā auto ir mazāks apdraudzējums veselībai un arī sataisīt būs daudz vienkāršāk.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]crash_and_burn
date: Mar. 6., 2012 - 09:27 pm
#

Liels v Mazs - ir atkarīgs no cilvēka un viņa izmēriem. Konkrēti es ļoti neērti jūtos lielos auto, man daudz labāk patīk mazi un kompakti. (Pats salīdzinoši mazs un kompakts).

No pieredzes, kā pirmo es arī teiktu VW Golf. Nezinu, kā tagad ar cenām, bet man III ļoti patīk. Un arī nekad nav bijušas problēmas ar tā ietilpību. Bet ja šoferis dūšīgs vai garš padevies, tad gan labāk kaut ko lielāku pameklēt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Mar. 10., 2012 - 04:46 pm
#

sūds ir šoferis un viņa augums

vienīgais iemesls kāpēc konkrētajā variantā pēr mašīnu ir bērns

un šajā gadījumā vienīgais kritērijs mašīnai ir bagāžnieks - tāds lai ielien bērna rati un tā lai tos nav jāizjauc pa reizinātājiem

ne visos mazajos sūdos tas ir realizējams

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 6., 2012 - 10:35 pm
#

lieliem auto gabarītus ir vieglāk sajust un/vai redzēt nekā maziem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 6., 2012 - 11:02 pm
#

man domaat tas no cilveeka atkariigs, man personiigi no problem no blusas (LUPO) iekaapt busaa vai dzhipaa un gaazt pa riigu, citam rokas triic ieraugot ka kapots 3cm garaaks ka ierastam dranduljetam

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

Vo!

from: [info]le_minga
date: Mar. 6., 2012 - 11:09 pm
#

+++
Man ar :)

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 6., 2012 - 11:51 pm
#

man vienmēr ir bijušas problēmas noparkoties ar maziem sūdiem (ford puma, manu ex honda civic ep), kuriem nevar redzēt gabarītus, bet bez problēmām esmu parkojies gan ar A6, gan A8, gan MB limuzīnu, gan pašlaik esošo 5metrīgo merša kupeju. braukt ielās var ar jebkuru auto, jo joslas ir gana platas, lai tajās bez problēmām varētu braukt autobuss.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 12:14 am
#

tad tev buutu jabuut probleemaam parkoties ar jebkuru "minivenu" alja VW Cravele, Transporter T5/T4, Ford Transit, Opel Vivaro, un kas nu tur mus u japanju un franchu draugiem bija peec taa shjnjites

tiem nevienam iekshaa seezhot neredz purnu jo vinjs vizuaali nav tur vispaar :)


es nez varbut ka man asiiniist at sn oskoals laiime - es maciijos braukt ar veco labo Gaz 24 un gaz 53 :) (man ir arii uz "maz kraviniekiem" kategorija)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 12:32 am
#

ar mercedes vito problēmu nebija.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 12:39 am
#

nu nez tad tev butu jabuut pie kaajas ko parkot jo jo mazaaks verkjis jo mazak problemu trapiit caurumaa :)

PS ieriices ko ir sanacis skolas gados parkot laikam mani rada shausaliigu smiinu par to ko juus te satraucaties ka nevar noparkot :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 12:44 am
#

man bija problēmas ar manu 2004 civic hečbeku, jo priekšu viņam vispār nevarēja redzēt pat izlīmējot seju pret stiklu un pakaļa bija apaļa, līdz ar to bija jāpierēķina klāt vienmēr labs gabals, kur vajadzētu būt bamperim vai "īstajam" sāna stūrim. ford puma vispār var redzēt tikai visu, kas notiek apkārt, bet praktiski neko no paša auto.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 12:47 am
#

does not make a sense

wot parkot Ural ar garo puspiekabi kas ir uzkrautamax ar siena kjiipaam taja briid isaprotu ka tu nehuja neredzi nespoguljos nekur un ir jaajuut auto

Civikam vai pumai, piedod bet nav skaidrs ko tur just tie auto ir gandriiz ka aaada, ja tu tos nejuti es nesaprotu kapeec tev nav probelmu ar current MB govi :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Mar. 7., 2012 - 12:53 am
#

mb govs IR ērtāka braukšanā un parkošanā nekā bija tas vecais kiviks. toč.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 12:57 am
#

es nesaku ka taa nav :) es tik saku ka diivaini :)

ti es vispar nesaprotu cilvekus kam ir probleema noparkoties )

its a lack of practice not a problem in car :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Mar. 7., 2012 - 12:59 am
#

oj, zini, vislielākā problēma noparkoties man bija ar vecu vecu bmw pēc tam, kad viņam bija stāvvietā nozagti spoguļi, bet mājās kaut kā bija jātiek vienalga :D
da nu, dažiem modeļiem nav līdz galam pārdomāti tādi sīkumi.

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 01:03 am
#

laivai var redzēt visus 4 stūrus, tātād visas problēmas atkrīt. toties mazauto, kuriem tos nevar redzēt un visu laiku jādomā par to "cik tālu kurš stūris atrodas" ir mega problēmas. ļoti labs piemērs ir mans darba pagalms, kur ir ~30 vietas un ~40 auto, respektīvi vienmēr visas ejas ir aizpildītas tā, ka izbruakt garām stāvošajiem var, bet ir jāredz visus stūrus. problēmas bija ar manu hondu, vienai kolēģei ar ford puma, bet visi a6/avensis/passat uc mierīgi var izbraukt bez drauga-regulētāja. hondai vismaz varēja galvu pa logu izbāzt, bet tā puma bija tik maza, ka viņā pat pagrozīties nevarēja un parkoties varēja tikai uz aklo :D

ja es kādai dāmai ieteiktu pirmo auto, tad tas noteikti būtu A3/A6, ja patīk audi, E klase, ja merši, 5er, ja BMW, S60, ja volvo vai golfu/passat/avensis/corollu/mondeo, ja grib ko no lētā gala, kam būs regulāri, bet mazi remontiņi. visi tie mazie fiati, seati (kas vispār ir vw bez aprīkojuma) ir fujpē neparocīgi un neērti, visas hondas grab, ja ar viņām ir nobraukti vairāk par 100km pa bruģi vai granti, vecie subaru/mitsu ir bez komforta un domāti ziemā pa pļavu ārdīšanai nevis ikdienas braukšanai. bet nu tāds ir teiciens - skopais maksā divreiz. nopirks lētāku auto, kurš būs regulāri jāremontē nevis nedaudz dārgāku, kuram reizi gadā nomainot eļļu (nepišot kapeiku un izvēloties labu) un filtrus bēdu neredzēsi. un patēriņš arī ir maldīgs, 1.4 hondai bija 6.7 šosejā uz 90, 4.6 uz 70, 7.5 uz 110, pilsētā reti kad zem 10 iekļāvās. es labāk paņemtu volvo s60 2.4D5, kādu vienai druškai atradām, kurš ārpus pilsētas ēd 4.2, pilsētā 6.5, ir 160+ zirgi un vienīgais remonts 3 gadu laikā viņai bija paneļa maiņa, jo elektronika beidza degt un vieglāk bija nomainīt paneli nekā meklēt, tīrīt un labot esošos kontaktus/lampiņas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 01:07 am
#

par volgo piekriitu - cilveeke sastersojas ka viens plautks maksa 40-60 Ls

tik aizmirs tka tas plaukts ir jamana ivienreiz pa 200k km nobruakumu nevis ka suuda jobanata mgolfam plaukata bukses lativjas apstakljsjaamiana katur gadu un kopa izmaksat turpat tik pat cik volg oviss plautks ar jaunaam bukseem

labi es lasos guleet

PS es ga npar sav ublakti nesuudzos jo man liekas ak kopsuma es nemaz TIK daudz nesmu ielices remontos + ma npaterinjsh ir patiesi kabatiatiikasm - es ieleju reizi menesi pilnu baaku un aizmirstu :d

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 01:22 am
#

kura gada tev viņa ir? garantijas laikā visi auto ir perfekti, bet par auto mūža ilgumu var spriest pēc tā cik gadus ražotājs dod garantiju. man hondai arī bija relatīvi maz remontos jāieliek, bet es arī nobraucu ar viņu tikai nedaudz virs 50K pa 5 pilniem gadiem. pēdējā gadā iestājās vājprāts, vienreiz neieliekot ātrumā aplauzu kārbai zobratus, tad rīgas ielās piekare sapisās, kas noveda arī pie gultņu maiņas, ABSā iekļuva ūdens pavasarī braucot cauri peļķei uc sīkumi, kas beigās pa gadu salasījās kosmiskās summās. nemaz nerunājot par to, ka ādas stūre izdila līdz gumijas barankai, kad auto bija sasniedzis tikai 45K nobraukumu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 09:15 am
#

Lupo ir 2000 gada,
uz shiltes ir 130k no tiem 50 k maneejie

esmu mainijis abus priekshejos gultnjus, kveelsveces, akumulators degvielas filtrs, bremzes prieksha 1x aizmuguree 1x pilns komplekts 1x tikai loki, signalizacija kkas ap 100Ls kad tiko nopirku, ekstravagantaka lieta ko esmu mainijis ir pagriezienradiitaaja klokjiitis - tam kautkas nosvilaas :)

riepas nez kaadus paaris simtus esmu atstaajis bet taas tapaat ka eljs mainjas es neskaitu pie remotiem tie ir tekoshi izdevumi ar kuriem jebkuram auto iipashniekam jareekjinaas

realai aptuveni piemetot remontos esmu atstaajis kaut kur ap 350-400 ls triisarpus gadu laika - man domaat tas nav daudz.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 03:51 pm
#

nav daudz, 100Ls gadā ir pavisam normāla summa.

un jā - eļļa, riepas, skate, apdrošināšana noteikti ir atsevišķā ailītē jāralsta. būs tev trāpījies labs pirkums, jo hondai es stipri vairāk atstāju. pirmos divus gadus tikai eļļas un filtru maiņa, pēc tam problēmas sāka līst ārā kā sēnes pēc lietus.

Atbildēt | Iepriekšējais


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Mar. 6., 2012 - 10:51 pm
#

4kārt - pirms lielu pērc - noteikti litrāžu vērā ņem ;)

p.s. volvo un mersis, ja jāremontē vai kaut ziemai jāsagatavo, ir padārgs ekspluatācijā...
audi vai VW (Passat piemēram) jau ir pieņemamās cenās...
/un ja nepērk jaunu, bet lietotu, šis aspekts noteikti jāņem vērā... ;)/

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 6., 2012 - 11:43 pm
#

jaunaas paaudzes pasaati remontos ne ar ko ipashi neatshkjiras no mershiem un bmw, tad IMHO jaaluuko bora/ja jaunaaka tad jetta kas ir pavidam starp golfu un pasaatu

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Mar. 7., 2012 - 12:03 am
#

jā piekrītu

un ieteiktā Bora vai tml. tiešām nav slikts variants famīlijai... vai Touran`s...

nez kā LV izmaksā lietošanā Šarāns un viņam līdzīgie vani?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 12:16 am
#

luudzu njemt vera to ka Passat kopsh kakada 1997 gada tiek pozicioneets ka premium klases limuziins nevis opiishu auto ka pie mums pienemt uzskatiit :)

Par sharanu cik zinaami lietotaaji sak itikai labu tiesa ar piebildi itka iun vienigi par 1,9 TDI

ja gribas konfortu nosacitais amerikaanis Chrysler Voyager piepdaavas to daudz vairaka un baudamaak ka sharaan, bet nu tur jajauata dziljaakiem zinaatajiem apr detaljaam kas un kaa

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 01:10 am
#

šarāns un vojāgers ir letiņu bieds. mūsu ceļos piekare jāmaina katru gadu. un ja šarāns nav 1.9 dīzelis, tad būs problēmas arī ar motoru. vojāgeros atkal 3.0L mitsu dzinējs ir kapi, pārējiem tikai katrs desmitais ir metams ārā pēc 100K kilometriem. vojāgeriem vēl ļoti liela problēma ir elektronika, kas pirmo reizi ir labojama ar aķa maiņu, bet otrajā reizē jau elektriķim ir jāmeklē vainīgais mezgls. nezinu kāpēc, bet 3 no 3 man zināmiem vojāgeriem elektronika ir aizgājusi pa pieskari vismaz vienu reizi.

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 6., 2012 - 11:54 pm
#

jā, litrāžu jāņem vērā, mans pieclitrīgais mersedess ir ļoti labs!

audi un mersedesa izmaksas ir identiskas, ja salīdzina vienas paaudzes un vienas klases auto.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Mar. 7., 2012 - 12:04 am
#

nu jau tu auzās brauc...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 12:07 am
#

kurā vietā? pastāsti ar ko A8 ir lētāk par S klasi? ar ko A2 lētāks par A klasi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Mar. 7., 2012 - 12:20 am
#

autore noteikti nevaicā par ekskluzīvu klašu mašīņiem - bet gan par `tautas` klasi un ne jauniem auto... (par ko arī mani komenti augstāk)...
un tur cenas tomēr drastiski atšķiras...

A2 remontos un tml. būs lētāks, kā A klase... bet noteikti dārgāks, kā Corsa vai Focus :P utt.

nav ne vieta, ne jēga tagad te diskutēt par saviem piedzīvojumiem, reizēm izbraucot ar kādu augstākas klases auto... ;)

paliekam pie jautājuma un tēmas, citādi nobloķēs tāpat, kā otru diskusiju (pilnmēness laukā - adminiem vilkaČu iezīmes mēdz rādīties ;) )

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 12:36 am
#

personiigais viedoklis, A2 ne ar ko nav remotos letaks par A klasi man lupo puse detalju savietojaas ar OOOO A2 :/ neka leeta tur nav ja grib normaali sataisiit. tiesa es vismaz ja kaut ko samainu tad pec tam liiidz shim otrreiz par to detalju kopsh mantas auto ir man problemas nav bijushas :) (neskaitu bremzhu lietas kas ir dilstoshas un ir jamaina regulaari jebkura gadijumaa).

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Mar. 7., 2012 - 12:52 am
#

Nu jā - mans koments augstāk vairak bija domāts tam iedomīgajam personāžam (kuram problēmas ar parkošanos ;) ), kas nepalaiž garām katru iespēju `pazīmēties, cik `ūberkruts` esot (tāda mazvērtību nomākta cilvēciņa lēkāšana - vietējais pāvs un āksts ;) )

Neņemos strīdēties par A2 un A klases izmaksām - nav man pieredze, cik LV tas maksā... bet jāatzīst, ka audi salīdzinot ar mersi ir gana kompatibls - var detaļas pielāgot no citiem modeļiem, kas iespējams mazina izmaksas... (no gada un modeļa protams atkarīgs) tāpat volvo (ko kaut kur augstāk komentos minēja, kā famīlijas auto) - arī detaļās (remontos) nav tas lētakais variants un bieži ir lielas degvielas kapsētas :(

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 12:55 am
#

volvo sen viars nav degvielas kapseeta - vismaz paskato t vinju diizelj uradiitajus 2,4 litru diizleis kas tere videji 6-8 litruspilseeta ir viens no labaakajiem radiitajie mkalsee (run ir par S60, V70 s80 izmeera auto)

par volvo detalju daardziibu tas ir stipri relatiivi - samaini un aizmirsti uz ilgu laiku - nevis maini piemeram ka tam pasham nolaapiitajam golfam pa pieciit bet uz katru skati un 25 detaljas....

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Mar. 7., 2012 - 01:05 am
#

man šķiet, ka topika autorei derētu pieslēgties komentariem - jo man ir aizdomas, ka runājam mēs te viens otrs `garām` ;)
resp. domāju - ka runājam par dažādiem automašīnu ražojumu gadiem, kas autoram varētu interesēt :)

enivej - paldies par daudziem izsmeļošiem info - noteikti noderēs :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 01:09 am
#

nu diskusija tika provoceeta :) tiesa diskute kadi četri pieci personaazhi :)

pareji kautak nepiedalaas diskusijaa :)

Atbildēt | Iepriekšējais


muzungu

from: [info]muzungu
date: Mar. 7., 2012 - 01:48 pm
#

Es sapratu, ka nevajadzēja jautāt vispār, jo man visi šitie tehniskie termini ir tik melna bilde, ka aj...
Man pietiktu ar atbildi - mazu sarkanu golfu vai labāk gaiši zilu opelīti.
:D

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 01:12 am
#

+1, es jau kkur paspēju ierakstīt par S60 ar 2.4D5 motoru, ekonomisks, ne pārāk dārgs un neplīst.

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 12:38 am
#

Audi A2 ražo no 99. un mercedes A no 97. gada un ir gana labi kā pirmais auto, ja neskaita nesmuko paskatu. un izmaksas viņiem abiem būs identiskas. un es nevis reizēm izbraucu ar augstākas klases auto, bet man tāds pieder un šis man liekas visērtākais auto gan komforta ziņā, gan braukšanā, gan parkošanās vieglumā. pie tam mazie sūdi lūzt biežāk un ja arī augstas klases auto lūzt, tas notiek ļoti reti un 3 gadu garumā izmaksas mazās klases auto būs reizes 3-4 lielākas kā lielākam un izturīgākam auto.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Mar. 7., 2012 - 12:43 am
#

mhm, man liekas, ka ar manu vienu no pirmajiem auto, kas te jau ir bijis pieminēts - vecs golfs - ilgtermiņā remonti maksāja daaaaaudz vairāk nekā tagad lielajam mersim. lielajam mersim moš arī viņi ir dārgāki, bet man ir 100% pārliecība, ka, atšķirībā no veca golfa (vai veca želejnieku bmw), tie remonti nebūs vajadzīgi katru nedēļu. un lētāk beigās sanāk samaksāt viebreiz vairāk, nekā visu, visu, visu laiku katru nedēļu šķietami pa druskai.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 12:45 am
#

padomā par tirliņa škoda octavia dīzeli ar 4.x litru patēriņu. vidēji nedēļu katrā mēnesī viņš dzīvoja servisā vai bija izjaukts pagalmā, lai kko mainītu. visa alga viņam aizgāja auto remontos, toties lielījās ar degvielas patēriņu :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Mar. 7., 2012 - 12:49 am
#

bet mans kia ceed bija vislabākais, visā tajā laikā nekādu remonta izmaksu nebija (izņemot izsista stikla pašrisku), benzīnu ēda neiedomājami maz, parkoties bija ideāli. viss bija ideāli.
morāle: ņemt no salona mašīnu, kas ir nullīte!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 12:53 am
#

un atbrīvoties no viņa garantijas beigās :D

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]eermaniitis
date: Mar. 10., 2012 - 04:48 pm
#

ja vajag 4kārt tad lai paņem bērna ratus un piestaigā pie bagāžnieka - kritērijs lai ņem tādus kurā ielien gan rati nenoņemot riteņus gan kulba

Atbildēt | Iepriekšējais


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Mar. 6., 2012 - 09:18 pm
#

Un vēl - ņemot pirmo auto, iespējams, ir vērts paturēt prātā, ka visticamāk tas būs tikai uz kādu gadu vai nedaudz vairāk. Tā kā varbūt var īpaši neiespringt uz visādiem sīkumiem, kuri būtu jāņem vērā izvēloties auto ilgākam laikam.

Atbildēt | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 6., 2012 - 11:04 pm
#

es ar.pirmo auto nobraucu 3 gadus, sasitu tikai 3 auto kas bij manaa ricibaa, takaa kaa nu kuram

Atbildēt | Iepriekšējais


sirdnA

from: [info]sirdna
date: Mar. 6., 2012 - 09:24 pm
#

otrais golfiš bez pretaizdzīšanas herņām!

(jo pretaizdzīšanas herņas dēļ reiz palikām uz ielas stāvot.)

Bišku ciets bija, toties brauca un nestājās.

Atbildēt | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Mar. 6., 2012 - 10:56 pm
#

:) otrais golfs studentam jā - bet viņie visticamāk famīlijai cierē ;)
famīlija jau tagad 4cilvēku - tur ar otro būs pašauri :)
/kaut man tieši šis auto bija mans pats pirmais - golf flair :) ntie ceļojumi pārdzīvoti - bez stūres pastiprinātājiem (un ūberplatām riepām + mazu sporta stūri!) utt... musīši labai rokai pēc pāris mēnešiem bija jau kā Popai`jam :D/

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


muzungu

from: [info]muzungu
date: Mar. 7., 2012 - 01:47 pm
#

es savu ģimeni pirmo gadu divus nekur nevedīšu, jo neesmu pārliecināta, ka tas būtu droši :D

Atbildēt | Iepriekšējais


muzungu

from: [info]muzungu
date: Mar. 7., 2012 - 01:47 pm
#

bet ja nu aizdzen? :(

Atbildēt | Iepriekšējais


Не бывает атеистов в окопах под огнём

from: [info]dunkelheit
date: Mar. 6., 2012 - 09:28 pm
#

Man bija AudiA3 (97), pat iedauzītu tagad var pārdot vien par pāris simtiem mazāk kā labā stāvoklī esošu

Atbildēt


di_wine

from: [info]di_wine
date: Mar. 6., 2012 - 10:10 pm
#

Man i Audi A6 un Chevrolet Lumina, abas lielas un benzīnu rij, abi automāti, jūtos ērti un droši, zināmām mērā arī prestiži, virsū man nebrauc, avārijas situācijas nav bijis. Bet - man trūkst parkošanās prakses un tamdēļ dotu priekšroku mazam auto, ideāli vēl, ja ar gāzi brauc, bet, cik noprotu, tad tagad tādi maksā daudz vairāk nekā lielie rīmas.
Vēl lielajām mašīnām (virs 3 litri motors, virs 2 t svars) ir lielāks ceļa nodoklis (ja neko nejaucu).

Atbildēt | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 6., 2012 - 10:36 pm
#

ar A6 ir elementāri noparkoties, vot Ford Puma ir gabarītu bieds!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


di_wine

from: [info]di_wine
date: Mar. 6., 2012 - 11:51 pm
#

It kā jā, bet, kad atceros neseno izgāšanos Spices stāvvietā, spalvas uz rokām saceļas :)
Pēc Amerikas izbaudīšanas mani manāmi dzen izmisumā šejienes šaurās parkošanās vietas, tieši pie lielveikaliem, it kā cilvēki joprojām brauktu ar žiguļiem. Bet tas tā, liriska atkāpe. Personīgi trūkst parkošanās prakses, jo tās figūras ar instruktoru, braukājot caur stabiņiem nudien nevar salīdzināt ar reālu līšanu starp reāliem dzēlžiem :) Tāpēc pēdējos mēnešos ar mīlas caurstrāvotiem skatieniem lūkojos uz mazgabarītu auto un apsveru iespēju iemainīt vienu lielo pret vienu mazo, kaut saprotu, ka nāktos pamatīgi piemaksāt un ka ikdienas satiksmē riskētu ar kādu buhti no kāda džipainā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 6., 2012 - 11:58 pm
#

mana kupeja ir 5m garš un gandrīz 3m plats, visās stāvvietās varu noparkoties bez problēmām un nebraukājot turp-atpakaļ vairākkārt. problēmas varētu būt priekšpiedziņas auto, jo viņiem stūri nevar pagriezt tik tālu kā pakaļpiedziņas. tici man, apaļš mazauto ir lielāks bieds nekā normāls auto, kuram visus gabarītus var perfektu redzēt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


di_wine

from: [info]di_wine
date: Mar. 7., 2012 - 12:07 am
#

Oi, piekrītu. Man tuvākajā laikā draud pāriešana uz Mitsubishi Eclipse, vot tas ir mazais murgs... Sporta auto ar apaļiem stūriem, atpakaļ braucot kaut ko redz tikai spoguļos, stūre negriežas 2.5 apgriezienos, bet tikai 2. Man pat sēdekļi pēc Audi liekas neērti, mugura sāp.
Bet man domāt - katram savs, jāizmēģina dažādi auto, cits labi jutīsies mazā, cits - lielā, ne velti ir tik daudz dažādu auto modeļu, lai cilvēks varētu izvēlēties savu. Galu galā ir arī tāda šķira, kas gadiem brauc, bet tā arī paliek par *ūdīgu braucēju, neredz zīmes, neredz situācijas, taisa avārijas, lai ar kādu auto brauktu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 12:21 am
#

tas ka stuure griezhas mazak nozime ka vinja ir daudz atsauciigaaka - mazaak javinkjele lai sasniegtu rezultaatu :)


PS un vispar tas viss ir juusu galvaas, jebkurhs muusdienu auti ir noparkojams ka 2 pirksti, tad kad dabuusiet vilceeju ar 16 m fuuri dibena pieakjeetu, tad vareesiet chiikstet ka gruuti noparkoties :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


di_wine

from: [info]di_wine
date: Mar. 7., 2012 - 12:28 am
#

Vot nē, kā reiz nākas stāvvietā braukt iekšā ar variantu "uz priekšu - uz atpakaļu", bet tas tā, amerikāņu variants. Vajadzēs, pieradīsim.
PS. Piekrītu, vnk vajag praksi, man oficiāli tiesības ir tikai 3 mēnešus, citādi visādi regulāri braukāju trešo gadu. Būs labi :)

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 01:16 am
#

apļu skaits nemainās no tā, cik ļoti riteņi griežas. manai kupejai viņi ne tikai izgriežas, bet arī sasveras uz sānu un tāpat man liekas pat 2 apļus nevar pagriezt. griežot stūri 1/2 apgriezienā visiem auto riteņi izgriežas +/- vienādi, bet pēc tam jau katram auto stūres mehānisms strādā savādāk. un labi griežas tikai pakaļpiedziņas auto, priekšpiedziņās vai 4x4 var uztaisīt tikai nelielu riteņu sasvēršanos, bet griezīsies viņi tāpat tikai nedaudz. es spicēs uc stāvvietās kabatiņās braucu iekšā ar priekšu, vienkārši izgriežu stūri līdz galam un tad beigās pamazām sāku taisnot vaļā. ar hondu vienīgais variants bija parkoties atpakaļgaitā vai taisīt turp-atpakaļ-turp-atpakaļ mīcīšanos.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Mar. 7., 2012 - 01:21 am
#

ar toyotas landcruiseri arī bija viegli. bez turpatpakaļturpatpakaļ.

Atbildēt | Iepriekšējais


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 09:39 am
#

bet nu manlieaks ka veco Volgo 740/940 neviens nevar parspeet tas mashinas griezas rinkjii uz pieckapeikas (taa pati fiicha kas mersiishiem ka rati sagriezhas un veel sagaazhas)

Atbildēt | Iepriekšējais


kramers

from: [info]kramers
date: Mar. 6., 2012 - 11:27 pm
#

Mans pirmais bija šāds:




Bet tas bija tālajā 1984. gadā

Atbildēt | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Mar. 7., 2012 - 12:06 am
#

ak ku lepni - un vēl balts (mans murgs un nelaime reiz)

p.s. man vecākiem bija Zapis Vabolīte :D dzeltens :D

Atbildēt | Iepriekšējais


muzungu

from: [info]muzungu
date: Mar. 7., 2012 - 01:46 pm
#

Tādā man būtu jāizņem šofera sēdeklis un jāsēž uz aizmugurējā beņķa, lai pie pedāļiem tiktu :D

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]anima_de_nera
date: Mar. 7., 2012 - 03:26 am
#

mans pirmais auto 2006ajā bija 3ais golfs - balts, apakša aprūsējusi, pirkts taj laikā par 1000ls, ar sporta stūri, sporta izpūtēju, laikam kārba arī bij kkāda sportiskā, nu vispār sportisks prikids bija. pie manis bija kkādu gadu, nojandīju laikam tā gada laikā čuk vairāk par 20t kilometrus pa visiem LV kuitiem, neskatoties uz to ka (pēc pārdošanas parēķināju) kopsummā pusgadu ir stāvējis, jo kkas nobiris un gaida kad kāds atradis vainu. ļoti viņam labpatikās braukt tad, kad kāds viņu velk :D un vēl pilnai laimei iznīcināju purnu nabadziņam, tā ka radiators jāmaina un visi priekšējie bleķi jāmaina vai jāmeklē jauni, nerunājot par lukturu komplektiem :)
nebi jau ne vainas, vismaz sapratu, ka nav tā, ka vnk iesēdies un mauc, ka kādreiz roka kiškās jāiebāž, jāzina, kur rezerves ritenis atrodas un kā pielikt šņori. un vēl laba pieredze ar avāriju, ko negribas vairs atkārtot.
bet vispār iesaku golfu - daudz lētas rezerves daļas un katrs otrais servisa puika zinās visas klasiskās utis. bet tomēr laikam labāk lielāku - ar mazu gribas skriet, lekties, kruti izdarīties, a ar lielāku (kvai garo golfu) tā nelēkāsi, gabarītus vieglāk just (es ar tagadējo voyager nakts tumsā ar milimetriem varu ieparkoties).
lai veicas!

Atbildēt | Diskusija


muzungu

from: [info]muzungu
date: Mar. 7., 2012 - 01:45 pm
#

Paldies. Es ar golfu apsveru.. tikai bik neērti, ka lielie onkuļi ar bmw un citam krutām mašīnām nesāk mani apcelt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]anima_de_nera
date: Mar. 7., 2012 - 04:25 pm
#

ha, a tu saņemies un iespied grīdā - šie būs piemirsuši kā ir dūmus just rīklē! :D

Atbildēt | Iepriekšējais


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Mar. 7., 2012 - 08:28 am
#

A tas iesācējs braukt vai dauzīt to auto taisās? Man pirmais un pašreizējais auto ir volvo 440, tiesības 3.5 gadi. Dauzīti ir tikai diski uz bedrēm un apskrāpēti bampera stūri.

Un vispār, bišķin sabuksē vai sakskrāpē var notikt ari kamēr tavs auto stāv noparkots ielas malā, ja tu esi no tiem, kurš pārkrāsos bamperi vienas švīkas pēc, tad vajag nevis pirkt auto, bet braukt uz Tibetu, iemeditēt un pārdomāt dzīves prioritātes.

Atbildēt | Diskusija


muzungu

from: [info]muzungu
date: Mar. 7., 2012 - 01:44 pm
#

Kuš kuš zetiņ ;)

Atbildēt | Iepriekšējais


PiRX

from: [info]pirx
date: Mar. 7., 2012 - 11:44 am
#

Nezinu vai šodien derētu kā pirmais auto, bet mans pirmais vāģis ir 2000. gada Opel Vectra hečbeks (2l dīzelis).

Nedārgi uzturāms, ekonomisks. Uzbūvēts vienkārši, ir gana ietilpīgs gan sēdēšanai, gan kravu vešanai. Par spīti LV valdošajiem aizspriedumiem pret opeļiem, nekādas būtiskas problēmas nav bijušas. Jāatzīst, ka rūsa gan bišķiņ parādās (bet nekas briesmīgs).

Joprojām ir kā otrais auto un tiek regulāri izmantots braukšanai uz laukiem (ekonomiskuma un ietilpības dēļ).

Atbildēt | Diskusija


muzungu

from: [info]muzungu
date: Mar. 7., 2012 - 01:43 pm
#

Izklausās ideāls :) Cik cilvēku tādā ietilpst? Un vai tas ir lielo cilvēku auto?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


PiRX

from: [info]pirx
date: Mar. 7., 2012 - 02:27 pm
#

4 cilvēki ietilpst mierīgi, 5ajam ir nedaudz jāiespiežas.

Nu, sevi par mazu es laikam nosaukt nevarētu - 1.87 ar īsta latvieša dzīvsvaru. Vienmēr esmu juties pietiekami ērti.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]pieninjsh
date: Mar. 7., 2012 - 02:41 pm
#

Tādi auto kādi man bija pirmie, diezvai vēl ir atrodami normālā stāvoklī.
2x Opel omega, 86. un 89. gada, un viens Opel Kommodore/Record, 81. gada :D
Visi 2.0 benzīnieki.

No tagadējiem auto ieteiktu B3 audi, ar benzīnu vai dīzeli, lai paliek paša ziņā, bet taisīts un remontējams ar cirvi un āmuru. Izturīgs. Detaļas 5ls spainī.

Atbildēt