pajautaa

« previous entry | next entry »
Mar. 6., 2012 | 09:04 pm
posted by: muzungu in pajautaa

Kāds ir ideālais Pirmais Auto? Nu es domāju, kurš der iesācējam - nenoplīst dēļ sīkuma, nav jāraud, ja bišķi sabuksē vai saskrāpē, nedārgi uzturams. Varbūt vari padalīties pieredzē, kas bija tavs Pirmais un cik veiksmīgas attiecības jums bija.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {75}

di_wine

from: [info]di_wine
date: Mar. 6., 2012 - 10:10 pm
#

Man i Audi A6 un Chevrolet Lumina, abas lielas un benzīnu rij, abi automāti, jūtos ērti un droši, zināmām mērā arī prestiži, virsū man nebrauc, avārijas situācijas nav bijis. Bet - man trūkst parkošanās prakses un tamdēļ dotu priekšroku mazam auto, ideāli vēl, ja ar gāzi brauc, bet, cik noprotu, tad tagad tādi maksā daudz vairāk nekā lielie rīmas.
Vēl lielajām mašīnām (virs 3 litri motors, virs 2 t svars) ir lielāks ceļa nodoklis (ja neko nejaucu).

Atbildēt | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 6., 2012 - 10:36 pm
#

ar A6 ir elementāri noparkoties, vot Ford Puma ir gabarītu bieds!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


di_wine

from: [info]di_wine
date: Mar. 6., 2012 - 11:51 pm
#

It kā jā, bet, kad atceros neseno izgāšanos Spices stāvvietā, spalvas uz rokām saceļas :)
Pēc Amerikas izbaudīšanas mani manāmi dzen izmisumā šejienes šaurās parkošanās vietas, tieši pie lielveikaliem, it kā cilvēki joprojām brauktu ar žiguļiem. Bet tas tā, liriska atkāpe. Personīgi trūkst parkošanās prakses, jo tās figūras ar instruktoru, braukājot caur stabiņiem nudien nevar salīdzināt ar reālu līšanu starp reāliem dzēlžiem :) Tāpēc pēdējos mēnešos ar mīlas caurstrāvotiem skatieniem lūkojos uz mazgabarītu auto un apsveru iespēju iemainīt vienu lielo pret vienu mazo, kaut saprotu, ka nāktos pamatīgi piemaksāt un ka ikdienas satiksmē riskētu ar kādu buhti no kāda džipainā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 6., 2012 - 11:58 pm
#

mana kupeja ir 5m garš un gandrīz 3m plats, visās stāvvietās varu noparkoties bez problēmām un nebraukājot turp-atpakaļ vairākkārt. problēmas varētu būt priekšpiedziņas auto, jo viņiem stūri nevar pagriezt tik tālu kā pakaļpiedziņas. tici man, apaļš mazauto ir lielāks bieds nekā normāls auto, kuram visus gabarītus var perfektu redzēt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


di_wine

from: [info]di_wine
date: Mar. 7., 2012 - 12:07 am
#

Oi, piekrītu. Man tuvākajā laikā draud pāriešana uz Mitsubishi Eclipse, vot tas ir mazais murgs... Sporta auto ar apaļiem stūriem, atpakaļ braucot kaut ko redz tikai spoguļos, stūre negriežas 2.5 apgriezienos, bet tikai 2. Man pat sēdekļi pēc Audi liekas neērti, mugura sāp.
Bet man domāt - katram savs, jāizmēģina dažādi auto, cits labi jutīsies mazā, cits - lielā, ne velti ir tik daudz dažādu auto modeļu, lai cilvēks varētu izvēlēties savu. Galu galā ir arī tāda šķira, kas gadiem brauc, bet tā arī paliek par *ūdīgu braucēju, neredz zīmes, neredz situācijas, taisa avārijas, lai ar kādu auto brauktu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 12:21 am
#

tas ka stuure griezhas mazak nozime ka vinja ir daudz atsauciigaaka - mazaak javinkjele lai sasniegtu rezultaatu :)


PS un vispar tas viss ir juusu galvaas, jebkurhs muusdienu auti ir noparkojams ka 2 pirksti, tad kad dabuusiet vilceeju ar 16 m fuuri dibena pieakjeetu, tad vareesiet chiikstet ka gruuti noparkoties :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


di_wine

from: [info]di_wine
date: Mar. 7., 2012 - 12:28 am
#

Vot nē, kā reiz nākas stāvvietā braukt iekšā ar variantu "uz priekšu - uz atpakaļu", bet tas tā, amerikāņu variants. Vajadzēs, pieradīsim.
PS. Piekrītu, vnk vajag praksi, man oficiāli tiesības ir tikai 3 mēnešus, citādi visādi regulāri braukāju trešo gadu. Būs labi :)

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Mar. 7., 2012 - 01:16 am
#

apļu skaits nemainās no tā, cik ļoti riteņi griežas. manai kupejai viņi ne tikai izgriežas, bet arī sasveras uz sānu un tāpat man liekas pat 2 apļus nevar pagriezt. griežot stūri 1/2 apgriezienā visiem auto riteņi izgriežas +/- vienādi, bet pēc tam jau katram auto stūres mehānisms strādā savādāk. un labi griežas tikai pakaļpiedziņas auto, priekšpiedziņās vai 4x4 var uztaisīt tikai nelielu riteņu sasvēršanos, bet griezīsies viņi tāpat tikai nedaudz. es spicēs uc stāvvietās kabatiņās braucu iekšā ar priekšu, vienkārši izgriežu stūri līdz galam un tad beigās pamazām sāku taisnot vaļā. ar hondu vienīgais variants bija parkoties atpakaļgaitā vai taisīt turp-atpakaļ-turp-atpakaļ mīcīšanos.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chloroform in print

from: [info]gorgona
date: Mar. 7., 2012 - 01:21 am
#

ar toyotas landcruiseri arī bija viegli. bez turpatpakaļturpatpakaļ.

Atbildēt | Iepriekšējais


LorDRameX

from: [info]lordramex
date: Mar. 7., 2012 - 09:39 am
#

bet nu manlieaks ka veco Volgo 740/940 neviens nevar parspeet tas mashinas griezas rinkjii uz pieckapeikas (taa pati fiicha kas mersiishiem ka rati sagriezhas un veel sagaazhas)

Atbildēt | Iepriekšējais