bax55hqy8dlb

Mar. 7., 2012 | 01:03 am
No:: bax55hqy8dlb

laivai var redzēt visus 4 stūrus, tātād visas problēmas atkrīt. toties mazauto, kuriem tos nevar redzēt un visu laiku jādomā par to "cik tālu kurš stūris atrodas" ir mega problēmas. ļoti labs piemērs ir mans darba pagalms, kur ir ~30 vietas un ~40 auto, respektīvi vienmēr visas ejas ir aizpildītas tā, ka izbruakt garām stāvošajiem var, bet ir jāredz visus stūrus. problēmas bija ar manu hondu, vienai kolēģei ar ford puma, bet visi a6/avensis/passat uc mierīgi var izbraukt bez drauga-regulētāja. hondai vismaz varēja galvu pa logu izbāzt, bet tā puma bija tik maza, ka viņā pat pagrozīties nevarēja un parkoties varēja tikai uz aklo :D

ja es kādai dāmai ieteiktu pirmo auto, tad tas noteikti būtu A3/A6, ja patīk audi, E klase, ja merši, 5er, ja BMW, S60, ja volvo vai golfu/passat/avensis/corollu/mondeo, ja grib ko no lētā gala, kam būs regulāri, bet mazi remontiņi. visi tie mazie fiati, seati (kas vispār ir vw bez aprīkojuma) ir fujpē neparocīgi un neērti, visas hondas grab, ja ar viņām ir nobraukti vairāk par 100km pa bruģi vai granti, vecie subaru/mitsu ir bez komforta un domāti ziemā pa pļavu ārdīšanai nevis ikdienas braukšanai. bet nu tāds ir teiciens - skopais maksā divreiz. nopirks lētāku auto, kurš būs regulāri jāremontē nevis nedaudz dārgāku, kuram reizi gadā nomainot eļļu (nepišot kapeiku un izvēloties labu) un filtrus bēdu neredzēsi. un patēriņš arī ir maldīgs, 1.4 hondai bija 6.7 šosejā uz 90, 4.6 uz 70, 7.5 uz 110, pilsētā reti kad zem 10 iekļāvās. es labāk paņemtu volvo s60 2.4D5, kādu vienai druškai atradām, kurš ārpus pilsētas ēd 4.2, pilsētā 6.5, ir 160+ zirgi un vienīgais remonts 3 gadu laikā viņai bija paneļa maiņa, jo elektronika beidza degt un vieglāk bija nomainīt paneli nekā meklēt, tīrīt un labot esošos kontaktus/lampiņas.

# | view all comments


Reply

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: