Snorke ([info]snorke) rakstīja,
@ 2019-04-01 12:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ir tada statistika : Road deaths per million inhabitants

3 uzvaretajvalstis (2015. gada preliminary data): BG - 95, RO - 95, LV - 94. Griekijai un Polijai ar bija agrak augsti raadiitaaji, bet tagad nokrities

Zemaakie raadiitaaji : SE - 27, NL - 28, UK - 29. Tomer butiska atsikiriba

Interesanti, kas tiesi - destruktivas tieksmes, slikti celji, sliktas masinas (vai viss koaa)


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]sirdna
2016-04-01 13:38 (saite)
nevēlēšanās sevi apkaunot ar piesardzīgu braukšanu?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2016-04-01 13:41 (saite)
bet interesanti, ka tiesi Bulgarija, Rumaanija un Latvija. Igauniem daudz zemaks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2016-04-01 14:01 (saite)
Kā teica mans priekšnieks, Igaunijā var redzēt, ka igauņi brauc kā skandināvi, bet krievi kā krievi. Latvijā apmēram pa vidu, bet Lietuvā visi brauc kā krievi :D Es gan brīnos, ka leišiem mazāki rādītāji, jo brauc viņi tiešām diezgan psihi; iespējams, pateicoties labākiem ceļiem, vismaz lielajiem asfaltētajiem (lauku ceļi viņiem tāpat visai štruntīgi).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2016-04-01 14:38 (saite)
igauņi brauc uz Latviju iztrakoties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kihelkonna
2016-04-01 13:43 (saite)
un slikts sabiedriskais transports. ja vairāk cilvēku izmantotu sabiedrisko, viņi mazāk sēdētu mašīnās. LV ar sabiedrisko braukt ir gandrīz vai bomzība.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]shelly
2016-04-01 13:47 (saite)
Nu i lapnula. Es braucu ar sabiedrisko un varu, roku uz Bībeles turot, liecināt, ka 99% sab transporta pasažieru nekādā ziņā nav pelnījuši tādus mīļvārdiņus.
Bet nu jā, no privātā auto logiem viss labāk redzams...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2016-04-01 13:58 (saite)
es arī braucu ar sabiedrisko. vienkārši redzu, ka cilvēki, kam ir mašīna, izvēlas braukt ar mašīnu uz darbu pat tad, ja jābrauc pa sabiedriskā transporta maršrutu. ja ir sastrēgums, tad viņi izvēlas sēdēt mašīnā un nevis tverties pie nospeķota turekļa. pateicoties daudzajām mašīnām, sastrēgumi kļūst vēl niknāki, un tā tālāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sirdna
2016-04-01 14:37 (saite)
neredzi, es braucu ar sabiedrisko, lai gan garāžā rūsē mašīna. Ja ir sastrēgums, es varu izkāpt un iet ar kājām, rokturi pēc manis paliek daudz nospeķotāki, tā ka uzskatu to par citu cilvēku problēmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tipa75
2016-04-01 14:43 (saite)
Es braucu ar mašīnu, pat ja sakrīt maršruti ar sabiedrisko. Jo vienreiz apsēdos un skurpulozi parēķināju, ka braucot ar sabiedrisko es mēnesī ieekonomēju max 8 eiras, savukārt zaudēju vismaz1h dienā, t.i. min 20h mēnesī.
Uzskatu, ka sab. tr-ta pats dramatiskākais mīnuss ir maršrutu nesavietojamība, neērtā pārsēšanās no viena uz otru un neloģiskās pauzes. Transporta itkā ir daudz, bet tajā pašā laikā visa sistēma kaut kā caur dē saplānota.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lavendera
2016-04-01 15:33 (saite)
Es līdzīgā sakarā šodien aptvēru, ka man lētāk sanākt aizbraukt līdz stacijai ar velo un paņemt divritenim bagāžas biļeti, nekā braukt līdz vilcienam ar autobusu. Tik vien, ka to dranduļetu iecelt grūti.

Bet nupat atklājās priecīga ziņa, ka vilciena biļete līdz manam tradicionālajam galapunktam no šodienas maksā 15 centus lētāk!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tipa75
2016-04-01 22:39 (saite)
var paiet 3 gadsimti, bet peroni augstāki nekļūst un vilcieni zemāki arī nē. Kopš par mata tiesu nenorāvu uz ģīmja ar zīdaini rokās kāpjot ārā no vilciena, man uz viņiem bik fobija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ninona
2016-04-01 13:46 (saite)
"Ai, nekas takš nebūs". Un tā visas puses - gan lūžņotie lidotāji, gan taupīgi ceļu apsaimniekotāji, gan pofigistiski gājēji.

Vēl nav sasniegta tā kritiskā masa, kur katram radu/draugu lokā kāds ir smagi cietis/miris uz ceļa. Tāpēc dzīvo tā "ai, nekas takš nebūs".

(Atbildēt uz šo)

Mans vienkāršā mirstīgā nepretenciozais viedoklis
[info]tipa75
2016-04-01 13:46 (saite)
Es braucu piesardzīgi, bet man gada tumšajos mēnešos ir nu jau viegli paniskas bailes no gājējiem, kurus bez atstarotājiem vienkārši neredz.

Un problēma ir ne tikai ar lauku ceļiem, bet arī Rīgā, kur cilvēki atstarotājus nēsā krietni retāk, bet taupīgā dome uz ielu apgaismojumu taupa, krēslā neieslēdz, mazās ielās Rīgas Gaisma "aizmirst" vai "nepamana", ka veseli kvartāli ir bez apgaismojuma vai arī deg katra 4 lampa.

Domāju, ka Polijai šo nāvīgo ciparu mazinājis arī sakopto, uzlaboto ceļu skaits. Jo mums jau problēma ir ne vien atstarotājos, bet arī ceļmalās, ka cilvēkam vienkārši nav kur likties un lai nebristu pa grāvi ir jāiet pa braucamo daļu. Un braucamās daļas arī tādas nosacītas daudzviet - bez apmaļu zīmēm, ka šoferītim visu laiku jāuzpasējas, lai sliktas redzamības apstākļos pat ar samazinātu ātrumu grāvī neiebrauktu....

(Atbildēt uz šo)


[info]extranjero
2016-04-01 14:48 (saite)
UK zemajai statistikai ir problēma, ka ļoti trūkst orgānu donoru. Tā ka katrai pozitīvai lietai ir savas ēnas puses un otrādi.

(Atbildēt uz šo)


[info]sw
2016-04-01 14:57 (saite)
Zema pašapziņa un vajadzība apliecināties, kā nu māk?

(Atbildēt uz šo)


[info]lavendera
2016-04-01 15:24 (saite)
droši vien viss kopā - Norvēģijā vispār uz ceļiem kaut kāda kustība ir tikai brīvdienās, kad visi brauc uz kempingiem atpūsties, savukārt UK parasti nav sniegs un ledus.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2016-04-01 15:28 (saite)
Zviedrijaa ir sniegs un ledus un Niderlande ir bllivi apdzivota

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lavendera
2016-04-01 15:34 (saite)
cik nu blīvi, mēs desmit dienas pa turienes ceļiem braukājām, ne salīdzināt ar Latvijas maģistrālēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lavendera
2016-04-01 15:35 (saite)
Vēl turklāt ņemot vērā, ka puse Latvijas ik rītu traucas strādāt uz ūdensgalvu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]cimone
2016-04-01 22:14 (saite)
Nīderlandē salīdzinoši lieliska un populāra dzelzceļu sistēma un visp sabiedriskais transports kopumā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?