Snorke ([info]snorke) rakstīja,
@ 2019-04-01 12:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ir tada statistika : Road deaths per million inhabitants

3 uzvaretajvalstis (2015. gada preliminary data): BG - 95, RO - 95, LV - 94. Griekijai un Polijai ar bija agrak augsti raadiitaaji, bet tagad nokrities

Zemaakie raadiitaaji : SE - 27, NL - 28, UK - 29. Tomer butiska atsikiriba

Interesanti, kas tiesi - destruktivas tieksmes, slikti celji, sliktas masinas (vai viss koaa)


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kihelkonna
2016-04-01 13:43 (saite)
un slikts sabiedriskais transports. ja vairāk cilvēku izmantotu sabiedrisko, viņi mazāk sēdētu mašīnās. LV ar sabiedrisko braukt ir gandrīz vai bomzība.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]shelly
2016-04-01 13:47 (saite)
Nu i lapnula. Es braucu ar sabiedrisko un varu, roku uz Bībeles turot, liecināt, ka 99% sab transporta pasažieru nekādā ziņā nav pelnījuši tādus mīļvārdiņus.
Bet nu jā, no privātā auto logiem viss labāk redzams...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2016-04-01 13:58 (saite)
es arī braucu ar sabiedrisko. vienkārši redzu, ka cilvēki, kam ir mašīna, izvēlas braukt ar mašīnu uz darbu pat tad, ja jābrauc pa sabiedriskā transporta maršrutu. ja ir sastrēgums, tad viņi izvēlas sēdēt mašīnā un nevis tverties pie nospeķota turekļa. pateicoties daudzajām mašīnām, sastrēgumi kļūst vēl niknāki, un tā tālāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sirdna
2016-04-01 14:37 (saite)
neredzi, es braucu ar sabiedrisko, lai gan garāžā rūsē mašīna. Ja ir sastrēgums, es varu izkāpt un iet ar kājām, rokturi pēc manis paliek daudz nospeķotāki, tā ka uzskatu to par citu cilvēku problēmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tipa75
2016-04-01 14:43 (saite)
Es braucu ar mašīnu, pat ja sakrīt maršruti ar sabiedrisko. Jo vienreiz apsēdos un skurpulozi parēķināju, ka braucot ar sabiedrisko es mēnesī ieekonomēju max 8 eiras, savukārt zaudēju vismaz1h dienā, t.i. min 20h mēnesī.
Uzskatu, ka sab. tr-ta pats dramatiskākais mīnuss ir maršrutu nesavietojamība, neērtā pārsēšanās no viena uz otru un neloģiskās pauzes. Transporta itkā ir daudz, bet tajā pašā laikā visa sistēma kaut kā caur dē saplānota.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lavendera
2016-04-01 15:33 (saite)
Es līdzīgā sakarā šodien aptvēru, ka man lētāk sanākt aizbraukt līdz stacijai ar velo un paņemt divritenim bagāžas biļeti, nekā braukt līdz vilcienam ar autobusu. Tik vien, ka to dranduļetu iecelt grūti.

Bet nupat atklājās priecīga ziņa, ka vilciena biļete līdz manam tradicionālajam galapunktam no šodienas maksā 15 centus lētāk!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tipa75
2016-04-01 22:39 (saite)
var paiet 3 gadsimti, bet peroni augstāki nekļūst un vilcieni zemāki arī nē. Kopš par mata tiesu nenorāvu uz ģīmja ar zīdaini rokās kāpjot ārā no vilciena, man uz viņiem bik fobija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?