-- ([info]ripp) rakstīja,
@ 2016-04-08 11:44:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ir cilvēki, kuriem, acīmredzami, dzīve ir tik tukša un garlaicīga, bet indes tik daudz, ka jāstaigā apkārt meklējot kam lai uzdirš.
es saprotu, ka nesakrīt viedokļi vai vēl kkas. bet meklēt raksta autora sievu lai uzbrauktu viņai par rakstu, ar kura uzrakstīšanu viņai nav nekāda sakara ir... es nezinu. manuprāt tas ir ne vien stulbi, bet arī visai neveselīgi.

bez tam, ja es paustu rakstam solidāru nostāju, taču es to nekad neesmu darījusi. mums ar A. vispār ļoti bieži atšķiras viedokļi visdažādākajos līmeņos, sākot ar to, no kuras krūzītes labāk dzert kafiju un beidzot ar to, kāda ir katra atsevišķā indivīda vērtība.

loģika "es nejaudāju uzdirst autoram, tādēļ uzdirsīšu tā tuvāk stāvošajai personai, vienalga ko tā domā, turklāt centīšos iedzelt tā pamatīgāk, iepinot vēl kko, ja nu sanāks" man ir.. maigi sakot neizprotama.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]degeneralis
2016-04-08 11:50 (saite)
Lai arī šis konkrētais gadījums sasniedz tīri episku nožēlojamības līmeni, nav ko ņemt pierē dzīves apbižotos pabērnus, kuriem ciba acīmredzot ir viens no vienīgajiem pašapliecināšanās veidiem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 11:51 (saite)
es tik reti sastopos ar tik augstu gara lidojumu, ka esmu nedaudz apstulbusi. šis ir kaut kāds jauns līmenis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]special_k
2016-04-08 11:58 (saite)
auch. šeit tiešām runa par kādu reti atsaldētu indivīdu...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 11:59 (saite)
un galvenais jautājums - kādēļ, kādēļ kkas tāds ir jādara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]special_k
2016-04-08 12:08 (saite)
tādēļ, ka nav pārvarēts zināms infantilisma līmenis...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 12:09 (saite)
droši vien, jā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2016-04-08 12:02 (saite)
"uzdirsīšu, iedzelšu" – hm, šis cilvēks rīkojas gluži kā raksta autors :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 12:03 (saite)
pirmkārt es Tev īsti nepiekrītu (ne pilnībā), bet neesmu droša, ka mums tagad jāiesaistās garā diskusijā par šo.
otrkārt, kāds MAN ar to sakars? es nemaz neiebilstu, ja viņa uzdirstu viņam, jo viņš pats uzprasījies :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2016-04-08 12:09 (saite)
es pilnīgi piekrītu, ka tu te esi не причём, un tev par to nebūtu jācieš. vienkārši aprakstā iekrita acīs tas, cik daudz kopīga ir autoram un autorei :) (labi, tagad es eju izlasīt, kas tev tur īsti ir uzbraucis un kas tur ir noticis, baigi maz laika cibai ir bijis)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 12:11 (saite)
to par kko kopīgu es arī nespēju noliegt, bet tad atkal, pilna pasaule ar tādiem un nebūt ne visi meklē neiesaistītus cilvēkus saviem uzbraucieniem (A. to skaitā).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ripp
2016-04-08 12:09 (saite)
lai gan.. labi. izteikšos bišķi gan.
1) raksts vērsās pret noteikumu pārkāpējiem, ne pret visiem riteņbraucējiem (es personīgi nemaz nenoliedzu, ka pārkāpēji ir visās kategorijās un vienādi varētu vērsties pret tām visām) un, lai arī tonis bija uzpūtīgs un vienpusīgs, tomēr, nevar teikt, ka slikti būtu, ja visi zinātu csn labāk

2) es uzskatu, ka parkopēt to linku uz Tavu citu nebija pareizi, imho sākumā viņam bija jāapjautājas Tev, par to jau esmu rakstījusi, tomēr nesaredzu tonī, kādā viņš to darīja, kkādu pārāko uzbraucienu.

3) joprojām - kāds man ar to sakars? man cehs un viņu idejas vispār pamatā nepatīk

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 12:26 (saite)
uz Tavu cibu, protams, ne citu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zetinja
2016-04-08 16:44 (saite)
Nepopulārs viedoklis par 2. punktu:

Internetā publicēt saiti uz jebkuru _publisku_ ierakstu ir OK.
Pārpublicēt kāda cita rakstītu tekstu citā vietnē bez atsauces nav OK.

Ja anniņa youtubē ieliek publiski pieejamu video, kur viņa ir nofilmējusi savu pliko dibenu, tad anniņai nav pamatojuma sašust, ka saites uz šo video vēja ātrumā aplido visu pasauli. Anniņai būtu pamats sašust, ja šis video tiktu fiziski nokopēts un ievietots kādā pornogrāfiska rakstura lapā, bet kamēr šis video atrodas tur, kur anniņa pati viņu publiski ir nolikusi, tikmēr neviens neko nav pārkāpis.

Lai vai kā dažiem negribas to atzīt, bet arī ciba ir publiska un ir pieejama jebkuram. Cibu naski indeksē google un visi cibas publiskie ieraksti ir tajā atrodami pēc attiecīgajiem atslēgvārdiem. Pieļauju, ka tas ieraksts, kas ir visa šitā trača cēlonis, ir pieejams pat google saglabātajās kopijās un webarhīvā.

Ja tu negribi, lai tevis rakstīto citi redz - tad neraksti, vai liec zem atslēgas. Par savu bazaru/rīcību ir jāatbild. Punkts.

Un ari bērniem šo te kā mantru jāmāca jau no brīža, kad tiem parādās pirmais lietotājvārds dajebkur, jo no šādas domāšanas, ka publiskajā interneta telpā ir vietas, kas ir nerakstīti privātas, rodas situācijas ar noklīdušām tīņu kailbildēm spalvainu onkuļu datoros, apkaunojošām bildēm/tekstiem, ko ierauga darbavietā utt situācijām, kas reāli cilvēkam var visu dzīvi sabojāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 16:46 (saite)
Tavs viedoklis nav nepopulārs :) tas tikai nesakrīt ar manu un vēl dažu cilvēku viedokli :D bet ļoti daudzi domā tāpat kā Tu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zetinja
2016-04-08 17:09 (saite)
Nu man te no malas vērojot izskatās, ka ir gana daudz cibiņu ar ilūziju par to, ka ciba ir kaut kā atdalīta no pārējā interneta ar kaut kādu maģisku aizsargvalni.

Skarbā realitāte ir tāda ir tāda, kāda tā ir. Internetā viss, kas nav aiz paroles ir publisks un ir jārēķinās, ka to var redzēt jebkurš, ne tikai tie, kurus tu vēlies. Šis ir viens gadījums, kur autors pamanīja, ka uz viņa rakstīto ir publicēta saite, bet noteikti ir gana daudz gadījumu, kas ir palikuši nepamanīti. Un to ir vērts ņemt vērā visiem, kas tic elfiem, fejām un publisku cibas ierakstu privātumam.

Viņi iedomājas, ka ir kkāds "nerakstīts cibiņu goda kodekss", kas cibu izceļ no pārējā interneta un pēkšņi padara lietas, kas visā citā tīmeklī ir ok, normālas un bieži vien pat vēlamas (jo kādēļ gan publiski kko rakstīt, ja nevēlies lai to redz pēc iespējas vairāk cilvēku?), neētiskas cibas ietvaros. Tikpat labi šādu saiti uz jebkuru cibas publisko ierakstu var ievietot nevis cits cibiņš, bet gan žurnālists vai kāda cita persona, kas noteikti nekādā veidā nevar zināt cibas "nerakstītos likumus" un būtu šo te ierakstu vnk sagooglējis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]degeneralis
2016-04-08 12:17 (saite)
Tavā cibā bija samērā aktuāla diskusija, kas parādīja dažādus uzskatus un viedokļus par tēmu diezgan uzskatāmā veidā. Pie linka arī netika nekādā veidā apspriests konkrētā ieraksta "par" vai "pret". Uzdiršana un iedzelšana, not so much.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scaramouche
2016-04-08 12:19 (saite)
Paga, šis ieraksts ir par šī komentāru ķēdīti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]degeneralis
2016-04-08 12:20 (saite)
Mans komentārs nē, bet pats ieraksts jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scaramouche
2016-04-08 12:38 (saite)
Vai tad uzdiršana un iedzelšana nav cibas standarta modus operandi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]santech
2016-04-08 12:18 (saite)
Izklausās pēc #latvietis ;D
Bet raksts man patika, piekrītu it visam,kas tur teikts. Kārtējo reizi apsmadzeņoju savu uzvedību un piedomāju nākamreiz uzvesties labāk.
Augstprētību gan tonī nejutu. Varbūt tāpēc, ka lasīju kā ceha rakstu. Un ja tajos rakstos nejūt ironiju, tad nu

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 12:55 (saite)
jā nu, visi ceha raksti ir uzpūtīgi :) bet jā, pati doma rakstā ir pareiza. ievērot csn noteikumus ir labi. neievērot - ne pārāk.
šorīt pat velosipēdists no joslas kreisās malas (divjoslu ceļā) brauca ne pa labi un ne pa kreisi, bet uz sarkano taisni pāri visai brīvībenei, tieši zem ķieģeļa :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]santech
2016-04-08 13:33 (saite)
Daļņeboļščiki šitādus sauc par kraukšķīšiem ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2016-04-08 12:18 (saite)
kad mans dzīvesbiedrs uzrakstīja rakstu satori par (pret) kristiešiem, man rakstīja kristieši, izteica draudus. tā ir parasta prakse.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]degeneralis
2016-04-08 12:20 (saite)
Izklausās pēc diezgan nekristīgas prakses.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-04-08 12:21 (saite)
tas bija brīdis, kurā sagruva manas ilūzijas par kristīgu praksi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]scaramouche
2016-04-08 12:31 (saite)
Vai ne? Jo ir tik ērti salikt visus kristiešus vienā maisā un tagad sludināt "viņi visi zvana un draud manai dzīvībai".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-04-08 12:38 (saite)
tas bija trūkstošais piliens

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ripp
2016-04-08 12:23 (saite)
Tā vien nāk prātā Этот поезд в огне и нам некуда больше бежать.

Lai arī, protams, apzinos, ka tā nav taisnība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pinjons
2016-04-08 12:36 (saite)
Daži cilvēki tā arī palikuši tajā pašā attīstības līmenī, kādā bija pirms 10 gadiem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 12:52 (saite)
aha.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kisswithafist
2016-04-08 13:08 (saite)
līmenis.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 13:10 (saite)
nekāds augstais jau nav.

tas principā ir tieši tas par ko es runāju nesenā ierakstā. pārliecība, ka tieši tev ir taisnība un nevienam citam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kisswithafist
2016-04-08 13:12 (saite)
exactly. un man patīk, ka pietiek ierakstīt vienu vārdu, kad visiem tāpat ir skaidrs, kādā izteiksmē tas ir domāts. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 13:14 (saite)
un no personas cibas ir skaidras visas personas vērtības un attieksmes, kā, vai tai patīk braukt ar riteni, cik bieži trūkst naudas un kādas puķes patīk vislabāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kisswithafist
2016-04-08 13:18 (saite)
Shade: thrown ^^

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scaramouche
2016-04-08 13:13 (saite)
vēl jau tie, kuriem ir tāds pats viedoklis kā tev, arī kaut ko saprot no dzīves.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 13:15 (saite)
pats par sevi saprotams, jā, visi kas domā kā es ir labi un forši, pārējie ir sūdi uz kociņa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]noisiite
2016-04-08 14:47 (saite)
Nevajag ņemt pārāk pie sirds slimus cilvēkus! :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 15:45 (saite)
Es tak neņemu. Sākumā biju riktīgi samulsusi. Tagad drīzāk uzjautrināta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]shelly
2016-04-08 15:36 (saite)
Jēziņ!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]shelly
2016-04-08 15:41 (saite)
Nē, ņemu savu komentāru atpakaļ. JĒZIŅ!
Un es vēl, naivā sirdspuķīte, domāju, ka man ir nelāgi PMS...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2016-04-08 15:44 (saite)
Sākumā es biju samulsusi. Tā pa īstam, jo nu wtf. Tagad esmu uzjautrināta. Labi, ka tādu cilvēku nav pārāk daudz :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?