zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Aug. 3rd, 2011|11:20 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|]

jautājums tiem, kuri pārvietojas automašīnās pasažiera sēdeklī:

Poll #18434
Open to: All, results viewable to: All

pirms izkāpšanas no auto, tu paskaties atpakaļ/spogulītī?

View Answers


50 (82.0%)


11 (18.0%)

linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]after_dark
Date:August 3rd, 2011 - 11:23 am
(Link)
ja sanāk izkāpt uz brauktuves, tad jā, ja uz ietves - nē.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:28 am
(Link)
vot šitais ir interesanti. laikam lielais vairums tā dara, kamēr nav paši atrāvušies trotuāra pusē ar durvīm/ārākāpēju :)
[User Picture]
From:[info]after_dark
Date:August 3rd, 2011 - 11:30 am
(Link)
jā, es ar par to aizdomājos:) lai gan vienmēr durvis veru lēnām un drīzāk palūru pa pusatvēratajām un nevienu līdz šim traumējusi neesmu.


[User Picture]
From:[info]putnupr
Date:August 3rd, 2011 - 01:38 pm
(Link)
Es arii taa. Skatos pa durvju spraugu vai logu. Spogulī nē. Vispār jau reti sanāk braukt ar auto. Apm reizi mēnesī ar taxi tik
[User Picture]
From:[info]nefolk
Date:August 3rd, 2011 - 11:47 am
(Link)
Tieši tā, šoferim tas ir obligāti un, liekas, pārāk nekļūdīšos, sakot, ka četri no pieciem tā arī dara. Savukārt, pasažierim, kas izkāpj brauktuves pusē, opcija paskatīties spogulītī, nesaliecot kaklu trijos līkumos, ir tikai pie nosacījuma, ka vadītājs jau ir izkāpis, vismaz tā man šķiet. (Ar riteni parasti pārvietojos pa brauktuvi un instinktīvi turos kādu labu metru nost no noparkotām mašīnām, ja tādas ir).
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:49 am
(Link)
pag, es runāju par blakussēdētāja izkāpšanu un spogulīti, kas viņam pie durvīm ir. noparkotām mašīnām es arī braucu ar iespējami lielu līkumu (kurš gan parasti ir niecīgi mazs), bet man šorīt, likumpaklausīgi braucot pa brauktuves labo malu, priekšā atvērās blakussēdētāja durvis.
[User Picture]
From:[info]nefolk
Date:August 3rd, 2011 - 11:56 am
(Link)
Nu sūdīgi tev, bet labās puses spogulītis parasti ir nokonfigurēts šofera vajadzībām un paskatīties pār plecu jeb atpakaļ tiešām šķiet vieglāk nekā liekties sāniski/uz priekšu, pie tam šāds kustības virziens ir saskaņā ar drošības jostas atsprādzēšanu/pārcelšanu pār plecu. Tāpēc arī tāda atbilde. Vai skatos? Jā. Spogulītī? Nē :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:59 am
(Link)
nez, man nekur nav baigi jāliecas, es šoferim nokonfigurētajā spogulī visu redzu. bet jautājums taču ir noformulēts tā, lai bez viltus un spaidiem varētu atbildēt gan tie, kuri skatās spogulī, gan tie, kuri skatās pār plecu :)
[User Picture]
From:[info]nefolk
Date:August 3rd, 2011 - 12:03 pm
(Link)
sākumā nebija :P
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 12:04 pm
(Link)
pollu taču nevar editēt!
[User Picture]
From:[info]nefolk
Date:August 3rd, 2011 - 12:07 pm
(Link)
:(
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 3rd, 2011 - 05:53 pm
(Link)
Paga. Uz ielas atvērās blakussēdējāja durvis?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 05:59 pm
(Link)
jā. lāčplēša iela, es braucu pa brauktuvi, "iespējami tuvu labajai malai". pa kreisi no manis atveras blakussēdētāja durvis.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 3rd, 2011 - 06:00 pm
(Link)
Tas, IMHO, jau ir ar klīniska gadījuma iezīmēm, un dziļāku analīzi neprasa.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 06:06 pm
(Link)
nudien. un pat neatvainojās.
bet lika padomāt gan :)
From:[info]eermaniitis
Date:August 3rd, 2011 - 11:24 am
(Link)
uz duravām uzrāvies? jā, tas ir neaprakstāms pasākums ;D
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:26 am
(Link)
uzrāvos gan, jā, turklāt uz brauktuves :) labi, ka netālu no luksofora, lēnā tempā. bet tie cilvēki izskatījās pēc zombijiem, vispār neko nesaprata.
From:[info]kaukau
Date:August 3rd, 2011 - 11:27 am
(Link)
tos neskatītājus, durvju plivinātājus, man liekas, neviens velosipēdists necieš..
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:29 am
(Link)
pie kam nav obligāti jābūt velosipēdistam, lai dabūtu ar durvīm. taču, protams, velosipēdistiem tas ir visbīstamāk, jo ātrums lielāks.
[User Picture]
From:[info]antuanete
Date:August 3rd, 2011 - 11:31 am
(Link)
Bet tikai tāpēc, ka pati braucu ar velo un zinu, ka jāpaskatās :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:34 am
(Link)
jā, pollā diezgan labi var redzēt, kurš brauc arī ar velo :)
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 3rd, 2011 - 01:39 pm
(Link)
tas jau ne tikai par to, vai brauc ar velo vai nē. es vispār rēķinos ar citiem satiksmes dalībniekiem un viņu esamību uz ietves, brauktuves un citur.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 01:40 pm
(Link)
jā, jo tu dzīvo londonā! :)
man šausmīgi patīk, ka cilvēki rēķinās ar citiem.
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 3rd, 2011 - 01:44 pm
(Link)
nu tam ar to maz sakara, ja kas.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 02:40 pm
(Link)
kad bija tas nesenais krusta karš cibā pret riteņbraucējiem, kuri brauc pa ietvi, mēs ar usni kā reiz spriedām, ka tādā londonā gājēji organizējas daudz labāk, jo vienkārši viņu ir dafiga vairāk - neorganizēsies, nomīs tev kāju.
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 3rd, 2011 - 03:31 pm
(Link)
Londonā, ne Londonā, bet vispār, es šajā valstī neesmu redzējusi rezidentu, kurš no laba prāta spertu kāju uz veloceliņa. tūristi neskaitās. un viens krustojums arī neskaitās, jo tur kaut kā neveiksmīgi saplānots un tik nenormāli busy visu laiku, ka reizēm citur nav kur likties.
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:August 3rd, 2011 - 11:31 am
(Link)
kad ietves pusē, tad toč neskatos.
šits vispār ir jocīgi, jo, kad sēžu pie stūres, tad gan paskatos.
[User Picture]
From:[info]goddes
Date:August 3rd, 2011 - 11:32 am
(Link)
tev kaut kā bieži sanāk, zin` man tēvs - šoferis ar 60y stāžu pirmo mācību un galveno man ieborēja: "atceries, ka visur un no jebkurienes brauks, nāks, skries kāds idiots"
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:33 am
(Link)
kas bieži sanāk?
[User Picture]
From:[info]goddes
Date:August 3rd, 2011 - 11:37 am
(Link)
konflikts uz velo ar CITIEM, vismaz radies tāds priekštats:)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:39 am
(Link)
nu durvis uz brauktuves manā priekšā ir atvērušās precīzi vienreiz. tas ir Konflikts ar Citiem?
[User Picture]
From:[info]goddes
Date:August 3rd, 2011 - 11:43 am
(Link)
nuja, bet man sāpe ir par velobraucējiem, ka neievēro satiksmes virzienu uz/pār vantinieku:( ja vēl kājāmgājējus es normāli apbraucu, tad pidars, kas brauc pretvirzienā kā norādīts, ar pārliecību sejā -"es taču arī pa veloceliņu" un mauc man virsū pa vienīgo šķirbu mani tracina, ta vēl apstājas šķērsām pāri nokalnabrauktuvē grr, ajh...būs jāsāk fiziski parādīt ceļuzīmes un satiksmes regulas.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:46 am
(Link)
es arī braucu pretvirzienā, jo a) es tajā pusē dzīvoju, un b) tās norādes ir zīmētas uz papīra un nav nopietni vērā ņemamas, turklāt kopš ir noņemta barjera tajā šaurajā bezizejā, pa kuru tipa jāuzbrauc uz tilta, tā ir reāli bīstama vieta, otrā pusē vismaz var izmainīties. un jā, pretvirzienā braucot es rēķinos ar to, ka man nav priekšroka.
[User Picture]
From:[info]goddes
Date:August 3rd, 2011 - 11:49 am
(Link)
Nu nav gan tikai uz papīra, ja domā klasisko likumu šķērsot pa labo pusi, ir arī reālas ceļazīmes btw:) Nu labi, ka rēķinies, tad jau konfliktiem nevajadzētu būt, bet cerams saprati sāpi...
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:52 am
(Link)
es domāju to, ka tā šaurā bezizeja nav reālajā dzīvē izplānota, jo tur taču normālam plannerim mati no šausmām gaisā saceltos - tur pat gājējiem ir grūtības izmainīties. es saprotu, ka ir ērti uzzīmēt uz tilta bultiņas un pateikt, ka mums ir organizēta satiksme, bet šajā vietā tas robežojas ar noziedzīgu nedomāšanu ar galvu.
un jā, sāpi es saprotu, jo tā kā pati respektēju "vienvirziena" kustību, padodot ceļu, tad sagaidu, ka arī man pados ceļu, kad braucu "pareizajā" virzienā :)
[User Picture]
From:[info]goddes
Date:August 4th, 2011 - 12:10 pm
(Link)
"es arī braucu pretvirzienā, jo es tajā pusē dzīvoju" <- ;sis nu gan ir arguments!
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 4th, 2011 - 12:12 pm
(Link)
nu ja ir jānogriežas uz balasta dambi, tad tas ir arguments :) bet vispār arguments bija b)
[User Picture]
From:[info]zhagata
Date:August 3rd, 2011 - 11:39 am
(Link)
Kādā spogulītī sēžot aizmugurē?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:40 am
(Link)
tieši tāpēc ir variants "atpakaļ", jo ne vienmēr ir spogulītis, kur paskatīties :)
[User Picture]
From:[info]zhagata
Date:August 3rd, 2011 - 11:42 am
(Link)
Skatos jā, es vispāŗ visur skatos, arī pa labi un kreisi šķērsojot ielu, pat ja eju pāri pie zaļās gaismas.
[User Picture]
From:[info]goddes
Date:August 3rd, 2011 - 11:44 am
(Link)
Tas ir apsveicami un ļoti prātīgi.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:47 am
(Link)
es arī tāpat. kad gadās piefiksēt to neapzināto acu bolīšanu uz vienu un otru pusi, tad ir smieklīgi, bet es nevaru nepaskatīties :)
[User Picture]
From:[info]rediiss
Date:August 3rd, 2011 - 11:52 am
(Link)
jaaa! es pat uz vienvirziena ielas skatos abos virzienos! jo, nu, ir tak duriki, kas močī pret spalvu. te manā rajončikā ir viens posms, kur tas notiek diezgan bieži.
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 3rd, 2011 - 01:41 pm
(Link)
vot to gan es esmu atmācījusies. pie zaļās gaismas un gājēju pārejām tikai pavirši pametu ar acīm, vai nav kāds nenobremzējamā tuvumā, un duru pāri vienā mierā.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 01:42 pm
(Link)
bet re ka pamet gan ar tām acīm! :)
[User Picture]
From:[info]kakjux
Date:August 3rd, 2011 - 01:45 pm
(Link)
kad es dzīvoju Rīgā, man bija skaidrs, ka jāgaida, kamēr mašīna apstāsies pie gājēju pārejas, jo nevar zināt, vai apstāsies. tur es skatījos dikti un rēķināju visādus ātrumus. tagad es zinu, ka man ir priekšroka un es viņu arī izmantoju. un, jo ātrāk es sākšu iet pāri ielai, jo lielāka iespēja, ka braucošajai mašīnai nebūs pilnībā jāapstājas pie pārejas.
[User Picture]
From:[info]misame
Date:August 3rd, 2011 - 11:47 am
(Link)
Atbildēju un tikai tad sapratu, par ko ir jautājums :-)
Jā, vietās, kur varētu būt vēl kāds cits satiksmes dalībnieks, pārliecinos, ka tāda tur nav.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:54 am
(Link)
vienmēr jau var izmainīt polla atbildi :)
[User Picture]
From:[info]misame
Date:August 3rd, 2011 - 11:58 am
(Link)
o! to es nekad nebiju darījis, paldies!
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 12:05 pm
(Link)
gara acīm redzu, kā misame steidz labot visus kādreiz saklikātos pollus :)
[User Picture]
From:[info]rediiss
Date:August 3rd, 2011 - 11:50 am
(Link)
nu, jāatzīst gan, ka ne vienmēr. dažreiz jau gadās aizsapņoties un spurgt kā laumiņai no mašīnas ārā. bet principā, jā, rēķinos, ka ārpus auto notiek kustība
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 11:54 am
(Link)
es jau zināju, ka jūs man te visi esat smuki un gudri, un tie nesmukie un stulbie ir tikai Tur Ārā :)
[User Picture]
From:[info]rediiss
Date:August 3rd, 2011 - 12:20 pm
(Link)
nubettak! :D vienīgi unpajs šodien ir balts un pūkains vēl turklāt. bet tas jau pārejoši.
From:[info]karuna
Date:August 3rd, 2011 - 11:58 am
(Link)
Pareizi ir nevis strauji vērt durvis vaļā, vispirms tikai pavērt par 4-5 cm un tad pēc pauzes atvērt līdz galam. Tad garām braucošās mašīnas un velosipēdisti jau laikus var sagatavoties tam, ka durvis atvērsies un ieturēt distanci vai nobremzēt.
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:August 3rd, 2011 - 12:17 pm
(Link)
Es parasti paveru mazliet un vienlaicigi paluru, vai nedraud briesmas.
From:[info]sii
Date:August 3rd, 2011 - 12:17 pm
(Link)
spogulī neskatos, kopš bērnības esmu izdresēta skatīties atpakaļ un vispār durvis vērt vaļā lēnām - vispirms pavērt un tad atvērt līdz galam un lekt ārā.
[User Picture]
From:[info]spotty_flyer
Date:August 3rd, 2011 - 12:27 pm
(Link)
Mhm, tieši tāpat.
[User Picture]
From:[info]crescendo
Date:August 4th, 2011 - 12:26 am
(Link)
Vo vo.. skaļa un briesmīga dresūra agrā vecumā stāstot, ka nepaskatījies, tātad uzskati, ka tagad kāds garāmbraucējs mašīnai durvis ir norāvis, un kā tu tagad vecākiem jaunu mašīnu nopirksi.

Efektīva, jā.
Brr.
[User Picture]
From:[info]kinskis
Date:August 3rd, 2011 - 01:49 pm
(Link)
kopš reizes, kad vienās imandienās atliecām takša durvis pret vienu garambraucošu duru mercedesā. bet aizmugurē sēžot ir bik sarežģītāk.
[User Picture]
From:[info]zin
Date:August 3rd, 2011 - 02:25 pm
(Link)
nevaru viennozīmīgi atbildēt, atkarīgs no tā, vai grasos kāpt braucamās daļas pusē, vai nē.
attiecīgi arī skatos vai nē
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 02:38 pm
(Link)
kā jau augstāk apspriedām, šitais ir interesanti - braucamajā daļā ir jāskatās, jo tur var tikai ciest pats, nu tur durvis noraut, tikt nobraukts, a otrā pusē nē, jo tad var tikai kādam citam pāri nodarīt.
[User Picture]
From:[info]zin
Date:August 3rd, 2011 - 06:55 pm
(Link)
nu jā.. augstāk apspristo izlasīju tikai pēc komenta tapšanas.
ja godīgi, man kā ļoti retam riteņbraucējam pat prātā nebija ienācis, ka ietves/ceļmalas pusē var kas nejauks atgadīties.
skatītie skas notiek brauktuves pusē jau no mazām dienām vnk iedzīts, tādēļ ir pašsaprotami
From:[info]komeeta_naak
Date:August 3rd, 2011 - 05:53 pm
(Link)
skatos gan. un vispār esmu apskaužami pareizs kājāmgājējs, uz veloceliņiem nekāpju, pāreju ielu pie zaļās (ja neskaita naktis, kad mašīnu praktiski nav un, ja kāds mega ātrumā izdomātu nesties, to dzirdētu jau drošā attālumā), kur gājēju pārejas nav, gaidu, kamēr iela ir stipri patukša un nestāvu ceļa vidū (izņemot, kur ir dubultā nepārtrauktā), blablabla, karoč, vemt gribas.
a negribi ielikt pollu par to, cik ļoti ļaudis ievēro loģisko principu "ejot iekšā veikalā, pirmos palaižu tos, kas dodas ārā"? jo man tas liekas tā kā pašsaprotami, bet laikam tiem, kas par visām varītēm grib doties iekšā, nē..
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 3rd, 2011 - 06:05 pm
(Link)
nu mani satrauca tas, kā man normālā rīta satiksmē uz lāčplēša ielas priekšā atvērās auto durvis, tāpēc ieliku šitādu pollu. bet vispār par šo lietu esmu domājusi, kāpjot ārā no auto pie mājām, jo sanāk tieši uz trotuāra diezgan dzīvā pārdaugavas ielā, kur gan staigā cilvēki, gan brauc velo un skrituļotāji arī - bez palūrēšanas spogulī es neriskēju testies ārā no mašīnas.
bet par ieejas/izejas tēmu - nesen uzdūros šādam: http://pesimismsnemirst.wordpress.com/2011/06/21/dazi-pieklajibas-zelta-likumi/
zelta vārdi!
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 3rd, 2011 - 05:57 pm
(Link)
Nu, nedaudz aizstāvot blakussēdētājus, blakussēdētāja apliecības nav nevienam, tāpēc blakussēdētāju autoskolās šīs iemaņas viņi nav guvuši, kā arī spogulis, tomēr, ir domāt vadītājam, lai griežoties uz mūķeni pa labi no akmens tilta, varētu pamanīt velosipēdistu, kas tomēr varētu gribēt doties taisni.

Bet visādi citādi, vai tad vajag vēl kādu pierādījumu tam, ka šinī pasaulē ir cilvēki, kuriem vienkārši ir pofig?

hackers counter system