malkolnsP - [entries|archive|friends|userinfo]
C1>C4

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[10. Sep 2019|12:38]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Man riktīgi, nenormāli besī un riebjas un krindžo tā intravertu akcija. tas ir kaut kas izcili debils imho


UPD: Neesmu mērķauditorija un man šķita, ka autori varētu kaut ko labāku izdomāt. Nav tā, ka riktigi besī un riebjas, ir tā, ka nerezonē ar mani. Bet vēlreiz - es neesmu mērķauditorija.
Linkkomentēt

Comments:
[User Picture]
From:[info]grizzly_bear
Date:10. Septembris 2019 - 12:43
(Link)
Tevī runā realitātes aģents.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:10. Septembris 2019 - 12:44
(Link)
Citraiz jā, bet ne šoreiz. Es esmu šo viedokli kārtīgi izsvēris un zinu kāpēc konkrēti man nepatīk tā akcija.
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 13:07
(Link)
Nu, kāpēc tad Tev nepatīk?
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:10. Septembris 2019 - 13:15
(Link)
Tāpēc, ka tā ir upura lomas ieņemšana, tip, sorry (not sorry), bet es tāds intraverts esmu un jums tagad ir jādīlo ar to, ka es esmu intraverts vai arī jāšālē dillēs. Tāda nostāja man liekas vāja.
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 13:21
(Link)
Viedoklis tiešām izklausās kārtīgi izsvērts, tāpēc pat necentīšos to atspēkot. Labāk, protams, uzvilkt 90.to gadu treša drēbes un justies kā pasaules karalim savu desmit draugu vidū. Tāda nostāja man liekas stipra.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:10. Septembris 2019 - 13:34
(Link)
Oi nu lūdzu atvaino, ja vari, ka aizskaru tavu mīļo projektu. Man vienkārši tā ideja nešķiet pārāk kruta. Es nesaku ka tu vai tavi draugi (vienalga cik viņu būtu) un tavs stils ir slikts vai stulbs, vienkārši šī konkrētā ideja man nešķiet tik forša. Mani neuzrunā tāda tipa gaušanās, tip "Piedodiet, atvainojiet, esmu intraverts, tāpēc mums jāpacieš šis neveiklais kopā būšanas mirklis." Iespējams man tas tā šķiet tāpēc ka es ne vienmēr esmu intraverts un mani pret spalvu glauda tas, ka tajā visā projektā tiek teikts Latvietis, tas ir intraverts, kamēr es personīgi negribu asociēties ar intravertu. Es nezinu, šis ir mans personīgais blogs, kurā izsaku savu viedokli un neapgalvoju, ka kādam tas ir jālasa vai jāuztver kā likums. Es pat esmu pret šādu sava bloga lasīšanu. Kas tur slikts, ka man tāds viedoklis, tu gribi teikt, ka mēs vairs nevaram būt paziņas tā dēļ? :D
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 13:59
(Link)
Bet Tavā personīgajā blogā ir komentāru sadaļa, kas, cik man zināms, ir paredzēta lasītāju pārdomu izteikšanai par konkrēto ierakstu. Kāpēc tad lai es to nevarētu izmantot? Protams, ka Tavs viedoklis mums nekādā veidā netraucē būt paziņām, jo es (un arī Tu) nekādā veidā nevaru izmainīt faktu, ka Tevi pazīstu.

Introvertu ideja, protams, var patikt vai nepatikt, mūsu gadījumā tā savu mērķi izpildīja, un tas arī ir galvenais. Tiesa, starp "nenormāli riebjas", ko Tu lietoji pašā ierakstā, un "nešķiet pārāk kruta", ko Tu apgalvo tagad, ir diezgan liela aiza. Tavu projektu gadījumā es nekādu ideju parasti vispār neredzu. Ja vien griezt uz riņķi siera plati un solīt Twitterī pa muti Tomasam Pārupam nevar tikt uztverta kā liela ideja.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:10. Septembris 2019 - 14:20
(Link)
Nu, ja par manu projektu tu uzskati manu tviteri un klab.lv tad ok, es nemēģināšu tos aizstāvēt, gribi saki par tiem ko vien vēlies. Es personīgi tos pārāk nopietni neuztveru.

Un jā, es paturu arī tiesības pārspīlēt savā blogā (kā arī tviterī) un aicinu visus tos pārāk nopietni neuztvert. Jā, es tviterī meloju ar vieglu roku, jo es neesmu parakstījis nekādu līgumu, ka man obligāti it visur ir jāraksta tas, ko domāju tajā konkrētajā brīdī. Man patīk vienkārši izgāzt žulti šādās platformās nevis uz līdzcilvēkiem vai saviem draugiem.

Un arī sava bloga komentāru sadaļā es paturu iespēju sev mainīt savu viedokli kaut vai desmit reizes dienā. Es piemēram, runājot ar tevi par tavu projektu (es pieņemu ka tas ir tavs, es nezinu), laipnības un pieklājības vārdā izvēlos teikt ne pārāk kruts, nevis krindžīgs, jo es pieņemu, ka tu vari iztēloties tādu situāciju, kur cilvēku kaut kas notrigero un viņš pārspīlētā valodā uzraksta, ka viņam kaut kas riebjas, lai tikai pāris minūtes vēlāk saprastu, ka šī ideja viņu dzīvot netraucē, bet pārāk kruta nešķiet.

Es arī nevienu konkrēti neapsaucu, vienkārši pateicu, ka man tas nepatīk. Vai tu uzskati, ka tas intravertu projekts ir objektīvi nevainojams?

Es piemēram jau sen esmu pieradis dzirdēt arī ne labas atsauksmes par saviem projektiem (ne tviteri vai klab.lv, bet tiem, kuros es arī ielieku savu dvēseli un radošo potenciālu), bet es kaut kā mēģinu tās uztvert kā pamācības un saprast kas bija tas, kas nenostrādāja kā biju gribējis un vissvarīgākais, es cenšos neļaut viena cilvēka viedoklim sevi aizvainot, bet cenšos ar to sadzīvot.

Un visbeidzot - Tomass Pārups tiešām ir lohs, kurš ir pelnījis vismaz vienu sitienu pa ģīmi, bet tie solījumi pa muti tviterī bija tāpēc, lai pēc iespējas plašāks cilvēku loks uzzina to kāds sociopātisks, sīks sūds tas Pārups ir un padomā kādās attiecībās viņi ar viņu ir.
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 15:17
(Link)
Protams, ka neuzskatu, ka tas bija objektīvi nevainojams. Vienkārši no Londonas un citiem tirgiem bija pieprasījums vest uzstāties komunikablus autorus ar izcilu angļu valodu, kuri lieliski prot uzstāties. Diemžēl lielākā daļa autoru tādi nav, tāpēc mums likās labāk pateikt:
“Fuck you, mēs tādi neesam, un tas ir ok, jo rakstnieka galvenais uzdevums ir rakstīt, ne uzstāties”, nevis organizēt viņiem mediju treniņus vai ko tādu. Mūsu pamata mērķauditorija bija tirgus apmeklētāji un ārvalstu izdevēji un mediji, ko mēs arī sasniedzām ļoti ok apjomā par tik minimālu budžetu (tieši kampaņai). Tas, ka tas Tevī nenorezonēja, jo Tu dažreiz arī nejūties introverts, ir ok. Bet no tā, ka nosacīti publiski pasaki, cik ļoti Tev kampaņa riebjas, es neko nemācos, un tas man nepalīdz saprast, kas nenostrāja. Turklāt uzskatīt, ka kaut kas nostrādās uz visiem, būtu diezgan utopiski un iedomīgi.

Tavā gadījumā es neuztveru to visu nopietni, un katrs var veidot sev internetā (un mākslā), cik vien losīgu identitāti vēlas, bet man tas vienkārši vairs neliekas uzrunājoši, asprātīgi, es nezinu, sauc, kā gribi. Jau kopš brīža, kad Tu uzkāpi uz Comedy Latvia open mic skatuves, lai pastāstītu, cik lielu pimpi sūkā vai ko tādu. Un vismaz tā nelielā Tavas mākslas daļa, ko esmu dzirdējusi, manuprāt, ļoti organiski sadzīvo ar Tavu Twitter identitāti un to lielo pimpi Open mic. Bet varbūt, protams, interneta Kārlis ir aizmiglojis manas acis un aizšķērsojis ceļu uz īstā Kārļa dvēseli.

Tomasa Pārupa lietā es vienkārši nezinu, vai tas (piesolīt pa muti Twitterī) ir labākais ceļš kā sasniegt Tavu mērķi (lai pēc iespējas vairāk cilvēku uzzina, cik sīks sūds viņš ir).
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:10. Septembris 2019 - 15:38
(Link)
OK, labi, es ņemu savus vārdus atpakaļ. Ja kampaņa ir izdevusies, tad es neko nevaru teikt, izņemot to, ka tā ar mani nerezonē.

Iespējams arī ka tu nepadomāji par to kāpēc tas joks par to pimpi bija tajā open mic un ko es gribēju ar to pateikt, es nezinu. Es zinu ko es gribēju pateikt un man ar to pietiek. Es saprotu, ka mums ir atšķirīgas izpratnes par to kas ir un kas nav foršs un arī tas ir normāli. Bet jā, intravertu kampaņas gadījumā tu mani esi pārliecinājusi, ka mans viedoklis bija sasteigts un emocijās balstīts, tagad to izsverot, es tā vairs nedomāju. Un tomēr, pati ideja man nešķiet spīdoša, gluži tā pat kā tev nešķiet spīdoša mana ideja ierēkt par latvijas standup scēnu stāstot par to, ka man arī (tā pat kā lv standup scēnai tajā brīdī) dzīvē neko daudz vairāk nevajadzētu, ja es varētu sev sūkāt pimpi bezgalīgi un orgasmēt no sūkāšanas pašam sev (gluži kā es to tajā brīdī domāju par Latvijas standup scēnu) tāds bija tas joks, pirms es nezinu, desmit gadiem?

Un tas, ko es gribēju ar to tviteri panākt vēl bija tas, lai Tomass Pārups arī nobīstas no manis un vairās mani satikt, kas šķiet, ka strādā.
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 17:17
(Link)
Man prieks, ka esam vienojušies par to, ka viedoklis "Man riktīgi, nenormāli besī un riebjas un krindžo tā intravertu akcija. tas ir kaut kas izcili debils imho", ir bijis drīzāk emocijās nekā argumentos balstīts.

Es šo dziļo Tavu simbolu saprotu, bet domāju, ka ar savu "performanci" Tu vairāk pazemoji pats sevi nekā kādu citu. Šie cilvēki centās likt kaut kādus pamatus šai scēnai, turklāt tā tika atklāti prezentēta kā viņu treniņu platforma. Kāpēc tad līst šajā nabaga neveiksminieku, kolektīvā pimpja sūkātāju tusiņā un vēl vairāk viņus nospārdīt? Tas ir gandrīz tāpat kā publiski solīt pa muti kaut kādam sīkam knaram.

Un, galu galā, vai tad tādu pašu pimpi jūs nesūkājat šobrīd savā scēnā?
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:10. Septembris 2019 - 18:18
(Link)
Ko tu domā ar "mūsu scēnā"? Un es domāju ka neviens mēs bez pimpja sūkāšanas dzīvei cauri neizsprūkam. Tajā laikā es to tik labi varbūt neizpratu, kā tagad (haha). Bet tas jau bija patiešām sen, kad notika tas open mic. Vai es tagad tādu joku stāstītu, nez.

Kāpēc līst? Jo man tajā brīdī tas šķita ņirdzīgi.

Tomass Pārups klapē pilnīgi visas savas draudzenes (es nezinu, varbūt tā ir Tomasu lieta), plus savu iepriekšējo draudzeni viņš arī pa kāpnēm nogrūda un aizliedza viņai komunicēt ar savu ģimeni, šo uzzinot, es aizsvilos, jo man tiešām, tiešām aizskāra fakts, ka tāds maziņš iznirelis staigā apkārt tik ļoti svarīgs un neaizskarams, kamēr aiz slēgtām durvīm nodarbojas ar zemisku, pretīgu huiņu. Bet par Pārupu es tiešām vairs negribu runāt.
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:10. Septembris 2019 - 15:12
(Link)
Jā, bet normijiem patīk tādas lietas. Līdz ar to uz to būtu jāskatās no tā, cik izdevies ir tas pasākums. Jo nedz tu, nedz es nebija mērķauditorija, manuneciloprāt.
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:10. Septembris 2019 - 15:14
(Link)
Ar to es gribēju teikt, ka pasulē pašsaprotami ir vieta arī zināmam krindžvorzīnesam. Jā, manus dziļākos artistiskos fluīdus arī šī kamapņa absolūti neuzrunāja, pat pretēji - es krindžoju. Taču reizē saglabāju vēsu prātu, apzinot lietas funkcionālo dabu.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:10. Septembris 2019 - 15:23
(Link)
Labs ieteikums, ņemšu vērā!
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 15:24
(Link)
Jā, tā ir reklāmas kampaņa, nevis mākslas projekts ar mērķi uzrunāt dziļus artistiskus fluīdus. Skaidrs, ka mēs nelolojām cerības ar šādu projektu aizkustināt underground sociopātus.
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:10. Septembris 2019 - 15:31
(Link)
Nu ja. Thats what I said.
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 16:07
(Link)
Es agree
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:10. Septembris 2019 - 16:10
(Link)
Me ar.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:12. Septembris 2019 - 12:06
(Link)
lūk, iemesls, kāpēc man šī kampaņa neizraisa sajūsmu - mākslai jebkurās formās, arī PR vēstījumā, vajadzētu vairāk empatizēties ar underground sociopātiem, nevis smalkajām aprindām, kas to visu spēj uztvert tikai dizainētā iepakojumā. Šī kampaņa noteikti to darīja asprātīgāk un gaumīgāk kā te vidēji pierasts un arī veiksmīgumu neapšaubu, bet man jau pašā saknē nepatīk kaut kādu trauslu, garīgu matēriju pārzīmološana produktā. Bet es arī neuzskatu, ka mana patika/nepatika šim visam ir kāds atskaites punkts.
From:[info]slikts
Date:10. Septembris 2019 - 16:16
(Link)
priedēklis ir intro-
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:10. Septembris 2019 - 17:13
(Link)
Es visur izgāju un izlaboju uz Intra, jo latviešu valodas vārdnīca datorā novilka to sarkano vilnīti, un es nodomāju, ka dators gan jau zina labāk
From:[info]slikts
Date:10. Septembris 2019 - 17:27
(Link)
ups, izskatās, ka latviski abi ir pareizi
[User Picture]
From:[info]anrys
Date:10. Septembris 2019 - 17:36
(Link)
tieši tā
From:[info]slikts
Date:10. Septembris 2019 - 17:41
(Link)
vēl varētu būt "interverts"
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:10. Septembris 2019 - 20:29
(Link)
Trū dat. Neiekāroju nevienu dzejas mētelīti, neizpildīju testu un aliņu tūdaliņās atdāvināju prom. Tiesa, es nečurāju karstu par Ausmas brančiem u.c. tml. lietām. Nav mans.
No otras puses, kā tāds subversīvs "zeig mir dein wunde" gājiens pozitīviveiksmjstāstīgā vidē stratēģiski labs (oriģināls, bet ne autentisks, tiesa, autentisku neviens nesaprastu un tam nebūtu atdeves). Zīmējumi patika, bet tas ārtists visu forši taisa un sižetiski aizrāva vien līdz brīdim (grāmatu, ja apkopojumu izdotu, nepirktu, lai gan esmu grafisko izdevumu un autorkomiksu fane. Nē, nu, labi - ārtista dēļ nopirktu - tīri kā dokumentu fenomenam "māksla+reklāma LV 21.gs.1.ceturksnī".). Čeku akcija un tuļiks bija šarmòn. Bet kopumā esmu priecīga, ka nopublicēji savu viedokli, vismaz klusiņām varu pateikt savu "jā, es arī", jo nepievienoties sakses storija korim laikam būtu slikts stils (lai gan sakses storiju neapšaubu).
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 23:52
(Link)
Apkopojums ir izdots grāmatā, ja nu tomēr izdomā, ka vēlies savai kolekcijai. Citādi nesapratu ne kas ir čeku akcija, ne tuļiks, ne sakses storiju koris.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:11. Septembris 2019 - 07:49
(Link)
čeku akcija - kad no aparāta, kas iestādēs izdod kārtas numuriņus var dabūt meditējamo teksta frāzi un doties savā nodabā pameditēt. Tuļiks - kad introverta posteris parādās labierīcību kabīnē. Tb. kad ir reāla iespēja pašam saslēgties ar introvertu.
Sakses storiju koris - visur, kur parādās info par šo akciju, tā tiek skaļi pušota kā veiksmes stāsts*. Citas toņkārtas attieksmei nav vietas, ja vien nevēlies a) tikt tikpat skaļi noknābāts, b) izklausīties pēc nenovīdīga grumpy cat.

* Es, piemēram, esmu sajūsmā par panākumiem un sasniegumiem grāmatniecības nozarē, ko dalība attiecīgajā pasākumā ir nesusi un viennozīmīgi uzskatu, ka milzu nopelns tajā ir labai PR akcijai. Tiesa, manā grāmatā šāda PR akcija ir norma. Nu, ka tā lietas būtu jādara normālā, ierastā lietu kārtībā. Man knieš, ka LV tas skaitās kaut kas tik ekstraordinārs, ka ir adekvāti daudzināt kā ūbero PR/dizaina sasniegumu.
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:11. Septembris 2019 - 10:11
(Link)
Aha, skaidrs.

Man liekas, ka tai veiksmes stāsta pušošana ir normāla - lai aizsniegtu ar šo ziņu tālāku auditoriju, nākas nokaitināt tos, kas atrodas "burbulī" un dzird to jau piecsimto reizi. Mani arī nokaitināja kaut vai KEF slavināšana un pieminēšana visās malās pagājušajā gadā, bet reizē es izjutu cieņu pret viņu darbu.

Iespējams, es atkal runāju veiksmes stāsta pušošanas retorikā, bet a) ārvalstu grāmatu tirgos šādas PR akcijas joprojām nav norma - augstākā pilotāža parasti ir sauklis + kāds buklets b) literatūrai Latvijā arī šādas kampaņas nekad nav bijis. Tā kā tas ir savā īpatnā veidā unikāls notikums.

Argumentētas kritikas (gan par PR kampaņu, gan menedžmenta procesiem) jau ir bijis ļoti maz. Protams, ka par jebko - izstādi, izrādi, kādu cilvēku vai kaut nabaga kendamu - var nokliegties, cik tev nenormāli tas / viņš / viņa riebjas, bet kāds no tā ir sausais atlikums? Izlādētas emocijas un daži priecīgi cilvēki, kuriem arī tas riebās un tagad viņi vairs nejūtas tik vieni? Nē, nu, varbūt tas ir tā vērts. Un es saprotu, ka šie ir privāti, nosacīti anonīmi blogi, kur droši var gāzt laukā neargumentētu žulti un dusmas, cik vien ienāk prātā. Bet teorētiski to var darīt arī privātās sarunās katru dienu, taču ir iemesli, kāpēc daļa cilvēku tomēr izmanto kaut kādu nebūt filtru.
[User Picture]
From:[info]zvaigznjustari
Date:11. Septembris 2019 - 16:00
(Link)
Beidzot kāds to pasaka!! +1
[User Picture]
From:[info]puika_vecis
Date:13. Septembris 2019 - 15:57
(Link)
Ja akcija besī un krindžo, tad tā drīkst krindžot arī tad, ja to radījis pazīstams cilvēks.
Tev, savukārt, nevajadzētu taisnoties, jo viedokļu dažādība ir normāla parādība.
Deal with it (viņa nevis tu).
[User Picture]
From:[info]quizer
Date:14. Septembris 2019 - 02:05
(Link)
pāris gadus atpakaļ man darba intervijā bija jāpilda personības tests, kur bija jāuzskaita arī savas negatīvās īpašības, un es tur norādīju, ka esmu intraverts, pēc tam man pārrunās jautāja, vai tam, ka esmu intraverts ir arī kāda pozitīva iezīme? Un es atbildēju, ka varbūt vienīgi tāda, ka es mazāk runāju un vairāk daru.
[User Picture]
From:[info]nistagms
Date:23. Septembris 2019 - 09:37
(Link)
man arī