malkolnsP - [entries|archive|friends|userinfo]
C1>C4

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[10. Sep 2019|12:38]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Linkkomentēt

Comments:
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:10. Septembris 2019 - 15:14
(Link)
Ar to es gribēju teikt, ka pasulē pašsaprotami ir vieta arī zināmam krindžvorzīnesam. Jā, manus dziļākos artistiskos fluīdus arī šī kamapņa absolūti neuzrunāja, pat pretēji - es krindžoju. Taču reizē saglabāju vēsu prātu, apzinot lietas funkcionālo dabu.
[User Picture]
From:[info]malvine_truse
Date:10. Septembris 2019 - 15:23
(Link)
Labs ieteikums, ņemšu vērā!
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 15:24
(Link)
Jā, tā ir reklāmas kampaņa, nevis mākslas projekts ar mērķi uzrunāt dziļus artistiskus fluīdus. Skaidrs, ka mēs nelolojām cerības ar šādu projektu aizkustināt underground sociopātus.
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:10. Septembris 2019 - 15:31
(Link)
Nu ja. Thats what I said.
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 16:07
(Link)
Es agree
[User Picture]
From:[info]ulvs
Date:10. Septembris 2019 - 16:10
(Link)
Me ar.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:12. Septembris 2019 - 12:06
(Link)
lūk, iemesls, kāpēc man šī kampaņa neizraisa sajūsmu - mākslai jebkurās formās, arī PR vēstījumā, vajadzētu vairāk empatizēties ar underground sociopātiem, nevis smalkajām aprindām, kas to visu spēj uztvert tikai dizainētā iepakojumā. Šī kampaņa noteikti to darīja asprātīgāk un gaumīgāk kā te vidēji pierasts un arī veiksmīgumu neapšaubu, bet man jau pašā saknē nepatīk kaut kādu trauslu, garīgu matēriju pārzīmološana produktā. Bet es arī neuzskatu, ka mana patika/nepatika šim visam ir kāds atskaites punkts.