Comments: |
| From: | ulvs |
Date: | 10. Septembris 2019 - 15:12 |
---|
| | | (Link) |
|
Jā, bet normijiem patīk tādas lietas. Līdz ar to uz to būtu jāskatās no tā, cik izdevies ir tas pasākums. Jo nedz tu, nedz es nebija mērķauditorija, manuneciloprāt.
| From: | ulvs |
Date: | 10. Septembris 2019 - 15:14 |
---|
| | | (Link) |
|
Ar to es gribēju teikt, ka pasulē pašsaprotami ir vieta arī zināmam krindžvorzīnesam. Jā, manus dziļākos artistiskos fluīdus arī šī kamapņa absolūti neuzrunāja, pat pretēji - es krindžoju. Taču reizē saglabāju vēsu prātu, apzinot lietas funkcionālo dabu.
Labs ieteikums, ņemšu vērā!
Jā, tā ir reklāmas kampaņa, nevis mākslas projekts ar mērķi uzrunāt dziļus artistiskus fluīdus. Skaidrs, ka mēs nelolojām cerības ar šādu projektu aizkustināt underground sociopātus.
| From: | ulvs |
Date: | 10. Septembris 2019 - 15:31 |
---|
| | | (Link) |
|
Nu ja. Thats what I said.
| From: | ulvs |
Date: | 10. Septembris 2019 - 16:10 |
---|
| | | (Link) |
|
Me ar.
lūk, iemesls, kāpēc man šī kampaņa neizraisa sajūsmu - mākslai jebkurās formās, arī PR vēstījumā, vajadzētu vairāk empatizēties ar underground sociopātiem, nevis smalkajām aprindām, kas to visu spēj uztvert tikai dizainētā iepakojumā. Šī kampaņa noteikti to darīja asprātīgāk un gaumīgāk kā te vidēji pierasts un arī veiksmīgumu neapšaubu, bet man jau pašā saknē nepatīk kaut kādu trauslu, garīgu matēriju pārzīmološana produktā. Bet es arī neuzskatu, ka mana patika/nepatika šim visam ir kāds atskaites punkts. | |