malkolnsP - [entries|archive|friends|userinfo]
C1>C4

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[10. Sep 2019|12:38]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Linkkomentēt

Comments:
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:10. Septembris 2019 - 20:29
(Link)
Trū dat. Neiekāroju nevienu dzejas mētelīti, neizpildīju testu un aliņu tūdaliņās atdāvināju prom. Tiesa, es nečurāju karstu par Ausmas brančiem u.c. tml. lietām. Nav mans.
No otras puses, kā tāds subversīvs "zeig mir dein wunde" gājiens pozitīviveiksmjstāstīgā vidē stratēģiski labs (oriģināls, bet ne autentisks, tiesa, autentisku neviens nesaprastu un tam nebūtu atdeves). Zīmējumi patika, bet tas ārtists visu forši taisa un sižetiski aizrāva vien līdz brīdim (grāmatu, ja apkopojumu izdotu, nepirktu, lai gan esmu grafisko izdevumu un autorkomiksu fane. Nē, nu, labi - ārtista dēļ nopirktu - tīri kā dokumentu fenomenam "māksla+reklāma LV 21.gs.1.ceturksnī".). Čeku akcija un tuļiks bija šarmòn. Bet kopumā esmu priecīga, ka nopublicēji savu viedokli, vismaz klusiņām varu pateikt savu "jā, es arī", jo nepievienoties sakses storija korim laikam būtu slikts stils (lai gan sakses storiju neapšaubu).
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:10. Septembris 2019 - 23:52
(Link)
Apkopojums ir izdots grāmatā, ja nu tomēr izdomā, ka vēlies savai kolekcijai. Citādi nesapratu ne kas ir čeku akcija, ne tuļiks, ne sakses storiju koris.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:11. Septembris 2019 - 07:49
(Link)
čeku akcija - kad no aparāta, kas iestādēs izdod kārtas numuriņus var dabūt meditējamo teksta frāzi un doties savā nodabā pameditēt. Tuļiks - kad introverta posteris parādās labierīcību kabīnē. Tb. kad ir reāla iespēja pašam saslēgties ar introvertu.
Sakses storiju koris - visur, kur parādās info par šo akciju, tā tiek skaļi pušota kā veiksmes stāsts*. Citas toņkārtas attieksmei nav vietas, ja vien nevēlies a) tikt tikpat skaļi noknābāts, b) izklausīties pēc nenovīdīga grumpy cat.

* Es, piemēram, esmu sajūsmā par panākumiem un sasniegumiem grāmatniecības nozarē, ko dalība attiecīgajā pasākumā ir nesusi un viennozīmīgi uzskatu, ka milzu nopelns tajā ir labai PR akcijai. Tiesa, manā grāmatā šāda PR akcija ir norma. Nu, ka tā lietas būtu jādara normālā, ierastā lietu kārtībā. Man knieš, ka LV tas skaitās kaut kas tik ekstraordinārs, ka ir adekvāti daudzināt kā ūbero PR/dizaina sasniegumu.
[User Picture]
From:[info]likcepure
Date:11. Septembris 2019 - 10:11
(Link)
Aha, skaidrs.

Man liekas, ka tai veiksmes stāsta pušošana ir normāla - lai aizsniegtu ar šo ziņu tālāku auditoriju, nākas nokaitināt tos, kas atrodas "burbulī" un dzird to jau piecsimto reizi. Mani arī nokaitināja kaut vai KEF slavināšana un pieminēšana visās malās pagājušajā gadā, bet reizē es izjutu cieņu pret viņu darbu.

Iespējams, es atkal runāju veiksmes stāsta pušošanas retorikā, bet a) ārvalstu grāmatu tirgos šādas PR akcijas joprojām nav norma - augstākā pilotāža parasti ir sauklis + kāds buklets b) literatūrai Latvijā arī šādas kampaņas nekad nav bijis. Tā kā tas ir savā īpatnā veidā unikāls notikums.

Argumentētas kritikas (gan par PR kampaņu, gan menedžmenta procesiem) jau ir bijis ļoti maz. Protams, ka par jebko - izstādi, izrādi, kādu cilvēku vai kaut nabaga kendamu - var nokliegties, cik tev nenormāli tas / viņš / viņa riebjas, bet kāds no tā ir sausais atlikums? Izlādētas emocijas un daži priecīgi cilvēki, kuriem arī tas riebās un tagad viņi vairs nejūtas tik vieni? Nē, nu, varbūt tas ir tā vērts. Un es saprotu, ka šie ir privāti, nosacīti anonīmi blogi, kur droši var gāzt laukā neargumentētu žulti un dusmas, cik vien ienāk prātā. Bet teorētiski to var darīt arī privātās sarunās katru dienu, taču ir iemesli, kāpēc daļa cilvēku tomēr izmanto kaut kādu nebūt filtru.