Kurvjzieža kontemplācijas

Krāšņais Kurvjziedis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Mūsdienās ir sasodīti ērti būt ne-politkorektam. Tādējādi iespējams ar vienu šāvienu trāpīt vismaz diviem zaķiem, kā arī bariņam pāri lidojošu zosu. Līdzko esi savos pārspriedumos iespraudis izteikumu, kas varētu šķist aizvainojošs kādai cilvēku grupai (un tas nudien nav grūti), tevi tūdaļ apvij drosminieka un disidenta aura, jo neesi nobijies stāties pretī baisajai liberastu diktatūrai. Attiecīgi katram, kurš norādīs uz tavām faktu vai argumentācijas kļūdām, mēģinās piesaukt zinātni, vai kā citādi izrādīt nepiekrišanu, varēsi lepni attraukt, ka tie ir centieni sist krustā sirdsapziņas mocekli. Vienlaikus tev garantētas pūļa simpātijas, jo sabiedrības vairākums, protams, vēlas nīst kādas cilvēku grupas un aplaudē katram, kurš šo vēlmi ir artikulējis.
Esiet rasisti, seksisti, ksenofobi un homofobi. Būs vieglāk rakstīt referātus un gozēties uz žurnālu vākiem, nudien!
  • kur ta vieglāk, tur tak arī konkurence
  • "But if thought corrupts language, language can also corrupt thought" G.O.
    • OK, nevaru nepiekrist. Tomēr neuztvēru korelāciju.
      • Viņš jau nekad ar pirkstu acī neiebaksta.
        • Piedod, bet es esmu vienkāršs cilvēks un ļoti mulstu, kad sastopos ar daudznozīmīgām šarādēm, no kurām man pašai jāsecina, vai tajās ietverts rājiens par manu grēcīgo dzīvi, pamudinājums darīt pasauli labāku, vai kas cits.:) Mazliet atgādina zīlēšanu ar nejauši uzšķirtiem grāmatu citātiem.
  • Pilnīgas muļķības. Tā vienkāršā iemesla pēc, ka lielais vairums cilvēku arvien ir ne-politkorekti un tas liberastu pulciņš(un ne tikai tēvzemē) ir niecīgi mazs, tas pats lielā mērā spēlē liberastos tikai tamdēļ, ka tā ir lieliska iespēja kaut kādā veidā lāpīt savas bērnības traumas ar neslēpta pārākuma pār "tumšo pūli" izrādīšanu.
    • Aplami. Tas, kas parasti tiek saukts ``liberastija``, pēc būtības ir parastais normālais sekulārais humānisms un praktiski sociālie un politiskie secinājumi no šīm idejām. Nekādu traumu, nekāda pārākuma.
      • Tik tiešām neko nezinu par sekulāro humānismu un no tā izrietošajiem praktiskajiem sociālajiem un politiskajiem secinājumiem, būšu ļoti pateicīgs, ja vienkāršiem cilvēkiem saprotamā(piemēram, bauslības) formā nodefinēsi galvenos pamatprincipus, vismaz dažus, tiesa, uzreiz brīdinu, šo sarakstu turpmāk izmantošu par mērauklu.
        • tevi no googles izbanoja?

          labi, palīdzēšu:

          https://en.wikipedia.org/wiki/Secular_humanism
          • Ak, cik daiļš "laimīgā cilvēka" simbols :)
          • Grūti skaistajiem un gudrajiem

            Man angļu valoda varbūt nav Tik laba, bet šis: "The philosophy or life stance of secular humanism (alternatively known by some adherents as Humanism, specifically with a capital H to distinguish it from other forms of humanism) embraces human reason, ethics, and philosophical naturalism while specifically rejecting religious dogma, supernaturalism, pseudoscience, and superstition as the basis of morality and decision making." tam, kā es dzīvoju, ko es daru, kā es ietekmēju pasauli sasodīti atbilst. Nu un kā lai tagad izvēlas, kas īsti es esmu?!
            • Re: Grūti skaistajiem un gudrajiem

              Vai arī tu esi agresīvi neiecietīgs pret katru, kurš katru mīļu brīdi nepārprotami neartikulē tādu pat pozīciju, kāda ir tev, attiecībā pret kaut ko, ko konjunktūra uz brīdi iznesusi uzmanības centrā? Nē? Nu, tad piedod draugs, tu neesi nekāds liberasts? :)
              • Re: Grūti skaistajiem un gudrajiem

                Pozīciju neartikulēšana ir ļoti bīstama, jo tādā gadījumā tevi var atspārdīt dažādu pozīciju pārstāvji, kuri iedomājas, ka tava pozīcija ir pretēja viņējai.
                Es, piemēram, neesmu artikulējusi savu pozīciju par/pret bēgļu uzņemšanu un parandžu valkāšanas atļaušanu/aizliegšanu. Tas nav kavējis vairākus oponentus man kādu pozīciju piedēvēt un par to izlamāt.
                Viņi gan sevi par liberastiem neuzskatītu.
                • Re: Grūti skaistajiem un gudrajiem

                  Tāpēc jau arī nolamā, ka neformulē! Sak, klusē, bet pie sevis, noteikti visādas draņķības domā - tipiski liberastiski. ;)
    • Lāpīt traumas, nemitīgi gūstot jaunas, kad tevi lamā no panckām ārā, tomēr ir mazliet nepatīkamāk nekā stāvēt zem prožektora un klanīties aplaudētājiem par to, ka Kāds Beidzot Pateicis Visu, Kā Ir.:)
      • Kādas nu tur jaunas traumas, par to jau stāsts, ka, pārsvarā gadījumos, pilnīgi neadekvāta sevis pieskaitīšana liberastiem ir teicamākais pašaizsardzības mehānisms, proti - šitie tumsoņi jau neko nesajēdz, kamēr es esmu tāds pašaizliedzīgs gaismas nesējs, mūsdienu Džordāno Bruno, kurš cīnās par labāku pasauli, kurā šiem tumsoņiem nav vietas :))
        • Lol lol lol
        • Vai ne, vai ne!:)
        • Tā taču ir smalka provokācija, vai ne? Tavs urdīgais nonkonformista gars liek upurēt savu labo slavu, lai tikai neļautu citiem grimt pašapmierinātības/viszinības snaudā - tā es sev atgādinu, kad gribas ņemt par pilnu. Bet brīžiem piezogas šausminoša doma - a ja nu es pārmudrīju, ja tā nav nekāda kirkegoriska ironija, ja cilēks patiesi identificējas ar paša sacīto? Nē, tā nevar būt, jo nevar būt.
          • Man nav nekādas labās slavas, ko upurēt, taču, jā, būdams pseidobudists(arī pašironija, protams), nelaižu garām iespēju pavīpsnāt par cilvēkiem, kuri mēģina pasauli iedalīt liberāļos un pārējos, sevi, protams, pieskaitot pie liberāļiem, kas tad arī tā kā ir tā cilvēces labākā un pareizākā daļa.
            • Hmm, tā tiešām ir vienas grupas prerogatīva? Nav tā, ka visi (vai gandrīz visi) mēģina iedalīt cilvēkus labākajā & pareizākajā daļā, pie kuras pieder paši, un pārējos?:)
              Jebšu kāda gan jēga ko dalīt, ja sev nepiešķir labāko kompāniju!
              • Protams, ka nav vienas grupas prerogatīva, ir normāli, ja to daru, piemēram, es, bet ir skumji, ja to dara pat cilvēces progresīvākā daļa, piemēram, tu(un šis nudien ir bez ironijas).
                • Nēnu, paldies, protams, par progresīvāko daļu. Noticēt ironijas trūkumam būtu glaimojoši, bet sasodīti grūti.
                  Taču ieraksts bija par ko citu - par to, ka ja kāds pasaka politnekorektu bulšitu un viņam aizrāda, ka tas ir bulšits, apkārt skan kliedzieni, ka pārmests ir par politkorektuma trūkumu (kaut gan patiesībā ir pārmests par bulšitu). Kaut kā tā.

                  Respektīvi, ir viegli iedomāties interviju, kurā populāra persona izsakās, ka aziātu iedzimto mežonīgumu un agresiju pierāda tas, ka huņni 407. gadā sagrāva Romu. Iespējams, kāds tūdaļ norādīs, ka huņņi nesagrāva Romu nedz 407., nedz arī kādā citā gadā. Uzreiz atskanēs daudzbalsīgi kliedzieni, ka tās ir mazsvarīgas detaļas, kuru vārdā grib aizbāzt muti drosmīgajam cilvēkam, kurš vienīgais mūsu politkorektuma diktatūras laikā ir spējīgs nākt klajā ar drosmīgo tēzi par aziātu iedzimto agresiju un mežonīgumu.
                  Tā ir shēma, kas diemžēl dienu no dienas, gadu no gada atkārtojas visur kur, arī Cibā.
                  • Bet tas jau ir tikai cilvēcīgi, arī piemēri nav tālu jāmeklē - saki, ka šāda shēma gadu no gada atkārtojas arī Cibā, vari uzrādīt kādu atsauci uz šiem gadījumiem?
                    • Tas izskatītos pēc sūdzēšanās.:)
                      (Es savu dalību šajās shēmās pamanu tad, kad esmu iepīkstējusies "huņņi nesagrāva Romu" un dabūjusi mēslu dakšas mīkstumos. Tas notiek, turklāt regulāri, jā. )
                  • Pareizais pretarguments būtu – kāds sakars pagātnes huņņiem ar visiem mūsdienu aziātiem? Bet ja tu sāc ar to, ka tas nebija 407. gadā, tad es apšaubu, ka tas vispār ir par polit(ne)korektumu.
                    • Tu beidzot uztvēŗi domu! :)
                      Tieši tā - polit(ne)korektums ir lieliska iespēja aizsegties, kad kāds norāda uz tavām (vai tava elka) kļūdām vai apzināti sagrozītiem faktiem. Par to bija šis ieraksts.
        • +++
        • Jāpiezīmē gan, ka biežāk esmu sastapusies ar situācijām, kad cilvēki nevis paši sevi pieskaita liberāļiem, bet gan viņiem šo apzīmējumu (līdz ar virkni nosodošu vārdu) piedēvē kāds oponents.
          Piemēram, es esmu vairākas reizes saukāta par liberāli, kaut gan nebūt tāda nejūtos.
          (Vienlaikus jāatzīst, ka es nejūtos arī augstprātīga, kašķīga, pārgudra un uzpūtīga maita, taču tas ir cits stāsts).:)
  • Ļoti labi kopsavilkts.
  • Varētu domāt, ka mums ir visas iespējas racionāli izvēlēties, par ko būt.
    • Toties iespējas izvēlēties sev aizbildinājumus mums ir visai plašas. Par to ari stāsts.
Powered by Sviesta Ciba