Princese Zeltīte

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
10:43: Gribu vainot cilvēkus pašus, ka viņi ir tādi muļķi. Neko nav skolā klausījušies, pēc tam nav papildus mācījušies, nezina, kas ir nauda, kā tā strādā, ko ar to darīt. Bet kad ir kāds mītiņš, tad nevar vien nodīdīties, kā izskriet pabļaut, ka visi valstī zog. IDIOTI.

Comments

[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 10:48
(Link)
klau, bet tad kaut vai sametam spēkus kopā un ejam meklēt kas ir īstais vainīgais. tvitterī par to jau kādu laiku runāja un pilns ar tādiem. atrast grēkāzi un viņu nosūdzēt nav forši vai cēli :/
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 10:49
(Link)
re, pajautās tai tavai draudzenei vismaz, kur viņa to dzirdēja. tā vismaz nonāks tuvāk avotam. bet citādāk nepajautātu.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 10:50
(Link)
jā es ar viņu runāju par to viņas cibā pirms viņa izdzēsās. un mans pirmais jautājums bija - lūdzu avotu. nevis kuce ej dirst kā citiem.
un avota viņai nebija, bet bija veikalā redzēta rinda un tajā dzirdētas baumas. un jau pie viņas ieraksta es viņai izskaidroju kas un kā. un tālāk viņa diezvai to izplatīja. tas, ko man ir žēl, ka es nepaguvu ar paskaidrojumiem ātrāk. bet nu tagad sodīt par to sevi būtu stulbi, vai ne.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:12. Decembris 2011 - 13:20
(Link)
klau, tu ar savu aizstāvēšanu nupat jau ar ej par tālu. "kuce ej dirst"?
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:12. Decembris 2011 - 10:51
(Link)
Mhm. Jo viņa noteikti zinās pateikt, ka rīkojās citas bankas vārdā, lai gremdētu Swedbanku, un, ka pasūtītājs bija V.D. no Iļģuciema.

Tu tiešām esi tik stulba, vai vienkārši izliecies?
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 10:53
(Link)
eu neapsaukājies tik traki lūdzu. dzīvosim draudzīgi, rimember?
es nedomāju, ka elina ir stulba. un Tev arī nevajadzētu.
biedronka kļūdījās, elina kļūdījās. cilvēki tā dara. Tu arī mēdz kļūdīties :P
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:12. Decembris 2011 - 10:54
(Link)
Viena lieta ir kļūdīšanās, cita ir skriešana pie DP. Pirmā - normāla, cilvēciska rīcība. Otrā - zemiska, paštaisna un debila rīcība.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 10:59
(Link)
ai katram kaut kas liekas tas nepiedodami sliktais. Tev šitais. bet tādēļ nav jāmauc nost galva citam par 1. es atkārtošu - VIENU situāciju.
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:12. Decembris 2011 - 11:02
(Link)
khem.
zemiska? debīla?
kas ar tevi?

[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:03
(Link)
ai viņš šajā ziņā no tīņa prāta nav izkāpis.
un pārāk nopietni uztver to ko pats uzskata par sūdzēšanos.
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:12. Decembris 2011 - 11:05
(Link)
LOL :P
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:12. Decembris 2011 - 11:04
(Link)
Nepatīk stukači.
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:12. Decembris 2011 - 11:07
(Link)
šāda veida baumošana ir ne tikai nosodāma, bet arī sodāma rīcība.
jo runa nav tikai par swedbank, bet kopumā par visu sasodīto finanšu sektoru. un nav joki ar finanšu sektora šūpošanu.
tāpēc - kāda tur sūdzēšanās, baumotāji ir jāsoda.

a kas? par citu noziedzīgu rīcību ziņot policijai var, a par šādu ne?
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:08
(Link)
jā, ļaunprātīgie baumotāji, kas speciāli izplata baumas. nevis pauž bailes cibā, kur var paskaidrot, ka tu gan esi stulbs, viss taču ir tā.
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:12. Decembris 2011 - 11:10
(Link)
tur nebija bažas, tur bija konkrēts apgalvojums.
(un taisnošanās pēc tam)
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:13
(Link)
nevis apzināta kūdīšana daram tā daram tā.
jā, es atzīstu, konkrētās personas vakardienas rīcība bija stulba un beztbildīga. taču ne ļauna (un ne sodāma). un viņai mierīgi varēja visu paskairot (ko es arī izdarīju viņas cibā, bet, acīmredzot par vēlu).
panika IR lipīga. un tiesāt cilvēku par to ka ir pakļāvies panikai (nevienu nenogalinot un nenodarot reālu ļaunumu) nav forši.
un vēl, kā jau es šeit rakstīju. tad ejam meklēt tos īstos vainīgos kas to izcēla. un tos desmitus panikas cēlāju tvitterī. kādēļ ņemt to kas tuvāk? jo ērti? diezgan negodīgi sanāk.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 11:14
(Link)
te nevienu nemeklē par kūdīšanu. meklē par baumu izplatīšanu.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:18
(Link)
nu, tad pameklējiet tvitterī.

visi cibiņi tādēļ ir sajūsmā par cibu, ka var rakstīt muļķības savā dīķītī. un neviens to nestibī ārā.
kad veidenbaums zīmēja tos zīmējumus, visi spiedza aiz sajūsmas.
tagad vienu, kas pateica muļķību liksim sārtā?

jo baumotāji jāsoda? fuj nu.
baumotājam, kas to dara kļūdas pēc ir jāpaskaidro. nevis jāskrien sodīt ar pletni.
KURŠ no cibiņiem nav savā cibā pateicis kaut ko, par ko DP būtu nu TĀDA interese. un cik daudzi nav dirsuši kko, par ko viņus atlaistu?
bet neviens neiet sūdzēties. un tas ir normāli.
tad jau to pašu afēru un svenskterroru sen vajadzēja katram cibiņam nostučīt es nezinu, pa 10 reizēm. un daudzus citus. bet tas nenotiek, jo mūsu cibiņa, mūsu dzīvīte.
un te viens ir stulbi izteicies un tagad davai. pēkšņi tautu ienaidnieks.
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:12. Decembris 2011 - 11:25
(Link)
bet neviens neiet sūdzēties. un tas ir normāli
------------
jā, sasodīts!
[User Picture]
From:[info]heda
Date:12. Decembris 2011 - 17:33
(Link)
Protms, ka stučīt par cibā rakstīto ir stulbi, bet iespēja, ka nespējīgie DP onkuļi uz šādu stučīšanu reaģēs - 0. Neraģēja taču pat uz konkrētiem un pierādītiem faktiem par no Krievijas ievestiem aģitatoriem SC priekšvēlēšanu kampaņai.
[User Picture]
From:[info]f
Date:13. Decembris 2011 - 07:59
(Link)
word.
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:12. Decembris 2011 - 11:10
(Link)
Pirmkārt, kāda tur baumošana un finanšu sektora šūpošana? Cilvēks pārpublicējis dzirdēto un redzētu cibā. Manuprāt, tas nav noziegums - stulbums, varbūt, bet noziegums nē. Tad jau tikpat labi varētu sodīt visus, kas gāza apkārt bankomātus, jo viņu konkrētā rīcība (masveida naudas izņemšana) jau ir tas, kas iešūpo to sektoru.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 11:12
(Link)
te jau ir tas stāsts! Kā tavuprāt var nonākt ļaunuma saknē? pa taisno? Tad jānoskaidro, kur un kā viņa dzirdēja šīs ziņas, lai pēc tam tik drošā tonī to pašu apgalvotu tālāk.
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:12. Decembris 2011 - 11:12
(Link)
stlbums viennozīmīgi.
dažreiz arī par stulbumu derētu sodīt.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:19
(Link)
atrodot tuvāko grēkāzi? ://
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:12. Decembris 2011 - 11:20
(Link)
kā pozitīvu piemēru.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:22
(Link)
par to ka cilvēks pakļāvās panikai? ko ta Tu negāji sūdzēt kādu no rindā stāvētājiem? vai kādu tvitterī?
biedronkai metas virsū jo tas ir ērtāk. "kā pozitīvu piemēru" sodīsim ka cilvēks pakļāvās panikai.
zini, pretīgi paliek, zinot ka līdzcilvēki labāk sodīs nevis paskaidros :(
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:12. Decembris 2011 - 11:29
(Link)
aijizbeidz.
neviens nekam virsū nemetas.
visiem ir skaidrs, ka tas bija stulbi. un visiem ir skaidrs, ka neba nu viņa bija Visa Ļaunuma Sakne.
un es nerunāju par konkrētu jūzeri, bet lietas būtību.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:30
(Link)
jā, bet iet uz DP tādēļ un rakstīt iesniegumu tieši par šo cilvēku tomēr ir ok?
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 11:37
(Link)
es par daudziem rakstīju, ne tikai viņu.
tagad ir labāk?
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:40
(Link)
man arī līdz šim nebija slikti, paldies.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 11:42
(Link)
ne jau ka tev slikti, jo mēs abas dzīvojam draudzīgi ;)
bet tagad tā ziņa izskatītos labāk? saprotamāk?
nu, ja pieņem, ka netiek ziņots tikai par tev pazīstamu cilvēku, bet par vairākiem indivīdiem, kuri nepārdomā savus izteikumus?
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:45
(Link)
ehm. es domāju uz to var labi atbildēt mans pēdējais ieraksts, stāsts par vectēvu :>
es šajā zinā tik tiešām esmu starp diviem teicieniem. to, kas ierakstā par vectēvu un to, ko teica kaķis Leopolds multenē. un cenšos kaut kā palikt uzticīga tiem abiem.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 11:51
(Link)
vienvārdsakot nevienam nevajag būt stukačam?
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:56
(Link)
vienvārdsakot viss ar mēru. ja es eju pa ielu un redzu, ka kādu mērķtiecīgi sit, es zvanu mentiem un nedomāju, ka esmu stukačs. bet ja redzu ka sabiedriskajā vienam liek maksāt un otram ne (kontrole) un rakstu uz avīzi par to ak dievs cik negodīgi, tad imho esmu.
tā ir kaut kāda tievā hz kādā krāsā līnija. kas katram, acīmredzot, ir sava.
manējo, man šķiet, šajos komentos varēja diezgan labi sazīmēt :>

bet citādi, es ceru ka mūsu starpā nav nekādu nepareizu jūtu un ka dzīvojam draudzīgi :) un arī, aicinu pārāk neņemt pierē jūzeri deģenerālis. viņš vispār ir jauks (jā jā, kā tad es citādi izteiktos par savu vīru, pusgadu pēc kāzām :D). tikai dažās jomās ļoti idealistisks.
[User Picture]
From:[info]heda
Date:12. Decembris 2011 - 17:37
(Link)
Kāpēc atvainojies par sevi un deģenerāli? Jums taču ir pilnīga taisnība ;)
From:[info]affair
Date:12. Decembris 2011 - 11:17
(Link)
baumošana ir ļoti nosodāma rīcība, par to vajag cilvēku atrast, iepist viņam pa muti un pateikt, ka nākamajā reizē salauzīs kājas, bet sūdzēties drošības policijai par to, ka cilvēks izdarījis kaut ko stulbu? tad jau labāk sūdzēties par idiotiem, kas stāvēja rindās pie bankomātiem. stāvēja un, bļaģ, baumoja.

un nevajag salīdzināt ar citiem noziegumiem. ja kāds pidars būtu kaut ko klaji pretvalstisku ierakstījis, pats skrietu uz DP karogu rokās, bet šeit taču skaidri redzams, ka cilvēkam vienkārši stulbuma lēkmīte uznākusi, tak mazums - pālī vai kā.

bail paliek, iedomājoties, kas notiktu, ja visi ņemtu par pilnu tekstus, kurus cibā esmu rakstījis es. droši vien iesēdinātu līdz mūža galam, lol :)
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 11:20
(Link)
labi pateikts.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:12. Decembris 2011 - 13:24
(Link)
Jā, super, labāk iepist kādam pa muti. It īpaši, ja 100% visa pišana ir tikai vārdos.
[User Picture]
From:[info]kemune
Date:12. Decembris 2011 - 11:25
(Link)
Nu taču beidz, tas sāk izklausīties pēc Pareizas Tantiņas - ir lietas, par ko nedrīkst jokot. Kāds līdzīgi teica par Muhameda karikatūrām.

Labāk stipriniet to sasodīto finanšu sektoru. Tas, ka šajā situācijā nav kredibilitātes nevienai iestādei, un cilvēkus nevar tik viegli nomierināt, par to ir jāmeklē vainīgie. Nevis jādzenā meitenes un puiši cibā. Tāpat kā par lata devalvāciju, cietīs Juris un Jānis tepat no mūsu vidus, nevis kāds tiešām atbildīgais. Tikpat labi varēja nosūdzēt jebkuru stāvētāju rindā - arī viņi kaut ko no kaut kā bija dzirdējuši. Tikpat vērtīgs pienesums policijai.
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:12. Decembris 2011 - 11:28
(Link)
+ + +
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 11:35
(Link)
jā, jā, stāvam malā. GAN JAU VISS PATS NO SEVIS SAKĀRTOSIES.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:12. Decembris 2011 - 13:27
(Link)
Jā, viss parasti sakārtojas no komentāriem un iepišanas pa muti :D
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:12. Decembris 2011 - 11:36
(Link)
labi, tad izklausos pēc Pareizas Tantiņas.
un tās baumas neradās no tā, ka kāds pajokojās.

es vienkārši elīnas nostāju saprotu. vairāk kā tās nelaimīgās-jūreres-kā-viņu-tur-sauca nostāju.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 11:40
(Link)
pie tam te jau ir ta stāsts par to, ka var pateikt - "redz, dzirdēju kaut ku veikalā, ka būšot sūdi, nu, rindā arī tei cilvēki stāvēja" normāli - novērojums! bet pateikt "Swda zviedru mammai problēmas. Bankomātos noteikts limits - Ls 100." Nu tas ir konkrēts apgalvojums! Konkrēts, nepamatots apgalvojums, kurš kaitē LV finanšu sektoram.
Par to arī bija tas mans ieraksts. Par to, ka DOMĀT vajag. un ja nesanāk pašam no sevis domāt, tad vismaz mēģināt MĀCĪTIES, LASĪT.
[User Picture]
From:[info]kemune
Date:12. Decembris 2011 - 12:11
(Link)
Nu ja, tāpat kā orķestra plakāts ar garo "ō" apdraudēja latviešu valodu, un kailais puisēns uz cita plakāta kaitēja sabiedrības veselībai. Tur arī noteikti atradās cilvēki ar milzīgu atbildības sajūtu, kas uzreiz ziņoja.

Tas, ka ar cilvēkiem var runāt, nevis nosūdzēt viņus tiesai, laikam latvietim stingrajam ienāk prātā tikai sirmā vecumā.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 12:13
(Link)
tur tajā konkrētajā diskusijā mēģināja runāt. rezultātā cibiņš izdzēsās. nevēlēšanās klausīties?
[User Picture]
From:[info]kemune
Date:12. Decembris 2011 - 12:16
(Link)
Bailes. Bet tāpēc izmantot situāciju un iedurt nazi mugurā, jo cilvēks vairs nevar/nevēlas argumentēt... oh well. KO tas atrisina, nudien? Pie tam brīdī, kad baumots jau ir vairākas dienas?
From:[info]augsne
Date:12. Decembris 2011 - 13:14
(Link)
Kurš tur mēģināja runāt? Visi pēc kārtas metās novērtēt konkrētā cibiņa prāta spējas, bet konkrētu komentāru par to, kāda ir patiesā situācija, nebija. Ir tikai viens komentārs, kurā parādās kaut kādi paskaidrojumi, un pēc tā nolinčotais cibiņš vairs neapgalvoja to pašu, ko iepriekš.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 13:31
(Link)
tad nav ko muļķības runāt. labāk būtu izdzēsts komentārs, nevis pats cibiņš izdzēsies. man kā cilvēkam, kurš par šo cibiņu nekā līdz šai diskusijai nezināja, tas izskatījās pat ļoti aizdomīgi
[User Picture]
From:[info]kemune
Date:12. Decembris 2011 - 12:13
(Link)
Nu taisnums jau ārprātīgs. Apgalvojums, konkrēts. CIBĀ. Apdraudējums sektoram. 10 miljoni no 1 miljarda likvīdu, ap 1%, kā citur ziņo. Tu to visu tiešām nopietni saki vai tikai troļļo? Gribētos ticēt, ka tas Tev ir tāds dīvains jokošanas veids.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 12:26
(Link)
a ko šis neskaitās kanāls baumām? lai raksta tikai draugiem nevis publiskie lielākajā cibas komūnā.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 10:50
(Link)
varbūt viņa pati jau ir aizrakstījusi un pateikusi?
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 10:52
(Link)
esmu lasījusi, ka ir radīti speciāli feiki profili kas ir veicinājuši baumas. nu un vēl rindas. nu un vēl cilvēku neizpratne, ka daļai no viņiem dienas limits bankomātos var būt 100 ls.
bet panika IR lipīga.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 10:55
(Link)
parādi man vienu konkrētu cilvēku, kurš nevarēja izņemt vairāk par 100 ls un kurš pats to pirms tam nebija parakstījis līgumā ar banku par noteikti dienā izņemamo limitu.
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:12. Decembris 2011 - 10:58
(Link)
Es domāju, ka tādi noteikti ir/bija. Un ka tādi limiti ir. Un ka cilvēks, arī ja izlasa garo līguma penteri, to netur galvā. Es arī neatceros visus banku līgumus, ko esmu parakstījusi, pat ne pēdējo. Un neuzskatu, ka tieši šis mani padarītu par stulbu.
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:12. Decembris 2011 - 10:49
(Link)
Bet ja kāds pārpublicē kādas baumas vai kaut ko citu savā cibā, labāk tiešām uzreiz vērsties DP.

Lol, pie tādas pieejas DP jau neko citu nedarītu, kā izmeklētu dažādu cibiņu teikto.

Un es biju dzirdējis, ka Tu esi normāls cilvēks...
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 10:54
(Link)
ņemot vērā šeit esošo kontingentu nekad nevar zināt, vai kāds cibiņš nestrādā kādā citā bankas pr un nemēģina nodarboties ar konkurences cīņām un necīņām.
Es esmu nenormāla jo reaģēju uz policijas lūgumu?
http://www.db.lv/finanses/bankas/policija-aicina-atsaukties-cilvekus-ar-konkretu-informaciju-par-baumotajiem-249404

tas ir tā kā redzu uz ielas cilvēku, kurš baigi līdzīgs ziņās rādītajam izvarotājam, bet tomēr neesmu pārliecināta. labāk, lai staigā tālāk. vai ne?
[User Picture]
From:[info]degeneralis
Date:12. Decembris 2011 - 11:00
(Link)
Mhm, Tev ir ļoti konkrēta informācija par baumotājiem... Varbūt arī izgāji cauri visam tviterim, lai pievienotu vēl dažus cilvēkus iesniegumam? Jūties kā baigā taisnības cīnītāja? Es varētu iedot vēl pāris nikus, kas vakar "baumoja" (jeb stulbi uztraucās par savu naudu), bet labāk paturēšu to visu pie sevis. Tagad vari arī iet uz DP rakstīt iesniegumu par mani, jo apzināti cenšos aizkavēt nozieguma izpēti.
[User Picture]
From:[info]gorgona
Date:12. Decembris 2011 - 10:53
(Link)
nu vot, un tagad tevi dzīvu apēdīs. bez sāls.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 10:54
(Link)
lai ēd ar sāli, būs garšīgāk. :)
[User Picture]
From:[info]gorgona
Date:12. Decembris 2011 - 10:55
(Link)
nu, ja kāds gabaliņš paliek pāri, es piesakos. es cilvēka gaļu vienmēr esmu gribējusi pagaršot :D
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 12:58
(Link)
mhm, austiņu
vai šņukuru galu galā :D
From:[info]nulle
Date:12. Decembris 2011 - 10:55
(Link)
nauda nestrādā.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:12. Decembris 2011 - 11:37

Komentāri pārāk gari

(Link)
Par ko cepiens? Tu par kādu ziņoji vai besies, ka par kādu ziņoja?
Es nekā nesaprotu.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 11:41

Re: Komentāri pārāk gari

(Link)
ka man uzbrūk par to, ka ziņoju :)

[User Picture]
From:[info]up
Date:12. Decembris 2011 - 11:40

FYI

(Link)
I'm with you on this one!
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Decembris 2011 - 12:22
(Link)
tas viss ir loti, loti beediigi.
un es nezinu, kaa lai tagad taa preciizaak noformulee savu viedokli, lai nesanaak neslavas un negoda celsana, bet tikai viedoklis - kad sabruka kraajbanka, nebiju latvijaa, tikai vakar noskatiijos, kaa lembergs izsaka savu viedokli http://www.youtube.com/watch?v=oHniuKAjtnc. come on. tur loti ruupiigi tiek doti diezgan skaidri maajieni. ja muuziigi smaidosais, lepnais, drosmiigais, neuzvaramais, varenais lembergs publiski pazinjo, ka neuzticas bankaam un glabaas PASVALDIIBAS naudinju zekjee, nu, tad...

taa informacija, ko es dzirdeeju par baumaam, diezgan tendenciozi atsaucaas uz miitiskiem pirmavotiem ventspilis domee. tiesi taapec vakar skatiijos to sizetu.

jaa, varbuut es to taa redzu tikai taapeec, ka nekad arii ieprieks neesmu vinam uzticeejusies, bet nu.

ja es buutu kaut mazliet juridiski izgliitota, drosi vien luugtu izveerteet, cik tiesiigs ir pasvaldiibas vadiitaajs kaa amatpersona oficiaalajaa preses konferencee runaat tiesi kaa nobijusies tantinja.

bet par cilveekiem, kas nepretendee uz jebkaadu autoritaati savos izteikumos un kuri runaa, jo ir loti, loti nobijusies, gribas lakataa ietiit. jo es labi zinu, kaa asinis sastingst, kad ir reaalas, reaalas bailes. un bailes ir taada briesmiiga lieta. jo seviski, ja neviens tev neatgaadina, ka mees visi reiz piedzimaam, mees visi nomirsim, mums nav, ko daliit.
es juutos vainiiga. jo man arii bija bail. un es nedariiju neko, lai sevi nomierinaatu, es nedariiju neko, kas tajaa briidii radiitu mieru manaa zemee. es varbuut neceelu paniku veikalaa, bet taa, nee. es nepaceelu galvu uz debesiim un nepaliku pavisam mieriiga.

taa ka es arii juutos apzinaati kaiteejusi.

es saprotu, ka tu driiksti dusmoties, jo taa ir, kad ir tik daudz bailju, jo lai ar vinjaam dara, ir jaasaak kauties pretii, lai netiek arii tevii ieksaa.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 12:55
(Link)
:)
bet par amatpersonu kaitējumu - http://www.apollo.lv/portal/news/articles/258541

vienvārdsakot, mums ir daudzi gudrinieki.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Decembris 2011 - 12:59
(Link)
tiesi taa. un tiesi no jelgavas sveetdienas riitaa agri saneemu pirmo zinu.
tiesi par caunes riikojumu. bet es nevaru vainot to cilveeku, ja vinam pasaka sefs, vins tic. un meegina glaabt gimeni.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Decembris 2011 - 13:11
(Link)
nu, labi, man nav jaabaidaas par sevi, bet, kad man to pateica, bija loti smaga sajuuta. un draugs, kuram ir swed lieli uzkraajumi, protams, saglabaaja sapraatu un nekrita panikaa, bet vins arii bija loti nobijies, zvaniija draugiem uz zviedriju un luudza, lai vini aiziet uz bankomaatu tur.. taa ka tas ir briesmiigi. uztaisiit sestdidenas naktii oficiaalu sapulci un..
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 13:14
(Link)
draugam bija vairāk kā 70 000 ls?
labi draugi, es arī vairāk tādus gribu :))
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Decembris 2011 - 13:22
(Link)
;]]]]]]]]]]]]]]]]
bet zini, par to kompenseejamo summu, tas bija arii loti.. peeksni kaads kompaanijaa ieteicaas, ka ok, valts kompensee to garanteeto minimumu, bet... cik tur paliks peec tam, kad kompensees kraajbanku??? kaads izn? nee? aaa.. nu, ja tur nekaa nebuus, no kurienes valsts nems, ko kompenseet? pietika ar so vienu teikumu. tu jau protams tam NETICI, bet. mmm, saubas. sweet. veel drusku pajokosimies par to. un beigaas jaazvana uz zviedriju.

es nezinu, piemeeram, ja vinam nebuutu, kam zvaniit, vins varbuut kristu panikaa un parskaitiitu visu uz kaadu citu banku. tiesaam. es nezinu, kaa buutu. un vins ir gudrs, sapraatiigs, izgliitots. bet.
[User Picture]
From:[info]az
Date:12. Decembris 2011 - 13:25
(Link)
kad skataas, kaa evolucioneejusas smadzenes, bailes atrodas tajaa dalaa, kas ir pati vecaakaa. logiskajai domaasanai nemaz neklaajas viegli saadaa dialogaa. ehh.
From:[info]redrum
Date:12. Decembris 2011 - 12:53
(Link)
vot tagad idiotu twiteris te notiek :D
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 12:56
(Link)
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:12. Decembris 2011 - 13:36
(Link)
Es atbalstu tavu rīcību. Daudz vairāk nekā tukšu diršanu, ka šādos gadījumos, redz, vajag iepist pa muti.
From:[info]spuldziite
Date:12. Decembris 2011 - 18:29
(Link)
baumotāji jāsit, kamēr vēl mazi!
[User Picture]
From:[info]alcoholic
Date:12. Decembris 2011 - 23:03
(Link)
iespējams, ka kļūdos, bet šis ieraksts un tā izraisītā saruna neizceļas ar vērāņemamu gudrību, manuprāt.
[User Picture]
From:[info]elina
Date:12. Decembris 2011 - 23:51
(Link)
tas bija vairāk kā ieteikums. domāt.
Powered by Sviesta Ciba