ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2022-12-15 17:52:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Hm...
Mums te cilvēkiem (Zazim, Gedymin, ingmāram) atkal Masks nepatīk

es tā aizdomājos.

Mums ir 2 bagāti populāri uzņēmēji, par kuriem bieži raksta

- Masks
- Soross

Masks nodarbojas ar industriju un samērā veiksmīgi
Soross ir, cik palasīju, baņķieris un finansists.

Tātad Soross ir tuvāks ``tīrā`` kapitālisma tēlam.

Bet nepatīk Masks.

Jocīgi.

P.S. Nu ir vēl virkne citu uzņēmēju par kuriem arī raksta, bet joprojām - nepatīk tieši Masks.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]gnidrologs
2022-12-15 18:20 (saite)
Jo viņi ir Sorosa & Co parazītisko ideoloģiju vergi/narkomāni/fanātiķi. Soross ir burtiski fanātiska kulta guru, kurš tajā ieguldījis triljoniem naudas, ko savā laikā sazagās, sabotējot vairāku valstu finanšu sistēmas ar savām afērām. Masks ir (ārēji) viņa opozīcija. Līdz ar to attieksme loģiska. Sektanti šņāc uz kafiriem/gojiem.

Es personīgi uzskatu, ka Masks nav nemaz tik atšķirīgs. Hāplis, kas grasās pārveidot pasauli un berzējas WEF aprindās. Tas viņa neiralinks ir burtiski tas, ko pareģoja Jāņa Atklāsmes Grāmata. Perfektas vergu distopijas kontroles tehnoloģija. Nebrīnītos, ja viņš kalpo kā kārtējā kontrolētā opozīcija, jp WEFieši sapratuši, ka mazliet par ātru uzgriezuši temperatūru katlam ar vardi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-15 18:27 (saite)
Hehe, ja tev būtu tetraparēze vai aklums vai kaut vai mugurkaula trauma/ kādas rokas trūkums tu droši vien mazāk domātu par visādu apnarkotu jāņu atklāsmes grāmatām šajā sakarā :)

/In April 2017, Neuralink announced that it was aiming to make devices to treat serious brain diseases in the short-term, with the eventual goal of human enhancement, sometimes called transhumanism.//

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-12-15 18:48 (saite)
Es redzēju fragmentus no attiecīgā projekta prezentācijas. Šis čips smadzenēs (hurr durr konspirācijteorija) var burtiski kalpot kā kontroles mehānisms priekš trešajām personām. Pat tik tālu, ka kontrolēt to, ko cilvēks redz vai neredz un organisma/ekstremitāšu procesus. Zinot cik amorāli ir mūsu pašreizējie valdnieki un sabiedrība kopumā, nav šaubu, ka ja šāda iespēja pastāv, tad tā tiks izmantota un čipi pakāpeniski tiks piedāvāti kā teju neizbēgama dzīves sastāvdaļa līdzīgi kā notika ar smārtfouniem. Tad atliek tikai uzhakot vajadzīgo cilvēku un tas burtiski ir lelle/minjons. Protams, kārtējā KT tāpat kā obligāta indes šļirce.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-15 18:54 (saite)
Nu labi tas ir vecais stāsts par nazi ar ko var griezt maizi un vecmāmiņas. Protams ka no visa var iztaisīt ieročus un paverdzināšanass līdzekļus.

/ čipi pakāpeniski tiks piedāvāti kā teju neizbēgama dzīves sastāvdaļa līdzīgi kā notika ar smārtfouniem./

Kāda neizbēgama? Es piemēram neesmu šo ierīci iegādājies un nejūtu sevišķu diskomfortu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-12-15 18:29 (saite)
Also nostādne ka visi kas oponē kaut kādam X patiesībā ir kontrolēti opozicionāri ir drusku neauglīga, jo nu piemēram kā lai es zinu vai tu neesi WEF apmaksāta kontrolēta opozīcija?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-12-15 18:50 (saite)
Kopumā piekrītu. Vajag priecāties, ka vispār kāda opozīcija ir un izmantot to savā labā. Taču paļauties uz supermeniem un deus ex machina, kas mūs izglābs no tirānijas, ir tik pat neproduktīvi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-15 18:55 (saite)
/Taču paļauties uz supermeniem un deus ex machina, kas mūs izglābs no tirānijas, ir tik pat neproduktīvi. /

Nu tas ir saprātīgi, paļauties nevajag. Akli ticēt nevienam arī nevajag.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-12-15 18:52 (saite)
> Tas viņa neiralinks ir burtiski tas, ko pareģoja Jāņa Atklāsmes Grāmata.

Es klusībā ceru, ka tas ir humors, bet laikam jau veltīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-12-15 20:21 (saite)
Kāpēc tev tas liekas smieklīgi. Tu paļaujies uz varturu morāli lol? Smārtfouni tiek izmantoti datu kolekcionēšanai un izspiegošanai. 3 burtu aģentūrām, kuras strādā tām vai citām interešu grupām ir pilnīgi brīvas rokas šajā sakrā. Šī tehnoloģijas jau ir augstāks līmenis. Muh vision is augmented level.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-12-15 21:02 (saite)
Nē, man liekas smieklīga doma, ka Patmas Jāņa halucinācijām ir jebkāds sakars ar XXI gs. neirotehniku. Par datu un medicīniskās drošības jautājumu relevanci un nopietnību es pilnīgi piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-12-15 21:25 (saite)
Nu ja kādreiz šī lieta kļūtu par de facto obligātu standarta rīku, bez kura nevar pelnīt naudu un paēst (kā vienu brīdi tas bija ar veselībai bīstamo čūsku eļļu), tad šīs halucinācijas būtu spot on. Protams, tā jau ir tikai kārtējā konspirācijteorija.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-12-15 21:26 (saite)
#herewegoagain

Atklanos, neesmu gatavs vēl vienam raundam par "veselībai bīstamo čūsku eļļu".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-12-16 07:36 (saite)
Svaigāko būsterīti iešpricēji?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-12-16 08:50 (saite)
Protams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zivs
2022-12-15 19:56 (saite)
pag, sanāk, ka (((viņi))) savā, plebiem paredzētajā uzvedības kodeksa Grāmatā izpļāpājās par saviem plāniem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antiprojekcija
2022-12-15 18:52 (saite)
Da neviens no viņiem nepatīk. Vienkārši Masks šobrīd aktuāli ir atkailinājis savu "seju".

Ja drīkstu izteikties pa Gnidrologa modei - Sorosi, Geitsi, Maski un Kohi visi sūkā paši savam ego, ietērpjot to tādas vai citādas ideoloģijas drēbītēs.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-15 18:57 (saite)
Vai arī antiprojekcijam vienkārši nav tik daudz naudas un tālab drusku skauž? Nu sorry pret to palīdz tikai mēģināšana noorganizēt sev arī daudz naudas un tad darīt ar to ko vēlies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-12-15 19:01 (saite)
Un jautājums pēc būtības - labi šitie nepatīk. OK, kas antiprojekcijam patiktu? Milzīgs bars vienādi ne pārāk bagātu cilvēku?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2022-12-15 20:48 (saite)
Ne jau bagātībā ir problēma, bet varā. Tāpat kā tikām vaļā no karaļiem, jātiek vaļā arī no šiem. Obviously, formulas kā to izdarīt man nav - citādi droši vien būtu labāk zināms. ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-12-15 21:07 (saite)
Es teiktu, ka tikšana vaļā no karaļiem (cik un kur nu tāda ir notikusi) nav rezultējusies nekādā demonstrējami ar to saistītā labumā, atskaitot varbūt pa kādam retam orgasmam pūļa varas un/vai giljotīnu teorijas un prakses fanu aprindās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2022-12-15 22:43 (saite)
Nu nu... Man liekas, ka Tu caur kaut kādām rozā brillēm tagad uz to skaties. Jā, vēl kādu pusotru gadsimtu atpakaļ šiem tīri tehnisku ierobežojumu dēļ nebija iespēja sastrādāt globālu postažu. Taču neaizmirsīsim, ka pēdējie vēl paspēja sarīkot pirmo pasaules karu. Ja paskaties uz mūsdienu absolūtismu (tuvākais, kas mums ir karaļiem) - atradīsi vienas šausmas, no Staļina līdz Kim Jong Unam.

Elementārs fakts ir, ka absolūta vara viena cilvēka rokās ir eksplozīva lieta. Jā, būs daudzi līdzsvaroti indivīdi, kas paļausies uz padomdevējiem, utt. Bet būs arī ļoti daudz muļķu un psihopātu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-15 23:39 (saite)
Tāpēc ir labi ja vara ir nelielām speciālistu - ekspertu padomēm, jā viena persona var kļūdīties, var būt nelīdzsvarota utt, bet kādi ~30 izdebatēs sakarīgus lēmumus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2022-12-15 21:12 (saite)
Es teiktu, ka iesākumam nebūtu slikti pamēģināt padzīvot pasaulē, kur ultra-bagātie un mega-korporācijas pakļaujas tiem pašiem likumiem kā mēs parastie mirstīgie. Tas nozīmētu vairs nekādas nodokļu apiešanas, ofšorus, trešo valstu vergu darbaspēku un visu pārējo negodīgās konkurences globālo sistēmu. Pēc tam jau varētu skatīties - varbūt nemaz nav jātiek vaļā no šiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-15 21:40 (saite)
Kā tur bija teiksim ar Lehmann brothers baņķieriem? Pēkšņi izrādījās ka likums attiecas gan uz visiem.

Bet nu jā kamēr mums ir dažādas valstis ar dažādiem likumiem - cilvēki centīsies to izmantot. Nu tas ir apmēram kāpēc tādām valstīm kā Panama un Libērija pēkšņi ir vislielākās tirdzniecības flotes [ jo tur pierakstīt kuģi ir daudz lētāk].

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antiprojekcija
2022-12-15 22:38 (saite)
Kā lai līdz tai pasaulei aizlec? Man liekas, ka tas negodīgums jau tik dziļi iesakņojies, ka liela daļa to jau uztver par pašsaprotamu un taisnīgu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-12-16 07:44 (saite)
Globālisma režīmā nekāds godīgums nav iespējams, jo neviens ne par ko nav atbildīgs. Godīgumu var puslīdz izstrādāt tikai relatīvi nelielā, homogēnā high trust sabiedrībā, kur līderi nāk no pašu vidus un tauta ir gatava ņemt rokā dakšas un lāpas, ja kāds kaut ko ne tā. Kā tu vari pieprasīt godīgumu no internacionālajiem miljardieriem un afēristiem, kas šobrīd valda pār pasauli? Caur kādiem kanāliem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-12-15 21:42 (saite)
Nu piemēram vienā valstī tikām vaļā no cara un tā galma - dabūjām politbiroju. Kur atšķirība? Nu tajā ka politbiroja slepenie dienesti bija lielāki un efektīvāki un labāk izķēra neapmierinātos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-12-15 21:49 (saite)
Problēma ir tajā ka resursu un attiecīgi varas koncentrācija ir nepieciešama. Ja tās nebūs tad būs ļoti liels bars mazu hipijveidīgi cilvēciņu kas dara mazas lietiņas, nu tur danco, bučojas, zāli pīpē. Un viss, kosmosā neviens nelidos. Pie lielām fundamentālām zināšanām citās jomās arī netiks.

Par to pašu kosmosā lidošanu. Kur ir panākumi? Tur kur tiek koncentrēti resursi un vara. Lielās valstīs, lielās korporācijās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2022-12-15 22:49 (saite)
Resursu un varas koncentrācija ir dažādas lietas. Kāpēc resursus nepārvaldīt demokrātiski?

Mēs jau iepriekš diskutējām par lielākajiem pēdējā gadsimta cilvēces sasniegumiem (no medicīnas līdz transporta infrastruktūrai līdz internetam), un kā tie visi vairāk vai mazāk tieši ir radušies pateicoties valsts (tādad kolektīva) līmeņa politikai. Parādi man, ko tad tādu vērtīgu (neskaitot personīgās mantas čupu) tie mazie ķeizariņi būtu sastrādājuši?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-15 23:36 (saite)
/ Kāpēc resursus nepārvaldīt demokrātiski?/

Demokrātiski ir balsojot. Katram pa viena balsij, vienalga vai tu kko sajēdz tur vai nē. Rezultāts - augstākminētais. Tas neder.

Un arī komunistiskajās valstīs lielas lietas nenotika demokrātiski balsojot, Koroļovam, Jangelim, Kurčatovam bija ļoti maz ierobežotas pilnvaras.


/ Parādi man, ko tad tādu vērtīgu (neskaitot personīgās mantas čupu) tie mazie ķeizariņi būtu sastrādājuši?/

SpaceX, Falcon heavy, Starship, Starlink pavadoņi utt. Nu un visu ko radījušas tādas kompānijas kā Boeing, Northrop-Grumman, General Dynamics, IBM, Raytheon utt. Tur ir daudz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2022-12-16 10:54 (saite)
Nu pieņemot, ka mēs neesam dunduki (kaut kā pēdējā laikā ļoti par to jāsāk šaubīties), droši vien balsosim par kaut kādu ekspertu padomi, vai ne? Vienkārši jābūt mehānismam ar kura palīdzību elites var rotēt, lai izvairītos no ekstrēmi negatīvām sekām.

Par tām kompānijām - Tavi piemēri ir marketizācija (nav mazsvarīgi, protams) nevis kādas lielas inovācijas. Nestrīdēšos, ka šajā lauciņā kapitālisms ir ļoti efektīvs.

Reālāks piemērs varētu būt AI un pašbraucošās mašīnas, bet nu tur pagaidām rezultāti samērā pieticīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-16 11:39 (saite)
Bet tāda elite kura būs spiesta rotēt būs mazāk ieinteresēta konstruktīvos ilgtermiņa plānos, tā ir šīs demokrātiskās sistēmas vaina kur visi domā tikai līdz nākošajām vēlēšanām un tikai sava pilnvaru termiņa robežās.

/Tavi piemēri ir marketizācija (nav mazsvarīgi, protams) nevis kādas lielas inovācijas./

Ne tikai, tur ir pilns ar jaunām konstrukcijām. OK, tas kas ir jādara valstu līmenī ( atkal - koncentrējot resursus un varu) ir projekti kas nedod peļņu tūlīt - fundamentālie pētījumi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snauts
2022-12-15 22:20 (saite)
Man šķiet, ka pret Maska uzņēmējdarbību iebildumi nevienam īpaši nav, cilvēkiem nepatīk viņa personība. Kā tev piemēram viņa pēdējā laika izteikumi Krievijas-Ukrainas un Ķīnas-Taivānas sakarā?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-15 22:22 (saite)
Izteikumi kā izteikumi, cilvēks baidās ko kara eskalācijas kas var novest pie sliktām sekām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 07:43 (saite)
Paga, vai tik tu nebiji tas, kam bija tā nosodošā attieksme pret narkomāniem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-16 11:41 (saite)
Man nav nekādu datu ka Masks būtu narkomāns, visticamāk ka Masks nav narkomāns jo tad viņš nevarētu normāli funkcionēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 11:52 (saite)
Tev nav datu, bet kā tad šī bildīte, kur viņš intervijas laikā publiski smēķē marihuānu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-16 11:54 (saite)
Kā tu pēc bildītes vari pateikt ko tieši šams pīpē? + un kas ir bildīte, tu tak labi zini ka šodien uztaisīt jebkuru bildīti ir kā 2 pirxtus pret asfaltu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-12-16 12:08 (saite)
Bilde ir īsta un lielā daļā ASV štatu pašreizējā attieksme pret marihuānu ir diezgan relaksēta, bet acīmredzot nokūpinājis savas smadzenes Masks nav, kas tad arī ir no svara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 12:19 (saite)
Brīžiem viņa izteikumi publiskajā telpā ir tādi, ka šķiet, ka viņš būtu apsities.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-12-16 12:22 (saite)
Ja paskatās tepat uz "leitestiem", tad nereti šķiet, ka kādi 75% vietējo te ir apsitušies un ar kaut ko nelāgāku par zāli. That being said, kāda starpība — no svara ir getting shit done daļa.

Also, atskaitot to nelaimīgo incidentu ar glābēja nolamāšanu, vismaz man šobrīd nenāk prātā nekādi spilgti piemēri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-16 12:23 (saite)
kas par glābēja nolamāšanu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2022-12-16 12:29 (saite)
Glābšanas operācija iebrukušā alā Taizemē, Masks un viena no viņa inženieru komandām piedāvāja plānu glābšanai izmantot minizemūdeni, viens no glābējiem ieteica Maskam "iebāzt savu zemūdeni tur, kur sāpīgi", Masks kā atbildi nolamāja glābēju par pedofīlu, kas lien pie zēniem alā.

FWIW, tur es viennozīmīgi esmu par to, ka tā nav adekvāta reakcija, pat uz izlēkāšanos par zemūdeņu bāšanu vietās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-12-16 11:58 (saite)
+ man ir pilnīgi pie dyrsas ko cilvēks dzer, pīpē, šņauc, dur ja viņš būvē raķetes. Cita lieta ka diezvai viņš spētu būvēt raķetes ja būtu narkomāns.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 12:11 (saite)
Tev droši vien arī būtu pie dirsas, ka sit sievu un bērnus, ja vien būvē raķetes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-16 12:14 (saite)
Nē jo no tā cieš sieva un bērni, t.i. citi cilvēki, bet ko viņš ar sevi dara man kā jau teicu ir pie dyrsas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 12:16 (saite)
Bet, kad mēs spriedām par legalizāciju, tad tev gan nebija pie dirsas, jo tu teici, ka cilvēki, kas lieto narkotikas ir agresīvi, tāpēc tām jābūt nelegālām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-16 12:17 (saite)
Statistiski tā tas ir un vispārējai publikai labāk tās ierobežot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2022-12-16 12:16 (saite)
P.S. Par Zelenski arī ir baumas ka viņš esot narkomāns => Snautam nepatīk arī Zelenskis?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 12:16 (saite)
Man patīk narkotikas, es to izmantoju kā argumentu, jo tev nepatīk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-16 12:18 (saite)
Pat ja masks pīpētu zāli tas būtu sīkums salīdzinot ar viņa ieguldījumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 12:27 (saite)
Vai ne! Mums patīk cilvēki ar pienesumu, un cilvēkiem kuri mums patīk, tiem drīkst, bet pārējiem gan ne.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2022-12-16 12:29 (saite)
Loģiski. Gudrākiem cilvēkiem drīkst vairāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-12-16 12:31 (saite)
Patika šeit arī ir kind of sekundāra, bet citādi piekrītu, merit-based privileges kā ideja ir katrā ziņā vismaz apspriešanas vērta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2022-12-16 12:18 (saite)
Man arī nepatīk narkotikas, bet savu nepatiku es nestādu augstāk par citu nodemonstrētajiem rezultātiem. Uz ļoti daudz ko var skatīties caur pirkstiem, ja ir atbilstošs pienesums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2022-12-15 23:08 (saite)
Man šķiet, ka šajos gadījumos Masks parāda, ka viņš nezina visus lietas apstākļus, bet ir gatavs izteikt minējumus. Tas nav iemesls, lai cilvēks nepatiktu, jo cilvēks var progresēt, kad nebaidās kļūdīties.

Nezinu, kāpēc daudziem nepatīk šādi cilvēki. Tie nav labi cilvēki, kas tā nosoda citus par viņu kļūdām.

Par Masku varētu būt iebildumi, kad viņš nepamatoti apsaukāja vienu cilvēki par pedo. Skaidrs, ka tā darīt nav labi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 07:46 (saite)
Nu patīk/nepatīk taču ir subjektīvas kategorijas, un tas ir tāpat kā strīdēties par gaumi. Ja Maska bijusī sieva teiktu, ka viņai Masks nepatīk, tu viņai arī kluptu virsū ar saviem argumentiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-12-16 10:11 (saite)
Protams, bet šoreiz nepatika ir balstīta cilvēku neziņā. Tad jau arī Putins var patikt, ja tu domā, ka viņš Ukrainā cīnās ar reāliem nacistiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 11:19 (saite)
Kādā ziņā? Man piemēram Masks nepatīk, tāpēc ka es uzskatu, ka viņš ir augstprātīgs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-12-16 11:21 (saite)
Es nerunāju par tevi personīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 11:32 (saite)
Tanī pat laikā man nav problēmu pieņemt, ka ir cilvēki, kam viņš varētu arī patikt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2022-12-16 11:41 (saite)
Es vairāk par to, ka Tramps piemēram nav rasists, lai gan citādi varētu būt ļoti nepatīkams cilvēks. Problēma rodas, kad cilvēki savu nepatiku sāk izvērst plašāk un nepamatoti apvainot cilvēku visos pasaules grēkos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2022-12-16 07:50 (saite)
Kā tev piemēram viņa pēdējā laika izteikumi Krievijas-Ukrainas un Ķīnas-Taivānas sakarā?

Kāpēc lai viņu pistu kaut kāda Ukraina? Droši vien iespējamais WW3 daudzus uztrauc vairāk, nekā kaut kādu netīru slāvu razborkas vai Vašingtonas ģeopolitiskās intereses. Ķem boļe, ka tu sagaidi, ka miljardieris uzvedīsies tāpat kā ierindas plebs, kurš paskatās new@11 un tad siekalu tecinot atkārtos current_thing.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2022-12-16 11:14 (saite)
Un tieši tāpēc, ka nepiš, viņš man arī nepatīk, tieši tāpat kā tu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2022-12-16 18:55 (saite)
Man savukārt tas izskatās pēc žetona viņam par labu. Ieskaitot tavu nepatiku.
Cilvēks, kas nebļauj vienā barā vienu to pašu visos pilnīgi vienādajos medijos dzirdēto pilnīgi vienādo mantru, vienmēr ir pārāks par tiem, kas bļauj. Cita lieta, ka es, protams, viņam nepiekrītu Ukrainas miera noteikumu sakarā. Viņš noteikti neko nezina par šī reģiona vēsturi un krieviem, tāpēc arī tā saka. Man, kā latvietim, dabiski ir bias šajā sakarā. Tajā pašā laikā nedrīkst būt naivam un mālēt no Putina un Krievijas tādu pašu 'ancient evil' monstru kā tas tika izdarīts ar Hitleru un Vāciju. Šajā spēlē Ukraina ir tikai upuris, teritorija, kurā notiek globālistu specoperācija, bet ukraiņi vienkārši cenšas izdzīvot. Pamiers, dabiski, ir labāks par kara turpināšanos, nemaz nerunājot par eskalāciju, kas nozīmē kirdiku visai Eiropai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gedymin
2022-12-16 10:26 (saite)
Man patīk Masks! Tu neesi sapratis manu ierakstu.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?