ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2021-07-18 23:59:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Gnidromapata slapjie sapņi, īsa izlase:
Gnidrs: //Ja nopietni, tad tādiem kā tu vajadzētu veikt ekzorcisma seansu. Tev, Gedymin, varbūt Hederai un Honeybee. Jūs esat pakļauti ļaunai indoktrinācijai, par kuru paši neko nesaprotat. //

mapats: //Laba doma. Varētu piestrādāt rituāla. Būs jātaisa vairāki veidi, pa indoktrinācijas veidu grupām.//

mapats: // Pietiktu ar kopējās info plūsmas maiņu, grēku nožēlošanu(kautkādā savādākā veidā) un attīrīšanās rituālu. Smagākajos gadījumos, Bezmenova metode varbūt būs jālieto, es nesteigtos un jāņem vērā, ka indoktrinācija mēdz beigt iedarboties, ja cilvēku no tās atslēdz un tikai 10% ir bezcerīgi. //

Lai viss būtu korekti, piezīmēšu ka es eksorcizējamo sarakstā neesmu iekļauts, acīmredzot es esmu 100% dēmons un nav no kā mani izdzīt :D

Tāāāā un tagad atceramies:

a) raganu medības
b) hunveibinus

Ir līdzīgi?

P.S. Tātad mapats, kurš a)lūr uz mazgadīga izskata personām un izsaka piezīmes, b) sapņo par khm attīrīšanas rituāliem.


(Ierakstīt jaunu komentāru)

Murgi
[info]dombrava
2021-07-19 00:14 (saite)
I'm the only god and only justice.

(Atbildēt uz šo)


[info]mindbound
2021-07-19 08:26 (saite)
Viens otra vērti — pēctečideoloģijas virzītāji un zema IQ pāķi-sūdu spārdītāji ar krustnešu ilūzijām. Ja viņi viens otru apēstu bez atlikuma, iegūtu visi pārējie, vienīgā bēda ir tāda, ka otrajiem nav nekādu izredžu jebkāda veida konfliktā ar pirmajiem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-19 09:09 (saite)
Em... kā lūdzu? Tu mani, Gedymin un Honeybee pieskaiti šiem te "pirmajiem"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-07-19 09:13 (saite)
Tevi un [info]honeybee — nē, biedrs [info]gedymin pēdējā laikā, vismaz pēc maniem novērojumiem, slīd tajā virzienā. Tas gan bija domāts vispārīgāk, abstrahējoties no personālijām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-19 09:15 (saite)
Ļoti dīvaina izvēle tavā pirmajā komentārā - ierakstā citēti fragmenti, kur ļoti konkrētas personālijas tiek piesauktas, bet tu vēlējies pačīkstēt par "kreisajiem" un "abstrahējoties no personālijām". Lūdzu parādi man, kur Gedymin ir jebkad rakstījis ko pielīdzināmu šiem OP citātiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-07-19 09:26 (saite)
Citāti mani personīgi uztrauc samērā maz, mani vairāk interesē motīvi un vispārīgais domāšanas "freimvorks". Viena no abām apskatītajām pusēm pavisam noteikti ir rupjāka, brutālāka un nāk klajā ar odiozākiem citātiem, bet maiga un high-status entropija un anti-civilizācija joprojām ir tas pats.

Antikapitālisms, "ēdiet bagātos", "pret lielāko daļu augstāk minētā man nav iebildumu", "tacit support" marodierismam un vandālismam, varētu jau turpināt, bet man īsti nav iekāriena ēst nost viņu vai kādu citu, es vislabprātāk redzētu visu nolādēto kultūrkaru izbeidzamies kaut kādā neitrālā trešajā veidā, lai cik tas nebūtu mazvarbūtīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-07-19 09:28 (saite)
Bet jā, piekrītu, ienācu pačīkstēt, that's really it.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2021-07-19 09:33 (saite)
Par domāšanas freimvorku - skat. zemāk manu komentāru par dehumanizāciju.

Par kultūrkaru - man vispār dziļi derdzas, ka esmu nokļuvusi kaut kādā "pusē". Neesmu nekad sevi kaut kādām pusēm pieskaitījusi, vienkārši mēdzu publiski dalīties ar saviem viedokļiem un diskutēt ar citiem cilvēkiem. Un te pēkšņi man jau eksorcismu sataisījušies darīt.

"Citāti mani personīgi uztrauc samērā maz, .."

Em, nu , jo tu tur personīgi neesi piesaukts. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-07-19 09:37 (saite)
Mani šādi citāti samērā maz uztrauc arī tad, kad tajos esmu piesaukts, neba nu to autori ir spējīgi man jebko nodarīt. :D

Bet jā, tā tiešām ir dehumanizācija, no doubt about it.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-07-19 18:43 (saite)
"Neesmu nekad sevi kaut kādām pusēm pieskaitījusi"

Bet atkārto visus populāros woke/sjw štampus katru reizi, kad aiziet saruna par kādu no šo kultistu pet pwwvies. "Es esmu totāli neatkarīgs domātājas, bet sagadījies tā, ka piekrītu visām Partijas vadlīnijām".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-19 18:52 (saite)
Un tu papagaiļo un copy&paste visu ASV far-right huiņu. Ja jau man par kaut ko draud eksorcizms un manu uzskatu "izsišana" no manis, tad ko mums ar tevi vajadzētu darīt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-19 19:14 (saite)
Ja neoboļševiku ideoloģijas sūtīšana nahuj = far-right huiņa, tad var tikai secināt, ka far-right huiņa = labi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-19 19:21 (saite)
Būtiskākā atšķirība starp mums abiem: tu regulāri fantazē par vardarbību pret saviem politiskajiem oponentiem, pret žurnālistiem, pret veselām cilvēku grupām, un vēl tu vēlies, lai ikviens sabiedrības loceklis pakļaujas taviem šaurajiem morāles rāmjiem. Es par vardarbību pret citiem nefantazēju, un es nevēlos regulēt citu cilvēku privātās dzīves. Es šeit neesmu tas agresors, ja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-19 19:56 (saite)
Priekš manis nozīmīgāk ir kādu ideoloģiju tu atbalsti, nevis cik saldi tu proti ar savu indīgo mēlīti lavierēt.
Tava Rubika līmeņa demagoģija un mēģinājumi man piedēvēt reālus draudus cilvēkiem (meli) ir izmisīga projekcija, lai novērstu uzmanību no radikālisma pašas dārziņā. Vienīgie reālie draudi mūsdienās nāk no cilvēkiem, kuru radikālos uzskatus tu atklāti vai 'tacitly' atbalsti. Takšo beidz ar savu geslaitingu. Nevienu, izņemot kulta biedrus, nepiemuļķosi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-19 20:55 (saite)
Tak pilna ciba ar taviem vardarbīgajiem komentāriem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-19 21:02 (saite)
Un tavu demagoģiju/meliem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 22:09 (saite)
Hm, es atceros vardarbīgos komentārus, tur bija par ingmāra bērniem laikam un tml, nav tā ka man simpatizētu ingmārs, bet nu sapņot par vardarbību pret viņu un jo vairāk ģimenes locekļiem nebija okej, bet nu labi projehaļi, tagad mani interesē piesaukie hederas mali. Kas kur tika samelots?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-19 22:29 (saite)
Par to, ka es kādam esmu draudējis. Mūžīgi piesauktais ingmāriņš, piemēram. Es viņam un viņa ģimenei novēlēju saņemt tās sekas, ko izraisa viņa atbalstītā velkamisma politika. teh muh draudi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 22:34 (saite)
Nu tas būtu tipa ja es klaji publiski izteiktu vēlēšanos lai konkrētais antivakcīnists nosprāgst no covida piemēram.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-20 08:31 (saite)
To jau arī daudzi saka lol.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2021-07-19 23:18 (saite)
"Par to, ka es kādam esmu draudējis."

Un kur es būtu tā rakstījusi? Neesmu es tā rakstījusi, es rakstīju šito: "tu regulāri fantazē par vardarbību pret saviem politiskajiem oponentiem, pret žurnālistiem, pret veselām cilvēku grupām, un vēl tu vēlies, lai ikviens sabiedrības loceklis pakļaujas taviem šaurajiem morāles rāmjiem." Tieši tā tas arī ir, nekas nav samelots.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-20 08:38 (saite)
Mazliet pamainījusi dziesmiņu, tātad. Mani politiskie oponenti advancētākajās valstīs jau sen šo vardarbību ieviesuši, kamēr es tikai fantazēju, tas gan.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-20 09:35 (saite)
Nevis es esmu pamainījusi dziesmiņu, bet tu gan jau kārtējo reizi mani jauc ar citiem cibiņiem un piedēvē man lietas, ko es neesmu teikusi.

Ā, un vispār - atpisies, nelaime. Tava slimīgā fiksācija uz mani ir derdzīga. Piemēram, es te cibā jau pāris mēnešus vispār turos pa gabalu no jūsu kultūrkariem, bet redz - tik vai tā vajag kaut kādā bezsakarā mani pieminēt, apdirst un ievilkt šitajā nejēdzīgajā sračā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2021-07-19 11:11 (saite)
Viens veids, kā izbeigt "kultūrkaru", būtu beigt par viņu fantazēt? Ibo es visus pāris gadus, ko Tu par to runā, neesmu redzējusi nevienu pierādījumu, kas ļautu to saukt par karu, nevis "mani sāpina, ka ir cilvēki, kas iztaujā lietas, kuras es gribētu redzēt kā nesatricināmi un pašsaprotami pareizas"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 11:59 (saite)
Tikai tad ir jābūt tiešām jautājumiem + atbilžu analīzei, nu piemēram mapats ``iztaujā`` epidemioloģiju un vakcīnu lietošanu bet viņš jau negrib dzirdēt atbildes

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-07-19 12:34 (saite)
Nu klau, "jūtos sāpināts, jo manī neklausās" arī kaut kā nepelna apzīmējumu "karš"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 12:57 (saite)
Kurš bija tas tips, kas sapņoja par karu? Čārlzs Mensons laikam?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-19 13:02 (saite)
Krišjānis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 13:03 (saite)
Aha, šamo biju piemirsis. Tā bija gan.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2021-07-19 12:39 (saite)
Kultūrkarš ir pilnīgi reāls (pat tu bez pamata nosauci Trampu par rasistu), un protams, tas jau nav “karš” vārda tiešajā nozīmē, tāpēc daudzi varbūt to nespēj pamanīt.

Bet daudzi pat nepamana reālas lietas Latvijā, kā to, ka vietām restorānos prasa QR kodus, un hedera to nosauca par nepatiesību, kad es uz to norādīju. Domāju, ka tieši tāpat daudzi neko nepamana, kas notiek globālā mērogā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-19 12:40 (saite)
F

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-07-19 12:45 (saite)
Nu tu jau kā zazis, kurš nāvīgi apvainojās, kad viņam norādīja, ka fruktoze tomēr organismam nav tas pats, kas etilspirts.

Vēl tikai pietrūkst honeybee kārtējā lekcija par to, cik nepieklājīgs es esmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-19 12:46 (saite)
Nu grūti būt tev, nu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-07-19 12:50 (saite)
Kāds šim vispār sakars ar mani?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-19 12:51 (saite)
Jā, es arī to nesaprotu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2021-07-19 12:58 (saite)
Man šķiet, ka atšķirība starp "OMG es nosaucu par rasistu cilvēku, kuram par to būtu absolūti pohuj pat ja viņš šo faktu zinātu" un reālu karu ir pietiekami būtiska, lai šī metafora strādātu nevis kā skaidrojoša (kādām metaforām būtu jābūt), bet kā nesaprašanos veicinoša.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-07-19 13:03 (saite)
BLM izraisītā vardarbība nebija nekāds pohuj ļoti daudziem cilvēkiem.

Tev jau viegli runāt, bet UK, kur melnie mums ir kolēģi, draugi, mīļākie utt., šis kultūrkarš ir reāli ļoti lielu berzi radošs.

Bet šis vispār nav par tevi, bet visu sabiedrību. Nokāp no sava ego zirga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-07-19 14:39 (saite)
Ja ASV būtu izcēlies pilsoņu karš, tad to varētu saukt par karu. Citādi tas (un arī vispārinājums par visu sabiedrību) ir vnk dramatiska retorika, kas mākslīgi rada lielākās plaisas tur, kur tām nav jābūt. Padomā par to, ko tu panāc ar saviem vārdiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-07-19 19:53 (saite)
Šajā gadījumā karš ir sinonīms vārdam konflikts (https://tezaurs.lv/llvv/show.jsp?pid=B3r9Y4N580&cit=full). Lai gan tas nav pats veiksmīgākais termins, tavs dramatisms šeit ir pilnīgi nevietā. Vēl jo vairāk, mēģināt kontrolēt valodu ar gaslighting (nosaucot cita nevēlamos uzskatus par fantāzijām) – tas tikai lej ūdeni uz gnidrologa dzirnavām.

Lai gan reiz tu pat nezināji, ka PoC nav aizvainojošs, tāpēc pieļauju, ka tava izpratne par rasismu un kultūru kariem ir tieši tik primitīva, kādu tu to paud cibā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-19 21:05 (saite)
Viņa ir antropoloģe - pseidozinātne, kas mūsdienās ir 100% tikai par kultūrkariem un kā cilvēkiem smadzenēs implantēt progresīvās idejas. Tur vai nu cilvēks tiešām ir naivs un pakļauts šai iekšējajai akadēmiskajai cenzūrai/propagandai vai rafinēts ideologs, kas nekad neatzīs savu īsto motivāciju. Šajā gadījumā sliecos ticēt pirmajam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2021-07-20 00:19 (saite)
Es nekad nediskriminēšu cilvēku par to, ka studē sociālās zinātnes vai pat tic kādai pseidozinātnei, it īpaši jau tāpēc, ka apzinos savā un arī STEM jomas nespējā izprast cilvēkus. Bet tā nekaunīgā apvainošana jau sāk krist uz nerviem. Es esmu tikai uz nedaudzām dienām Latvijā un tikai vienu reizi kopā ar savu radinieci aizeju uz kādu restorānu (kas patiesībā ir lētā gala ēstuve, bet man patīk, jo tur ir asi veģetāri ēdieni), un pats savām acīm piedzīvoju, kā tiek prasīts QR kods, lai klienti varētu pusdienot iekšā restorānā – bet nē, tā esot nepatiesība! Un vēl apvainojas, kad es sīki izstāstu visas notikušā detaļas. Vispirms uzbrauc, un pēc tam nolamā, cik nepieklājīgs es esmu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-20 08:42 (saite)
Tas jau Hederas kārtējais demagoģijas un manipulācju rosols. Viņa citādāk nekad nav pratusi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dombrava
2021-07-19 12:46 (saite)
Ar loģisko prātu bieži nesaprotu, par ko gnidrologs raksta, tāpēc piedraugoju, jo subjektīvi daudz kas viņa tekstos šķiet izfantazēts (jo īpaši kaut kāds cibiņu iedalījums, jo pilnīgi normāli, ka atšķiras viedokļi, bet tas uzreiz karš?). Gribu saprast saknes, kāpēc viņš tā domā. Reizēm saprotu, reizēm nesanāk. Varbūt tiešām viņam tikai patīk sabiezināt krāsas un viss rakstītais jālasa kā fikcija (literatūra). Bet droši vien arī tas ir vienkāršots skatījums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 12:54 (saite)
Ar gnidrologu vismaz ir iespējams sarunāties [ ja ir bieza āda ], drusku odiozāks exemplārs ir mapats.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dombrava
2021-07-19 16:04 (saite)
Jā, protams, var ar viņu diskutēt. Viņš jau daudz domā un ir gudrs cilvēks. Es tikai reizēm nesaprotu domu gaitu, tāpēc var pārprast manu komentāru, ka uzskatu viņu par iracionālu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 16:06 (saite)
Viņš ir šitas te tipa perenniālists, bet pie šī es beigšu gnidra psihoanalīzi tālāk lai viņš stāsta pats ja vēlas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2021-07-19 17:55 (saite)
Man šķiet, ka savstarpēji nesavietojamu mērķu un vērtību sistēmu, ideoloģiju, politiku utt. sadursmi var pārnestā nozīmē saukt par karu un nebūt pavisam aplamam. Burtiski, protams, tas tiešām nav karš.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]honeybee
2021-07-19 18:49 (saite)
nu nē, man šķiet, ka sadursmi var saukt par "sadursmi" unless tai tiešām ir reālas kara pazīmes (piemēram, "iznīcināt ienaidnieku nahren, viņi nav cilvēki" un "iegrūžam līdzekļus lietās, kas principā nav vajadzīgas, tikai kara dēļ" un "visiem pohuj, ja cieš nevainīgi cilvēki" vai tamlīdzīgi). Nu, tipa, aukstais karš manis pēc var būt karš, jo arī bez fiziskām sadursmēm šie punkti izpildās; šis "kultūrkarš" pa lielam nepārsniedz "saduras dažādas domāšanas, daži idiņi nodarbojas ar terorismu" pasākumu.

however, ja pietiekami ilgi cilvēkiem, kas nav ierakumos (tipa, kā man) stāstīs, ka šis ir kultūrkarš, tad totāli ir iespējams, ka, nu... Nav izslēgts, ka es kādā brīdī padomāšu "hmmmm, es ar savu varavīksnes ideoloģiju cenšos nevienu pārmēru neaizskart, bet, ja cishet personas uzskata, ka šis ir karš, tad varbūt es visu laiku biju idiots un tiešām jāsāk domāt kā karā, bez žēlastības nahuj visus bļe". T.i., ņemot vērā to, cik lielā mērā šī sadursme ir diskursīva, ņaudēšana par "kultūrkaru" ir viens no veidiem, kā nodrošināt, ka tāds tiešām notiek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2021-07-19 20:36 (saite)
(es gan nebiju domājusi to formulēt kā "tagad mindbound oficiāli ir trešā pasaules kara izraisītājs, jo izmantoja ne to vārdiņu!", kā tas varbūt izklausījās, sorry ^.^ )

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-07-19 21:43 (saite)
Es jau sacerējos! :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-07-19 18:48 (saite)
Pieļauju, ka ekstrēmisti, kas demolē pilsētas, gāž pieminekļus, ievieš rasistisku teoriju mācīšanu skolās, pieprasa stingru preses, sociālo mediju un akadēmisko disciplīnu cenzūru varētu dažos radīt iespaidu par kutūrkara esamību. Tādi sīkumi jau, protams. Es arī nesaprotu kāpēc būtu jāsatraucas par ideoloģijas vārdā veiktu vandālismu un slepkavībām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 22:07 (saite)
Ja mēs runājam par slepkavībām tad cik es zinu nesen tika noslepkavots žurnālists kurš aizstāvēja LGBT ( un kā Aborigēns rakstīja, vietējais luterāņu mācītājs sajūsmā lēkāja, tik lielā sajūsmā ka arī konservatīvais Aborigēns dabūja šamo piebremzēt)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-19 22:27 (saite)
Viens kāzuss no privātpersonas neko nenozīmē pret masveida grautiņiem valsts mērogā un totalitāru ideoloģiju ieviešanu institucionālā līmenī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 22:29 (saite)
Khm nu pretpiemērs par institucionalizētu dolbojobismu ir teiksim polija, okej nē es nesaku ka no tā saucamās ``kreisās`` puses un pārprastām vienlīdzības idejām nerodas sūdi, rodas un tos vajag izķert.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-20 08:44 (saite)
Nē, nav tur tādu pretpiemēru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-20 12:05 (saite)
Gnidrologs nezina tātad naff :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-07-19 08:39 (saite)
Jūs jau arī esat tie hunveibini, kulturālie revolucionāri. Kādas tu ieteiktu metodes, lai šo hunveibinismu no jums izsistu?
Un labāk beidz tik daudz muldēt un ej apmierinies ar kārtējo Cuties sēriju.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]dombrava
2021-07-19 12:51 (saite)
Kādā ziņā revolucionāri? Vai konkrētie cibiņi gribējuši pārveidot tavus uzskatus, apziņu un domāšanas veidu? Uzbrukuši par nepareiziem uzskatiem? Vai viņi kaut kādā ziņā iznīcina pastāvošās vērtības, līdz ar to sajūta, ka tevi apdraud?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-19 19:07 (saite)
Daudzi eksaltētie cibiņi pamatvilcienos atbalsta "progresīvo" neprātu, kas notiek Rietumos, un neizbēgami atnāks arī pie mums, ja pret to nebūs stingra ideoloģiska pretdarbība un 'modrība' starp iedzīvotājiem. Modernās totalitārās ideoloģijas, īpaši visi marksisma derivāti, ir ļoti viltīgas ar to, ka cilvēki burtiski nesaprot kas ar viņiem to ietekmē notiek. Milzīga sabiedrības daļa patiesi tic, ka paši nonāk līdz visām šīm absurdajām idejām un bieži kļūst gatavi atbalstīt tirāniju, jo līdzīgi reliģioziem fanātiķiem, tic, ka ir "vēstures pareizajā pusē".

Par kādām idejām iet runa tu gan jau esi kursā. Mēs dzīvojam pasaulē, kur 10 gadīgi puikas kleitās tverko gejbāros un izglītotā publika aplaudē, sak cik brave and stunning. Ja tas neparāda cik efektīvi var uzvārīt vardi, tad nezinu kas vēl.
Šo minu tikai kā vienu no daudzajām kolektīvās plānprātības pazīmēm mūsdienu progresīvo vidū un liekas saistīts ar uzbrukumiem Mapatam. Ir dučiem citu.

Bottom line. Jā, protams, viņi mani apdraud. Ne tikai mani, bet jebkuru cilvēku, kas nav šī kulta biedrs un nevēlas apkārt totalitāru trakonamu. Nedz boļševiku nedz to pašu hunveibinu uzbrukums pastāvošajai kultūrai nebija pēkšņs zibens trieciens no gaisa, bet degradācija un uzurpācija, kas tik sasniegta daudzu gadu laikā arī liela mērā pateicoties smadzeņu skalošanai caur izglītības iestādēm, fenomens, kas šobrīd iet pilnā sparā un nesīs noteikti vēl radikālāku un jukušāku kultistu porciju par šī brīža mileniāļiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 22:05 (saite)
Nu un 10 gadīgi puikas kleitās pie altāriem?



(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-19 22:24 (saite)
tavi trololo vairs nav smieklīgi, izdomā ko jaunu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 22:27 (saite)
Es zinu ka atkārtojos bet nu sorry ja tu satraucies par bērnu seksualizēšanu un tajā pat laikā mapats tev skaitās labi nu emm esnezin, selektīvais aklums vai kas, tas ir ja netrollējamies par altārzēniem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-20 08:46 (saite)
Kas labi? Mapats norādīja uz vienu šādu seksualizācijas piemēru. Saskrēja bars progresīvo kverpļu un sāka projicēt savas pervības, vienlaikus aizstāvot šo seksualizāciju ka ko pilnīgi normālu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-20 12:09 (saite)
Tu kļūdies, visticamāk. Mapats ieraudzīja pavisam normālus pusaudžus kuri nebija saģērbti pēc Viktorijas laika modes un sāka slienāties. Baigi maza varbūtība ka mapatam nu tieši uzskrēja virsū kaut kādi dragkvīvi vai tml [tad gan arī šim nebūtu nekādu tiesību palaist vaļā savas hoķelkas bet nebija pat tā]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-07-20 19:14 (saite)
Es spriežu pēc viņa rakstītā komentāra, nevis ko kverpļi tajā mēģināja ieinterpretēt. Ņemot vērā, ka kverpļi ir no tās pasugas, kas apoloģē tranny kids, minētos bērnu dragkvīnus u.c. mozaīkismus/papardes ziedismus, viņu motivācija ir transparenta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-20 21:53 (saite)
Es arī spriežu tikai pēc mapata rakstītā posta un komentāra, sk. attiec. tēmu.

/ Ņemot vērā, ka kverpļi ir no tās pasugas, kas apoloģē tranny kids,/

Es noteikti esmu citas pasugas kverplis jo es neapoloģēju tranny kidds, bet es reāli saskatu mapata šķībās tieksmes viņa tekstos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2021-07-19 09:07 (saite)
Aha. Šis ir tas, kas saucas dehumanizācija, jo politiskie oponenti principā vairs netiek uzskatīti par cilvēkiem, bet gan par kaut kādiem mitoloģiskiem rēgiem.

Kā gan tas bija iespējams, ka cilvēki bija gatavi dedzināt sievietes, slaktēt turīgākus kaimiņus un nogāzēt ebrejus? Lūk, ar šādu domāšanu tas bija iespējams.

(Atbildēt uz šo)


[info]gedymin
2021-07-19 09:24 (saite)
Tu pēdējā laikā esi kļuvis ļoti dramatisks.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-07-19 12:16 (saite)
Pag ko es? Tas jau Gnidrs drāmu taisa :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gedymin
2021-07-19 12:19 (saite)
Nu gan salīdzināji! Kad viņš to netaisa?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-07-19 13:03 (saite)
:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2021-07-19 09:40 (saite)
"Lai viss būtu korekti, piezīmēšu ka es eksorcizējamo sarakstā neesmu iekļauts, acīmredzot es esmu 100% dēmons un nav no kā mani izdzīt :D"

https://www.youtube.com/watch?v=_MyY_ixJMEI

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-07-19 10:00 (saite)
:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]riobravo
2021-07-19 10:56 (saite)
Vai šis ir piemērs sociālantropoloģiskajai psiholoģijai? Diviem apbižotajiem ir lielākas izredzes izdzīvot, ja viņi sadarbojas, pat, ja runa ir par eksorcismu.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?