A par to, tieši cik ļoti tavu izvēli ietekmē vai neietekmē un cik ļoti par to vari spriest pati pēc subjektīvajām sajūtām...
šausmīgi silti iesaku Thinking Fast&Slow, ja nav lasīts. Tas nav _tieši_ par izvēles ilūziju, galvenā tēma tur ir cita, Bet tas ir absolūti vislabākais ever, ko es par to tēmu vispār esmu lasījusi. (well, jā, tāpēc viņam par to, ko viņš populārzinātniski apraksta tajā grāmatā piešķīra Nobēli.) Sākas lēni un 'come on, es to visu jau esn esmu lasījusi un zinu', but it gets better - un bez NLP un reklamoloģijas glazūras pa virsu. Lai gan, nav svaiga un reklamologiem, iespējams, ir obligātajā literatūrā jau sen.
Cilvēkiem vajag palīdzēt, jā.
A par to, tieši cik ļoti tavu izvēli ietekmē vai neietekmē un cik ļoti par to vari spriest pati pēc subjektīvajām sajūtām...
šausmīgi silti iesaku Thinking Fast&Slow, ja nav lasīts. Tas nav _tieši_ par izvēles ilūziju, galvenā tēma tur ir cita, Bet tas ir absolūti vislabākais ever, ko es par to tēmu vispār esmu lasījusi. (well, jā, tāpēc viņam par to, ko viņš populārzinātniski apraksta tajā grāmatā piešķīra Nobēli.) Sākas lēni un 'come on, es to visu jau esn esmu lasījusi un zinu', but it gets better - un bez NLP un reklamoloģijas glazūras pa virsu. Lai gan, nav svaiga un reklamologiem, iespējams, ir obligātajā literatūrā jau sen.