Tev bildītē ir trīsjoslu ceļš ar divām joslām vienā virzienā un vienu otrā. Pieņemot, ka domāts četrjoslu - 63. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā - Līdz ar to pretējā joslā nebūtu smagā (lai gan joprojām jautājums, kāpēc kreisajā malējā joslā atrodas pats braucējs). Savukārt, ja ceļš šaurāks un joslas divas, tad būtu frontāla sadursme, nevis 'aizķeršana ar malu'. 50km/h ceļam joslas ir tik šauras, ka nekas cits nesanāktu. Tas ir kļūdu kopums, kas rada dīvaino priekšstatu.
Tev bildītē ir trīsjoslu ceļš ar divām joslām vienā virzienā un vienu otrā. Pieņemot, ka domāts četrjoslu - 63. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā - Līdz ar to pretējā joslā nebūtu smagā (lai gan joprojām jautājums, kāpēc kreisajā malējā joslā atrodas pats braucējs).
Savukārt, ja ceļš šaurāks un joslas divas, tad būtu frontāla sadursme, nevis 'aizķeršana ar malu'. 50km/h ceļam joslas ir tik šauras, ka nekas cits nesanāktu. Tas ir kļūdu kopums, kas rada dīvaino priekšstatu.