Ja atmiņa neviļ, Gulivers bija visai nelaimīgs tipiņš, kuru milži turēja lādītē, ij milžu bērneļi par viņu ņirgājās, kaut arī viņam šķita, ka vismaz prāta un personības unikalitātes dēļ ar viņu derētu tā kā rēķināties.
Nudien nezinu. Jāuzprasa kādam ķīnīzeru paziņam. Diemžēl neviens man zināmais vēsturnieks neinteresējas par Tibetu (no vēstures zinātnes viedokļa ne pārāk interesants reģions), ij ja interesējas, tad par viduslaiku un seno laiku posmu. Man jau aizdomas, ka tur tāda pati putra kā pēdējos 1000 gadus, tb budistu sektas rīvējas viena ar otru (tāda "Tibetas budisma" kā vienota veseluma jau nekad nav bijis), aber zemnieki un gani piekopj bon rituālus ij maz interesējas, kas klosteros notiek.
Nudien nezinu. Jāuzprasa kādam ķīnīzeru paziņam. Diemžēl neviens man zināmais vēsturnieks neinteresējas par Tibetu (no vēstures zinātnes viedokļa ne pārāk interesants reģions), ij ja interesējas, tad par viduslaiku un seno laiku posmu.
Man jau aizdomas, ka tur tāda pati putra kā pēdējos 1000 gadus, tb budistu sektas rīvējas viena ar otru (tāda "Tibetas budisma" kā vienota veseluma jau nekad nav bijis), aber zemnieki un gani piekopj bon rituālus ij maz interesējas, kas klosteros notiek.