barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2013-11-22 00:28:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pizģec
haosa mazākās, toties gana raksturojošas daļas ilustrācija ir arī tā, ka apturēt maximas mediju kampaņu var maximas vadības/viņu mediju aģentūras cilvēks ar viena zvana palīdzību uz TV: kāda vella pēc tad visi tie kontakti un spaiņi šlampanieša "korporatīvajās attiecībās" aiziet?
bet nē, nav jau pikselīšu/citu nieku drāšana, kad jāgiljotinē visi, sākot no grāmatvežiem un maketētājiem līdz bosiem poršos.
arī pirms ziņas par piekto sesto līķi iegriežam rullīti. this is where i rest my case.

ne tikai par visu ir padomāts,
par katru grp sekundi ir samaksāts ar 95% atlaidi, nedrīkst kaistīt naudu vējā, vai ne vai ne.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]unpy
2013-11-22 00:42 (saite)
Pagapaga. Pat, ja kādam no maximas/viņu mediju aģentūras cilvēkiem būtu iešāvusies galvā doma(par ko šobrīd šaubos) "mož jāpiebremzē visa veida kampaņas", tas, Tavuprāt, tā arī notiek - viens zvans(bez saskaņošanas) pa taisno, lai arī vienas TV kompānijas videoinženierim un viņš(bez saskaņošanas) vaiga sviedros griež ārā no ētera "Maximas" reklāmas un to vietā drudžaini liek kaut ko citu(bez saskaņošanas)?

Neesmu, protams, speciālists, bet man kaut kā nešķiet, ka tas ir tik vienkārši.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]planeeta
2013-11-22 00:46 (saite)
tāpēc lielās organizācijās ir krīžu komunikāciju plāni, kur parasti atrunā šādas lietas ar visu pilnvaru sviru un tālruņa numuru ķēdi.
Turklāt šī nav tā pati sarežģītākā un neparedzamākā iespējamā situācija, ja skatās algoritmiski

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 00:49 (saite)
lūk lūk

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2013-11-22 00:53 (saite)
Nu, neesmu lasījis "Maximas" krīžu komunikāciju plānu, pieņemu, ka tur nav iekļauts algoritms "sabrūk veikals -> pārtraucam kampaņas" vai arī televīzijām nav pretim atbilstoša rīcības algoritma.

Ir ceturtdienas vakars, tālruņu ķēde nav viens tālrunis. Pietiek iztrūkt vienam posmam jebkurā no daudzajām iesaistītajām pusēm, lai nekas no šī "krīzes plāna" nerealizētos, neba jau nu man Tev tas tagad jāstāsta:))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]wowow
2013-11-22 01:02 (saite)
Domāju ka ikvienam veikalam, kas reklamējas TV šādam plānam ir jābūt. Tārpi desās, vecas olas, sabrucis jumts, whatever.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 01:06 (saite)
pat ne veikalam, katram lielākam enterpraizam, kura darbībā var būt šādi riski, kas skar sabiedrību, dabu, etc. tātad, domājošam uzņēmumam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2013-11-22 01:08 (saite)
Es jau, protams, neko nesaprotu, tas jāprasa [info]barbala vai [info]planeeta, taču, manuprāt, krīzes komunikācija situācijā "tārpi desās" stipri atšķiras no krīzes komunikācijas situācijā "pār pircēju galvām sabruka veikals".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 01:10 (saite)
tas atšķitras tikai ar lappuses numuru Plānā. ja tāds ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]barbala
2013-11-22 01:12 (saite)
nu un slavenajā maksimas seriālā ar salātu mazgāšanu, saģiptēto skaitam palielinoties tak jau noreaģēja, pat vidi norāva nakts laikā. tā ka tā. griba un spēja saprast ābecīti. taču taisnība ir stāstam par aurojišām signalizācijām un mudinājumu "tās ņemt vērā", tad jā- es prasu par daudz, kā allaž.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2013-11-22 01:20 (saite)
Nu, nakts laikā mož ij noreaģēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]wowow
2013-11-22 10:59 (saite)
šorīt emilā e-maximas piedāvājums. nu neko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 11:39 (saite)
ko nu tiešām varēja mierīgi nedarīt. lohuzonija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]afm
2013-11-22 11:49 (saite)
kas kontekstā ir vēl jo ciniskāk un ironiskāk - sak, neapdraudi dzīvību, ejot uz veikalu, pasūti uz mājām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

whatever
[info]formica
2013-11-22 09:38 (saite)
http://ca.news.yahoo.com/coke-cancels-campaign-bottle-caps-appear-offensive-phrases-190938449.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hotai
2013-11-22 00:46 (saite)
moš mēs piezvanām tam inženierim, ja viss ir tik vienkārši. pie viena varētu atcelt arī ZZ reklāmas, kas man dikti besī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 00:50 (saite)
paklau, nu. nav jau tā, ka nesaprati, vai ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hotai
2013-11-22 00:54 (saite)
domāju, ka Maximas vadībai šobrīd ir krietni lielākas problēmas, ar kurām tikt galā, nekā meklēt rokā savu mediju aģentūru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 00:59 (saite)
tas nenoliedzami, bet tas neizslēdz. aģentūras tālu nav jāmeklē, šajā situācijā- tajā pat attālumā, kur būvinženiera komentārs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]barbala
2013-11-22 00:48 (saite)
pag nu ne "kuram katram", puslīdz tak skaidrs, kurš ir lēmumtiesīgs maximas vai aģentūras un tēvē galā. nē, nedomāju shēmu, ka sekretāre klotilde piezvana videoiženierim mārim un saka, paklau, sūdi, noraujam.


šis nu beidzot ir samērā piemērots brīdis, kurā lietot vārdu "veselais saprāts" vai arī "ētika."


ir nerakstītas, bet zināmas prakses, ka piem. pusgadu pēc avionelaimes aviokompānija neizmanto pirkto reklāmu. uttt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2013-11-22 00:55 (saite)
Lēmumtiesīgs var būt dajebkas, taču pārtraukt kampaņu nav vienkārši pogu "stop" nospiest.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 00:58 (saite)
nu nu. nu labi. es neuzskatu, ka kampaņas pātraukšana glābs tos piecus līķus vai vēl - atliek vien minēt- kas tur būs līdz rītam iznests. diemžēl nē.

tomēr no biznesa vai piedošanu, "zīmola viedokļa" tam būtu jābūt tikpat pašsaprotami, kā vēstījumam "strādā glābēji/skaidrojam cēloņus/kompensēsim tādā un tādā procesā/ir/nav apdrošināšana uttt uttt. arī, neba nu man tev stāstīt, ja./

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2013-11-22 01:18 (saite)
Vēstījumu izgvelzt ir viens, tas nav sarežģīti. Apturēt kampaņu nebūt ne darba laikā ar vienkāršu knipja uzsitienu tīri tehniski ir sarežģīti + tur ir žūksnis papildus jautājumu. Jā, arī par ētera laika apmaksu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 01:24 (saite)
vienīgais, ko tiešām nevar uz knipi ir TV3, jo reklāmas raida no londonā bāzētiem serveļiem, ja nekas nav mainījies. bet LTV un LNT- vaaar gan, nestrīdies šoreiz. :) ar apmaksu- nuu, pirmkārt lielajiem - kā maksimai- pērk gadu uz priekšu vienā blāķī un šādi gadījumi atkal jau ir normāli regulējami. "par visu ir padomāts."

tas, ka "ārpus darba nevienam negribas saspringrt"- zinko, šis keiss jau nu nav "tārpi serenādē", bet tieši tāpēc uzņēmumam(maximai) ir ne vien sūdi, bet sadarbības partneri (aģenrūra), kuri vien ja var iztrausties no rožlapiņu vannām, tad var parīkoties. taču es jau arī neko nesaprotu, tas protams, jāpiebilst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2013-11-22 01:35 (saite)
Es jau nestrīdos. Te jau tikai ir jautājums par visas ķēdes nostrādāšanu vai nenostrādāšanu, proti, aptuveni iztēlojoties "Maximas" uzbūvi un struktūru, nebūt nebrīnīšos, ja izrādīsies, ka viss "Krīzes komunikāciju plāns" ir "paziņot uz centrālo biroju, gaidīt rīkojumus":))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]planeeta
2013-11-22 01:11 (saite)
tas tiešām ir vienkāršāk, nekā Tu domā - tāpēc Barbala minēja šampaniešu spaiņus - tas tiešām ir vēl viens spēcīga instruments.
tāpēc jau ir visādi dzemdināti komunikāciju speci vulgaris un krīžu komunikāciju speci, kuriem maksā naudu un ļoti lielu naudu nevis par to, lai informācija nonāktu medijos, bet lai nenonāktu un apturētu visāda veida informācijas šļuras izšļākšanos. Turklāt apmaksātu šļuru aturēt ir vienkāršāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2013-11-22 01:24 (saite)
/noplātu rokas/
Viss ir vienkārši, skaidrs. Ja viss ir vienkārši, kālab viss vienkārši nav izdarīts?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 01:26 (saite)
bikoz of profešionalizm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2013-11-22 01:00 (saite)
"Veselais saprāts", ha. Štrunts par to, ka nav sanācis operatīvi apturēt reklāmas kampaņu, mans veselais saprāts uzvārās no ziņas "Saistībā ar traģēdiju veikalā "Maxima" rīt tiks sasaukta Krīzes vadības padomes sēde".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 01:06 (saite)
krā krā enerā!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]planeeta
2013-11-22 00:44 (saite)
cik labi nāk miegs, kad par visu nedomā!
vai neiedomājas...

(Atbildēt uz šo)


[info]snark
2013-11-22 08:12 (saite)
Es drīzāk pieņemu, ka reklāmas apturēšana krīzes plānā nav nedz pirmā, nedz arī otrā rindiņa. Un diezgan pamatoti, ka tā.


(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 08:20 (saite)
krīzes plānā protams ne, bet krīzes komunikācijas - kāda piektā, septītā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snark
2013-11-22 08:47 (saite)
Vai viņi beigu beigās savas reklāmas novāca?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 08:51 (saite)
Vēl ne, bet procesējot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snark
2013-11-22 09:03 (saite)
nu tas jau patizli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]biezpientaure
2013-11-22 08:38 (saite)
jādomā, ka maximas izmēra uzņēmumos ir atsevišķs cilvēks, kas ar šīm lietām nodarbojas, un ja ir plāns un nav stresa paralīzes, tad kāpēc lai nevarētu izdarīt to, kas darāms.

Parasti ir samērā viegli piestartēt kādu procesu, bet pavisam kas cits ir paredzēt iespējamos scenārijus un riskus, izplānot to apstrādi, visu uzsetapot un dokumentēt. Ar to arī atšķiras speciālisti no vienkārši labajiem zēniem.

(Atbildēt uz šo)


[info]afm
2013-11-22 09:57 (saite)
es šajā jomā ne pārāk orientējos, bet nav tā, ka arī medijos pēc idejas būtu jābūt kādam, kas filtrē kontentu arī ne tik tiešas saistības gadījumos (kruīzu reklāmas blakus ziņām par kuģu avārijām u.tml.)? ok, "būtu jābūt" mūspusē tāpat parasti nozīmē "var iztikt bez", bet tiešām arī tik nepārprotamās situācijās kā šī viņi var ziņot par līķiem un mierīgi griezt to rullītī tālāk, kamēr neatskan zvans?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 10:45 (saite)
mediju zelta likums: redakcija ir neatkarīga no reklāmas daļas. par atkarības detaļām tagad ne, bet hipotētiskajos krīžu brīžos operatīvai sinerģijai būtu jābūt , bet kā redzam zīmējumā - tā nav. nu un tūdaļ jau atkal kāds teiks, ka cmon, dzīve turpinās.

par provi, nupat ar četriem zvaniem pārtraucām vienu kampaņiņu uz šī fona.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]afm
2013-11-22 10:52 (saite)
nu jā, neatkarībai jābūt. es tikai iedomājos, ka, ja es strādātu tādā televīzijā, man šajos konkrētajos apstākļos tomēr būtu kaut kā neērti spiest to reklāmas palaišanas pogu un ne tāpēc, ka man rūpētu maksimas tēls. bet nu jā, jā, pilnvaras un saskaņošanas un kasnutebūs, ja katrs uz savu galvu sāks pieņemt lēmumus, zinām, zinām to visu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?