barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2013-11-22 00:28:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pizģec
haosa mazākās, toties gana raksturojošas daļas ilustrācija ir arī tā, ka apturēt maximas mediju kampaņu var maximas vadības/viņu mediju aģentūras cilvēks ar viena zvana palīdzību uz TV: kāda vella pēc tad visi tie kontakti un spaiņi šlampanieša "korporatīvajās attiecībās" aiziet?
bet nē, nav jau pikselīšu/citu nieku drāšana, kad jāgiljotinē visi, sākot no grāmatvežiem un maketētājiem līdz bosiem poršos.
arī pirms ziņas par piekto sesto līķi iegriežam rullīti. this is where i rest my case.

ne tikai par visu ir padomāts,
par katru grp sekundi ir samaksāts ar 95% atlaidi, nedrīkst kaistīt naudu vējā, vai ne vai ne.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]barbala
2013-11-22 08:20 (saite)
krīzes plānā protams ne, bet krīzes komunikācijas - kāda piektā, septītā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snark
2013-11-22 08:47 (saite)
Vai viņi beigu beigās savas reklāmas novāca?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 08:51 (saite)
Vēl ne, bet procesējot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snark
2013-11-22 09:03 (saite)
nu tas jau patizli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?