barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2013-11-22 00:28:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pizģec
haosa mazākās, toties gana raksturojošas daļas ilustrācija ir arī tā, ka apturēt maximas mediju kampaņu var maximas vadības/viņu mediju aģentūras cilvēks ar viena zvana palīdzību uz TV: kāda vella pēc tad visi tie kontakti un spaiņi šlampanieša "korporatīvajās attiecībās" aiziet?
bet nē, nav jau pikselīšu/citu nieku drāšana, kad jāgiljotinē visi, sākot no grāmatvežiem un maketētājiem līdz bosiem poršos.
arī pirms ziņas par piekto sesto līķi iegriežam rullīti. this is where i rest my case.

ne tikai par visu ir padomāts,
par katru grp sekundi ir samaksāts ar 95% atlaidi, nedrīkst kaistīt naudu vējā, vai ne vai ne.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]barbala
2013-11-22 10:45 (saite)
mediju zelta likums: redakcija ir neatkarīga no reklāmas daļas. par atkarības detaļām tagad ne, bet hipotētiskajos krīžu brīžos operatīvai sinerģijai būtu jābūt , bet kā redzam zīmējumā - tā nav. nu un tūdaļ jau atkal kāds teiks, ka cmon, dzīve turpinās.

par provi, nupat ar četriem zvaniem pārtraucām vienu kampaņiņu uz šī fona.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]afm
2013-11-22 10:52 (saite)
nu jā, neatkarībai jābūt. es tikai iedomājos, ka, ja es strādātu tādā televīzijā, man šajos konkrētajos apstākļos tomēr būtu kaut kā neērti spiest to reklāmas palaišanas pogu un ne tāpēc, ka man rūpētu maksimas tēls. bet nu jā, jā, pilnvaras un saskaņošanas un kasnutebūs, ja katrs uz savu galvu sāks pieņemt lēmumus, zinām, zinām to visu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?