barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2013-11-22 00:28:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pizģec
haosa mazākās, toties gana raksturojošas daļas ilustrācija ir arī tā, ka apturēt maximas mediju kampaņu var maximas vadības/viņu mediju aģentūras cilvēks ar viena zvana palīdzību uz TV: kāda vella pēc tad visi tie kontakti un spaiņi šlampanieša "korporatīvajās attiecībās" aiziet?
bet nē, nav jau pikselīšu/citu nieku drāšana, kad jāgiljotinē visi, sākot no grāmatvežiem un maketētājiem līdz bosiem poršos.
arī pirms ziņas par piekto sesto līķi iegriežam rullīti. this is where i rest my case.

ne tikai par visu ir padomāts,
par katru grp sekundi ir samaksāts ar 95% atlaidi, nedrīkst kaistīt naudu vējā, vai ne vai ne.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]planeeta
2013-11-22 00:46 (saite)
tāpēc lielās organizācijās ir krīžu komunikāciju plāni, kur parasti atrunā šādas lietas ar visu pilnvaru sviru un tālruņa numuru ķēdi.
Turklāt šī nav tā pati sarežģītākā un neparedzamākā iespējamā situācija, ja skatās algoritmiski

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 00:49 (saite)
lūk lūk

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2013-11-22 00:53 (saite)
Nu, neesmu lasījis "Maximas" krīžu komunikāciju plānu, pieņemu, ka tur nav iekļauts algoritms "sabrūk veikals -> pārtraucam kampaņas" vai arī televīzijām nav pretim atbilstoša rīcības algoritma.

Ir ceturtdienas vakars, tālruņu ķēde nav viens tālrunis. Pietiek iztrūkt vienam posmam jebkurā no daudzajām iesaistītajām pusēm, lai nekas no šī "krīzes plāna" nerealizētos, neba jau nu man Tev tas tagad jāstāsta:))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]wowow
2013-11-22 01:02 (saite)
Domāju ka ikvienam veikalam, kas reklamējas TV šādam plānam ir jābūt. Tārpi desās, vecas olas, sabrucis jumts, whatever.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 01:06 (saite)
pat ne veikalam, katram lielākam enterpraizam, kura darbībā var būt šādi riski, kas skar sabiedrību, dabu, etc. tātad, domājošam uzņēmumam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2013-11-22 01:08 (saite)
Es jau, protams, neko nesaprotu, tas jāprasa [info]barbala vai [info]planeeta, taču, manuprāt, krīzes komunikācija situācijā "tārpi desās" stipri atšķiras no krīzes komunikācijas situācijā "pār pircēju galvām sabruka veikals".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 01:10 (saite)
tas atšķitras tikai ar lappuses numuru Plānā. ja tāds ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]barbala
2013-11-22 01:12 (saite)
nu un slavenajā maksimas seriālā ar salātu mazgāšanu, saģiptēto skaitam palielinoties tak jau noreaģēja, pat vidi norāva nakts laikā. tā ka tā. griba un spēja saprast ābecīti. taču taisnība ir stāstam par aurojišām signalizācijām un mudinājumu "tās ņemt vērā", tad jā- es prasu par daudz, kā allaž.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2013-11-22 01:20 (saite)
Nu, nakts laikā mož ij noreaģēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]wowow
2013-11-22 10:59 (saite)
šorīt emilā e-maximas piedāvājums. nu neko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2013-11-22 11:39 (saite)
ko nu tiešām varēja mierīgi nedarīt. lohuzonija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]afm
2013-11-22 11:49 (saite)
kas kontekstā ir vēl jo ciniskāk un ironiskāk - sak, neapdraudi dzīvību, ejot uz veikalu, pasūti uz mājām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

whatever
[info]formica
2013-11-22 09:38 (saite)
http://ca.news.yahoo.com/coke-cancels-campaign-bottle-caps-appear-offensive-phrases-190938449.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?