barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2013-11-22 00:28:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pizģec
haosa mazākās, toties gana raksturojošas daļas ilustrācija ir arī tā, ka apturēt maximas mediju kampaņu var maximas vadības/viņu mediju aģentūras cilvēks ar viena zvana palīdzību uz TV: kāda vella pēc tad visi tie kontakti un spaiņi šlampanieša "korporatīvajās attiecībās" aiziet?
bet nē, nav jau pikselīšu/citu nieku drāšana, kad jāgiljotinē visi, sākot no grāmatvežiem un maketētājiem līdz bosiem poršos.
arī pirms ziņas par piekto sesto līķi iegriežam rullīti. this is where i rest my case.

ne tikai par visu ir padomāts,
par katru grp sekundi ir samaksāts ar 95% atlaidi, nedrīkst kaistīt naudu vējā, vai ne vai ne.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]biezpientaure
2013-11-22 08:38 (saite)
jādomā, ka maximas izmēra uzņēmumos ir atsevišķs cilvēks, kas ar šīm lietām nodarbojas, un ja ir plāns un nav stresa paralīzes, tad kāpēc lai nevarētu izdarīt to, kas darāms.

Parasti ir samērā viegli piestartēt kādu procesu, bet pavisam kas cits ir paredzēt iespējamos scenārijus un riskus, izplānot to apstrādi, visu uzsetapot un dokumentēt. Ar to arī atšķiras speciālisti no vienkārši labajiem zēniem.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?