27 July 2015 @ 10:55 am
un - par aktuālo  
vai tad cibas pirmais likums nav nesaukt nevienu īstajā vārdā?
 
 
( Post a new comment )
f[info]f on July 27th, 2015 - 11:03 am
(kur cepiens?)

viens no, domājams, ir.
ja pats sevi sauc vārdā, tad, pēc manas saprašanas, citi var darīt kā vēlas, betnu, kā saka, ecto gammat!
(Reply) (Thread) (Link)
Santa[info]santa_be on July 27th, 2015 - 01:05 pm
friends only cepiens, nēnu vispār!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 27th, 2015 - 01:09 pm
ōōō, nebiju ievērojusi - ak, dies, cik lieliski, ka ir cepiens skaļš un vārdā visus saucošs un "man nodarīja pāri, es mirstu, rakstīšu protokolu", bet tas viss ir zem atslēgas *smejas*
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
putnu novērotājs: cool ch[info]_re_ on July 27th, 2015 - 01:12 pm
pret vakaru aizslēdzās. būs reibums riebums izgājis, vai
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 27th, 2015 - 01:13 pm
"reibums riebums" - es drīkstu šito atcerēties un lietot sarunvalodā?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
putnu novērotājs[info]_re_ on July 27th, 2015 - 01:17 pm
bez atsauces uz īsto vārdu, vēlams :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 27th, 2015 - 01:20 pm
ha, es jau nemaz nezinu!!!
(Reply) (Parent) (Link)
Santa[info]santa_be on July 27th, 2015 - 02:04 pm
jāpiemin, ka sāpju kliedziens sākotnēji bija publisks: un kas reiz nonācis latest posts, tam tur jāpaliek.

šādi visi cibas pavalstnieki zina pilnīgi visu, izņemot patiesību. Patiesības noskaidrošanai gan jau ka jāizsauc skalders un mollija vai vismaz psī faktora komanda. :D
(Reply) (Parent) (Link)
oblica[info]oblica on July 27th, 2015 - 11:05 am
Vai tad ir?
(Reply) (Link)
judging the mice[info]rasbainieks on July 27th, 2015 - 11:06 am
vai tad rebeļiem ir likumi rakstīti :)
jāteic, ir jau diezgan smieklīgi, ka sliktākais, ko par kādu var atklāt, ir vārds uzvārds, vecums un laikam vēl par resnu nosauca katram gadījumam :)
(Reply) (Thread) (Link)
Krāšņais Kurvjziedis[info]krii on July 27th, 2015 - 11:17 am
Par smagu, un tas nav viens un tas pats.:)
(Reply) (Parent) (Link)
[info]dzeina on July 27th, 2015 - 11:12 am
sajutos rebellious :D
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 27th, 2015 - 12:37 pm
rrr!
(Reply) (Parent) (Link)
penija[info]penny_lane on July 27th, 2015 - 11:22 am
nu ja. šis ir badass gājiens, saproties. lai visi zinātu, ka... ka... ka... ka es domāju kaut kādu sūdu.

mani reiz nosauca, lai pie reizes nosauktu par mauku. biju amjuzēta stipri vairāk nekā nikna.
(Reply) (Thread) (Link)
(Anonymous) on July 27th, 2015 - 11:16 pm
Bet vai tad tu neesi mauka?
(Reply) (Parent) (Link)
Shelly[info]shelly on July 27th, 2015 - 11:50 am
Man bija viena paziņa, kas mani kontanti cibā sauca īstajā vārdā. Tas bija tiešām kretinēnojši.
(Reply) (Link)
cits laiks[info]siltavieta on July 27th, 2015 - 11:55 am
ir
(Reply) (Link)
[info]nulle on July 27th, 2015 - 11:58 am
Pirmo reizi dzirdu par tādu likumu.
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 27th, 2015 - 12:34 pm
nu nē. ne likums, ne likums - bet man liekas, ka mēs te visi tādi solidāri un ieturam glanci, nevis par citu cibiņu rakstam sūdu, nosaucot īstajā vārdā ;)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]nulle on July 27th, 2015 - 12:44 pm
Jā, bet ko darīt ar gadījumiem, kad cibiņš ir kaut ko sastrādājis, ko nevari noklusēt?..
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 27th, 2015 - 12:45 pm
ā, raksti fesibukos un sauc vārdos, cik gribi. te tomēr, manuprāt, ir savādāka pieeja. jūzerneimi ir mūsu viss.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
f[info]f on July 27th, 2015 - 01:25 pm
āmen.
(Reply) (Parent) (Link)
kaszczejs: kosatka[info]kaszczejs on July 27th, 2015 - 12:33 pm
Ja kāds grib ieviest nerakstītus likumus, tad vińam tas kodekss vispirms jāsastāda un jāizreklamē :)
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 27th, 2015 - 12:35 pm
negribu ieviest, likās, ka pats jau ieviesies ;)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
kaszczejs[info]kaszczejs on July 27th, 2015 - 01:09 pm
Kaut kādās kompānijās jau droši vien ir :) Bet Ciba ir biškin plašāka par jebkuru kompāniju.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 27th, 2015 - 01:12 pm
jebkurā gadījumā pietiekami ētiska cilvēka rīcība būtu nesaukt vārdā skaļi cilvēkos, kas ir izteikuši vēlmi būt nosacīti anonīmi (un šī vēlme pierādās brīdī, kas cibiņš kļūst par cibiņu un izvēlas sev jūzerneimu).
skaļi brūķēt muti par Jāni Bērziņu vai Līgu Ozoli feisbukos, draugos, delfos vai pat saeimas kancelejas mājas lapā ir ok, bet šeit - cibā - mēs esam segvārdu kultūra.
un uzvedības normas pārkāpt nav gluži lieliski pieņemts. tāpat kā, piemēram, kopēt zem-atslēgas ierakstus un izplatīt tautās.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on July 27th, 2015 - 01:27 pm
Vairums cibiņu par to nekā nezina. Tie man zināmie gadījumi, kad vārdi tiek atklāti, nav bijuši īsti korekti, tam es piekrītu. Bet "nerakstītas" vienošanās ir drīzāk fantāzijas nevis ētikas kodekss vai kultūras norma.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 27th, 2015 - 01:38 pm
mans vairums to zina un man likās, ka citi arī zina ;)

bet nekas. pasaule katram cita, arī ciba katram cita.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]nulle on July 27th, 2015 - 02:13 pm
+ par pēdējo teikumu.
(Reply) (Parent) (Link)
kaszczejs[info]kaszczejs on July 27th, 2015 - 01:47 pm
Man nav zināma šāda segvārdu kultūra Cibā, un es te esmu vairāk kā desmit gadus. Tā ka nevajag uzdot kaut kādas grupas morāli par vispārēju normu. Ar zematslēgu ir biškji citādi, tā ir tīši slēpta privātā informācija un tas jau vairs nav kaut kādas mistiskas uzvedības normas kaut kādā kompānijā, bet likums. Kamēr vārda slēpšana Cibā nebūt nav vispārēja norma.
Jā, es nesaucu še cilvēkus uzvārdā (ir izńēmums, bet tas ir tikpat viegli atrodams pēc postiem kā es), bet nav jau arī īpaša iemesla. Par konkrētā trača iemeslu - ja salasās kaut kādi specifiski anonīmikji, tad vińiem vajadzētu pašiem gādāt par to, lai neieklīst kādi parastāki łaudis, vai jāizliek speciāli brīdinājumi. (Es tur nebiju, ja kas. Mani diez vai būtu arī saukuši, bet es arī pats neredzēju tur sev vietu.) Mana nika izvēle nekādi neliecināja par vēlmi būt kaut kādā mērā anonīmam, par piemēru. Vnk Kaščejs tobrīd bija plašāk zināms par Egīlu Belševicu...
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
extranjero[info]extranjero on July 27th, 2015 - 02:00 pm
Arī wiki (https://lv.wikipedia.org/wiki/Sviesta_Ciba) apraksts nerada iespaidu, ka tā būtu norma, ka šeit identitāte būtu īpaši slēpjama.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 27th, 2015 - 02:07 pm
labi. piekrītu, ka nav jūtama segvārdu kultūra cibā. manā draugu lokā likās, ka ira un kā vēl. tāpēc nesenais izgājiens ar sāpes izkliegšanu kopā ar īstā vārda nosaukšanu, manī izraisīja disonansi. jo nebija pieredzēts.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
rediiss[info]rediiss on July 27th, 2015 - 02:52 pm
man arī tā liekas. kā nosaukt īstajā vārdā ir Baigi Riebīgais gājiens. es gan nezinu, vai tas ir likums vai kas. vienkārši liekas, ka vidē, kur visi ir izvēlējušies segvārdus, pienākas viņus šajos segvārdos arī dēvēt.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Santa[info]santa_be on July 27th, 2015 - 03:10 pm
Hm, jā, bet tai pašā laikā nevar noliegt, ka ciba ir tāda "spēlējam anonīmiķos" pasaule. Proti, niki ta niki, bet vārdi un uzvārdi ir ļoti bieži zināmi pat cilvēkiem ārpus cibas. Tas iespējams rada tādu mānīgu iespaidu, ka saukt vārdus un uzvārdus ir pilnīgi okay. Es tieši tādēļ pārgāju uz segvārdu, kas nav īsti segvārds, jo neko nesedz,- pašai sev par atgādinājumu.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
rediiss[info]rediiss on July 27th, 2015 - 03:30 pm
es domāju, nosacītā anonimitātes ievērošana ir vērsta vairāk pret visādiem gardegunainiem garāmgājējiem - lai viņi tomēr tā uz sitiena neatšifrētu,kas ir kas.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
Santa[info]santa_be on July 27th, 2015 - 03:34 pm
Arī fakts! Es tai vienīgajā reizē, kad mans vārds kopā ar veco niku tika vazāts kaut kur pa cibas ārēm neliela starpgadījuma dēļ, diezko labi nejutos.
(Reply) (Parent) (Link)
[info]yeux_glauques on July 29th, 2015 - 11:46 am
vai, labdien :) jauki, ka visiem "cepiens" likās tik smieklīgs. nez kāpēc tikai man gan viņš tāds neliekas. ierakstu ieliku zem atslēgas, jo nevēlos no rasbainieka fanātiem un drauģeļiem saņemt draudu komentārus. i stand by my simple statement of a fact that happened to me, man nav nekā, ko piebilst vai atņemt – jūzeris rasbainieks man brutāli uzbruka un mēģināja fiziski iespaidot, pēkšņi, manā uztverē un saprašanā bez jebkāda konteksta vai jebkāda daudzmaz racionāli pamatojama iemesla. kaķi (vai suņi/kurpes/velosipēdi, kas nu tur bija, whatever, i don't care), ahahaa, tā nu ir vienīgā reāli smieklīgā un pilnīgi ārprātīgā lieta šitajā visā stāstā. pati savā ballītē uzbruka pati savas ballītes viesim, un vēlāk pat tik daudz nejēdza kā vienkārši atvainoties par savu neadekvāto reakciju. tas arī viss. turpiniet vien vārīties par ar lietas būtību nesaistītām lietām, kā jūs parasti darāt. es savukārt centīšos aizmirst man nodarīto fizisko un morālo kaitējumu. cheers, "ladies" (pfffft).
(Reply) (Thread) (Link)
austra[info]au on July 29th, 2015 - 12:22 pm
man cepiens vienaldzīgs, nebiju klāt, neko nezinu. bet manuprāt, cibā mēs tā lepni nemētājamies ar svešu cibiņu identitātēm.
(Reply) (Parent) (Link)