mama drama ([info]virginia_rabbit) rakstīja,
@ 2016-07-15 15:09:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
man kā "kultūras žurnālistei" ir jādzīvo pilsētā, jāsatiek cilvēki, jāiet uz teātri vakaros, izstādēm. kas tas vispār par ieteikumu pārvākties uz nomali? jo man ir bērni un pa pilsētu jābrauc ar močiem? atstāt kult. žurnālistiku gejiem only? kur tur ir loģika?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]usne
2016-07-15 15:27 (saite)
nejuksim jau nu prātā!
aizliegsim močus! privatizēsim sabiedrisko transportu!
atlikušiem, kam vaig tālāk par rīgas vēsturisko teritoriju, atstāsim auto

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 15:30 (saite)
vai arī vairāk brauksim ar velo, savedīsim kārtībā vairāk celiņu, un pašiem negribēsies tik ļoti līst tai pilsētā ar auto bez vajazības. aizliegumi sucks, tie ir priekš stulbeņiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2016-07-15 16:37 (saite)
par tiem aizliegumiem piekrītu, bet motociklistus veloinfrastruktūra diez vai nodabūs no saviem aparātiem. man šķiet, ir cilvēki, kuriem vnk patīk aizņemt max lielu telpu ar sevi, ar savu personu, ar savu bloody skaņu. un arī tādi, kuri par to un daudz ko citu vnk neaizdomājas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 16:40 (saite)
es domāju par situāciju. tiem braucējiem arī palaikam piedzimst bērni. vai tad kad viņa sieva mājā zīda nedēļu vecu ķipariņu, vai tad tēvs arī spridzinādams spolē pagalmā? vai tiešām viņš tā dara vai arī atvēl to tikai citām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2016-07-15 16:43 (saite)
cilvēku, kuri nespēj iedomāties par citām realitātēm, ir ārkārtīgi daudz. es, piem., nevaru vien sagaidīt, kad apbērnosies augšējais pāris un meituks būs pirmais, kurš pateiks savam male bullim izslēgt naktī jaudīgo subiņu vai pārvietoties vieglāk un klusāk. dzīve un laiks, tie ir tādi smilšpapīri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ululate
2016-07-15 16:48 (saite)
diemžēl pasaule neapstājas, kad kkur tiek zīdīts nedēļu vecs ķipariņš. moči turpina spolēt, pusaudži turpina dzert un dauzīt pudeles, augšstāva kaimiņš turpina naglot utt, cik visā pasaulē šobrīd tādu ķipariņu, kuru dēļ nekas nemainās un troksnis turpinās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 16:49 (saite)
nē, Vācijā par to konfiscē motociklu. as simple as that.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2016-07-15 16:52 (saite)
wow, nopietni? <3

man vispār patīk motocikli kā transportlīdzeklis (no attāluma), bet tas vrummmmm, vrummmmmm un zīmēšanās drausmīgi riebjas. un man šķiet, ka viņiem vai tik nav arī kaut kādi klusinātāji pieejami. tiem, kas atzīst par vajadzīgu mazliet padomāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 16:53 (saite)
man ļoti patīk motocikli, es pati labprāt vizinos. bet klusinātājs ir defolts. viņi tos noņem, lai zīmētos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2016-07-15 16:54 (saite)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]saccharomyces
2016-07-15 21:00 (saite)
wow, šo es nezināju un man šis šķiet atbaidoši. būtu forši, ja tas būtu ar likumu aizliegts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ululate
2016-07-15 16:52 (saite)
tiešām konfiscē visus močus? nu malači vācieši un viņu ķipariņiem ir kolosāli paveicies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 16:54 (saite)
ja tiek ziņots par moci bez klusinātāja, ir pamats to konfiscēt. vismaz Minhenē noteikti to tiešām arī dara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2016-07-15 18:18 (saite)
Nu a tu esi ziņojusi policijai?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 18:22 (saite)
tikai soc. tīklos un ušakovam. kaut ko 1* parakstījusi, bet pagaidām bez sekām. uh kā tikko viens aizpirda garām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2016-07-15 18:49 (saite)
Nu bet varbūt vajag pašvaldības policijai uzrakstīt. Konkrēti. Kā kārtīgai kultūras žurnālistei. :)) Nevis vaimanāt vispārīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 18:50 (saite)
katram savi veidi, es meklēju domubiedrus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2016-07-15 19:09 (saite)
Nu ir tev domu biedri. Ko tālāk? Domā rīt neviens vairs nedārdinās pa Brīvībeni tāpēc, ka šeit kolektīvi šņukstēsim dūrītē?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 19:11 (saite)
es jau esmu izmēģinājusies, varbūt atradīsies kāds zinošāks, uzņēmīgāks. man ir laiks tikai šādām sarunām, kamēr zīdīju un midzinu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2016-07-15 19:47 (saite)
Vīrs? Viņš tak nezīda. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 19:54 (saite)
viņš arī ļoti aizņemts ar darbu un audzināšanu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2016-07-15 21:57 (saite)
Nu tad neko. Jācieš. Citi jau ar nesēž rokas klēpī salikuši. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 22:02 (saite)
šovasar tāpat neko vairs neizdosies, līdz nākamajai varbūt vismaz no sava nama jaunajiem vecakiem un senioriem savaksim parakstus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 22:02 (saite)
šovasar tāpat neko vairs neizdosies, līdz nākamajai varbūt vismaz no sava nama jaunajiem vecakiem un senioriem savaksim parakstus.
redz kā gājēju pāreju mums uz cēau ielas tomēr uzdāvināja pēc daudzu gadu lūgšanas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pet
2016-07-15 17:34 (saite)
Man jau šķiet ka arī šeit tieši tā var darīt; motocikls bez funkcionējoša klusinātāja neatbilst tehapskates prasībām, attiecīgi ja CP to apstādina tad principā tam būtu jānozīmē ka talāk braukt nevar, un priekšmetu savāc ar evakuatoru, lai nu remontē viņu...

Tikai mūsu CP motociklus, šķiet, īpaši nestādina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 17:35 (saite)
there, turklāt atbalsta viņusvar gājienu maijā. it kā šāda noteikuma nebūtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]usne
2016-07-15 18:32 (saite)
Tāpat kā ātruma ierobežojuma

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 16:53 (saite)
pusaudžiem aizrāda, remontiem ir darba stundas. ja cirka festivāls grib vakarā gājienu, viņiem ir jāsaskaņo trokšņa limits ar katru namu, kam tas ies garām. mocim, kam nav klusinātāja, nezin kāpēc nav jāsaskaņo nekas. tas ir tikai laika jautājums. es ticu, ka to atrisinās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lauwa
2016-07-15 16:52 (saite)
Pēc pieredzes, kaut kāda klape viņiem tur ir. Mums netālesošais motociklists apzīdaiņojās, bet mainījās tikai tas, ka viņš netrokšņo, kad viņa bērns guļ. To, ka ir citi, tur neieslēdzas tāpat.
Un po galvaspilsētas centrs vai pilsētas nomale - šamie traucē vienādi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dumshputns
2016-07-15 18:22 (saite)
Vienkārši vajadzētu decibelu regulāciju trokšņa piesārņojuma mazināšanai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]digna
2016-07-15 15:41 (saite)
Normāls ieteikums, ja tik ļoti besī Rīgā. :D Kā reiz varētu praksē demonstrēt, kā forši no Rīgas robežas startēt ar sabiedriskajiem vai velo.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 15:47 (saite)
esmu dzīvojusi nomalē un demonstrējusi un arī tagad demonstrēju. man nebesī
Rīga. man tā pat ļoti patīk. man besī nelūgti viesi, kas piesārņo manas Rīgas skaņu un gaisa telpu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]digna
2016-07-15 16:46 (saite)
Katrs var izvirzīt nominācijai "nelūgtie viesi" jebko. Man, piemēram, motociklisti ir vienaldzīgi un nekādu karu pret viņiem vērst negribu. Toties man mēreni besī sabiedriskais transports un braukt ar velo+bērniem ne prātā nenāk. Tāpēc ļoti labprāt izmantoju visas iespējas, kad mūs pārvadā ar auto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]simamura
2016-07-15 16:47 (saite)
bet kultūras žurnalistika jau arī ir priekš gejiem tikai.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 16:48 (saite)
tas ir kaut kāds padomju atavisms

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]simamura
2016-07-15 17:09 (saite)
kā lielākā daļa visa kā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 17:12 (saite)
fak jū, geji un motociklisti! es esmu no senas hipsteru dzimtas, un mēs te dzīvosim vienmēr.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]simamura
2016-07-15 17:19 (saite)
jā, ir jācīnās, tāpat neko nedos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 17:20 (saite)
bullshit. tik daudz ko ir jau devis. sievietes jau gandriz ciena, vel atliek, lai ciena sievietes ar bērniem, bet ne par to, ka viņām ir bērni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]simamura
2016-07-15 17:27 (saite)
es saprotu, ka šis viss ir par kaut ko, ko es neredzu. Piedod.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lauwa
2016-07-15 16:55 (saite)
Jap, nomalēs dzīvojošie ar cilvēkiem netiekas, uz teātri neiet un kas ir opera vispār nezin. Viņi tā - mežā sēnes palasīt, putnu dziesmās klausīties, nekādas kultūras, pasarg dies! Nebrauks tak uz operu ar velo no pieRīgas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 17:02 (saite)
bet ko tu mēģini pateikt? man ir iemesli dzīvot centrā, šī šobrīd ir stratēģiski visizdevīgākā vieta, lai es ar savu laiku un naudu varētu turpināt darīt savas lietas. kāpēc lai cilvēki ar bērniem vāktos prom no pilsētas, ja viņiem ir izdevīgi tajā būt?
un visas labās skolas arī ir pilsētā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2016-07-15 17:20 (saite)
Es gribu teikt, ka nevar gribēt visu. Ja tu dzīvo pilsētā, ta rēķinies ar to ka tā ir pilsēta - trokšni, smirdoņa. Tā tas vienkārši ir, gribi mieru un klusumu - tam ir nomales. Bet pilsēta neapstāsies tikai tāpēc, ka tev viņas viducī bērns jāzīda.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 17:24 (saite)
pag, es pieņemu nosacījumus un staidzinu bēbi gar Brīvības maģistrāli, bet mocis bez klusinātāja ir ņirgāšanās. tas ir skaļāks par policijas sirēnu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2016-07-15 17:53 (saite)
Moči ir visur un no tiem neaizbēgsi. Aizliegt centrā, jo tur ir bēbji? Tak visur ir bēbji, ta jau vispār jāiznīcina moči kā šķira. Domā tas lauku bēbis negrib gulēt klusumā? Un es piekrītu, pretīgi. Nemaz jau tik daudz to bez klusinātājiem nav, vienkārš ar visiem klusinātājiem šamie ir skaļi. Un ja uz moa ir idiots, kurš sev pievērš maksimālu uzmanību ar troksni, viņš būtu jāaizvāc ne tikai no pilsētas viduča.
Bet teksts, ka es ir kultūras cilvēks, dēļ kā ir jādzīvo centrā - kamoon, dzīvošana centrā ir tava izvēle, nevis spiesta lieta. Kultūras dzīve netop zudusi arī tur nedzīvojot. Un tiem, kas dzīvo ārpus, vieglāk tai kultūrai ir piekļūt ar auto, samierinies. Nebrauks ar veļukiem no pieRīgas uz centru tāpēc, ka kādam redz auto traucē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 17:59 (saite)
pirmkārt šis ieraksts ir tapis ar humoru un pārspīlējumu. otrkārt, tajā ir liela daļa taisnības. ja tu strādā, piem alfā, taču nevāksies prom uz pārdaugavu? viens ir izklaidēties, bet man periodiski katru dienu ir kaut kur tepat jāizskrien darba darīšanās. tikai tulkot es varētu arī piņķos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2016-07-15 18:15 (saite)
Man vīrs strādā pārdaugavā, es teikā. Kur mums dzīvot, centrā kā viduspunktā? Dzīvojam pavisam ellē-ratā Salaspilī. Es darbavietu varu pamainīt, viņš praktiski nē, kur nu ir, tur ir. Un ja mums provē iestāstīt, ka jābrauc uz darbu ar velo vai sabiedrisko, pa ceļam ievedot 3 bērnus dārziņā ne ātrāk kā 7 un darbā būt uz 8... Tā ir neiespējamā misija. Katram tā dzīve ir savādāka, ja viens var visur ar velo iekrāmējot tur 3 bērnus un piena kannu, tas nenozīmē, ka tā var visi. Un tā ir mūsu izvēle nedzīvot ar bērniem pilsētas centrā, jo mūsuprāt tā nav vieta bērniem.
Mēs gan uz darbu braucam ar vienu auto (kad es vēl braucu), izlaida mani pilsētas sākumā un es tālāk jau ar sabiedrisko. Bet šams viens šoferē tālāk, oi-oi-oi, uz pieres jau nav rakstīts, ka vēl pirms pusstundas iekš auto bij 5 cilvēki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 18:20 (saite)
jūs izklausaties pēc labiem cilv. kad dzīvoju nomalē, es nomalē nedzīvoju, jo man visu laiku vajadzēja kko centrā un es nakšņoju pie svešiem. ar 2 bērniem es tā nevarētu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2016-07-15 19:23 (saite)
Un ja tev tad būtu auto, tu, iespējams, brauktu mājās, nevis nakšņotu kaut kur. Ir forši pēc pasākuma ietrausties auto, pusstunda un tu esi savā mīļajā gultiņā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 19:51 (saite)
bet tas ir absurds ja es varu dzivot pie darba.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2016-07-16 20:49 (saite)
Tas nav absurds, tas ir kompromiss. Moči, kas ir skaļāki par policijas sirēnām ir retums. (Lūk, par sirēnām gan mēs varētu parunāt, tās ir neadekvāti griezīgas un citās valstīs ir kkādas savādākas tomēr).

Prakse rāda, daudz vairāk bērnu pamodina sabiedriskais autobuss, nevis standarta mocis, kkas tur frekvencēs. Mani ta vairāk sabaida tas mocis, jā, bet tas ir cits stāsts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-16 20:52 (saite)
nope, brīv ielas bērni ir pieraduši pat pie sirēnām, bet moči bez glušakiem brauc apm 3 stundā un pamodina regulāri, un viņi pārkāpj noteikumus. un viņi besī! vizuali un kobceptuali.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2016-07-16 21:04 (saite)
Es varu spriest tikai pēc pastaigām (tai skaitā tuvā pusnaktij) un sēdēšanas āra kafejnīcās. Nervozāko bērnu sirēnas modināja, mierīgāko sirēnas nemodina, bet arī mierīgāko uzmodināja autobuss pa bedrēm garām tempiņā grabēdams.

Moči pagaidām vēl uzmodinājuši nav. Lai gan dažreiz mani gan ir sanervozējuši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-16 21:15 (saite)
pastaigās manu arī mēdz vis kaut kas uzraut augšā, bet es to pieņemu, jo apzinos ka tā ir pilsēta un tā. bet no nakts miega, reizēm mūs visus 4, pat E kurš likeas atombumbu nedzirdētu, uzrauj moči. ne parastie thou, tikai "uzķīlētie".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 17:25 (saite)
paralēli, mums visiem būtu labāk būt zaļākiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]justmy2cents
2016-07-15 17:38 (saite)
Nomalēs varbūt ir svaigs gaiss, bet tie pļerkšķi terorizē arī nomales. Visvairāk iecienījuši laiku ap pusnakti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 17:50 (saite)
vienīgi nomalēs ir cits uzcelto cilvēku blīvums. pilsētā, pieļauju, uz katriem 10 nobrauktiem metriem uzrauj 10 cilv. bet policijai šie mēsli patīk vairāk par marihuānas smēķētjiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]justmy2cents
2016-07-15 19:23 (saite)
Mūsu pseidotiesiskajā valstī visi tūlīt saskries pie Tiesībsarga un teiks, ka nav pierādīts, ka viņi tīšām kaut ko izpūtējam noņēma un paskaļināja, ātrums bija zem 50 un skaļums klusas jūras šalkoņas līmenī, un ka vispār nemaz nav noskaidrojams, kurš ar to moci tajā brīdī brauca, un vēl 101 cita stulba atruna, kuras nestrādā nekur citur pasaulē, bet brīnumainā kārtā strādā pie mums, un beigās vēl poliči dabūs atvainoties, ka nepamatoti aizturējuši godīgu cilvēku un apgrūtinājuši viņa mantu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lenta
2016-07-15 18:46 (saite)
Močiem pieliek arī speciālas svilpes, lai jaudīgāka skaņa.

(Atbildēt uz šo)


[info]sara
2016-07-15 20:27 (saite)
Nu gan problēma! Nu nevar tak savu iegribu dēļ, ierobežot citus... Man liekas pēc taviem ierakstiem, kad kaut, kas skar tevi, kas ir ne tā- tad Tu aizmirsti visu savu liberālo pieeju jautājumieM - tipa vienādas tiesības visiem - cīnītied par geju tiesībām, sieviešu olšūnām- tad Tu māci citus, ka vini ne tā attiecās pret citādo... Bet kā pašai kaut kas tā - izreiz vairs nekāda liberālā pieeja, jo tas skar jau tavu dzīvi... Tā ir baigā divkosība, kas cibā ir visur... Skaisti runāt un sludināt patiesības, bet, kad ska paša brīvību un kaut kas tiek ierobeŽots- tad ir brēka...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2016-07-15 20:30 (saite)
liberāļi nav par brīvību terorizēt citus cilvēkus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?