pajautaa

« previous entry | next entry »
Aug. 12., 2020 | 04:03 pm
posted by: pelnufeja in pajautaa

Jautājums par gudrības zobu raušanu. Varbūt jums ir kāda laba pieredze, ar ko dalīties? Kur to darīt? Stomatoloģijas institūts vai kāda no praksēm? Varbūt varat ieteikt konkrētus ārstus? Īpaši droši vien šis jautājums ir adresēts tiem, kam katrs zobārsta apmeklējums ir šausmas un elle. Es gribētu zināt, cik "slikti" šis ir un ar ko rēķināties? Varbūt kādam (ne bērnam) ir pieredze ar pilnu narkozi šajā sakarā?

Un atkal: es lūgšu izteikties cilvēkus, kam ir relevanta info, nevis dot pārgudrus padomu saņemties.

Paldies!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {39}

pikaczu

from: [info]pikaczu
date: Aug. 12., 2020 - 04:18 pm
#

Lai kur tu rautu, lūko pēc ķirurga vīrieša. Būs ātrāk un mazāk traumatiski, jo pie šīs procedūras ļoti no svara ir ārsta roku spēks.

Atbildēt | Diskusija


vilkate

from: [info]vilkate
date: Aug. 12., 2020 - 06:29 pm
#

Man nākas piekrist. Tajā reizē, kad rāva vīrietis, atšķirībā no zobārstes-sievietes viss bija max ātri un nesāpīgi.

Atbildēt | Iepriekšējais


Roxolana Destiny

from: [info]zvaigznjustari
date: Aug. 12., 2020 - 04:22 pm
#

Divus iekaisušus un sarežģītus g.z. rāvu Dentā (pirms Vefa) pie Dr Sergeja tikai un vienīgi. Tas kantoris ir pabaiss un Sergejs strādā sapūkojušās trennuškās, bet ļoti prasmīgi.

Atbildēt | Diskusija


vilkate

from: [info]vilkate
date: Aug. 12., 2020 - 06:29 pm
#

Piekrītu par Sergeju. :) Lai nu ko, bet rauj lieliski un ar vieglu roku.

Atbildēt | Iepriekšējais


Shelly

from: [info]shelly
date: Aug. 13., 2020 - 12:41 pm
#

Taisni vai būs jāpierakstās uz zobu raušanu vienkārši lai redzētu šo brīnumu pūkainās trennuškās!

Atbildēt | Iepriekšējais


tonight's the night

from: [info]kitija
date: Aug. 12., 2020 - 04:37 pm
#

Pēc draudzenes ieteikuma biju raut gudrības zobus pie dr.Sējas Stomatoloģijas institūtā, viss ātri un veiksmīgi. Bija iznācis gan tikai viens gudrības zobs, bet tā radīto problēmu dēļ izlēmu likvidēt visus 4. Ārsts piedāvāja arī raut visus reizē, bet drusku nobijos un rāvu pa 2, sanāca 2 reizes šo pasākumu izveikt. Iespējams, ka piedāvāja arī pilno narkozi, to neatceros, bet noteikti, ka var, jo tur arī viss sakārtots tā, it kā ietu uz operāciju - pirms un pēc procesa esi savā palātā, raušana nav krēslā, bet guļot.

Atbildēt | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 12., 2020 - 08:27 pm
#

Paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais


perkonos

from: [info]ecna
date: Aug. 24., 2020 - 05:04 pm
#

Arī es rāvu pie Sējas. Lai arī bija jāgriež smagana utml, viss šķita tā ātri un vienkārši.

Man ir visai paniskas bailes no jebkāda veida zobārstniecības notikumiem, tā arī pateica, Sējas māsiņas man uz to atbildēja - ja jau esi atnākusi, tad būs labi. Iedeva divas tabletes, vienu nerviem, otru sāpēm pēc narkozes - un viss bija lieliski.

Pēc tam gan nedēļu bija liels vaigs un dikti sāpēja, bet par to jau brīdināja, ka būs. Uzreiz turpat uz vietas izrakstīja arī darbnespējas lapu utml.

Atbildēt | Iepriekšējais


Kate

from: [info]es_esmu_dzhims
date: Aug. 12., 2020 - 04:45 pm
#

tl;dr man nesen izrāva un tas bija tieši tik slikti, kā biju iedomājusies

pirms pāris mēnešiem sāpēja, bet tad pārgāja, domāju, ka arī šoriez būs tāpat; nāni, bračku, pāris dienu laikā sapampa vēl viena seja. man vienmēr bijis bail no zobārstiem, vēl saklausījos visādus stāstus tieši par gudrības zobiem, tā nu sēdēju uz dīvāna un balsī raudot teicu, ka nekur nebraukšu, ja nebūs pilnā narkoze. beigās ar draugu vienojāmies, ka, ja vairs ar pilno nekur nevarēs uzspēt (bija jau kādi seši, pusseptiņi), tad vismaz aizbraucam, lai apskatās un pasaka, ka ir droši gaidīt nākamo rītu. domāts - darīts, aizbraucām uz dentu brīvības ielā, kur zobārsts (tieši augstāk ieteiktais vīrietis, btw) ieraudzījis, ka šņukstu, atteicās jebko darīt. stulbi, bet, no vienas puses laikam viņu saprotu. tad braucām uz stomatoloģijas institūtu, kā mājaslapā aši biju iečekojusi, vai nav kādas izmaiņas covid laikā, nu, it kā nekā, tikai lieliem sarkaniem burtiem rakstīts, lai nāk maskās. aizbraucam, nekā, viss ciet, zvanamies, iznāk jauns vīrietis un saka, ka viņiem covid laikā darba stundas (sorry, ja samelošu, pārčeko) tikai līdz sešiem. jautāju, kā tad tā, mājaslapā nekā neredzēju, viņš atbild, ka, jā, pats tikai šodien atkodis ka tas ir kaut kur pie kontaktiem rakstīts. again - it kā saprotami, bet vai tad to nevarēja turpat pie masku paziņojuma pieminēt? lūk, jau tuvu izmisumam, nonācām šeit: https://diennaktszobarstnieciba.lv/ pilnās narkozes viņiem nav, tāpēc sarunājām, ka tikai apskatīsies, vai var gaidīt. kā tad :D kā atvēru muti, tā narkoze iekšā (it kā kaut kāda nesāpīgā. nesāpīgi nebija, bet laikam, ka biš labāk nekā parasti) un jau šas rentgens utt. sapratusi, ka ko nu vairs, vēl prasīju, vai būs spēks izraut, jo daktere neliela dāma, viņa, gan jau, lai mani iedrošinātu, atmeta ar roku un noteica, ka šito darot katru dienu. nu, gan jau ka arī dara, bet easy tas toč nebija - viņa lauza un urba, māsiņa turēja vaigu/žokli no vienas puses un beigās es vēl no apakšas, citādāk likās, ka tas arī tūlīt salūzīs. drausmīgi, briesmīgi, bet samērā ātri (ap 10 min) un tad tas bija galā. jau mājās gandrīz (un es saku - gandrīz, jo nevarēju atvērt muti, lai to izdarītu) apvēmos no asiņu rīšanas, bet nākamajās dienās jau vieglāk - tikai jārēķinas ar smūtijiem un biezzupām kā vienīgo pārtikas uzņemšanas avotu un arī tad so so. pēc nedēļas pampums bija nost, ēst normāli gan varēju tikai kādas 2 ned vēlāk. ā, un tas maksāja 200 eiro. saprotu, ka stomatoloģijas institūtā var arī par 70 (bet tas laikam nav ar pilno narkozi).

Atbildēt | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 12., 2020 - 08:34 pm
#

Ak dievs, tas izklausās drausmīgi. Es ceru, ka Tu jau jūties ok.
Skaidrs, ka stomatoloģijas institūts tad ir mana vienīgā opcija, jo es bez narkozes šito neizturēšu, un es noteikti uzreiz raudāšu, man arī ir grūtības mierīgi nogulēt un turēt vaļā muti. Bet ar narkozi citviet noteikti tas būs vājprātīgi dārgi.

Paldies par info!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 12., 2020 - 08:39 pm
#

Turklāt, te visi arī apraksta raušanu kā "rausānu", bet man jau viņi nemaz īsti nav izauguši, bet jau ir sabojāti, viens sāp, un man arī šī dēļ regulāri sāp galva. Un tas nozīmē, ka tā nebūs "vienkārša izraušana" laikam.

Atbildēt | Iepriekšējais


mala

from: [info]mala
date: Aug. 12., 2020 - 04:54 pm
#

Rāvu stipri sastrutojušu gudrības zobu pirms 2 mēnešiem Stomatoloģijas institūtā pie Dr. Kļimeca. Viss ātri un nemanāmi. 50 eur.

Atbildēt | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 12., 2020 - 08:40 pm
#

Paldies par info!

Atbildēt | Iepriekšējais


milda

from: [info]milda
date: Aug. 12., 2020 - 04:56 pm
#

Rāvu pie Mika Lejnieka Adentā. Vai viņš tur vēl ir, nezinu, bet tā laikam ir vēl sastopams Stomatoloģijas institūtā. Foršs jauneklis. Ļoti labi izrāva, bet man nebija pārāk problemātiska sakne, ko jau novērtēja iesākumā, ka nevajadzētu būt problēmai. Pats process ar vietējo anestēziju nebija nekas nepatīkams (bet es esmu izturīga uz tādām izdarībām). Savukārt nedēļu pēc gan tā ne visai, kamēr sadzija. Nu tā kā traucēja tā tukšā vieta, tā kā nebija komfortabli ar attiecīgo pusi ēst, bet nu tas viss pārejoši.

Kungs ar pie viņa rāva gan ne gudrības. Viņš gan man ir no ģībējiem. Arī labi izrāva un kungs nepaģība. :)

Atbildēt | Diskusija


īo

from: [info]iio
date: Aug. 12., 2020 - 07:12 pm
#

Es arī rāvu pie viņa Adentā 2zobus reizē. Čiks un gatavs. Simpātisks, spēcīgs jauneklis. Adentā ir patīkama, plaša uzgaidāmā telpa, perfekts serviss. Kā ieej iekšā, tā uzreiz nav tā specifiskā zobārstniecību smaka, kas varētu būt mazākās klīnikās. Pakalpojums varbūt arī sanāk dārgāk kā citur, bet ir tā vērts.

Atbildēt | Iepriekšējais


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 12., 2020 - 08:41 pm
#

Paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]data
date: Aug. 12., 2020 - 04:58 pm
#

Man nebija gudrības zoba raušana, bet arī ķēpa ar zobiem, un pēc sliktām pieredzēm pie dažādiem zobārstiem visbeidzot piezvanīju uz Stomatoloģijas institūta reģistratūru, izstāstīju problēmu un prasīju, lai iesaka vislabāko speciālistu. Ieteica kaut kādu laikam profesori, bija ļoti labi, viņa vēl aizsūtīja pie citiem speciālistiem. Man liekas, ka reģistratūra jau strādā tajā pašā iestādē kur ārsti, gan jau zina, kuri ir labāki, kuri ne pārāk un tad arī ir spējīgi ieteikt.

Atbildēt | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 12., 2020 - 08:44 pm
#

Tev taisnība, tā arī darīšu. Paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais


.

from: [info]hessin
date: Aug. 12., 2020 - 05:27 pm
#

izrāva vienu lokālā narkozē. Neko nejutu, daudz laika neaizņēma. Pēc tam pāris dienas neliels diskomforts brūces dēļ.
Ārsts bija vīrietis, bet vārdu neatceros, jo uztrāpīju randomā. No Bērziņa prakses Āgenskalna ielā; paskatījos mājas lapā, tas varētu būt bijis Artis.

Atbildēt | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 12., 2020 - 08:45 pm
#

Paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais


only after dark

from: [info]tvarj
date: Aug. 12., 2020 - 07:38 pm
#

Sveika, šopavasar biju Rīgas zobārstniecībā Blaumaņa ielā 17 pie dakteres Dūdiņas.
Es no bailēm apraudājos.
Viņa un māsiņa mani sauķināja un no zoba atbrīvoja apmēram 30 sekundēs.
Tiesa gan, zobs nebija vēl sācis sāpēt, tikai sabojājies, tāpēc to nevar salīdzināt kā ir, kad jārauj jau sāpošs, iekaisis resgalis. Pēc tam nekas nekur nesāpēja.

Man ir vēl viens, no kura jāatbrīvojas un es noteikti iešu tur atkal.

Atbildēt | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 12., 2020 - 08:51 pm
#

Paldies, iečekošu.
Nu, man ir tā, ka es zinu, ka man esot sabojāti visi četri, sāp tikai viens, un arī pagaidām ne ļoti, bet man zobārste, pie kuras pēdējoreiz biju, pateica, ka viņa man ļoti iesaka izraut pēc iespējas ātrāk, jo, ja sapamps un sāks nopietni sāpēt, būs baigi slikti.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]polija
date: Aug. 12., 2020 - 08:25 pm
#

Viss atkarīgs, kas tev tur ar to zobu: ir izlīdis/nav izlīdis, utt..
Es visus 3 rāvu SI.
Vispirms 2us tad trešo.
Ar diviem bija tā, ka viens bija pilnībā izlīdis, tikai drusku apbojājies un ieaudzis uz vaiga pusi (no rihtīgi vaigā), apakšā pretī bija pa pusei izlīdis un jau sabojājies. To, kas bija pilnībā izlīdis, izrāva vienkārši, tiešām čiks un gatavs. Tb iešpricēja sākumā, pagaida, kad pretsāpju iedarbojas un tad rauj. To, kas sabojājies un pa pusei iekšā, dabūja griezt smaganu, un vēl pačakarēties, laikam urbt un tā.. Brr. Pēc tam šausmas, jo pretšpaju zāles nelīdzēja, sāpes tādas kā pie dzemdībām, tikai nepāriet un nav paredzams, ka pārietu, pretsāpju zāles deva kko uz 2h (a vairāk kā 3x dienā nedrīkst dzert). Beigās nospļāvos, miksēju ketanovu ar ibumetīnu un pārsniedzu škiet 3x visas diennakts devas abām tabletēm, un beigās vēl dabūju tomēr dzert AB, kaut ārsts apgalvoja, ka nevajagot (vaigs piepampa 2-3x lielāks, kurkulis, nepazuda, sāka pulsēt, sāka tā sāpe starot līdz pat puskrūtīm/mugurai...
Trešo zobu bija vistrakāk - jo tas pat nebija vispār izlīdis - viss bija zem smaganām, bet jau bija sabojājies un grauza man blakus 7ajam zobam saknē caurumu (tb gandrīz pārgrauza uz pusēm man 7ajam zobam sakni). To operēju SI pie Sējas. Kā jau te minēja viss kā operācijā, no kā man, protams, vēl lielāks stress. Te pat urba to zobu laukā no kaula, tas papildus visai smaganu griešanai un šūšanai. To gan nevienam nenovēlu - tā sajūta, ka tu dzirdi to urbi, nevis caur ārējo ausi, bet caur iekšējo.. Brr..
Tā kā man visvairāk bija bail no tām sāpēm pēc tam (jo kamēr rauj/urbj un čakarējas, anestēzija ir laba, nesāp nemaz), tad paprasīju lai man iešpricē vēlreiz pirms došanās mājās un izraksta ģā špricējamās pretšpaju zāles, kuras tad arī gāju uz poliklīniku 1-2x dienā s'pricēt pirmās dienas. Tādejādi vismaz nepārsniedzu tām zālēm max dienas deva,s jo ar špricējamajām man pietika, nebija tā ka'ar tabletēm, ka pēc 2h iziet un tad mosties nakts visū no tā ka sāp..
Autorei - ja nav problemātisks zobs, es ietu uz SI, lai izrauj jebkurš kas tur ir. Ja ir problemātiskais - ietu laikam vēlreiz pie Sējas (viņš ir gan SI, gan arī kur citur). Ja ir izlīdzis, vesels zobs (tb akūti nekas nestruto un nesāp), tur nevajadzētu būt problēmām - izraut arī jebkur. Labāk tomēr pie vīrieša. sāpes nekādas nav. Tas ir krietni ātrāk nekā plombēt.
Ja ir problemātiskais, pierakstīties pie kāda no labajiem speciem. SI btw ir arī kkāda pusnarkozes iespēja. tikai pēc tās nevar pats braukt un vēlams lai būtu kāds līdzi kas pēc tam pieskata.
Bet var jau arī pats iedzert kko nomierinošu - tikai mok jāpakonsultējas, ko var/nevar dzert.

Atbildēt | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 12., 2020 - 09:02 pm
#

Fak. Man jārauj ir visi četri un īsti izaudzis nav neviens.
Man ir panikas lēkme, lasot šos komentārus.

Bet paldies, ka Tu apraksti godīgi, kā ir.
Varbūt man paveiksies nomirt narkozē. :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]polija
date: Aug. 12., 2020 - 10:03 pm
#

nu rauj pa pārītim.
Par sāpēm runājot - nezinu cik Tev gadu. Man mēģināja ieskaidrt, ka jo mazāk gadu, jo mazāk sāp. es rāvu, kad man bija 36...
Plus vēl man sāpju slieksnis ir zems. Salīdiznājumam tikko kolēģe pēc manis izrāva 4us reizē, pārtika laikam kādas 5as dienas no smootijiem, bet neko, viss ok.
Man ar špricējamām zālēm ar bija ok. Ar sāpēc pēc tam jānodrošinās, ka lai rauj kkādā 1dienā, tad sliktākajā gad., nākamajā dienā var sperties pie ģā vai kur citur pēc citām pretsāpaju zālēm vai špricēt kaut kur citas, ja nekā citādi nevar izturēt. A tā pusnarkoze, kas viņiem ir, jau laikam arī ir domāta tiem panikas pārņemtajiem, jo kad es tur tricinājos, man ar prasīja, kāpēc es to neņēmu, ja reiz tik traki baidos.. Varbūt tiešām ir vērts to apsvērt, jo man jau kad vēl sagatavoja kā īstai operācijai, bija tā, ka zobi burtiski klabēja no bailēm.. Kaut parasti pie standarta zobārstiem nekādas panikas nav bijušas un zobus parasti laboju bez kādām anestēzijām, jo tur ar visu manu zemo sāpju slieksni nesāp gandrīz necik..

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 13., 2020 - 08:47 pm
#

Man ir 28. Bet vienmēr viss drausmīgi ir sāpējis, un kļūst tikai sliktāk. Plus, panika par to, ka pārmetīs, ka es "necenšos" gulēt/sēdēt mierīgi un raudu. Lai gan es cenšos.

Pusnarkoze laikam ir tā sedācija, ko es atrodu SI mājaslapā - tā jau ir tikai introvenoza nomierinošu līdzekļu ievadīšana. To es negribu, jo es nezinu, kādas zāles viņi tur dod un kāds būs efekts. Ja nu man tomēr kaut kas sāp vai ir slikti, bet es nevaru parunāt vai pakustēties, nope.
Es esmu raudājusi pat pirms pilnās narkozes jau uz operāciju galda, lai gan zinu, ka nekas nesāpēs, bet sāp tā adata, plus man ir grūti mierīgi nogulēt, kad viņi sāk likt visus tos vadus (kaut ko līdzīgu kā kardiogrammā, arī tur man ir panika, jo man liekas, ka man apstāsies sirds). Bet vismaz viss ciet bezfilmā.

Es domāju SI jau gaida tādu pacientu kā es ar milzīgu sajūsmu. :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]polija
date: Aug. 13., 2020 - 11:21 pm
#

nu tu vari pakonsultēties kādas zāles lieto, kāds efekts, pret sāpēm dod tāpat tak pretsāpju šprici :D Un pēc tās toč nesāp. Viņi jau var pārbaudīt, vai nesāp - tb, vai ir reakcija uz kkādu kko mazu, vai nav. Ar visām tām manām operācijām - tiešām nesāp! Visvairāk sāp pati pretsāpju līdzekļa šprice, bet to var pieciest :D
Un pēc tam, skaidrs, ka sāp, kad iziet - cik stipri - individuāli. Tur jau tad tas jākoriģē ar pretsāpju līdzekļiem..
Vnk, ja sagaidīsi, ka sastruto, tad gan var būt sliktāk, jo, ja jau ir strutas, sliktāk iedarbojas pretsāpju līdzekļi un tad gan var visādi sanākt.. Tpc labāk neko baigi garumā gadiem nevilkt..

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]p_petersons
date: Aug. 13., 2020 - 11:25 pm
#

Pastāsti viņiem šo visu un viņi ar prieku Tevi izrubīs, IMHO.

Atbildēt | Iepriekšējais


*

from: [info]inese_tk
date: Aug. 12., 2020 - 11:40 pm
#

tas ir ļoti atkarīgs no tā vai tam zobam ir kkādas komplikācijas - nu tur šķībi guļ, ieaudzis ne tā, utt. ja tas ir vnk kā parasts zobs, tikai ļoti dziļi mutē un tāpēc grūti tīrāms un sabojājies un nav salabojams, tad jebkurš normāls zobārsts, ar kuru Tu jūties droši un komfortabli, to izraus.

man divus gudrības zobus rāva mana parastā, mīļā un nu jau 15 gadus vienīgā zobārste un bija ātri un viegli un nekādas vainas un nebija nekas briesmīgs, arī pēc tam. nu drusku pasāpēja smagana, kamēr savilkās. bet man tie tiešām bija izauguši kā parasti zobi, tikai sabojājušies žokļa dziļumos un man nebija variantu atvērt muti tik plati un noturēt vaļā, lai tos varētu salabot. maksāja ap 50 eur gabalā (nerāvu abus uzreiz un tas jau bija kādu laiku atpakaļ) ja ir sarežģījumi, tad šāds variants nederēs un vajadzēs ķirurgu utt.

Atbildēt | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 13., 2020 - 06:23 pm
#

Jā, man jau zobārste teica, ka vajadzēs ķirurgu. Un es tagad, lasot komentārus, arī saprotu, ka manā gadījumā tad nav runa par tādu vienkāršu "raušanu", bet tos zobus vajadzēs kaut kā izgriest, izurbt, anyway, I hope to be unconscious, when that happens.

Atbildēt | Iepriekšējais


hidroxo

from: [info]hidroxo
date: Aug. 13., 2020 - 04:41 pm
#

Papildus zobuārsta izvēlei, ja nav steidzami, iesaku padomāt par to kurā laikā to dari. No personiskās pieredzes, man izrāva neplānoti, laboja citu zobu, un pie reizes pateica, ka būtība gudrības zobs ir pabeigts un, vai nu jārauj vai jālabo, labāk izraut, jo tik tālu žoklī to tapat kvalitatīvi nesalabos. Nu labi, ja ārsts saka ka labāk raut tad raujam ārā. Izrāva tās pašas vizītes laikā, kura darba dienas rītā plkst. 8. Process diezgan nepatīkams, bet nekas traks, aizbraucu uz darbu un pāris stundu laikā nenormāli pacēlās temperatūra, pilnīgs nespēks, knapi spēju noturētie kājās, kur nu vēl pastrādāt, nācās saukt taksi un braukt mājās. Nogulēju divas dienas ar 39 grādu temperatūru un vēlāk tikai uzzinaju, ka samērā daudziem pēc zobu raušanas sākas temperatūra. Ja būtu zinājusi, būtu izvēlējusies citu laiku, jo toreiz dēļ darba kavēšanas sanāca samērā daudz problēmas.

Atbildēt | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 13., 2020 - 06:27 pm
#

Jā, es tāpēc arī šeit jautāju, lai varētu sākt to plānot.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]polija
date: Aug. 13., 2020 - 11:26 pm
#

nu un vēl tici vai nē, bet es beigu beigās guuglēju "zobu labošana pēc mēness kalnedāra" un centos pierakstīties uz daudzmaz derīgiem laikeim/dienām pēc mēness fāzēm. un zini - tici vai nē, bet tomēr esmu pamanījusi atšķirību ar tām zobu lietām. Pirmo toreiz izrāvu par šonepiedomājot un viss bija slikti, bija augošs mēness, utt..
Ja netic mēness fāzēm, tad nu var neticēt, bet sev arī matiņus raujot esmu pamanījusi, ka augošā mēnesī viss turās iekšā un drīzāk matiņš plīsīs nekā ar visu sakni naķs laukā. Kamēr dislstošā mēnesī var hotj ar pirkstiem raut - pat pinceti nevajag (garākiem) - un nekas nesāp.
arī jau izaugušu, gatavu sīpolu izraujot no zemes augošā vs dilstošā mēnesī, var lieliski redzēt atšķirību saknēm..

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]p_petersons
date: Aug. 13., 2020 - 04:58 pm
#

Biju pirms gadiem Stomatoloģijas institūtā pie Irinas Vasiļčenko. Visu labi izdarīja, apčubināja. Man bija pilnā narkoze. Viņa teica, ka labi, ka tā, jo bija baigi jālauž. Pēc tam biju apdolbījusies un bija baigi labi :). Paliku pa nakti, iešpricēja vēl atsāpinošo, pēc tam uz mājām. Norm.

Atbildēt | Diskusija


pelnufeja

from: [info]pelnufeja
date: Aug. 13., 2020 - 06:28 pm
#

Skaidrs, paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais


nova

from: [info]nova
date: Aug. 13., 2020 - 05:49 pm
#

Meklē pēc Kļimeca, strādā dažādās klīnikās, superīgs dr

Atbildēt | Diskusija


nova

from: [info]nova
date: Aug. 13., 2020 - 05:50 pm
#

P.s.rāvis gsn man, gan bērniem, visi esam sajūsmā

Atbildēt | Iepriekšējais


ieraksts

from: [info]ieraksts
date: Aug. 17., 2020 - 01:07 pm
#

man vienreiz, pirms gadiem septiņiem gudrības zobu rāva Stomatoloģijas institūtā, daktere Jūlija Katkeviča, nez vai viņa tur vēl strādā. 70 eur. ar parasto, lokālo narkozi, bija tā, ka īsti jau nekas nesāp, bet ārprātīgi nepatīkami, kad no tevis ar spēku kaut ko velk ārā, tas zobs vēl salūza gabalos ar tādu pretīgu skaņu, bija tās šķembas jālasa ārā. būtībā jutu tikai to, ka guļu un man līst asaras uz visām pusēm, gan jau no nerviem un drausmīgajām sajūtām.
izrakstīja recepti Ketanov, bet to pat aizmirsu izņemt, nekas nesāpēja īpaši, nu tikai diskomforts, ka viss žoklis sķiet izļurkāts kaut kāds. jau nākamajā dienā ēdu samērā puscietu pārtiku, kaut gan baidījos no dzīšanas problēmām, bet asiņu receklis izveidojās normāli un viss sadzija diezgan ātri.

Atbildēt | Diskusija


Zobārstniecība

from: [info]kiks
date: Aug. 18., 2021 - 03:13 pm
#

Atceros, ka bērnībā arī nācas izraut zobu. Tika meklēts, kur ērtāk, nesāpīgāk un ātrāk. Beigās izlēmu doties uz Sirowa Rīga klīniku. Kur arī pārliecinājos par augsta līmeņa speciālistiem un klientu apkalpošanas serviss vispār bija izcils! 10/10

https://www.sirowaclinic.com/

Pati zoba izraušana, protams nav patīkams process, bet rezultātā viss bija lieliski, nekādu sūdzību!

Atbildēt | Iepriekšējais