ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2023-05-28 01:24:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Gnidrīt, nu ir ķeza
Ja mēs lasam par perenniālismu

https://en.wikipedia.org/wiki/Perennial_philosophy

Tad tur ir rakstīts:

//Giovanni Pico della Mirandola (1463–94) suggested that truth could be found in many, rather than just two, traditions. He proposed a harmony between the thought of Plato and Aristotle, and saw aspects of the prisca theologia in Averroes (Ibn Rushd), the Quran, the Kabbalah and other sources.//

tātad no kabalas arī ietekmējies.

Nu vot, žīdi visur...

[Prisca theologia ("ancient theology") is the doctrine that asserts that a single, true theology exists which threads through all religions, and which was anciently given by God to humans.]


P.S. Nujā kristietību arī žīds uztaisīja, ar to kristietības apjūsmotājam Gnidrim arī kkā galā būs jātiek

P.P.S. Un Renē Genons bija masons: // Following his desire to join a regular Masonic obedience, he became a member of the Thebah Lodge of the Grande Loge de France following the Ancient and Accepted Scottish Rite.//

nu vienīgais glābiņš ka luters antisemīts :D

https://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Luther_and_antisemitism


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]gnidrologs
2023-05-28 02:42 (saite)
Pašreizējiem hazāriem/aškenazi žīdiem ir ļoti maza, ja vispār, sakara ar mozaistisko tradīciju. Kabalisms jūdaismā ir kaut kas līdzvērtīgs sūfismam islamā. Ezotērisms. Tradīcija, kas radusies krietni pirms žīdi noliedza logosu, nosleppkavoja savu mesiju un tika Dieva nolādēti, lai pievērstos Sātana Sinagogai un nestu postu pasaulē.

Luters "antisemīts". Absolūti visi pagātnes intelektuāļi, kas jebkad kaut ko rakstījušo par žīdiem ir antisemīti. Nav neviena paša cilvēka visā cilvēces vēsturē, kas būtu uzrakstīji pozitīvu atsauksmi par jūsu tautu. Vai nu nekas, antisemītisms. No vis dažādākajiem avotiem. Skaidrs, ka ne jau viņi visi bija meļi. Jūs žīdi, esat meļi un žuļiki un melojat par savu jakobi briesmīgo vajāšanu. Tas nekad nav noticis. Jūs to turpinat pierādīt arī šo baltu dienu katrā iespējamā sfērā. 'Early life' tells tales.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-05-28 09:53 (saite)
> Nav neviena paša cilvēka visā cilvēces vēsturē, kas būtu uzrakstīji pozitīvu atsauksmi par jūsu tautu.

Redzi, tādu repliku dēļ tevi neviens te neuztver nopietni. Sk. arī 99% tavu izteikumu par vakcīnām u.c.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-28 10:24 (saite)
Kurš "neviens" lol? Laba daļa cilvēku šeit mani uztver nopietni. Dabiski, ka mažoritāte cibas ir ļevoki/wokes un daudz žīdu šeitan arī, tāpēc nebūšu te populārākais čels, bet diršana par "neviens tevi neuztver nopietni" ir kārtējais žīdu stila gaslighting. Man pietiek, ka mani uztver nopietni cilvēki, kas paši ir cienījami manās acīs. Man nav ne mazākās vēlmes izpatikt kvēkščošiem neomarksistiem vai tehnofeodālistiem-totalitāristiem.

Otrs punkts. Tas, ko uzrakstīju ir fakts. Ja var chellengot, lūdzu. Parādi man kādu vēsturisku dokumentu, citātu no sava laika intelektuāļa, varasvīra, kas izsakās pozitīvi par jūsu tautu. Es varētu būt pārsteigts, ja atradīsi. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-05-28 11:02 (saite)
Tavu iedomu dēļ es nesākšu kompilēt sarakstus un rakties par arhīviem un kopotajiem rakstiem, mazliet par daudz iedomājies no sava draņķa štreiherisma.

Tas gan nenozīmē, ka nevar uzrādīt prominentas vietas un laikus Eiropas vēsturē ar normālu izturēšanos pret ebrejiem (un tai sekojošu ekonomijas, smalko amatu, zinātnes un medicīnas uzplaukumu, kas izriet nevis no jebkāda tur inherenta pārākuma, bet no tā, ka kultūra, kur izglītība vienmēr ir bijusi uz pjedestāla, konsistenti producē cilvēkus ar sasniegumiem jomās, kur jāstrādā ar galvu). Nīderlande pēc atbrīvošanās no spāņu varas, Francija Kārļa Lielā un Luija Dievbijīgā laikā, Reinzeme-Pfalca Vācijā (īpaši Špeiere, Vormsa un Mainca, kopā viens no viduslaiku Eiropas ekonomiskā un kulturālā uzplaukuma centriem), dodžu Venēcija no XII līdz XVI gs., var turpināt un praktiski iezīmēt Eiropas kartē laikā un telpā mainīgas pragmatisma vs. reliģiska vai ideoloģiska fanātisma kontūras.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-28 12:22 (saite)
Tavu iedomu dēļ es nesākšu kompilēt sarakstus un rakties par arhīviem un kopotajiem rakstiem, mazliet par daudz iedomājies no sava draņķa štreiherisma.


Nu tikai netēlo nončalanto lmao. Nevis manu iedomu, bet tādēļ, ka neko tādu neatradīsi. Burtiski neko. Zilch. Toties čupu ar "dislikes" var atrast pat caur gūgli no dažādiem gadu simteņiem, dažādu tautu dažādiem rakstniekiem. But keep on gaslighting.

Tas gan nenozīmē, ka nevar uzrādīt prominentas vietas un laikus Eiropas vēsturē ar normālu izturēšanos pret ebrejiem (un tai sekojošu ekonomijas, smalko amatu, zinātnes un medicīnas uzplaukumu, kas izriet nevis no jebkāda tur inherenta pārākuma, bet no tā, ka kultūra, kur izglītība vienmēr ir bijusi uz pjedestāla, konsistenti producē cilvēkus ar sasniegumiem jomās, kur jāstrādā ar galvu). Nīderlande pēc atbrīvošanās no spāņu varas, Francija Kārļa Lielā un Luija Dievbijīgā laikā, Reinzeme-Pfalca Vācijā (īpaši Špeiere, Vormsa un Mainca, kopā viens no viduslaiku Eiropas ekonomiskā un kulturālā uzplaukuma centriem), dodžu Venēcija no XII līdz XVI gs., var turpināt un praktiski iezīmēt Eiropas kartē laikā un telpā mainīgas pragmatisma vs. reliģiska vai ideoloģiska fanātisma kontūras.


Tas, ka ir bijuši atsevišķi indivīdi, kuri devuši arī kādu pozitīvu vai vismaz interesantu ieguldījumu, protams, nenoliedzu. Bet tā draza, ko te raksti par vispārējo uzplaukumu ir nepareizāka par nepareizu. Tieši pretējais ir vienmēr ticis novērots pēc žīdu izdzīšanām. Tas, ka žīdi sataisa daudz rebju savā merchants guild sfērā un atsevišķi indivīdi uzrodas arī ar savām specifiski šaurām idejām, kas nav sliktas, jā. Bet mēs runājam par kopējo vēsturisko ietekmi un tā ir net negative priekš visām pārējām "goju" tautām net negative -100. Nekādi atsevišķi ģēniji un izgudrotāji kādā šaurā sfairā neatsver žīdu kopējo noziedzīgi parazītisko un "revolucionāro" darbību dažādos pasaules reģionos.

Ir dibināts iemesls kāpēc no jūsu šlakas regulāri centušies atbrīvoties, pamatā nevardarbīgā veidā, jo lai kādas baikas nestāstītu mūsdienu žīdu no ADL vai JewYorkTimes, nekādu specifisku vajāšanu nekad nav bijis. Vnk apriebjās tās rebes no šiem iebraucējiem un pieklājīgi palūdz pist dirst.
Pasaki man lūdzu, kāpēc tas tā noticis tik bieži un konsekventi, kur visi vēsturiskie avoti apliecina to, ko saku es, nevis tu. Vai tu vari uzrādīt kaut vienu avotu, kas koroborētu tavu un jūsējo vēstures versiju, saskaņā ar kuru nepatika pret žīdu tautu ir aiz kāda maģiska naida vai permanentas skaudības?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-05-28 12:23 (saite)
Tavu iedomu dēļ es nesākšu kompilēt sarakstus un rakties par arhīviem un kopotajiem rakstiem, mazliet par daudz iedomājies no sava draņķa štreiherisma.


Nu tikai netēlo nončalanto lmao. Nevis manu iedomu, bet tādēļ, ka neko tādu neatradīsi. Burtiski neko. Zilch. Toties čupu ar "dislikes" var atrast pat caur gūgli no dažādiem gadu simteņiem, dažādu tautu dažādiem rakstniekiem. But keep on gaslighting.

Tas gan nenozīmē, ka nevar uzrādīt prominentas vietas un laikus Eiropas vēsturē ar normālu izturēšanos pret ebrejiem (un tai sekojošu ekonomijas, smalko amatu, zinātnes un medicīnas uzplaukumu, kas izriet nevis no jebkāda tur inherenta pārākuma, bet no tā, ka kultūra, kur izglītība vienmēr ir bijusi uz pjedestāla, konsistenti producē cilvēkus ar sasniegumiem jomās, kur jāstrādā ar galvu). Nīderlande pēc atbrīvošanās no spāņu varas, Francija Kārļa Lielā un Luija Dievbijīgā laikā, Reinzeme-Pfalca Vācijā (īpaši Špeiere, Vormsa un Mainca, kopā viens no viduslaiku Eiropas ekonomiskā un kulturālā uzplaukuma centriem), dodžu Venēcija no XII līdz XVI gs., var turpināt un praktiski iezīmēt Eiropas kartē laikā un telpā mainīgas pragmatisma vs. reliģiska vai ideoloģiska fanātisma kontūras.


Tas, ka ir bijuši atsevišķi indivīdi, kuri devuši arī kādu pozitīvu vai vismaz interesantu ieguldījumu, protams, nenoliedzu. Bet tā draza, ko te raksti par vispārējo uzplaukumu ir nepareizāka par nepareizu. Tieši pretējais ir vienmēr ticis novērots pēc žīdu izdzīšanām. Tas, ka žīdi sataisa daudz rebju savā merchants guild sfērā un atsevišķi indivīdi uzrodas arī ar savām specifiski šaurām idejām, kas nav sliktas, jā. Bet mēs runājam par kopējo vēsturisko ietekmi un tā ir net negative priekš visām pārējām "goju" tautām net negative -100. Nekādi atsevišķi ģēniji un izgudrotāji kādā šaurā sfairā neatsver žīdu kopējo noziedzīgi parazītisko un "revolucionāro" darbību dažādos pasaules reģionos.

Ir dibināts iemesls kāpēc no jūsu šlakas regulāri centušies atbrīvoties, pamatā nevardarbīgā veidā, jo lai kādas baikas nestāstītu mūsdienu žīdu no ADL vai JewYorkTimes, nekādu specifisku vajāšanu nekad nav bijis. Vnk apriebjās tās rebes no šiem iebraucējiem un pieklājīgi palūdz pist dirst.
Pasaki man lūdzu, kāpēc tas tā noticis tik bieži un konsekventi, kur visi vēsturiskie avoti apliecina to, ko saku es, nevis tu. Vai tu vari uzrādīt kaut vienu avotu, kas koroborētu tavu un jūsējo vēstures versiju, saskaņā ar kuru nepatika pret žīdu tautu ir aiz kāda maģiska naida vai permanentas skaudības?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-28 12:25 (saite)
Un jā, ir bijuši vēstures posmi, pamatā visi iespējamie, kad pret žīdiem isturējušies čaritabli. Bet viņi šo charity nekad nenovērtē un neatdara ar to pašu. Tā vietā nodod un dara sūdus. Paši žīdi nekad nav bijuši čaritabli pret citām tautām. To pat varam labi saskatīt jūsu pašu svētajos rakstos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-05-28 12:32 (saite)
> Nekādi atsevišķi ģēniji un izgudrotāji kādā šaurā sfairā neatsver žīdu kopējo noziedzīgi parazītisko un "revolucionāro" darbību dažādos pasaules reģionos.

Well, es uzskatu, ka ir diametrāli pretēji. Also, ko te nozīmē "kopējo"? Absolūtais vairākums jebkuras tautības cilvēku nav ne ģēniji-izgudrotāji, ne revolucionāri un laupītāji.

> maģiska naida vai permanentas skaudības?

Kur es vispār pieminu kaut kādu maģisku naidu? Es jau nokonspektēju: 1) [atsevišķu, ne visu] fanātiskā gala kristīgo valdnieku reliģiskās konversijas (un, ja tas nestrādā, izraidīšanas un/vai iznīcināšanas) centieni; 2) viduslaiku kristiešu pašu sev realizēti finansiālās darbības ierobežojumi komplektā ar augstmaņu un valdnieku paņemtiem masīviem aizņēmumiem bez vēlēšanās tos atdot (šis fenomens ir centrāls arī templiešu iznīcināšanā pēc tam, kad templiešu ordenis bija sekmīgi realizējis Eiropā pirmo banku sistēmu).

Maģiskam naidam tuvākais, kas mums te ir, ir tieši nacisms, kur papildus standarta lēbensrauma centieniem un grēkāžu meklēšanai prominenti figurē ezotēriski un mītiski elementi, t.sk. pa šo konkrēto līniju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-28 22:23 (saite)
Also, ko te nozīmē "kopējo"? Absolūtais vairākums jebkuras tautības cilvēku nav ne ģēniji-izgudrotāji, ne revolucionāri un laupītāji.
Absolūtais vairākums neienīst savu civilizāciju un kultūru, nevēlas to iznīcināt, teraformēt kas ir keis ar Žīdiem.

Maģiskam naidam tuvākais, kas mums te ir, ir tieši nacisms, kur papildus standarta lēbensrauma centieniem un grēkāžu meklēšanai prominenti figurē ezotēriski un mītiski elementi, t.sk. pa šo konkrēto līniju.


Es neesmu nacistu fans, jo sociālisti un kolektīvisti man derdzas jau noklusējuma režīmā, bet nacistu reakcija pret žīdiem nebija atšķirīga no visu citu 100+ tautu reakcija pret viņiem tūkstošgadu gaitā. Beidz par to raudāt. Sāc reflektēt kāpēc jūsu tauta ir tik universāli ienīsta burtiski visos zemes nostūros. Nē, tas nav aiz skaudības. Nē, tas nav aiz akla naida. Kamēr jūs par to nesāksit atklāti runāt un domāt un runāt, tikmēr antisemītisms būs un tas ir labi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-05-28 22:24 (saite)
Redzi, šajā jautājumā es tevi varu tikai sūtīt dirst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-05-28 12:43 (saite)
> nekādu specifisku vajāšanu nekad nav bijis

🤦‍♂️

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-05-28 11:06 (saite)
/Man pietiek, ka mani uztver nopietni cilvēki, kas paši ir cienījami manās acīs./

Mapats :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-28 12:30 (saite)
Ctulhu: draugi - 39
Gnidrologs: draugi - 75
Un daudzi no maniem draudziņiem mēdz ar mani runāt normālā diskursā. Ar tevi runā pamatā tikai fellow (((white people))).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-05-28 12:39 (saite)
1) Vismaz 12 no taviem "Esmu draugs" ir baloža un tā otra antropoīda kloni
2) Nākamie 4 ir [info]mapats, [info]swimpis, [info]sickboy, [info]formica, ko tu, protams, esi brīvs uztvert par runājamiem cilvēkiem, bet...

Par daļu pārējo nezināšu spriest, ir bijis nulle komunikācijas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-28 22:11 (saite)
Tikpat labi es varētu tagad sākt skaitīt tavus radikāli kreisos draugus, but what's the point? Vai teiksim tādi kā brookings, heda, methodrone, aborigens u.c. arī ietilpst tavu "ļauno cilvēku" topikā? Mani ARĪ piedraugojuši cilvēki, kas estsablišmenta propagandas padzīti pamatā. Neuzskatu viņus automatiski par domu biedriem, bet nu un kas. Man skaidrs kāpēc viņi varētu būt manā frendlistē.

Tad, ko teikt par tevi, kam labākie draugi ir cibas ultra left keisi kā hedera, honeybee (btw, viņa man patīkt, kaut arī galīg muļe politikas jautājumos), gedymin utt. Par pretīgo culthu nemaz nerunājot.

Un lai gan esi elokvents čels, ar kuru dažreiz interesanti parunāt, tu tomēr pakrīti zem tipiskā subversīvā žīda kategorijas. Piemēram tavi pozitīvie uzskati par labu universālam totalitārismam un WEF elitei, nu moins. Es ceru, ka vismaz tādi kā tu spēj mazliet pašreflektēt un mainīties. Lai gan vairumā jautājumu tev nepiekrītu, ir cerība. Ctulhu ir končinij keis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-05-28 22:16 (saite)
/Mani ARĪ piedraugojuši cilvēki, kas estsablišmenta propagandas padzīti pamatā./

tipa viņi tevi piedraugo, tad atnāk isteblišments, pakrata ar pirxtu un viņi aiziet?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-28 22:28 (saite)
Nē, vnk cilvēki, kas uz vārda netic sovoka propagandai, tendē būt "manā komandā".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-05-28 22:30 (saite)
Tas ir labi, tikai nevajag nomainīt uz vārda neticēšanu valsts propagandai ar uz vārda ticēšanu kaut kam citam piemēram baznīcai, bitšūtam utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-29 13:23 (saite)
Un es to arī nekad neesmu darījis. Bitšūts ir tāda pati platforma kā jebkura cita, kur izsakās daudz dažādu cilvēku. "Ticē bitšūtam" būtu tās pats kās "ticēt tviterim" vai tml. Nonsensical.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2023-05-28 22:21 (saite)
P.S. tas rakstās končennij (конченный)bet nu labi ka mb vismaz ir cerība :D [es tikai īsti nesapratu uz ko, uz Valhallu vai vietu Vēvelsburgas slavas zālē?]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-28 22:31 (saite)
Nē, tikai uz to, ka esi končenijs bots, kas atkārto kā leijerkaste vienu un to pašu bs gadiem, neiesaistoties reālās debatēs. Propagandons končenijs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-05-28 22:33 (saite)
1) ja fakti nemainās tad tas ko es saku nemainās, es neskrienu līdzi modei
2) agrāk es piemēram biju par kažokādu ražošanas aizliegumu, par sauso likumu...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-28 22:44 (saite)
Man absolūti neinteresē kaut kādas kažokādas. Man interesē mūsu tautas, kultūras un reliģijas, kuras tu, kā žīds, ienīsti un vēlies iznīcināt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-05-28 22:47 (saite)
Kas interesanti, radikālajiem kreisīšiem aļa slikts, zazis, az, antiprojekcija utt es nepatīku apmēram tik pat stipri kā Gnidrologam

Kas protams varētu būt žīdu sazvērestība tēlojot/ imitējot konflikta situāciju.

tikai pag, kurš tad ir žīds, zazis vai gnidrs, vot tas ir jautājums :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2023-05-29 13:27 (saite)
ASV ir tipiskākais piemērs, kur žīdi cenšas spēlēt visās komandās. Tas ir priekš kontroles. Jābūt viedokļu līderiem kā vienā, tā otrā, tā trešā pusē, lai nepieļautu, ka vietējie jebkur ir pie policy making grožiem. Kāda starpība starp neokoeniem un neolibermaniem? Nekāda. Abas komandas musina uz kariem, atvērtām robežām, masu migrāciju un alfabētpraidistu rebēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2023-05-28 22:23 (saite)
> Vai teiksim tādi kā brookings, heda, methodrone, aborigens u.c. arī ietilpst tavu "ļauno cilvēku" topikā?

Noteikti nē. Man nav nekādu iebildumu ne pret vienu no uzskaitītajiem.

Kas attiecas uz maniem draugiem, tad tas, ka es lielā daļā jautājumu krasi nepiekrītu [info]hedera vai [info]gedymin politiskajiem uzskatiem, ir labi zināms fakts, let the record show ka man nav nekādu problēmu būt draugos ar cilvēkiem, ar kuriem es šārēju ne tuvu visu savu uzskatu komplektu.

Visbeidzot, zinu, ka tavi uzskati par [info]ctulhu, visdrīzākais, nemainīsies (which is fine, neesmu atnācis citiem pārstatīt uzskatus), varu tikai teikt, ka mana perspektīva šeit krasi atšķiras. Tas, protams, nenozīmē, ka mēs esam kaut kādi mentālie dvīņi arī ar viņu, visi, kuri pazīst mūs abus, zina, cik lielu procentu mūsu diskusiju sastāv no dažāda biezuma galdiņu urbšanas par nesakritībām uzskatos.

P.S. Man nav nekādu uzskatu par labu universālam totalitārismam, tu kaut ko kaut kad esi smagi aplami noparsējis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-05-28 22:25 (saite)
/par labu universālam totalitārismam/

Tā Gnidram saucas infekcijas slimību kontrolēšana, izmantojot vakcināciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-05-28 22:27 (saite)
Nu, tad jau neko.

Tiesa gan, arī šajā sakarā es esmu par lokalizētāku pieeju, ņemot vērā katras konkrētās valsts populācijas īpatnības un izvairoties no "one size fits all" risinājumiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-05-28 22:29 (saite)
Nu jā šajā jautājum Gnidrologs joprojām pārdzīvo to tēzi ko te epidēmijas sākumā vairāki izteica ka no karantīnas pasākumiem ir jēga tikai ja tos taisa ķīniesu stilā uz 6 nedēļām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-05-28 22:37 (saite)
Te, protams, nākas piezīmēt, ka ķīniešu gadījumā skaidri parādās tas, ka top-down centralizēta plānošana nespēj pieņemt efektīvus mērus pat šādā limitētā situācijā. Laikam taču komunisms un tā tuvinājumi tomēr nedarbojas, lai kā dažiem gribētos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-05-28 22:40 (saite)
Ir jēga tad, kad tos nedara tikai tāpēc, lai žīdu ownoti biznesi nenopelnītu miljardus dolāru, parodami čūsku eļļu, kas vislabākajā gadījuma neizraisa nekādas sekas, sliktākajā, nogalina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-05-28 22:41 (saite)
Un nē, Haim Šlomo, tavs geslaits nekad nestrās. Dēļ tādiem mēsliem kā tu, uzradās Hitlers.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-05-28 22:50 (saite)
Nomierinies taču.

Also, sūdīgs piemērs ar Hitleru kā vienu no laikam gan ļoti nedaudzajiem cilvēkiem līdzšinējā vēsturē, kurš ar savu bandu pamanījās veselu uzskatu sistēmu pilnībā izslēgt no nākotnes iespējamībām. Good riddance, protams, bet tik un tā, amizanti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2023-05-28 22:51 (saite)
Sabojāja, cūkas, dažus normālus terminus, piemēram eigēnika. Bet nu nav jau pirmā reize kad loģiskie lietas aprakstošie termini dabū šiftu nozīmē, tas pats ir ar astroloģiju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-05-29 13:29 (saite)
Kura nez būtu tā uzskatu sistēma? Sociālisms? Izskatās, ka nebūt nav izslēgta. Zeļ un plaukst, vadoties pēc mūsu varturu ideoloģiskajiem virzieniem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2023-05-28 22:37 (saite)
Labi,ok.Fair point and all that.
Par totalitārismu gan tu esi totāli fanojis. Jūs abi ar Ctulhu atbalstāt WEF aristokrātiju un viņu tipa režīma mainu iniciatīvas, kas ir mūsdienu boļševiku centrs, pie tam ultra naudīgs (un naidīgs pret jebkuru Rietumu nāciju) un līdz ar to ietekmīgs (un pilns ar
žīdiem lol).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2023-05-28 22:41 (saite)
Pret ultra naudīgumu man tiešām nav nekādu iebildumu vai aizspriedumu, vismaz ceteris paribus bagātība ir laba lieta, tāpat, kā intelekts. Kas attiecas uz WEF & Co, tad man tur ir limitēta pragmatiska interese tīri konkrētu sci-tech projektu attīstības panākšanas sakarā. Ja parādīsies citi līdzīgas jaudas kanāli tā paša realizēšanai bez WEF politiskās angāžas komponenta, tad mana interese pārslēgsies uz tiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?