Pērkons ([info]perkons) rakstīja,
@ 2009-05-27 11:44:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Mūzika:Blondie: One Way Or Another

6.jūnijs
Es, protams, apzinos, ka riskēju uz sevi izsaukt uguņus, bet vai jūs man varētu tā pieklājīgi paskaidrot: ar ko tieši pārējie Rīgas mēra amata kandidāti ir labāki par Šleseru? Vai tieši otrādāk — ar ko Šlesers ir sliktāks par par pārējiem Rīgas mēra amata kandidātiem?
Savādāk man, kā cilvēkam, kurš lielajā politikā iemērc tikai pirkstu, un arī to tikai vēlēšanu laikā, nav īsti saprotams šis viena ļaunā kults.

Tas, ka sola gaisa pilis ar karameles tiltiem? Tas, ka nu tik darīs, nu tik būs? Un kas? Šajā pozīcijā neredzu starpību no citiem.

Tas, ka zog un kabātā bāž? Kurš no viņiem visiem to nedara? Ak, Šlesers vairāk! Kā tad, un citi mazāk. Audits sen to ir pierādījis. Naudas maisi pārskaitīti.

Tas, ka arēnā kāds cirku rādīs? Tak lūdzu, lai rāda. Reklāma tomēr. Zīgerists banānus dalīja. Kāds saindējās?

Ārgalis, cik var spriest no TV reklāmām, vispār sākumā dara un tikai pēc tam domā. Ja reiz par reklāmām.

Nevienu neaizstāvu, tikai atkārtoju: man nav saprotams šis viena ļaunā kults.

Un totāli nav skaidrs par ko balsot.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]black_data
2009-05-27 11:48 (saite)
Viņš nomīza iet uz Dienu intervēties.

Bet vispār, kur ir "viena ļaunā kults"?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 11:51 (saite)
Nu to vien nākas dzirdēt, ka Šlesers - tikai ne to. Ai ai ai, atkal Šlesers.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]black_data
2009-05-27 12:00 (saite)
Moš fizikas kurš tur likums - jebkurai darbībai ir pretdarbība. Jo skaļāk slavē, jo vairāk apdirsēju?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 12:01 (saite)
Iespējams, iespējams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2009-05-27 12:02 (saite)
Ja tā konstruktīvi atbild - nav nekādas atšķirības tam, ko kurš definē par mēra kandidātu, jo netiek jau mērs ievēlēts, ievēlēti tiek Rīgas domes deputāti, kuri pēc tam ievēl mēru.

Iepriekšējās saeimas vēlēšanās Lembergs tika definēts kā premjera kandidāts. Nu un? Partija "Jaunlatvija" var par mēru definēt, ko grib - kaut Antonio Banderasu.

Šlesers tīri matemātiski nesanāk par mēru. Ja nevari izdomāt, par ko vēlēt, iesaku senu, pārbaudītu metodi - apskaties, kurā sarakstā vissimpātiskākās sievietes ij par to nobalso:)))

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 12:05 (saite)
Tā pirmā daļa man ir zināma, bet par matemātisko nekas. Tu domā, ka koalīcijā vairākums būs "kreiso" vai kā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2009-05-27 12:35 (saite)
Pat, ja iestātos apokalipse un LPP/LC iegūtu 15 vietas(reāli - kādas 9-11) no 60, tas stipri par maz, lai Šleseru nominētu par mēru. Mērs ir kompromisa figūra. Un Šlesers, savukārt, nav kompromisa figūra:)))

Nu, tas tā - īsumā.



(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 12:41 (saite)
Nu jā. Tā arī sapratu. Danke.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sara
2009-05-27 12:04 (saite)
Manuprāt viņš nav ne grama sliktāks par citiem- es uzskatu, ka viņš ir pat labāks, jo viņām ir štuks un poņa. a, ko izdarijis tādu iespaidīgu ir ārgalis, Bojārs, Aksenoks un Birks. Arī ņemā. Un, iznot pozitīvās leitas, ko viņš izdarijis transporta sektorā - es balsošu par viņu. Man arī besī, ka viņu sūnī kā traku, taču piemēram jampampiņu ārgali vai kādu citu - čav !

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 12:06 (saite)
Līdzīgas pārdomas rodas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]markizs
2009-05-27 12:09 (saite)
Tā jau vis spareizi, tikai īsti neredzo ko viņš būtu tai transporta jomā tādu labu izdarījis :D
Enivei, neko sliktāks un labāks par citiem nav, varbūt vienīgi zog mazliet atklātāk un vispār ir tāds tiešāks un pohujistiskāks tips.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sara
2009-05-27 12:15 (saite)
nu tā kā paŗzinu aviāciju- tad varu teikt ļoooti daudz un iesapidīgi, bez viņa poltikas pašlaik mēs varētu aizklapēt lidostu rīga uz čav un izdzēst gaismu- situācija būtu tāda pati kā Viļņā vai tallinā. Un vēl varu pateikt, ja esošais ministrs turpinās populistikso politiku - lai izdabātu visiem žurnālistiem un visu atceltu, nojauktu un atliktu. tad mīļie mani drīz vi8ss, kas tika izdarīts arī aizies uz buļ- buļ. Un pēc paris gadiem TVNET varēs publicēt rakstu- nerealizētie projekti, kas valstij varēja nest miljonus. Un nākmagad par airbaltic biļetēm varesi sākt maksāt reālu piķi, ja aizies arī rynair

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]markizs
2009-05-27 14:11 (saite)
nu jā, tas ir fakts. no otras puses, tliela daļa no tā ir panākta caur milzīgām valsts subsīdijām. Skaidrs, ka lidotgribētājiem tas viss ir bijis forši, bet cik tas ir izdevīgi valstij, tas ir cits jautājums.
Vobšem Rīga nav Lidosta enivei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-05-27 12:15 (saite)
paga, paga - pastāsti ka man, ko ta šis pozitīvu ir izdarījis transporta sektorā? ;DDDD

uz autoceļu rēķina uzbliezis lidostā lidlauku?
uz citu lidsabiedrību rēķina nolobējis raienairi un privatizējis airbaltiku (fliks ir tikai izkārtne, tas skaidrs katram)
ar ES naudām uzcēlis to, ko viņa priekšgājēji plānojuši gadiem (lasi viņš tikai parakstīja līgumus - melno darbu darīja citi) un nodrošinājis sev PĪĀRU

un beigu galā pastāsti man kas viņš ir par vadītāju - ir kāds uzņēmums, kas guvis panākumus ar šleseru vadībā, jeb tas, ka viņš ir veiksmīgi acis miglojis sēdēdams uz administratīvā resursa? ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sara
2009-05-27 12:20 (saite)
a tu esi reāls vidējais pilsonis, kas ietkmējās no preses un žurnaļugām! Da paskaties tālāk par savu degungalu. Kā man besī tādi tipi kā Tu, kas visu redz virvirzienā- tādā veidā kā viņam ierpavī smadzenes laikraksts diena un vēl pāris raidījumi. Come on - skaties, seko līdz un izdari secinājumus. Tikia moči zog, bandīts u.t.t Tad bļedzj, ja eis tik gudrs, ej pats politikā un dari lietas- veido latviju par labāku, pārtikušāku vietu. ne tikai vidējā latvieša infantīlismā bļauj- visi slikti, visi zagļi- ķeram. Un pats sēdi ar pliku pākaļu, jo vispār neko nevari izdarīt.

Un besī šitā neipratne- 1) nekāds lidlauks netika uzblirests par autoceļu naudu, ko tu muldi- bija tikai skrejcēla pagarinājums uz 3200, kas nepieciešamas, lai normali varētu nosēsties lielie boingi. Un tas tika izdarīts ar ES naudu- idiot !

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-27 12:28 (saite)
paklau tu dura blondā! tu ne sūda nejēdz no lietām - un vienīgā tava kompetence aviācijā ir lidināties ar pilotiem un arī tikai lidostu viesnīcu pēļos!

es satiksmes ministrijā esmu nostrādājis 10 gadus
tai skaitā periodā, kad tika veidota un plānota ES budžeta programma 2004-2006 gadam, kuras projekti tika realizēti līdz 2008 gadam
un strādājis pie 2007-2013 plānošanas perioda plānošanas dokumentācijas - tai skaitā pie darbības programmām

šī nauda, kas paredzēta pagarinājumam varēja tikt novirzīta JEBKURAM transporta sektoram!
vienīgā atšķirība, ka lidosta pirms šlesera bija pelnošs uzņēmums ar daudzām aviokompānijām un kādu nekādu konkurenci
šobrīd lidosta Rīga ir pārvērsta par nabaga organizāciju ar minimāliem ienākumiem, bet lielu kredītu par jauno terminālu - ar tikai divām reāli strādājošām aviokompānijām, kas lidostai, balstoties uz viņas trūcīgo stāvokli diktē spēles noteikumus - un reāli vārās uz lidostas rēķina!

paskatīsimies kad sakliķēsies fliks ar leiriju - tad būs gan cenas gan elastīga atlaižu politika

atceramies, ka lidošanas maršruti tiek dalīti uz paritātes principa ;)

dura!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazheks
2009-05-27 12:31 (saite)
izskatās, ka te kāds nodetonēja ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-27 12:32 (saite)
paldies!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sara
2009-05-27 12:37 (saite)
par apkopēju tu strādāji vai kā ? nav vērts diskutēt - nu jā skaidrs, kāpēc jāatlaiž ierēdņi, ja tur tiešām strādā tādi kā Tu- tad ir čav totāls- tāpēc arī Šlesis viņiem neuzticējās. ūn, ja tu piedalijies pie ES programmas izstrādēs, tad tev vajadzēja ļoti labi zināt, ka ES nauda tika paredzēta skrejceļa pagarināšaniak, nevis kā tu demogoģizēji, ka paņemta no autoceļu fonda. maršruti netiek dalīti ne pēc paritātes nekā- tas bija pāris gadus atpakaļ- tagad ir pilnīgui cita politika. Lidosta rīga bija pelnošs uzņēmums, kad biļetes cena uz kopeni maksāja 500 Ls - un tad vienīgais, kas vārījās bija lidosta. Lidosta Rīga ir ļoti maza, un nepiemērota tranzītam- tāpēc arī te ir palicis tikai baltiks-par, ko mums vispār būtu japriecājās tagad. Un paŗējās aizga'ja, jo ekonomiski viņām vairs nva izdevīgi ne ar atlaidēm, ne bez. nekas tur neglābs. Pilnīgi pareiza bija Aināra doma- par tranzītu- atīstīt lidostu unv eidot kā tranzīta centru, taču tas pras a nežēlīgu darbu, politikso gribu u.t.t Jo ir konkurence tūlīt attīstīsies Maskavas Šermentjevs, berlīne,. Tahad krīzes liakā- gan berlīne, gan maskava ieliek baigo piķi svau liostu attīstībā, tāpēc, ka viņi saprot - tā ir nākotnē, jo eiropā sloti ir pilni viss. tas bija tas, ko redzēja Ainārs- un gribēja izdarīt un ļoti pareizi izdarīt. Bet n, protams tagad tas viss ir apstājies. Bet nu fakts vidusmēra prātiem - kas nekad paši nva darbojušies biznesā, nejūt drēbi- to nesaprast. vienīagis, ko var bļaut, ka man nav, lai citiem arī nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-27 12:43 (saite)
ļa ļa ļa

tā arī tu man neatbildēji - kur tur ir šlesera nopelns - tas ko tu izstāstīji ir leirija politika ienākot jebkurā no pasaules lidostām! tieši tāda ir viņa politika VISUR! un VISUR tā nostrādā! - bet tas nav šlesers, tas ir raienairis!

un par šleseru vadītāju tu man arī tā arī neko nepateici ;)

vārdu sakot - sapņu princese!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sara
2009-05-27 12:52 (saite)
par Rynair- tu vispār zini kadas pūles bija jāpieliek, lai O` Leirijs sāktu uzskatīt par nopietno toreiz piedāvājumu nākt uz Rīgu- viņa plānos vispār nebija šeit nākt- jo prikeš viņiem tas tirgus ir nothing- viņi spiež uz cenu, viņiem vajag pilnus ļotakus, lai pelnītu, LV bija par mazu- viņi nebija domājuši šo tirgu. Tas tiešām toreiz bija tikai Aināra gājiens, lai viņš nāktu uz Rīgu, un arī tas līgums, ko tagad ceļ gaisā- ryanair nebūt nācis uz citādiem nosacijumiem. Jautājums atklātais- vai tas bija labi vai slikti, ka Ryanair ir Rīgā? es teiktu, ka pozitīvi tas nostrādāja- vismaz baltikam lika nomest cenas un tā. un par kādu cenu mani tas neinteresē, jho rīga nav PArīze vai Frankfurte, mēs nevarm piedāvāt neko gandrīz- musm jāiet uz kompromisiem- tas ir skaidrs.
Tas, ka aiziet KLM un Austrian - protams, nav jauki- bet šja'agadījumā tas nav ne atlaides, ne neatlaides- tā ir kompāniju politika- jo šis reģions nav ekonomiski uizdevīgs-un kompanijas tagad samzina izdevumus kā var. Un šeit atkal, ja rīga tiek izveidota ka tranzīta lidosta ar normālū tranzīta termināli ar normālām piestātnēm gaisa kuģiem, lai var piebraukt no taxi way- tad tici man tas pats KLM un British nāks atpakaļ lūgdamies- jo mēs'būsim tie, kur būs tranzīts form lielā Russia to Europa, un tad jau ne mēs lūgsimies, bet mums kompānijas lūgsies slotus. Nu, lūk, tas ir kāpēc man patīk Ainārs- jo es redzu tieši tādu pašu scenāriju- un uzskatu, ka LV tikai iegūs no tā. Tikai un vienīgi. un, ja tagad nopūdelēs to attīstības projektu lidostas, tad jau pēc gadiem 4, kad viss sāks iet uz augšu būs daudz par vēlu- nosmels to krējumu, ko varējām mēs Berlīne, maskava un Minhene

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-27 13:00 (saite)
aļo! mostamies!

ne šlesers atrada leiriju, bet leirijs šleseru, jo šamais šeit spietoja jau vairākus gadus!
tā laika politiķi nebija ar mieru pārvērst lidostu no uzņēmuma kas pelna par dotējamu uzņēmumu (kāds viņš ir šobrīd)! faktus par leirija saraksti un vizītēm rīgā var atrast aviācijas departamenta 2001-2004 gada sarakstes mapēs!


un tas vai ir labi vai ir slikti - te jāskatās sausais atlikums valstij
uzņēmums lidosta - nabadzīgs, dotējams (ES nauda ir valsts dotācija)
uzņēmums airbaltiks - lidojumi dotējami

palīgsaimniecības
privātā uzņēmējdarbība lidostā - redzams, ka ir, bet nav dzirdēts, ka nestu budžetā megapeļņu
pirvātā uzņēmējdarbība ap lidostu - pārcelts Latvijas pasts - dotējams, zaudējumus nesošs

"ķekara" ekonomika
sirojoši pūļi vecrīgas krogos - cenas iedzīvotājiem augstas, piemīztas vārtrūmes un pieminekļi - tagad vairs nav tūristu!
viesnīcas - laikam uzplauka, bet šobrd iet uz bankrotu

iedzīvotājiem
lētākas biļetes ceļojumam uz ārzemēm - tiek uzskatīts par zaudējumu ekonomikai, jo naudu tērē (bet var būt pelna, bet tik un tā tērē) ārzemēs!

vai ir kas ko nepieminēju no reālajiem ieguvumiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-27 13:10 (saite)
ak jā - lidojumu skaits virs Latvijas pieaudzis - emisija un kaitējums videi pieauguši ģeometriskā progresijā - diemžēl bez atbilstošiem speciālistiem - nenovērtējami "ieguvumi" kā troksnis, NOx SOx COx un citi labumi, kas nāk no "gaisa" ;)

Ak jā - vēl leģendārais uzņēmums "Gaisa Satiksme" ar saviem megadarboņiem un šo darboņu megarēķiniem ārzemju bankās - ak es ak es!
tur taču tā zelta bedre, kas Latvijai ļaus atsperties nākošajam tīģera lēcienam!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sara
2009-05-27 13:17 (saite)
par raieneru
- nav vērts runāt, par cik, par tik tas bija politisks deals un viss- pārējās pupu mizas.

par lidostu
- tu paskaties vēsturiski lielāka daļa Es veco valstu, saķot ar Vāciju dotēja gan savu lUfthansu, gan lidostas, tāpat arī SAS tika dotēts. kad tika uz kājām tad laida privatizēt. Visas ES vecās dalībavlstis izmanto atbalstu ekonomiski savrīgām nozarēm, starpība tajā visā ir tāda, ka tad, kad mēs iestājmaies ES - viņām viss rullēja jau tirgus ekonomikā, mēs r'vāma līdz, un mums tad par strogo lika ievērto regulējumu. Nezuskatu, ka tas ir kaut kas nežēlīgi ļauns, ja valsts kādu brīdi dotē stra'teģiski svarīguz uzņēmumus, kamēr tiek iekarota sava vieta tirgū. Un arī Pomera laikā listoas peļņa bija balstīta tikai uz to, ka mēs kā pasazīeri maksājam reļao ceņiku, un lidostas nodeva bija visaugstākā visā eiropā- paskties to laiku- manurprā ttur bija, ka rīgā augstākā bija pat kā skandināvijā.

- par ķekara ekonomiju
fuflo tu dzen pilnīgo- jā ir briti, bet ir arī citi tūristi- nu tur vajdzēja marketēt pareizi, un es neuzskatu, ka tas ir kaut kas slikts, ka sēit brauc tūristi un atstāj savu naudu- viensīcās, restorānos u.t.t. Sōbŗid iet uz bankrotu ne jau dēļ tā, ka šlesers vēlējās attīstī lidostu
iedzīvotājiem
nu bullshits- no comments- te lai pakomentē tie civleķi, kas zimanto pakalpojumus un vispār var aizlidot uz vairāk kā 30 maršutiem no rīgas uz visu eiropu.

Nezinu, ma vienmēr tā interesanti padomāt, ko teiktu gudrie letiņi, ja rīga tagad būtu Viļņas vai tallinas līemnī, ja airbaltik būtj bankrotējis un mujs tagad tāpat kā liešiem tagad uz rīgu,m nbūtu jāmočī uz Viļņu vai tallinu, lai kaut kur aizlidotu. manurpaŗt, tad lielāka daļa dirsēju - pirmkārt dienas un de facto un perosnīgi žurnālīsti, tad arī Lv īstenie patritoti kā ērmanīts - bļautu par bezatbildīgu politiķu rīcību, kas neattīstīja lidostu, un kāpēc igau\ni redz varēja to izdaŗit. Un tā arī būtu- tagad būtu gluhota listoā, ja ne Āināra mazliet bezkaunīgia, mērķtiecīgi nekaunīgā pieeja

Viss esmu runājusi. Man jau nav nekas nevienam jāpierādā, pa lielam man skumji, ka mēs pasi savu valsti šītā vedam uz bankrotu, neizmanotjot iespejas, ko sniedz, gan mūsu ģeopolitiskais stāvoklis, gan politiskā situācija, bet nu neko. laikam tā ir reāla latvieša izeīme- vaidēt, ganīt tos, kas kaut ko cenšasn darīt un žēloties, a pats tikmēr šežx caurām biksēm krāsns augšā, dzied, un skatās nedod dievs kaiminām labāk iet, vai kāds kaut ko vairāk panbācis vai vēlās panākt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-27 13:22 (saite)
tev stāsta, ka no Viļņas vai Tallinas situācijas reāli nezaudē neviens

kamēr no Rīgas situācijas peļņu gūst tikai dažās kompānijas, kas nodokļus Latvijā nemaksā - toties izdevumi Latvijas valstij ir nenosegti ar tiem ienākumiem, ko ienes aviotūristi.

šlesers kā liels demagogs izceļ tikai ienākumus, kamēr izdevumus, kas radušies viņa darbības rezultātā, nedz cenšas segt nedz arī ir no kā segt!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-05-27 13:29 (saite)
tava un Šlesera nostāja - 1'000'000 tūristu ir labāk kā 50

es saku, ka labāk ir 50 tūristu, kas nes 10 latu peļņu, kā 1'000'000 kas rada 200 latu zaudējumu!

un man vienalga kas notiek Viļņā vai Tallinā - vai ar šleseru!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-05-27 20:42 (saite)
te pacēlu vecos papīrus - naudu lidostas skreijceļam ierakstīja dokumentā Darbības programmas papildinājums, kas atrodas šeit www.esfondi.lv zem sadaļas 2004-2006 programmēšanas periods

neviens cits, kā nopelniem bagātais "dirsējs" - tai laikā satiksmes ministrs Roberts Zīle

Šlesis atnāca uz visa gatava, tā ka lidostas skrejceļu no šļosera norakstām ;)

es gan varētu pateikt arī konkrētos amatvīrus, kas tajā laikā panāca Rīgas lidostas iekļaušanu ES finansēto projektu sakarā, bet to pataupīsim citai reizei ....

Pērkons apsveicu ar skaistu skaitli 69 - tikai tamdēļ daspamoju ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]cloned_pt
2009-05-27 12:39 (saite)
aha. ar to biznesu jamam labi iet. nofarco Latvijas Pasta nekustāmos īpašumus, un ta plēš kreklu, ka jamā vadībā Latvijas Pastam beidzot esot peļņa. pesģetssss

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sara
2009-05-27 12:59 (saite)
a par pastu nezinu- neesmu kompetenta spriest kas tur bija un, kas nebija, jo ar šiem jautājumiem nenodarbojos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 13:31 (saite)
nu un tad kāds pamats žulti šļakstīt un agresīvi Patiesību Sludināt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 13:39 (saite)
Ja tā pārlaiž skatienu pār diskusiju, tad var pamanīt, ka žulti šļaksta abi, un katrs aizstāv savu vienīgo un pareizo "patiesību".

Ar ko šajā gadījumā kāds ir uzskatāms par labāku esam?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 13:40 (saite)
wrong. Ērmanis tikai reaģēja un adoptējās saaras uzdotajam tonim.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2009-05-27 13:45 (saite)
Ļoti interesanti. Es šim citu toni nekad neesmu redzējusi.
Es tā noprotu, ka visi zin precīzi, ka eermanim taisnība, un viņš Šlesera jautājumā kopš bērnības jau visu smalki pēta, bet Saara ir kaut kāda plānprātīga, kas šādus sviestus uz vietas sacer un bez kāda pamatojuma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]cloned_pt
2009-05-27 13:45 (saite)
jo es, gluži kā Ermanis, šleseru uztveru tikai kā talantīgu zagli. viss. nav jams biznesmenis ņihuja. lai arī komandu ar viegli vadāmiem zaglēniem gan māk savākt un motivēt. tik te mērķis no svara. un "tautas labklājība" tam mērķim nav blakus mētājusies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 13:56 (saite)
Ui, davai nevajag te ļa-ļa par tautas labklājību. Tāpat katram savs krekls tuvāks, un no personīgā biznesa kāda daļa vārās, kāda cieš. tak piekritīsi, ka valsts ir biznesa instruments un tāds būs kādu laiku. Šlesers vai Jānis Jarāns – alga viena.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 14:11 (saite)
lisij, tu mani šodien pārsteidz. ok atkārtošu priekš praporšikiem - šlesers ir vistalantīgākāis zaglis. saproti? un tas nozīmē ko? nu? noķēri? nu ka nopizģīs vairāk. nja ..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 14:17 (saite)
Man nav skaidrs viens: kā tu zini cik kurš ir nozadzis? Un, ka šis viens ir nozadzis un nozags vairāk par otru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sara
2009-05-27 14:21 (saite)
nu gan- tu klāt esi stāvējis vai kā? Kā Tu zini, ka Ārgalis vai Bojārs mazāk zog ? un kā tu zini, ka viņš vispār zog? nu tādi baigi vispārīgi apgalvojumi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 14:35 (saite)
prieks, ka norimām. pa baram lūdzu mani atvainot par diršanos. uzvilkos, bet nu ceru, ka piekrītīsi, bij pamats. kas par šlesi, tad ir tā, ka man patiešām ir monopenisuāli. bet jā, uzskatu, ka no viņa skāde ir lielāka, nekā labums. pat ja pieņemsim, ka nezog (hihi). manipulācijas ar "nopelniem" lieliski ilustrē tas pasta gadījums. un jā, piekrītu Ērmanim, ka čota nav jams detektēts kādos nebūt privātos plaukstošos uzņēmumos. es, godīgi sakot, pat nenojaušu kurās sfērās viņš būtu jaudīgs. finanses? makro/mikroekonomika? mārketings? hz karoče, bet principā poh enīvei. tāpat mūs izjās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sara
2009-05-27 14:45 (saite)
da es jau esmu pieradusi- kad runāju par Šlesi kaut ko pozitīvu pat mani draugi uzvelkās, jo visiem liekas, ka viņš ir pīp! bet nu, kad sākam runāt hotjbi par aviāciju- visi atzīst, ka to, ko viņš ir izdarījis aviācijā- respect- bet, nu mans uzksats, ka neviens nekad nav tikai baigais + vai baigais -.
par pastu es tiešām nezinu- kam tur taisnība- bet tas, ka tas uzņēmums gāja uz grunti- varbūt slēpa baigi ilgi paši vadītāji- nu nezinu.

ko es esmu redzējusi- pabūstot ar viņu kopā- ka viņam ir spēja pārliecināt, uzņēmība močīt, darīt- nu tipa, japoškas lidot uz rīgu, šamie laužas, laužas, bet viņš māk pasniegt baigi o.k. bļin riebjas jau atkārtoties, bet par to kā viņš redz lidostas attīstību, tas ir baigi pareizs virziens- tiešām- jo to pāsu dara arī jau citu- jo pašlaik tā ir niša, kas primais pagrābs, un mēs esam izdevīgā pozīcijā. Nu tā, nu kaut kas man viņā patīk. Es piemēram parasti domāju, ko labu izdarīji tas pats Gorbunovs kā satiksmes ministrs - zerro, vai piemēram, kuram politiķim ir kaut kāda vīzija, kā LV varetu pelnīt, ko darīt, ko attīstīt. nu neredzu es tādus. kas nepatīk- tas, ka viņš pro-krieviski orinetēts, tas, ka viņam cauri spīd tie pusbandītiksie gājieni dažbŗid. ka jūt, ka nav intelekta un izglītības

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 14:49 (saite)
ok. prajehaļi :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]cloned_pt
2009-05-27 12:36 (saite)
nupat kruta apdirsies. man, kā īstam letiņam, prieks nemērīgs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2009-05-27 12:40 (saite)
Nez, par ko tu tā priecājies? Tu visu esi smalki izpētījis šajos jautājumos, stāvējis klāt, un zini, kuram no pilsoņiem taisnība?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 12:42 (saite)
Reāls vidējais pilsonis :)))))))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2009-05-27 12:45 (saite)
Tā teikt, mēs visi vidējie, un Šlesers kā robežlīnija starp mums un augstākajiem :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]cloned_pt
2009-05-27 13:30 (saite)
notrigerēju uz kairinājumu "agresīva smirdoņa bez pamata un jēdzīgas motivācijas". nu un pakaļas laizīšana pēc "profpiederības" principa. Kā Ērmanis teica, tas šlesis nav nekāds uzņēmējs, tikai ģēlas bīda vienā dzelonī. un jams, manuprāt, no vietējiem zagļiem ir vistalantīgākais. so - nopizģīs vairāk, kā citas alternatīvas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2009-05-27 13:37 (saite)
Nu, konkrēti Šlesers man kaut kā instinktīvi riebjas, lai gan tīri smuks. Varbūt šo lamā vairāk par pārējiem aiz skaudības par tīri ciešamo izskatu? Ne pēc truša, ne pēc cūkas izskatās.
Bet par šā štellēm interesēties un pētīt laiku žēl :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 13:46 (saite)
vot es ar uzskatu, ka Gorbunovu vajag restaurēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2009-05-27 13:47 (saite)
Nū... gaidi. Tūlīt eermanis tev A4 lapu ierakstīs par Gorbunova štellēm, oficiālo biogrāfiju un sānsoļiem. Jo viņš visu zin!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 13:50 (saite)
šim apgalvojumam nav nekāda sakara ar manu spontāno iesaistīšanos šai ekšenā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2009-05-27 13:51 (saite)
Toties vistiešākais sakars ar manu iesaistīšanos. Jeb tu tiešām domāji, ka man Šlesers interesē?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 13:54 (saite)
mīļo BSD, man tā pat kā Tev ir pilnīgi pajāt par lauksaimniecības tehniku aka buldozeri iļičotam. tieši tapēc man ir sajūta, ka nupat saplīsīšu uz pusēm, jo ir izveidojušies divi, principiāli atšķirīgi tredi hehehehe

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2009-05-27 13:56 (saite)
Nu kur nu uz pusēm :(
Man viss skaidrs, kurā pusē tu esi absolūtā veselumā :( Bezkompleksainie allaž nosmeļ visu krējumu...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]jollka
2009-05-27 13:58 (saite)
Saulauzi man sirdi un vēl uzmini ar kāju :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 14:08 (saite)
Tu gribi teikt, ka Tev vairs nav sirds krūtīs? oimama. pezģets man. hehehehe

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2009-05-27 14:10 (saite)
"ēs sirdī īzraujūūū ūn āizmetū to sūūūņieāām"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 14:12 (saite)
kakoikašmar :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2009-05-27 14:25 (saite)
Nē, es nevaru. Tu šitā pasaki, un es uzreiz kūstu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2009-05-27 14:37 (saite)
nu jā. es jau māku tā superīgi pateikt, ka jaunkundzes ģībst un autogrāfus prasa .. usususus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]jollka
2009-05-27 12:38 (saite)
Tu pārāk necenties. eermaniitis arī Budam pastāstīs kā pareizi jāmeditē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]indulgence
2009-05-27 13:57 (saite)
:D :D :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]uldy
2009-05-27 12:08 (saite)
Šļosers rullē! Viņš ir vienīgais, kurš publiski izsaka savu piedāvājumu. Pārējie aicina - vispirms nobalso un tad tu redzēsi, ko es varu izdarīt... /ar viltīgu smīniņu/

(Atbildēt uz šo)


[info]eerenpreiss
2009-05-27 12:09 (saite)
Mani kā nerīdzenieku (ja jau jāsalīdzina ar citiem mērīšvariantiem) visvairāk kaitina Š. reklāmistu izdomātais triks ar viņa mesiāniski pravietisko pārliecību, kas rada loģisku ieriebšanas vēlmi. Psiholoģija.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 12:16 (saite)
Jā, par reklāmu varu piekrist, bet zini kā — karā un mīlā visi ieroči atļauti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rediiss
2009-05-27 12:18 (saite)
man tieši visas ārgaļu-šmārgaļu reklāmas izraisa tirpas pa muguru. zīles glābšanas plāns, impulss kam tur, TAGAD utml. brrr lielie darītāji, aha! bet šloseram no manis bonuss par to, ka viņš nebaksta ar pirkstu svešās acīs. kamēr pārējie zīmē satīriskas multenes un ko tur vēl visādi izdarās.

(Atbildēt uz šo)


[info]jollka
2009-05-27 13:22 (saite)
Bet vispār tās ir šausmu šausmas, kas ar latviešiem izdarīts. Dzirdēju, ka Rīgā šodien labs laiks, taču cilvēki neskatās uz saulīti, kociņiem un zālīti, bet domā par Šleseru. Un vēl raksta! Traki laiki...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]perkons
2009-05-27 13:28 (saite)
Tavu traku trakumu. Būtu man zālīte, skatītos uz saulīti un kociņiem. Bet vispār traki gan. Tur es tev piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2009-05-27 14:05 (saite)
:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]indulgence
2009-05-27 13:56 (saite)
Dombrovskis nolēmis Šleseru iesēdināt, tb ievēlot Šleseru pastāv risks, ka pēc laiciņa tiksim pavisam pie cita mēra (kuram, protams, savus padomniekus un komandu vajadzēs) - atkal neprognozējamība un tēriņi, kas šajos laikos nav saprātīgi.

Aber Vecrīgu sen bija laiks nojaukt. :)

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?