 | sara ( sara) rakstīja, |
par apkopēju tu strādāji vai kā ? nav vērts diskutēt - nu jā skaidrs, kāpēc jāatlaiž ierēdņi, ja tur tiešām strādā tādi kā Tu- tad ir čav totāls- tāpēc arī Šlesis viņiem neuzticējās. ūn, ja tu piedalijies pie ES programmas izstrādēs, tad tev vajadzēja ļoti labi zināt, ka ES nauda tika paredzēta skrejceļa pagarināšaniak, nevis kā tu demogoģizēji, ka paņemta no autoceļu fonda. maršruti netiek dalīti ne pēc paritātes nekā- tas bija pāris gadus atpakaļ- tagad ir pilnīgui cita politika. Lidosta rīga bija pelnošs uzņēmums, kad biļetes cena uz kopeni maksāja 500 Ls - un tad vienīgais, kas vārījās bija lidosta. Lidosta Rīga ir ļoti maza, un nepiemērota tranzītam- tāpēc arī te ir palicis tikai baltiks-par, ko mums vispār būtu japriecājās tagad. Un paŗējās aizga'ja, jo ekonomiski viņām vairs nva izdevīgi ne ar atlaidēm, ne bez. nekas tur neglābs. Pilnīgi pareiza bija Aināra doma- par tranzītu- atīstīt lidostu unv eidot kā tranzīta centru, taču tas pras a nežēlīgu darbu, politikso gribu u.t.t Jo ir konkurence tūlīt attīstīsies Maskavas Šermentjevs, berlīne,. Tahad krīzes liakā- gan berlīne, gan maskava ieliek baigo piķi svau liostu attīstībā, tāpēc, ka viņi saprot - tā ir nākotnē, jo eiropā sloti ir pilni viss. tas bija tas, ko redzēja Ainārs- un gribēja izdarīt un ļoti pareizi izdarīt. Bet n, protams tagad tas viss ir apstājies. Bet nu fakts vidusmēra prātiem - kas nekad paši nva darbojušies biznesā, nejūt drēbi- to nesaprast. vienīagis, ko var bļaut, ka man nav, lai citiem arī nav.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: