Pērkons ([info]perkons) rakstīja,
@ 2009-05-27 11:44:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Mūzika:Blondie: One Way Or Another

6.jūnijs
Es, protams, apzinos, ka riskēju uz sevi izsaukt uguņus, bet vai jūs man varētu tā pieklājīgi paskaidrot: ar ko tieši pārējie Rīgas mēra amata kandidāti ir labāki par Šleseru? Vai tieši otrādāk — ar ko Šlesers ir sliktāks par par pārējiem Rīgas mēra amata kandidātiem?
Savādāk man, kā cilvēkam, kurš lielajā politikā iemērc tikai pirkstu, un arī to tikai vēlēšanu laikā, nav īsti saprotams šis viena ļaunā kults.

Tas, ka sola gaisa pilis ar karameles tiltiem? Tas, ka nu tik darīs, nu tik būs? Un kas? Šajā pozīcijā neredzu starpību no citiem.

Tas, ka zog un kabātā bāž? Kurš no viņiem visiem to nedara? Ak, Šlesers vairāk! Kā tad, un citi mazāk. Audits sen to ir pierādījis. Naudas maisi pārskaitīti.

Tas, ka arēnā kāds cirku rādīs? Tak lūdzu, lai rāda. Reklāma tomēr. Zīgerists banānus dalīja. Kāds saindējās?

Ārgalis, cik var spriest no TV reklāmām, vispār sākumā dara un tikai pēc tam domā. Ja reiz par reklāmām.

Nevienu neaizstāvu, tikai atkārtoju: man nav saprotams šis viena ļaunā kults.

Un totāli nav skaidrs par ko balsot.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]eermaniitis
2009-05-27 12:43 (saite)
ļa ļa ļa

tā arī tu man neatbildēji - kur tur ir šlesera nopelns - tas ko tu izstāstīji ir leirija politika ienākot jebkurā no pasaules lidostām! tieši tāda ir viņa politika VISUR! un VISUR tā nostrādā! - bet tas nav šlesers, tas ir raienairis!

un par šleseru vadītāju tu man arī tā arī neko nepateici ;)

vārdu sakot - sapņu princese!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sara
2009-05-27 12:52 (saite)
par Rynair- tu vispār zini kadas pūles bija jāpieliek, lai O` Leirijs sāktu uzskatīt par nopietno toreiz piedāvājumu nākt uz Rīgu- viņa plānos vispār nebija šeit nākt- jo prikeš viņiem tas tirgus ir nothing- viņi spiež uz cenu, viņiem vajag pilnus ļotakus, lai pelnītu, LV bija par mazu- viņi nebija domājuši šo tirgu. Tas tiešām toreiz bija tikai Aināra gājiens, lai viņš nāktu uz Rīgu, un arī tas līgums, ko tagad ceļ gaisā- ryanair nebūt nācis uz citādiem nosacijumiem. Jautājums atklātais- vai tas bija labi vai slikti, ka Ryanair ir Rīgā? es teiktu, ka pozitīvi tas nostrādāja- vismaz baltikam lika nomest cenas un tā. un par kādu cenu mani tas neinteresē, jho rīga nav PArīze vai Frankfurte, mēs nevarm piedāvāt neko gandrīz- musm jāiet uz kompromisiem- tas ir skaidrs.
Tas, ka aiziet KLM un Austrian - protams, nav jauki- bet šja'agadījumā tas nav ne atlaides, ne neatlaides- tā ir kompāniju politika- jo šis reģions nav ekonomiski uizdevīgs-un kompanijas tagad samzina izdevumus kā var. Un šeit atkal, ja rīga tiek izveidota ka tranzīta lidosta ar normālū tranzīta termināli ar normālām piestātnēm gaisa kuģiem, lai var piebraukt no taxi way- tad tici man tas pats KLM un British nāks atpakaļ lūgdamies- jo mēs'būsim tie, kur būs tranzīts form lielā Russia to Europa, un tad jau ne mēs lūgsimies, bet mums kompānijas lūgsies slotus. Nu, lūk, tas ir kāpēc man patīk Ainārs- jo es redzu tieši tādu pašu scenāriju- un uzskatu, ka LV tikai iegūs no tā. Tikai un vienīgi. un, ja tagad nopūdelēs to attīstības projektu lidostas, tad jau pēc gadiem 4, kad viss sāks iet uz augšu būs daudz par vēlu- nosmels to krējumu, ko varējām mēs Berlīne, maskava un Minhene

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-27 13:00 (saite)
aļo! mostamies!

ne šlesers atrada leiriju, bet leirijs šleseru, jo šamais šeit spietoja jau vairākus gadus!
tā laika politiķi nebija ar mieru pārvērst lidostu no uzņēmuma kas pelna par dotējamu uzņēmumu (kāds viņš ir šobrīd)! faktus par leirija saraksti un vizītēm rīgā var atrast aviācijas departamenta 2001-2004 gada sarakstes mapēs!


un tas vai ir labi vai ir slikti - te jāskatās sausais atlikums valstij
uzņēmums lidosta - nabadzīgs, dotējams (ES nauda ir valsts dotācija)
uzņēmums airbaltiks - lidojumi dotējami

palīgsaimniecības
privātā uzņēmējdarbība lidostā - redzams, ka ir, bet nav dzirdēts, ka nestu budžetā megapeļņu
pirvātā uzņēmējdarbība ap lidostu - pārcelts Latvijas pasts - dotējams, zaudējumus nesošs

"ķekara" ekonomika
sirojoši pūļi vecrīgas krogos - cenas iedzīvotājiem augstas, piemīztas vārtrūmes un pieminekļi - tagad vairs nav tūristu!
viesnīcas - laikam uzplauka, bet šobrd iet uz bankrotu

iedzīvotājiem
lētākas biļetes ceļojumam uz ārzemēm - tiek uzskatīts par zaudējumu ekonomikai, jo naudu tērē (bet var būt pelna, bet tik un tā tērē) ārzemēs!

vai ir kas ko nepieminēju no reālajiem ieguvumiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-27 13:10 (saite)
ak jā - lidojumu skaits virs Latvijas pieaudzis - emisija un kaitējums videi pieauguši ģeometriskā progresijā - diemžēl bez atbilstošiem speciālistiem - nenovērtējami "ieguvumi" kā troksnis, NOx SOx COx un citi labumi, kas nāk no "gaisa" ;)

Ak jā - vēl leģendārais uzņēmums "Gaisa Satiksme" ar saviem megadarboņiem un šo darboņu megarēķiniem ārzemju bankās - ak es ak es!
tur taču tā zelta bedre, kas Latvijai ļaus atsperties nākošajam tīģera lēcienam!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sara
2009-05-27 13:17 (saite)
par raieneru
- nav vērts runāt, par cik, par tik tas bija politisks deals un viss- pārējās pupu mizas.

par lidostu
- tu paskaties vēsturiski lielāka daļa Es veco valstu, saķot ar Vāciju dotēja gan savu lUfthansu, gan lidostas, tāpat arī SAS tika dotēts. kad tika uz kājām tad laida privatizēt. Visas ES vecās dalībavlstis izmanto atbalstu ekonomiski savrīgām nozarēm, starpība tajā visā ir tāda, ka tad, kad mēs iestājmaies ES - viņām viss rullēja jau tirgus ekonomikā, mēs r'vāma līdz, un mums tad par strogo lika ievērto regulējumu. Nezuskatu, ka tas ir kaut kas nežēlīgi ļauns, ja valsts kādu brīdi dotē stra'teģiski svarīguz uzņēmumus, kamēr tiek iekarota sava vieta tirgū. Un arī Pomera laikā listoas peļņa bija balstīta tikai uz to, ka mēs kā pasazīeri maksājam reļao ceņiku, un lidostas nodeva bija visaugstākā visā eiropā- paskties to laiku- manurprā ttur bija, ka rīgā augstākā bija pat kā skandināvijā.

- par ķekara ekonomiju
fuflo tu dzen pilnīgo- jā ir briti, bet ir arī citi tūristi- nu tur vajdzēja marketēt pareizi, un es neuzskatu, ka tas ir kaut kas slikts, ka sēit brauc tūristi un atstāj savu naudu- viensīcās, restorānos u.t.t. Sōbŗid iet uz bankrotu ne jau dēļ tā, ka šlesers vēlējās attīstī lidostu
iedzīvotājiem
nu bullshits- no comments- te lai pakomentē tie civleķi, kas zimanto pakalpojumus un vispār var aizlidot uz vairāk kā 30 maršutiem no rīgas uz visu eiropu.

Nezinu, ma vienmēr tā interesanti padomāt, ko teiktu gudrie letiņi, ja rīga tagad būtu Viļņas vai tallinas līemnī, ja airbaltik būtj bankrotējis un mujs tagad tāpat kā liešiem tagad uz rīgu,m nbūtu jāmočī uz Viļņu vai tallinu, lai kaut kur aizlidotu. manurpaŗt, tad lielāka daļa dirsēju - pirmkārt dienas un de facto un perosnīgi žurnālīsti, tad arī Lv īstenie patritoti kā ērmanīts - bļautu par bezatbildīgu politiķu rīcību, kas neattīstīja lidostu, un kāpēc igau\ni redz varēja to izdaŗit. Un tā arī būtu- tagad būtu gluhota listoā, ja ne Āināra mazliet bezkaunīgia, mērķtiecīgi nekaunīgā pieeja

Viss esmu runājusi. Man jau nav nekas nevienam jāpierādā, pa lielam man skumji, ka mēs pasi savu valsti šītā vedam uz bankrotu, neizmanotjot iespejas, ko sniedz, gan mūsu ģeopolitiskais stāvoklis, gan politiskā situācija, bet nu neko. laikam tā ir reāla latvieša izeīme- vaidēt, ganīt tos, kas kaut ko cenšasn darīt un žēloties, a pats tikmēr šežx caurām biksēm krāsns augšā, dzied, un skatās nedod dievs kaiminām labāk iet, vai kāds kaut ko vairāk panbācis vai vēlās panākt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-05-27 13:22 (saite)
tev stāsta, ka no Viļņas vai Tallinas situācijas reāli nezaudē neviens

kamēr no Rīgas situācijas peļņu gūst tikai dažās kompānijas, kas nodokļus Latvijā nemaksā - toties izdevumi Latvijas valstij ir nenosegti ar tiem ienākumiem, ko ienes aviotūristi.

šlesers kā liels demagogs izceļ tikai ienākumus, kamēr izdevumus, kas radušies viņa darbības rezultātā, nedz cenšas segt nedz arī ir no kā segt!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-05-27 13:29 (saite)
tava un Šlesera nostāja - 1'000'000 tūristu ir labāk kā 50

es saku, ka labāk ir 50 tūristu, kas nes 10 latu peļņu, kā 1'000'000 kas rada 200 latu zaudējumu!

un man vienalga kas notiek Viļņā vai Tallinā - vai ar šleseru!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-05-27 20:42 (saite)
te pacēlu vecos papīrus - naudu lidostas skreijceļam ierakstīja dokumentā Darbības programmas papildinājums, kas atrodas šeit www.esfondi.lv zem sadaļas 2004-2006 programmēšanas periods

neviens cits, kā nopelniem bagātais "dirsējs" - tai laikā satiksmes ministrs Roberts Zīle

Šlesis atnāca uz visa gatava, tā ka lidostas skrejceļu no šļosera norakstām ;)

es gan varētu pateikt arī konkrētos amatvīrus, kas tajā laikā panāca Rīgas lidostas iekļaušanu ES finansēto projektu sakarā, bet to pataupīsim citai reizei ....

Pērkons apsveicu ar skaistu skaitli 69 - tikai tamdēļ daspamoju ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?