 | sara ( sara) rakstīja, |
par Rynair- tu vispār zini kadas pūles bija jāpieliek, lai O` Leirijs sāktu uzskatīt par nopietno toreiz piedāvājumu nākt uz Rīgu- viņa plānos vispār nebija šeit nākt- jo prikeš viņiem tas tirgus ir nothing- viņi spiež uz cenu, viņiem vajag pilnus ļotakus, lai pelnītu, LV bija par mazu- viņi nebija domājuši šo tirgu. Tas tiešām toreiz bija tikai Aināra gājiens, lai viņš nāktu uz Rīgu, un arī tas līgums, ko tagad ceļ gaisā- ryanair nebūt nācis uz citādiem nosacijumiem. Jautājums atklātais- vai tas bija labi vai slikti, ka Ryanair ir Rīgā? es teiktu, ka pozitīvi tas nostrādāja- vismaz baltikam lika nomest cenas un tā. un par kādu cenu mani tas neinteresē, jho rīga nav PArīze vai Frankfurte, mēs nevarm piedāvāt neko gandrīz- musm jāiet uz kompromisiem- tas ir skaidrs.
Tas, ka aiziet KLM un Austrian - protams, nav jauki- bet šja'agadījumā tas nav ne atlaides, ne neatlaides- tā ir kompāniju politika- jo šis reģions nav ekonomiski uizdevīgs-un kompanijas tagad samzina izdevumus kā var. Un šeit atkal, ja rīga tiek izveidota ka tranzīta lidosta ar normālū tranzīta termināli ar normālām piestātnēm gaisa kuģiem, lai var piebraukt no taxi way- tad tici man tas pats KLM un British nāks atpakaļ lūgdamies- jo mēs'būsim tie, kur būs tranzīts form lielā Russia to Europa, un tad jau ne mēs lūgsimies, bet mums kompānijas lūgsies slotus. Nu, lūk, tas ir kāpēc man patīk Ainārs- jo es redzu tieši tādu pašu scenāriju- un uzskatu, ka LV tikai iegūs no tā. Tikai un vienīgi. un, ja tagad nopūdelēs to attīstības projektu lidostas, tad jau pēc gadiem 4, kad viss sāks iet uz augšu būs daudz par vēlu- nosmels to krējumu, ko varējām mēs Berlīne, maskava un Minhene
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: