Vīpsnas Kakts -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Jūnijs 4., 2020


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
18:19
Pēc pēdējās nedēļas aktivitātēm sociālajos tīklos, man ar skumjām jāatzīst, ka esmu rasiste.
Nu tādā amerikāņu izpratnē esmu totāla rasiste.
Galvenais iemesls - es nejūtu to robežu, kas ir un kas nav racist. Un vēl man drausmīgi nepatīk, ja man kāds liek justies neērti, ka esmu baltā (white privileged). Es vispār dzīvoju otrā pasaules pusē, citas rases pārstāvi savā miestā redzu aptuveni reizi mēnesī, mani senči nevienu melno nenoverdzināja (patiesībā, visticamāk mani senči tāpat savu dzimtbūšanā vergoja).
Kā gan man nebūt rasistei, vai ne?
Un es patiešām nesaprotu rasisma robežas.. piemēram, tiktokā viena amerikāņu bērnudārza audzinātāja (person of color) bija uztaisījusi virkni ar video, kur stāstīja, kā viņas grupiņā ir "racist kid" un kādas lietas runā. Un viena situācija bija aptuveni tāda - kāds bērns blakus telpā raud, un viņa vaicā, kurš tas ir. Un tas racist kid atbild - the black baby (jo tas bija bija vienīgais black baby). Un tas tātad ir racist. Pareizāk bijis teikt, ka tas baby ar sarkanajām biksēm (piemēram). Bet sitiet mani nost, es nesaprotu, kas tajā ir slikts.
Baltie cilvēki nevarot pīt matos bizītes, tas ir aizskaroši āfrikāņu kultūrām un very racist.
Bet ja aziātu izcelsmes puisis taisa video, kur stāsta, kāpēc nedeito white girls (they can't cook, they can't dance, they're like frozen yogurt un kas tik vēl ne), people of color saka, ka tas neesot racist, tas esot joks.
Yes, black lives matter.
Es piekrītu, tā ir traģēdija, ka tas baltais policists bez iemesla nogalināja to melno veci. Neviens to nav pelnījis.
Bet šis viss, kas notiek pēc tam? Grautiņi, marodierisms?
Vakar pievienojos vienai FB Etsy selleru kopienai un no tās tūlīt teju izstājos, dēļ visas tās sakāpinātās drāmas. Visiem tagad jāatbalsta black owned businesses. Ja neatbalsti, tad frankly, esi rasists.

(56 izteicās | m?)

Comments:


[User Picture]
From:[info]dumshputns
Date:4. Jūnijs 2020 - 19:41
(Link)
Jā, nu tādā gadījumā arī es esmu rasiste.
[User Picture]
From:[info]dumshputns
Date:4. Jūnijs 2020 - 19:46
(Link)
Lai gan vienmēr licies, ka esmu par baltu. Nevar pat nosauļoties. Bet frankly, es domāju, ka rasisms ir pārspīlējums un tas, kas notiek tagad arī ir pārspīlējums. Un šitie visi indulgences pasākumi ir idiotiski, jo neadresē netaisnību. Man ir vienalga, kādā krāsā ir pārdevējs, un man ir vienalga vai idiotiski uzvedās melni vai balti urlas, no visiem bail.
[User Picture]
From:[info]az
Date:4. Jūnijs 2020 - 20:53
(Link)
[User Picture]
From:[info]dumshputns
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:26
(Link)
Kas ir šajā video linkā? Ja tur ir nejēdzīga vardarbība un cietsirdība, es nedomāju, ka manu dvēseli tas kā bagātinās.
[User Picture]
From:[info]az
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:30
(Link)
4 minūtes 27 sekundes stand up comedy by michael che. tiešām quite fun.
[User Picture]
From:[info]dumshputns
Date:4. Jūnijs 2020 - 22:34
(Link)
Foršs džeks. Šodien paciņu arī piegādāja baigi foršs džeks. Bet arī manam vīram pa seju sadeva par neparko džeks tādā pašā krāsā. Es domāju, ka psihopāti ir visās krāsās. Lai gan, jo vairāk močī, jo vairāk gribās izbēgt narkotiskā smadzeņu filtra tvērienā, jo vairāk močī. Nu, vārdsakot, problēma ir. Bet vai to tik ātri var atrisināt? Varbūt, savā ziņā, aktualizējot. Pēc #metoo ir zināmi gadījumi, kad pieminot haštagu, sabiedrībā zināms drauds ir atkāpies. Bet kas man besī, ir tas, ka dēla skolā, londonā, ir nolīgta tante koridorā, kas izteikti sveicinās un biedrojas ar visiem maziem melniem bērniņiem. Fuck that shit.
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:4. Jūnijs 2020 - 20:05
(Link)
Paldies. Citādāk man jau sāka likties, ka man vienai tā liekas. Nu, man un dažiem nīgriem vīriešiem (cehs.lv un Stendzenieks, piemēram).
Un visa tā brēkšana Feisītī, viss tas karš par mieru, man liekas tukša izrādīšanās.
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:55
(Link)
Laikam mēs, nīgrie, esam vairāki.
[User Picture]
From:[info]kuminjsh
Date:4. Jūnijs 2020 - 22:17
(Link)
+ daudz.
[User Picture]
From:[info]kihelkonna
Date:4. Jūnijs 2020 - 20:10
(Link)
tā kā sievietes pie mums skaitās ciešošais dzimums, tad vietējos apstākļos man būtu jāapvainojas uz katru, kas mani nosauc par sievieti, un pienāktos saukt tādus par meil šovinist pig?
[User Picture]
From:[info]ezss
Date:4. Jūnijs 2020 - 20:58
(Link)
nu, cik es par to esmu domājusi, mūsu pusē labākā analoģija varētu būt roms/čigāns.
Jo, ja bērnudārzā kāds teiktu, tas čigāns raud, gan jau ka mums arī neliktos pareizi.
[User Picture]
From:[info]kihelkonna
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:01
(Link)
tev taisnība! bet īsti tas nav tas gadījums, jo tautība īpaši neatšķiras pēc krāsas, tā nav tāda pazīme.
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:53
(Link)
bet ja teiktu, piemēram - tas krievu puisītis raud? (ja tas ir vienīgais krievu puisītis)
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:4. Jūnijs 2020 - 22:13
(Link)
Bet vispār analoģija ar čigāniem nav precīza, bet ļoti ilustratīva.
Ja jūsu neighborhoodā pēkšņi staigātu čigāni (un "raustītu durvis" - ietu no mājas uz māju), tas neliktos aizdomīgi?
Man liktos.
Nu tātad es esmu ne tikai rasiste, bet arī šoviniste.
[User Picture]
From:[info]ezss
Date:4. Jūnijs 2020 - 22:46
(Link)
Bet, ja neņemtu darbā par apkopēju, jo citi "čigāni raustīja durvis", un "tā tās karotītes pazūd"?

Nez, man liekas tā situācija ir sarežģīta un nezinot pilnībā fonu atturēšos no spriedumiem.
[User Picture]
From:[info]jojo
Date:4. Jūnijs 2020 - 23:53
(Link)
vienk. rasiste. čigāni ir cita rase, tā ka viss kedās, nevajag jau būt alkatīgai.
[User Picture]
From:[info]az
Date:5. Jūnijs 2020 - 09:26
(Link)
nezinu, sis ir tik mīli kaut kā, smaidu un smejos
[User Picture]
From:[info]az
Date:4. Jūnijs 2020 - 20:37
(Link)
lai tu varētu būt amerikāņu izpratnē rasiste, tev būtu jābūt iekšā tajā kultūrā ar visu specifisko pieredzi.
marodierisms un grautiņi, no gun control, no affordable healthcare, no free education, criminalizig abortins
citādā nozīmē, ikviens, kas lieto cibu, ir droši vien priviliģēts salīdzinot ar lielu daļu sabiedrības. dzeramā ūdens līmenī kaut vai. so no worries. katrs par savu dzīvi var justies vai nu vainīgs, vai laimīgs, vai vai vai miljards specifikācijās
[User Picture]
From:[info]kihelkonna
Date:4. Jūnijs 2020 - 20:42
(Link)
hm, bet kā tu komentētu to incidentu ar diviem bēbjiem?
[User Picture]
From:[info]az
Date:4. Jūnijs 2020 - 20:50
(Link)
ja es būtu bērns, es teiktu tieši tāpat droši vien
ja es būtu blakc woman in usa? hm. ja es būtu laimīga, mierīga, līdzsvarota, nekad no rasisma necietusi, es, protams, domātu, ka tas ir normāli un dabiski.
es nezinu, kādā stāvoklī bija tā sieviete.
ja manu brāli nokautu, es varbūt sistu tam bērnam. sistu viņiem visiem. par visu. es nezinu. un esmu ļoti laimīga, ka man nav jāzina.
[User Picture]
From:[info]kihelkonna
Date:4. Jūnijs 2020 - 20:53
(Link)
skaidrs. paldies.
[User Picture]
From:[info]puuce
Date:5. Jūnijs 2020 - 00:37
(Link)
ja es būtu audzinātāja, es gan jau arī ar piemēru mēginātu parādīt, ka ir indivīds (ar vārdu vai, ja vārdu nezina, sarkanās biksēs), nevis turpinātu fokusēties uz ādas krāsu.
[User Picture]
From:[info]az
Date:5. Jūnijs 2020 - 09:29
(Link)
jā, paldies.
es laikam domāju to asv black ppl kontekstā, ko zinu, man skiet, vini nem savu blackness kā lepnumu atpakal. bet jā, ne jau no labas dzīves tas jādara.
katrā zinā es jebkurā savas dzīves inkarnācijā gribētu, lai mani uzrunā vārdā. so true.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:5. Jūnijs 2020 - 13:26
(Link)
Nez, man ir tumšādains kolēģis, un, ja man kāds cilvēks, kurš viņu nepazīst, būtu jāaizsūta labi žigli atrast viņu citu kolēģu barā (pieņemsim, ka viņi visi nostājušies pārskatāmā rindā), es teiktu nevis "meklē to ar sarkanajām biksēm", bet "tu viņu uzreiz redzēsi, viņš ir tāds drusku afrikānisks" vai "viņš starp mums ir ar vistumšāko ādu". Elementāri: ienāc, ieraugi - ir! Kļūdīties nav iespējams!

Tikpat labi var apvainoties, ka par vienīgo grupas rudmati nesaka "rudmatainais", bet "tas ar sarkanajām biksēm".
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:5. Jūnijs 2020 - 13:27
(Link)
t.i., es gribēju teikt - saka "rudmatainais", nevis "ar sarkanajām biksem"
[User Picture]
From:[info]viinogas
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:09
(Link)
tas nav incidents. ir vienkārši bērnišķīgi saukt cilvēkus pēc vizuālām pazīmēm un teorijā to māca no bērna kājas. tas ir aizvainojoši jebkuram un to sauc par empātiju:
Kurš bērns raud?
- Tas resnais
- Tas klibais
- Tas, ar plānajiem matiem
- Tas līkkājainais
- Tas, ar jocīgo lūpu
- Tas briļļainais
- Tas, kurš šķielē
- Tas ar lielo degunu
you name it
daudz patīkamāk tev pašai būtu, ja tev teiktu - dāma zilajā blūzē, nevis kaut kā vizuāli?

par white privileged tu neesi acīmredzot saskārusies, bet tas ir sāpīgi, īpaši attiecībā uz bērniem un sabiedrību
https://www.facebook.com/erica.shubin/posts/10157744251514234

bet, jāatzīst, ka LV ir diezgan tālu no šī, nedomāju, ka tev vai viipsnai par šo ir jāsatraucas un kaut kā briesmīgi jādiskutē, jo jūs automātā esat white privileged, gribat vai nē. un jūsu bērniem neviens neuzglūn ar naida runām vai citādi automātā uzskatītu par noziedzniekiem.
[User Picture]
From:[info]kihelkonna
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:19
(Link)
Incidents taadaa zinjaa, ka audzinaataaja taa reageeja. Bet peec az komenta saprotu. Sanaak, ka viss tagad notiekosais ir saasinaatas reakcijas no taa, ka cilveeki ir davesti.

Nu jaa, nav naacies. Piedod.
[User Picture]
From:[info]viinogas
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:31
(Link)
kur tad piedod, tas jau nav no manis atkarīgs, es tikai stāstu, ko es tagad redzu un saprotu, kopš P redzu augam.
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:35
(Link)
bet nu resnais, klibais, lielais deguns - nu tas tipa viss tāds neglīts, ja.
"black" ir tāpat?
Nu bet saka taču arī - blondā meitene, piemēram. Vai čirkainā. Vai smaidīgā. Un tas ir pieņemami.
[User Picture]
From:[info]jojo
Date:4. Jūnijs 2020 - 23:52
(Link)
diezko nav viss. turklāt tu esi pieaudzis cilvēks, situācijas skaties kultūras kontekstā un attiecīgajā vidē. ja kaut kur nav pieņemts teikt šķībacainais, tu nesaki. ja nav pieņemts saukt par resnu, tu nesauc. un to māca agri un no bērna kājas, viss pareizi.
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:5. Jūnijs 2020 - 07:54
(Link)
hmm.. nu tātad patiešām "black" ir jāuzskata par kultūras kontekstā nepieņemamu personas apzīmētāju, un man vnk tas no bērna kājas nav iemācīts?
nedrīkst nokavēt to iemācīt bērniem.
[User Picture]
From:[info]jojo
Date:5. Jūnijs 2020 - 09:08
(Link)
jap. vienk. paskaidro. turklāt, ja pati nedarīsi, mazumiņi kaut kā uzlasa tās nianses -
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:4. Jūnijs 2020 - 23:04
(Link)
Ja uz mani ķīniešu barā norādītu "tur tā garā baltā briļļainā ar garo degunu", man ne prātā nenāktu apvainoties, jo es esmu gara, balta, briļļaina un ar garu degunu.
[User Picture]
From:[info]jojo
Date:4. Jūnijs 2020 - 23:48
(Link)
virtue signalling.
[User Picture]
From:[info]puuce
Date:5. Jūnijs 2020 - 00:54
(Link)
ā, ok. Un ja Šveicē veikala pārdevēja, ieraugot Tevi starp turīgajiem kīniešu pircējiem teiktu otrai "tā ir no nabadzēm/kapeikpisējām austrumeiropietēm, sauc apsardzi, gan jau ka apzagusies"?
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:5. Jūnijs 2020 - 13:15
(Link)
Nav gadījies. Esmu apceļojusi vairāk nekā 30 Eirāzijas zemes un vienu Āfrikā, no šīs pieredzes secinu, ka rasisms acīmredzot ir pamatā ASV problēma, kas tiek uztiepta kā esoša jebkuram, kas valodnieciskās vēstures dēļ neuzskata par lamuvārdu vārdu "nēģeris" un ierastās balti etniskās vides dēļ mēdz noreaģēt ar platām acīm uz citas krāsas indivīdu balto vidē.
[User Picture]
From:[info]viinogas
Date:5. Jūnijs 2020 - 08:55
(Link)
kāpēc ne? tas ir nepieklājīgi.
plus, iespējams, tu neapvainotos, jo tu zini, ka tavas brilles, augums un deguns citur netiek ņemts vērā. bet, ja tu ar to saskartos visu dzīvi, ka īri atsaka un darbu nevar dabūt, tad īsti nav vietā teikt - neapvainotos, pie 100 reizes varbūt tomēr ķertos kādam ķīnietim pie rīkles.
[User Picture]
From:[info]lavendera
Date:5. Jūnijs 2020 - 13:02
(Link)
Tai pašā laikā kura ir Nr.2 visvairāks pelnošā slavenība pēc Forbes aprēķiniem šogad?
Kanje Vests.
Kādā krāsā bija iepriekšējais ASV prezidents?
Ak jā, mēs neredzam krāsas.
From:[info]fedrs
Date:4. Jūnijs 2020 - 20:57
(Link)
Es ienīstu visus vienādi, neatkarīgi no ādas krāsas.
[User Picture]
From:[info]viinogas
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:10
(Link)
jā, šis ir pa īstam :D
[User Picture]
From:[info]viinogas
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:19
(Link)
nu bija tak jau apspriests, grautiņus taisa tie, kam tikai iedod iemeslu, nebūtu šis, būtu cits
[User Picture]
From:[info]viinogas
Date:4. Jūnijs 2020 - 21:34
(Link)
un es arī nepiekrītu tam "black owned businesses", kaut kāds sviests :)))
[User Picture]
From:[info]kuminjsh
Date:4. Jūnijs 2020 - 22:57
(Link)
Vienkārši manas "5 kapeikas". Jā, tas ir briesmīgi, kas tika darīts verdzības laikos, nenoliedzami. Bet kurai tautai nav bijuši skarbi laiki, m? Ta jau mēs visi te varam aizvainoties un piepūsties viens uz otra.
Bet! Šobrīd tas ir otrā grāvī aizgājis. Es jau pāris gadus dzīvoju UK. Un darba vietā šis tas pieredzēts. Kad viens tumšādains vīrišķis, pa visu ģīmi smīkņādams, tev uzsauc "O, kas pa pakaļu! Tu - mana sieva!" un tu aizej pažēloties menedžerim, tam džekam pakrata ar pirkstu un palaiž, lai strādā tālāk, jo tas tak tikai gaumīgs joks bija! Un turpmākās pāris nedēļas viņa draugi tev faktiski "ceļu nedod". Jo tu esi baltā sučka rasiste, piedevām dura no Austrumeiropas.
Savukārt, kad 2 meituki savā starpā sarunājoties izmantoja vārdus jungle boy par kaut kādām savām lietām, bet to dzirdēja viens jaunskungs, attiecināja uz sevi un pažēlojās vadībai, meitenes tajā pašā dienā atlaida, neklausoties nekādos argumentos. jo tas esot rasisms. Hujakš - šahs un mats!
[User Picture]
From:[info]heda
Date:4. Jūnijs 2020 - 23:49
(Link)
Taisnīgi rūkts :) Tuvplānā vērojot tikumsignalizētājus, esmu droša, ka viņi tikpat kaisli signalizētu arī par pretējo, ja vien politiskā modīte būtu cita.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Jūnijs 2020 - 01:15
(Link)
well, jā, pieņemot, ka tu esi audzināta PSRS, tad tu esi audzināta kā rasiste un, ja vien neesi pielikusi pūles kaut kā ar to dīlot, arī turpini tāda būt
un, ja tu nepieliec nekādas pūles ar to kaut kā dīlot pēc tam, kad esi sapratusi šo faktu, tad tu esi ne tikai audzināta kā rasiste, bet arī apzināti izvēlējusies turpināt tāda būt

par "kā gan man nebūt rasistei", kindof palīdz, ja konfrontē sevi ar saviem aizspriedumiem + paseko līdzi (kaut vai pop-sci līmenī) pētījumiem par rasismu un postkoloniālismu + druuuusku iedziļinies mākslā/literatūrā/etc, kas runā par to, kā tas izskatās no otras puses; nu vismaz man palīdzēja. YMMV
[User Picture]
From:[info]martcore
Date:5. Jūnijs 2020 - 02:16
(Link)
oh, honeybee, cilvēkus neviens neaudzina ne par rasistiem, ne par minoritāšu aizstāvjiem, ja vien, protams, nav spēcīgas tēva figūras ar baltām kurpju šņorēm - bet tas mūsu valstī jau diezin vai attiecas uz PSRS propagandu, kas kā reizi bija samērā perversi līdzjūtīga kontinenta tumšādainajai daļai

mums nav no kā rasties aizspriedumiem, gluži vienkārši nav precedentu, kas uz kādu pusi nosvērtu sabiedrības domas, neviens citas rases pāstāvis nav mums atņēmis ne darbu, ne magnetolu

mēs nevaram būt rasisti principā, jo neviens ultralabējais šeit nespēj pagalmā atrast tos citu rašu pārstāvjus, pār kuriem dominēt un kurus paverdzināt, viņu tupa nav. tāpēc es tik ļoti smējos vēlā vakarā pēc pirmā rīgas seksuālo minoritāšu praida, kad ieraudzīju savos ierakstos vairākkārt minēto leģendāro skinhedu, kas bija nopietni totāli nomākts, piedzēries un daudzīja savu galvu pret laternas stabu. CILVĒKS NEVAR SEVI REALIZĒT. ja tu būtu savām acīm redzējusi šo momentu, domāju, tev nedaudz mainītos domas par daudzām lietām mūsu valstī )
(Reply to this) (Parent)
[User Picture]
From:[info]jojo
Date:5. Jūnijs 2020 - 07:04

ilūzijās dzīvot ir silti

(Link)
sorī, atkārtojos, bet, nu copy + paste no cita puksta viedokļu dažādības vārdā:

otrādi, mēs esam ļoti rasistiski, vienk. mūsu rasismam maz iespējas izpausties, jo ar svešajiem un citādajiem maz nākas saskarties, paskaties pats:
latvieši - gansi, krievi - utainie (sitīsim tos utainos!), gruzīns - čurka, melnais, žīds - xxx, čigāns - zaglis, igaunis - čamma, leitis - tirgonis, polis - nabags, ķīnieši un japāņi - šķībacainie, un tā tālāk un tā joprojām. mātes, kurām jaukti bērni, parasti ir emmas. jo mazāk saskaras ar citādo, jo mazāk savu rasismu un pamana - un tad viegli iedomāties, ka es jau nemaz, es jau nē un nekad, un man vispār sirsniņa kā dimanta oliņa, izšūtā linu kreklā skrien pa margrietu pļavu baltajiem matiem vējā plīvojot.
turklāt visi uzskaitītie manuprāt skaitās kaukāzieši, varbūt, izņemot čigānus un viņi arī atraujas par savu tumšumu (netīri!)
[User Picture]
From:[info]kuminjsh
Date:5. Jūnijs 2020 - 07:13

Re: ilūzijās dzīvot ir silti

(Link)
Vispār gan tas nav rasisms, bet ksenofobija.
[User Picture]
From:[info]jojo
Date:5. Jūnijs 2020 - 07:29

Re: ilūzijās dzīvot ir silti

(Link)
jap. visi mani uzskaitītie ir balti vai tuvu baltajam. iedomājies cik tas viss ir pārākā pakāpē, ja visam pa virsu ādas krāsa arī atšķirās, ja pat pret vizuāli līdzīgajiem izturas tik skarbi -
[User Picture]
From:[info]jojo
Date:5. Jūnijs 2020 - 07:34

Re: ilūzijās dzīvot ir silti

(Link)
mazās devās ar svešo saskāros ar viesstudentiem studiju laikā (RAU), bet tā, ka katru dienu satieku, tikai savos 30. un salecos ieraugot krāsainus cilvēkus gadus piecus, jo savādāki. un tā ir instinktīva reakcija. tā ka cilvēku reakciju uz svešo zinu arī pēc savas pieredzes, kuras cilvēkiem, kuri dzīvo savā pagalmā nav. jo viņi ikdienā nesatiek un viņiem nesanāk iepazīt -
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:5. Jūnijs 2020 - 08:03
(Link)
Nezinu gan par psrs propogandu. Piemēram, mans vīratēvs, kurš ir tāds vienkāršs psrs kolhoza šoferis, no viņa vnk birst rasistiski teksti. Piemēram, ja kāds izdara ko savādāk kā pieņemts - "nu tā kā tāds japānis/japoška". Ja kādam jāstrādā, kad citiem ne - "nēģeris".
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:5. Jūnijs 2020 - 09:25
(Link)
Mēs esam citā vietā postkoloniālisma situācijā, jā, bet tas tikai nozīmē, ka mūsu tarakāniem ir drusku cita pasuga

Bet "perversi līdzjūtīga kontinenta tumšādainajai daļai" ir rasisms parastais, blackface visās bērnu grāmatās arī, etc; pietiek kādam uzrasties un atņemt magnetolu vai, teiksim, piedalīties Eirovīzijas atlasē, un šī domāšana aizved tur, kur nu aizved ("mēs viņus žēlojām, un tagad šie sāk iedomāties, ka ir tādi paši kā mēs")

Kas nav nekas tāāāds, nu, tādā ziņā, ka cilvēki vispār mēdz būt draņķīgi audzināti un draņķīgai propagandai pakļauti, vnk nevajag pieņemt, ka, ja neesi redzējis kādu cilvēku grupu, tad tev pret viņu nebūs aplamu priekšstatu
From:(Anonymous)
Date:5. Jūnijs 2020 - 09:01
(Link)
Iemesls novākt to nēģeri iespējams bija, krimināls iemeslz. Fakti vēl nav apstiprināti, bet info klejo.
[User Picture]
From:[info]viipsna
Date:5. Jūnijs 2020 - 11:10
(Link)
akdievs, nu protams.
pat tad, ja nebija, tad tāds info tiktu palaists.
jā, amerikāņu tv (gan jau fox, kas cits) esot rādījis dokumentālu filmu/sižetu par floidu, tipa 5x jau bija aizturēts par kokaīna glabāšanu, un vienreiz jaunībā aplaupījis grūtnieci. nu un sorre, pat tad, ja bija apnarkojies aizturēšanas brīdī, tas nav pietiekoši labs iemesls, lai bez bez tiesas nogalinātu uz vietas.
[User Picture]
From:[info]putnupr
Date:5. Jūnijs 2020 - 22:37
(Link)
Mii tuu. Sveetais moceklis - bandiits.
[User Picture]
From:[info]komentators
Date:10. Jūnijs 2020 - 09:55
(Link)
>Bet šis viss, kas notiek pēc tam? Grautiņi, marodierisms?

Tas nav tik vienkārši. Tur ir gara, gara vēsture par šo visu. Te ir neliels ieskats, ko sarakstījuši pāris vēsturnieki - https://www.reddit.com/r/AskHistorians/comments/gvu38i/george_floyd_was_murdered_by_america_a_historians/

> Go to Top
Sviesta Ciba