Mon, Mar. 17th, 2014, 01:04 pm

Sumināta, Ciba.

Reiz bija pasākums, saukts par [info]ventilatorsu. Pēdējās pāris tūrēs man radās iespaids, ka pasākums ir sevi izsmēlis. Bet var jau būt, ka kļūdos.

Tātad, esat aicināti izteikties, vai Ventilatora eksistencei ir kāda jēga, vai pasākums neprasās pēc pamatīgām pārmaiņām, ja jā, tad kādām? Tēmas, sacensības principi, dalībnieku materiālā ieinteresētība, darbu jomu ierobežojumi (kā salīdzināt bildi ar stāstu?), dajebkas, kas patika vai nepatika, un ar ko varētu uzlabot Ventilatoru, ja tas kādreiz izdomātu griezties?

Mon, Mar. 17th, 2014, 01:15 pm
[info]helvetica

Garakas pauzes starp turniriem. Un temas, ko gribetos lasit, nevis "eee? Wtf? Aipoh*"

Mon, Mar. 17th, 2014, 01:17 pm
[info]sirdna

Kādas tēmas varētu būt lasāmas?

Mon, Mar. 17th, 2014, 01:29 pm
[info]helvetica

tas, kas nav absolūts šurimuribezpreģels un/vai absolūts reālisms. Tipa, kkas pa vidu, lai ļaudīm iztēle raisās, bet vienlaicīgi lai nav pilnīga abstrakcija, kurā nolauzt sprandu.

bet tā, protams, es ņemos, man nav viedokļa šajā jautājumā (es vnk ventilatorā nelasu to, kas ar virsrakstu un pirmo rindkopu "neuzrunā")

Mon, Mar. 17th, 2014, 01:32 pm
[info]begemots

Es pēdējam vairs nesekoju līdzi, bet iepriekš, manuprāt, bija tā, ka tie tēmu nosaukumi bieži vien bija hipertrofēti tādi, pārspīlēti latviešu anekdošu šova tradīcijās. Kas lielā mērā it kā pieprasa arī tādu pašu pidrilīgu tēmas izvērsumu. Kas reāli reti kad sanāk smieklīgi vai interesanti.

Mon, Mar. 17th, 2014, 01:45 pm
[info]sirdna

Tobiš, "Uz kraujas kviešu laukā" varētu būt labāk nekā "Švenderloņa un Prumbiņģeļa atvadu hronoblāsts"?

Mon, Mar. 17th, 2014, 01:57 pm
[info]kihelkonna

atceros, lasīju Fransuā Vijona biogrāfiju, viņš bija piedalījies daiļvāržu konkursā, kur noteikums bija visiem uzrakstīt dzejoli, kas sākas ar rindu "es strauta malā slāpēs eju bojā". arī laba pieeja; F.V. uzrakstīja vienu no saviem labākajiem dzejoļiem.
ventilatora tēmas parasti jau pēc nosaukuma ir tādas, ka nerosina uz dzīves labākajiem sacerējumiem. un jā, varētu lielāks bars rakstīt par vienu un to pašu; tad būtu lielāka izkliede.

Mon, Mar. 17th, 2014, 02:01 pm
[info]kihelkonna

un jā, varētu ieviest rakstuzīmju ierobežojumu. no 800 līdz 1500, piemēram.

Mon, Mar. 17th, 2014, 05:05 pm
[info]ravejsledzejs

varbūt ne tik stingri, bet nu to, ka nav vēlams kādu rakstzīmju daudzum pārsniegt, gan vajag. jo palagi, paralēli darbam ventilējoties, ir neizlasāmi.

Mon, Mar. 17th, 2014, 02:14 pm
[info]bozena

Jā!

Mon, Mar. 17th, 2014, 06:52 pm
[info]begemots

Nuja, jo "Mcenskas apriņķa avīze" ir kaut kāda saikne ar kaut ko eksistējošu, tas dod zināmu enkuru. Kamēr tādi 100% patvaļīgi savārstījumi neizsaka neko.

Mon, Mar. 17th, 2014, 01:46 pm
[info]honeybee

Man šķiet, ka krutas tēmas ir tādas, kuras var interpretēt dažādi, t.i., pietiekami "neitrālas", bet vienlaikus ne pilnīgi blāvas.
Nu, piemēram, "tumšā matērija", uz kuras bāzes tad var rakstīt dajebko, sākot ar zinātnisku rakstu un beidzot ar hohmu iz sērijas "ko es vakar naktī dzēru?"

Mon, Mar. 17th, 2014, 01:50 pm
[info]f

kas sanāktu, ja visi vienlaicīgi rakstītu par vienu tēmu?

Mon, Mar. 17th, 2014, 01:54 pm
[info]sirdna

Tas ir, piemēram, dota tēma "A" un visi 40 dalībnieki raksta par "A"?

Mon, Mar. 17th, 2014, 02:37 pm
[info]krii

Manuprāt, sanāktu nelāgi. Pie 18.darba es noteikti pārtrauktu lasīt.

Mon, Mar. 17th, 2014, 02:42 pm
[info]f

nu, es domāju, gan jau ka labāk vienas dienas dalībnieki, vai kā mums tur bija.
visi, kam vienā dienā jāpublicējas. kaut kādu viengabalainību gribētos.

Mon, Mar. 17th, 2014, 02:43 pm
[info]sirdna

Ā, tas ir, nevis, piemēram, 2 dalībnieku pāri, katrs ar savu tēmu, bet kaut vai visi četri par vienu?

Mon, Mar. 17th, 2014, 02:45 pm
[info]f

mhm, varētu būt interesanti dažādus skatījumus par vienu nosaukumu, i think.

Mon, Mar. 17th, 2014, 03:40 pm
[info]bozena

Jā!

Mon, Mar. 17th, 2014, 06:52 pm
[info]begemots

Jā, to es piefiksēju jau tajā ventilatorā, kurā piedalījos.

Mon, Mar. 17th, 2014, 06:32 pm
[info]nrk

Piekrītu, ka dažas problēmiņas izaug no jēlām tēmām. Piekrītu, ka derētu neitrālākas, lai var i pasaku, i dzeju, i krimiķi, nevis tikai viena veida ma(u)rgojumu.

Mon, Mar. 17th, 2014, 06:42 pm
[info]fedrs

Ļaut piedalīties tikai Rakstnieku savienības biedriem.

Mon, Mar. 17th, 2014, 10:42 pm
[info]sirena

varbūt ventilatoram vajag simbolisku dalības maksu, piemēram 2 eiro, kas sastāda balvu fondu? pirmkārt iemaksātā nauda ,šķiet, nodrošinātu to ka darbi tiktu iesniegti laicīgi, otrkārt, būtu lielāka centība uzražot labākus darbus, jo uzvarētājs saņem visu naudu (un es tiešām domāju naudu, nevis dāvanu karti vai ko tur), treškārt uzvarētājs saņem arī naudu klāt visai pasaules slavai.

Tue, Mar. 18th, 2014, 12:07 am
[info]begemots

Šaubos.

Pirmkārt, tas maina motivāciju. Var uzrasties kaudzīte ar tādiem, kas raksta vnk, lai dabūtu €40. Nav teikts, ka viņi to dabūs, bet man šķiet, ka tas var pasākuma kvalitāti vēl pagremdēt.

Otrkārt un saistībā ar pirmkārt, tā ir papildus motivācija balsot pēc deguniem, kas arī var būt kaut kā jāmenedžē ==> ekstra slodze pasākuma vadītājam.

Tue, Mar. 18th, 2014, 06:25 am
[info]sirdna

Hm. Pirmkārt, tad varbūt pacentīsies rakstīt labāk, nevis atmest ar roku, vai uzpļeckāt kaut ko pa roku galam. Pasākuma kvalitāte ceļas.

Otrkārt, tāpat balso pēc deguniem.

Ekstra slodze pasākuma vadītājam var tikt kompensēta ar mazu procentu no pasākuma fonda. Piemēram, pirmā vieta ir 50% no visa katla, otrā - 30%, trešā 15% un pasākuma vadītajam 5%. Kas laikam nav sevišķi fantastisks piķis, bet runa ir par principu.

Tue, Mar. 18th, 2014, 10:20 am
[info]begemots

Pag, pag, centīsies labāk, tāpēc, ka nauda būs motivācija?

Tue, Mar. 18th, 2014, 12:08 pm
[info]sirdna

Vai es saklausu īsta mākslinieka sašutumu par nicināmās "naudas" pieminēšanu?

Imho, ja ne labāk, tad vismaz centīsies.

Dalības maksas ideja būtu pirmkārt, atsijāt tos ībļus, kuri piesakās konkursam, lai pēc tam to ignorētu. Cilvēki vairāk novērtē to, par ko ir samaksājuši, kaut arī simboliski. Plus, ja slaisti vēlāk izdomās nepiedalīties, jo labāk tiem, kuri cenšas kaut ko radīt - lielāka iespēja dabūt piķa kalnu.

Ja ir labāka ideja motivācijai nedirsties, bet radīt kaut ko no sirds un rajona, dod šurp.

Tue, Mar. 18th, 2014, 12:22 pm
[info]begemots

Manuprāt, pietiktu ar abiem 2 augšējiem variantiem: (a) normālākas nevis pilnīgi patvaļīgas tēmas un (b) katrā raundā vismaz 4iem viena tēma, nevis 1v1.

Tue, Mar. 18th, 2014, 01:14 pm
[info]sirdna

var jau pamēģināt arī tā.

Wed, Mar. 19th, 2014, 10:32 am
[info]kitteh

gribētos tomēr rāmīti tam, kā tēma tiek izpildīta. vienam bilde, otram filma, trešam rakstu gabals, tomēr nav salīdzināmi lielumi
(man šķeit, ka kaut kur šādu komentāru par tēmu jau redzēju btw).
un man personīgi patiktu, ja par 1 tēmu rakstītu 3 gab.