rediiss ([info]rediiss) rakstīja,
@ 2010-09-23 11:45:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pieglaudies pie manas krūts

vai ir kāds skaidrojums tam, kāpēc modes pasaulē ir tik svarīgi izkārt krūti? sākot ar milzīgiem dukultē un caurspīdīgiem tērpiem un beidzot ar pagalam plikām modelēm, kas piesegušās ar rokassomiņām. es nesaprotu, tas vēl joprojām skaitās revolucionāri un dumpinieciski? jājā, nav jau NEGLĪTI, bet man kā sievietei tiešām nav vēlme nepārtraukti lūrēt uz citu sieviešu plikumiem. esmu piekususi. visur krūtis. uz mēles krūtis, fotogrāfijās krūtis. nēnu, vīriešiem jau droši vien patīk. bet tad atkal - vai tad tieši vīrieši visādus tur stailkomus un modes blogus skatās? vai arī es esmu vienīgā ar tādu problēmu un visi pārējie sievieši sajūsmā spiedz par katru jaunu plikumu?

vistrakākā pliko krūšu pieredze man bija maximā. kādai mātei likās, ka ātro ēdienu uzkostuve blakus gaļas nodaļai ir īstā vieta, kur pabarot bērnu. man desa gandrīz no rokas izkrita.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]eermaniitis
2010-09-23 12:02 (saite)
nu par krūtīm modes žurnālos, lai sievieši paši lemj, bet nu sabiedrības attieksme, ka sievietim ar zīdaini nedrīkst no mājas kāju laukā spert un ja tu tomēr sadūšojies sabiedrībai acīs spļaut un iznāc kaut soli laukā, tad visas sava bērna darīšanas darīt nolien kaut kur pagrabā vai aiz stūra vai vismaz krūmiņos ielien palsēpties - tas savukārt man neliekas tā gludi normāli ... un tāds viedoklis sabiedrībā valda, jā!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]antuanete
2010-09-23 12:06 (saite)
Starp sievieti un sievieti ir atšķirība - var tak tomēr kaut ar šallīti piesegties, ja bērns barojams, ko? Un ne tik daudz tāpēc, lai neaizskartu nejaušu garāmgājēju estētiskās jūtas (garāmgājējiem ir tiesības neskatīties), bet gan bērna zīdīšana tomēr šķiet tāds intīms process. Ne velti kādreiz pavisam mazus bērnus svešiem nerādīja - lai nenoskauž un ļaunu aci neuzliek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 12:12 (saite)
votvot! agree. tur jau tā lieta, ka es nelūrēju speciāli. bet dažreiz tu cilvēks vienkārši laid aci pa telpu un pēkšņi IERAUGI. ja tur būtu oficiāls bērnu barošanas stūris, es tam ietu ar līkumu. teiktu, ka tā ir baigi labi un i nemēģinātu sašust :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-09-23 12:28 (saite)
nu tad šamai uz invalīdu tualeti bija ar to zīdaini mukt? ieslēgties, lai neviens neierauga ak dies ak dies

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 12:41 (saite)
nure, tādad varianti ir! nav gluži tā, ka centrālajā laukumā ir vienīgā vieta, kur to lietu izdarīt :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-09-23 12:46 (saite)
es taču saku, ka vai pagrabā jālien un jājūtas vainīgai, ka tavs bērns ēst sagrib un tu nekādīgi nevari viņu laicīgi līdz savam dzīvoklim nogādāt - jāsarkst un jābālē uz līdzenas vietas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2010-09-23 12:30 (saite)
sajāta estētika sabiedrībai - es jau to pašu

ikkatra tagad šugājas - akmansdievs akmansdievs, ak to lāstu ak to kaunu, kur lai to grēka augli lai liek

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 12:35 (saite)
ko tu te murgo tagad?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-09-23 12:40 (saite)
jau aizveros

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 12:42 (saite)
bububu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]cloned_pt
2010-09-23 14:09 (saite)
/me no komentiem atturas, ibo lieki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 14:14 (saite)
hh nujā izsāpējām jau :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2010-09-23 12:35 (saite)

renesances laikos sievietes bildi ar zīdaini pie pupa kāra baznīcās kā svētbildi

tagad aiz kauna vai zemē jālien - zīdainis ēsti grib ;)

http://summamamas.stblogs.org/archives/provost-madonna.jpg

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rediiss
2010-09-23 12:09 (saite)
ērman, davaj, nepārspīlē ;) kur te bija rakstīts par kājas nesperšanu un tā? bet bērnu pabarot mājās un tad doties pastaigā - tas man liekas tikai normāli. un, ja runā par māšu brīvību un ērtību - kāpēc uz viņu rēķina manai brīvībai un ērtībai ir jābūt ierobežotai? varbūt dzīvosim draudzīgi un centīsimies nekrist viens otram uz nerviem, netkarīgi no bērnu skaita ģimenē? :)
bet vispār mans jautājums bija par modi. viens posts vienā blogā mani beidzot noveda :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2010-09-23 12:11 (saite)
Tu domā to ar māliem noziesto sievieti vīriešu apenēs? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 12:12 (saite)
mhmm :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2010-09-23 12:18 (saite)
Mani vispār mulsina tā mūsdienu "mode" un viņas blogotāji, kas ģērbjas kā klauni un tad sajūsmināti fotografējas. Bet nu katram savs :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 12:25 (saite)
nnnujā, ir tāda tendencīte. man bišku sāk jau apnikt. bet es priekš sevis esmu izfiltrējusi mīļos blogus, kur klaunādes nav vai ir maz, un kur var kaut ko interesantu uzzināt arī ārpus ikdienas autfita. teiksim, šuvējmeitenes parāda ko un kā sašuvušas. bet šoreiz jau nekādu pārmetumu blogam - viņa tikai uzrakstīja par to, kas viņai patīk. bet kāds taču izdomāja tos sieviešus dubļos izvārtīt hehe

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]f
2010-09-23 13:45 (saite)
bildi studijā varētu, lūdzu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 14:03 (saite)
tur daudz bilžu
man patīk spēlēšanās ar sakaltušo dubļu faktūru. bet viss pārējais :((

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2010-09-23 12:21 (saite)
es ne par konkrēto gadījumu runāju - par tendencēm kā tādām

lai par ko kas runā, katrs jau saka tik to, kas sasāpējis ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2010-09-23 12:24 (saite)
par bērmnu ēdināšanu: ir tāda iestāde kā bērnu slimnīca - vienīgā visā latvijā un ja nedod dievs notiek kas - kaut vai tuvredzība kā manā gadījumā, kas liek ierasties uz apskatēm reizi gadā vai pusgadā - a autobusi uz zemēm iet divreiz dienā

ar domu, ka slimnīca nav tā vieta, kur "pasēdēsim kamēr autobuss atbrauks"

gadījumi ir dažādi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 12:33 (saite)
nu, dakteri ir atsevišķs gadījums. gaidīšana pie viņiem nogalina ikvienu. par to nav runa. un, ja tur visi tādi, tad droši vien arī ir savādāk. bet tad atkal - es nelienu bērnu slimnīcā pašausmināties par izsalkušo mazuļu barošanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2010-09-23 12:34 (saite)
Nu, ir kaut kādas tradīcijas un izpratne par to, kas ir intīmas lietas, plašai sabiedrībai nedemonstrējamas. Skaidrs, ka globalizācija dara savu un progresīvākie no mums sevi visai pamatoti to uzskata par muļķīgiem aizspriedumiem. Tak, kamēr sabiedrībā ir kaut kāds pārejas posms, iespējams, nevajag mulsināt apkārtējos un radīt viņiem neērtības sajūtas, staigājot kailam pa iepirkšanās centru, gaļas nodaļā izkarot piena dziedzerus un barojot bērnus,aiz bezdarbības klaji onanējot sabiedriskajā transportā vai čurājot turpat ielas malā, tikko sakārojas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 12:38 (saite)
:* :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2010-09-23 12:38 (saite)
tas postkomunistiskas pseidomačisms ir

nekur rietumu sabiedrībā tas nav skaitījies un neskaitās nesmukums

kaut vai līdz baznīcai nostaigājot var redzēt, ka piena dziedzeru sniegšana zīdainim ir normāla uzvedība

a mūsu sabiedrībai smadzenes sapistas - tieši komunistiskā perioda laikā

apskatot kaut vai latvijas laika gleznas, redzams, ka sabiedrībā barot bērnu ir ok nevis pē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2010-09-23 12:45 (saite)
Nu, baroka gleznās sievišķi knapās tunikās un pavisam pliki amoriņi ir norma, taču tas nenozīmē, ka tādā paskatā staigāja apkārt :) Tāpat arī, pēc baznīcu gleznām spriežot, puskails, asiņojošs vīrietis, kas guļ zemē pie krusta, būs bijusi ikdienišķa aina visās kristīgajās zemēs :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-09-23 13:30 (saite)
ok, mūsu pašu purvīšus paskati. arī tur var redzēt barojošas mātes pavisam normālās sadzīves ainiņās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2010-09-23 14:18 (saite)
ērmani, tevi šeit visi slāna. pamatoti un pārliecinoši. jāatzīst, ka gūstu baudu hehehehehe

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 14:31 (saite)
aaa, briesmonis! :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]cloned_pt
2010-09-23 14:38 (saite)
nu es jau neko. ērmanim mozahisma lēkme. man sadisma. un šeit, šodien mēs viens otru atradām. paldies Tev, rediiss hehehehehe

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 14:40 (saite)
dēm, man tagad jāslauka asaras :DDDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2010-09-23 14:32 (saite)
mani tas neattur saturēt savu viedokli, ka ja bērna barošana būtu kaut kas pē-fuj-kaka, tad viņu uz bildēm nemālētu un sabiedriskās vietās nekārtu

vēl joprojām mani nav pārliecinājuši par pretējo

tas, ka dažiem šķiet, ka jādara ir savādāk, ir saprotams. Padomju laikos sieviete bija ar lauzni rokās, ar katlu klēpī un ar sirpi un āmuru uz postamenta, bet nekad ar zīdaini pie krūts - lūk arī rezultāts, bet tas nenozīmē, ka tas ir pareizi vai atbalstāmi no manas puses .... pat ja tā domāju es viens

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 14:39 (saite)
ērman, es personīgi, akceptēju tavu viedokli. ibo katram ir tiesības uz savējo :) bet arī tu mani nepārliecināji, ka man vismaz vajadzētu izskatīt iespēju pārskatīt savu viedokli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-09-23 14:40 (saite)
ech, cerams, ka neizskatījās ka cenšos kādam dzīvot mācīt - značit parunājām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]cloned_pt
2010-09-23 14:48 (saite)
vecīt, da man patiešām paralēli. es piekrītu unpijam un redīsam. un galu galā Antuanetei, kas piemin tādu palīgdevaisu kā lakatiņu, piemēram. un man ir skaidrs tavējais viedoklis. lai jams pastāv. man nekas nav pretī. burtiski vakar lasīju aņiku (apukšā novietots). vot riktīgi asociācija ar tavu pirmo komentu. nu liec tak tu tai barošanai mieru. ne pa to redīss šķendējās.

Сидят двое мужиков в кафе. один другому:
- Хрухт
- Трухт
- Нет, Прухт
Рядом сидящая женщина слышит это и решает им помочь и говорит:
- Наверное "Фрукт", так правильнее звучит!
Мужчина спрашивает:
- ну а вы то от куда знаете как жираф пердит?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-09-23 14:52 (saite)
par pupiem! par pupiem

bet arī senāk, kad nebija modes žurnālu un televīzijas reklāmu un nekā no visa pārējā, pupu bija atliektiem galiem - uz māju sienām, uz kuģu vadņiem etc etc etc

atkal jau bija periods, kad pupu nebija vispār un nekur, pat uz sieviešu bildēm un bučojās tikai veči savā starpā - tāpēc arī tāds kultūršoks ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 14:59 (saite)
jā, akti noteikti nav mani mīļākie māgslas darbi. bet vai obligāti jābūt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-09-23 15:03 (saite)
nav jābūt nekam - citam meita citam kleita
es gribu teikt, ka viņiem (tur ārā) tas nešķiet nekas neparasts, jo vide bijusi tāda vislaik

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2010-09-23 14:38 (saite)
vēl vairāk padomju savienībā bērnus bija jāaudzina sabiedrībai un jārada inkubatoram - tamdēļ pat dzemdību namā pirmās dienas bērnu mātei nedeva un baroja mākslīgi - pat satikties nedeva, vai iedeva uz pāris minūtēm un tad nesa atpakaļ uz kopējo palātu

tāda lūk sabiedrības attieksme pret zīdaini un māti - a tu gribi, lai plikas krūtis un zīdainis būtu norma! kas te kāda parīzes komūna tav, kur brīvības simbols bija sieviete topless? ;DD

močna?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2010-09-23 12:55 (saite)
Tas ir postkomunisma pseidoatvērtums, lūk, kas tas ir. "Būsim tik brīvi, cik vien tas ir iespējams!". Zulusu sievietes staigā kailām krūtīm? Arī man ir šādas tiesības! Eskimosi dirš aiz jurtas? Arī man ir tadas tiesības! Sekta Indijā ieradusi apēst savus mirušos tuviniekus? Arī man ir tadas tiesības! Bušmeņi pavārgākus jaundzimušos aiznes kalnos nomirt? Arī man ir tādas tiesības!

Un teikšu uzreiz - man ir dziļi vienalga. Zīdiet bērnus cik vien publiski varat, ejiet praidos vai dziesmusvētku gājienos, diršiet aiz savas jurta, cik vien tīk, tikai lūdzu nelieciet man par to visu būt sajūsmā un jūsmot jums līdz par mežonīgo brīvību, kuru šādā veidā demonstrējiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2010-09-23 13:29 (saite)
ne par tavām sajūtām kāds cepas, bet par sabiedrisko purpināšanu iet runa

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2010-09-23 13:39 (saite)
es vispār paražajus par to, kā cilvēkam piesien lietas par kurām šim nav ne mazākā sakara nedz konteksta - un uz tā balsta visu turpmāko spriedumu konstrukciju - reizēm tas spēj apstulbināt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rediiss
2010-09-23 13:42 (saite)
oj, unpaj, kā es tevi šodien mīlu! :)))
tu akurāt ļoti smuki noformulēji, man tā nesanāca, ekh

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]putnupr
2010-09-23 12:16 (saite)
re ku vakar svalk aarii cepas http://klab.lv/users/mazeltov/1680154.html

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 12:19 (saite)
hehe tas laikam virmo gaisā!
palasīšos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2010-09-23 12:33 (saite)
Es gan uzskatu, ka tas ir normāli. Kamdēļ cilvēki kaunas no tā, ka redz krūti un baro bērnu! Tas ir tieši mūsu sabiedrības stereotips. Āfrikā daļa sieviešu vispār staigā kailām krūtīm. Un tur to neuzskata par novirzi no normas.
a.c. Artis.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 12:35 (saite)
mēs neesam āfrikā. te ir ziemeļi un te cilvēki valkā apģērbu.
bet es nesaku, ka jākaunās. es saku - cieni apkārtējos, ja gribi, lai ciena tevi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2010-09-23 12:37 (saite)
Jā, jā - es arī par to pašu. Bangladešā onanēt, sēžot uz rikšas sastrēgumā arī ir normāla padarīšana, ko neviens neuzskata par novirzi no normas. Indijā čurāt pārpildītas ietves malā renstelā gaišā dienas laikā arī ir norma. Utt. utjp.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sirdna
2010-09-23 12:41 (saite)
Āgenskalnā arī tā ir norma, par to rensteli...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2010-09-23 13:13 (saite)
Un kas gan te nenormāls? Normālas cilvēka vajadzības. Tikai, čurāšana kur pagadās piesārņo, tikai tādēļ tas nebūtu labi. Bet no bērna pabarošanas sabiedrībai skāde nerodas.
Viss ir galvās. Tava galviņa to nespēj pieņemt. Bet, ja no bērnības to būtu redzējusi, ka tā dara visi, to pieņemtu par normu.
a.c. Artis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]unpy
2010-09-23 13:17 (saite)
Kā jau augstāk teicu - man ir dziļi vienalga. Zīdiet bērnus cik vien publiski varat, ejiet praidos vai dziesmusvētku gājienos, diršiet aiz savas jurtas, cik vien tīk, tikai lūdzu nelieciet man par to visu būt sajūsmā un jūsmot jums līdz par mežonīgo brīvību, kuru šādā veidā demonstrējiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2010-09-23 12:40 (saite)
imho, modei ar bērnu zīdīšanu nav sakara. Pupu demonstrācija ikdienā un bērna barošana, atkal imho, ir galīgi dažādas lietas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 13:56 (saite)
nu, funkcionāli dažādas, jā. bet rezultāts viens - kaila krūts publiskā vietā. un man tas sāk apnikt. (šņuk)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pzrk
2010-09-23 12:44 (saite)
Es te mazliet pieduršos valodas sakarā.
"man desa gandrīz no rokas izkrita."
Interesanti, ka vīrieša rakstīts šāds teikums šāda ieraksta beigās izklausītos daaaudz perversāk. :)

Bet, ja par tēmu, piekrītu, ka barošana ar krūti ir tāds intīms process.
Par pārējiem minētajiem keisiem man nav lielu iebildumu, kamēr tās nav kaut kādas prastas reklāmas, tipa, "re, plika krūts, pērc šito alu".

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 13:46 (saite)
par desu bija apzināti ;)
vot, akal šādu reklāmu sakrā man būtu skaidrs, kāpēc tā krūts :D man nav skaidrs, kāpēc tās tiek izkārtas tad, kad patiesībā runa ir par klōzēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

bet sava loģika tur ir
[info]tjigra
2010-09-23 13:32 (saite)
eS nekorekti iespurdzu :))))))
Ko Tu piedāvā kā alternatīvu? Plikus krānus? :DDDD

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: bet sava loģika tur ir
[info]rediiss
2010-09-23 13:53 (saite)
lūk!!! man bija doma uzrakstīt ko tādu, bet beigās nodzēsu :DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]f
2010-09-23 13:41 (saite)
tādas plikumu ainas man liek sajusties ļoti tikumiskai un konservatīvai.
man arī patīk dziļi dekoltē, bet man arī patīk, ka, lai arī cik dziļš būtu mans dekoltē, nekur nekas nespīd un nerādās, viss ir savās vietās, tā teikt.

šitāds inyourface plikums man galīgi nesimpatizē. vajag tak atstāt vietu iztēlei! - tas viens.

un otrs - jāsaglabā taču kaut kāda intimitātes robeža, atrodoties sabiedrībā. man pie kājas, ko tu dari aiz aizvērtām durvīm.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 13:52 (saite)
ahāaa, tātad es neesmu viena! :)) man gan neliekas, ka tas ir afigenna konservatīvi. vienkārši tas ir līdzīgi kā ar lamu vārdiem - kad to pasaka 1 reizi, tas ir spēks un emocijas, bet tiko sāk lamāties pēc katra vārda - tā vienkārši ir prasta valoda.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]f
2010-09-23 13:48 (saite)
un par to bērna barošanu man gribas piebilst, ka būtībā tā ir sevis atkailināšana publiskā vietā. moš sirgst ar ekshibicionismu, un šis ir piemērotākais veids, kā to savaldīt, you know.

vai arī sīcim vajag tēti/sponsoru. es gan nespēju aptvert, ka tāds mērķis var tikt sasniegts ar šādiem paņēmieniem :))

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 14:13 (saite)
hh es, protams, nezinu konkrētās situācijas apstākļus. bet man ir LIELA vēlēšanās, lai par cilvēkiem tiktu uzskatīti ne tikai tie, kam ir vismaz viens bērns, bet arī tiem, kam bērnu nav (ibo mēs nezinām, kāpēc nav, varbūt tā man ir liela traģēdija?). es, teiksim, respektēju vecākus - neeju pie kases, kur apkalpo, uzrādot bērnu, un neskandalēju par to, kāpēc šajā rindā tik daudz raudošu mazuļu vai ģībstošu grūtnieču :) sabiedriskajā dodu vietu mammām un, ja varu, palīdzu izcelt ratus. vai es arī neesmu pelnījusi nelielu respektu? (šņuk)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]jollka
2010-09-23 14:51 (saite)
Njā, barojošas mātes krūtij ar estētiku nekā kopīga nav gan... Tad jau labāk skatīties uz tām gludajām un tvirtajām, kas uz mēles :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 14:55 (saite)
nav jau runa par tvirtumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2010-09-23 15:00 (saite)
Zinu, ka ne par to... es tik tā savu viedokli, ja būtu dots izvēlēties, uz kāda veida krūtīm skatīties... :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 15:01 (saite)
āa, ja būtu izvēle, tad es varbūt izvēlētos to, ko tjigra piedāvāja :DD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]jollka
2010-09-23 15:06 (saite)
Jā, jā! Bet arī tikai smukus un estētiskus! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 15:09 (saite)
nu, jā, gribētos, lai ir tā smuki. vot! izdomāju. kad kļūšu par slavenu modes dizaineri, man būs tāda vīriešu kreklu kolekcija, kur skatē modeļi būs bez biksēm :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]traffico
2010-09-24 02:05 (saite)
Bez kādām/kurām biksēm?!? Citādi nebūs nekas jauns....

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-24 09:14 (saite)
aj, nuvot! vajadzēja arī atnākt un visu izpušierēt! :DD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]traffico
2010-09-24 12:45 (saite)
Skaidrībai jābūt! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]vistu_zaglis
2010-09-23 14:58 (saite)
Es vot ko par to barošanu pateikšu. Es to drīzāk pat atbalstu.

Estētiski, neestētiski, pofig, pagāji garām un aizmirsi.

BET — ir viens ļoti svarīgs apstāklis.

Barošanas laikā tas kinders garantēti nebrēc. Un tas ir svarīgi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 15:00 (saite)
nu, vismaz viens sakarīgs arguments PAR :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]cloned_pt
2010-09-23 15:30 (saite)
mizantropijas devils nu! ka tik lieku trablu nebūtu. koč ar sisku lai visi aizrijās hehehehe

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vistu_zaglis
2010-09-23 15:32 (saite)
Nē nu pa manam kaut trankvilizatori, galvenais, lai rezultāts būtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]strazds
2010-09-23 16:16 (saite)
savas vajg rādīt

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rediiss
2010-09-23 16:22 (saite)
nubet! kam gribu, tam rādu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?